Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Auto samo hamuje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No wiec pisalem juz kilka razy ale dzisiaj bylem u mechanika i sprawdzal wszystko : pompe hamulcowa, servo, przewody, zaciski, pompe abs doslownie wszystko jest sprawne !! :( A moj samochod nadal sam hamuje 2 kola z przodu.... Sprawdzalem teraz na podnosniku i hamuje...:( Wiecie moze co sie stalo?? Bo ja juz trace sily do tego juz... ;(

A i dzisiaj jeszcze odpowietrzyl mi caly uklad i NIC ;(

Opublikowano

ja mimo wszystko stawialbym na zaciski wyczysc, nasmaruj, kiedys spotkalem sie z tandetnymi klockami, ktore z czasem napeczniały, a moze przewod zmniejszyl swoja srednice od osadu i płyn sie nie cofa

Opublikowano

A może łożysko...

Opublikowano

Witam przewody sa nowe a zaciski sprawdzalem dzisiaj i jest ok. Zaciski sa oryginalne :) Wiec nie wiem co jeszcze :(

ale jak sprawdziłeś zaciski>???

ja bym zrobił tak, na podnosniku zakrecil kolem zobaczyl jaki jest opor.

potem srubokretem podwazyl klocki - tak zeby zacisk "puscil tarcze" - moze sie udac bez zdejmowania kola jak masz azurowe alusy... i potem bez naciskania hamulca zakrecil znowu. jak stawia opor to tak jak ktos mowil łożysko, lub cos po prostu ociera w piascie..

jak pusci to znaczy zacisk. czyli zapieczone tloczki... czy ktos to rozbierał? tłoczki może wystarczy dobrze wyczyscic, i poprawic pasta polerska, a moze zastosowac zestaw naprawczy..

Opublikowano

No wiec to nie jest wina lozyska bo bylo sprawdzane..... Zaciski sa nowki oryginalne tak samo tloczki, ogolnie to wszystko przy kolach jest wymienione.... Czekam na jakies inne opinie lub propozycje.... :confused4:

Opublikowano

stało sie to po wymianie zacisków?? a włąsnie , jak to nówki oryginalne zaciski?? wymieniałes zaciski ??? - jai był powód?

jezeli przy wymianie to obstawiam ze przy składaniu został "skręcony" jakis sztywny przewód, ograniczając jego przekrój i przepływ płynu... pod cisnieniem z pompy plyn jest przeciskany, ale zacisk nie moze cofnac plynu od razu.

albo cos na łączeniach śrubami jest zle dobrane i tez nei ma odpowiedniego przekroju..

ogolnie to wypowiadasz sie bardzo lakonicznie i niewiele mozna wywnioskowac z Twojego opisu.

Opublikowano

dzis czytałem w magazynie auto świat... ze audi A6 i A8 maja system który dociska klocki do tarcz w trakcie postoju... ale ty masz w końcu A4 : :kox:

Opublikowano

No wiec tak zaciski wymienialem poniewaz mialem problem z jazmami podczas nagrzania sie wyginaly dlatego wymienilem wszystko.... A co do przewodow to wszystko bylo sprawdzane ( droznosc przewodow ) w obu kierunkach.... wiec nie wiem.....

Ale kiedys przeczytalem zebym sprawdzil ile mam wlanego plynu hamulcowgo i bylo ponad MAX wiec troche odsaczylem strzykawka ale w sumie nadal jest kilka milimetrow ponad max <tak mi sie wydaje>.... w sumie to troche pomoglo pedal od razu inaczej pracuje.... i juz hamuje minimalnie.... wiecej pomyslow nie mam.... czy to moze byc ta opcja z plynem??? Prosze o odpowiedz :P:p

Dzieki pozdrawiam.....

Opublikowano

Jak sprawdzałeś płyn gdy był jeszcze nie rozgrzany i masz "ponad max", to weź pod uwagę że jak się rozgrzeje to płyn zwiększy swoja objętość i będziesz miał "ponad ponad max".

Opublikowano

Odświeżę temat.

Mam identyczny problem, twardy pedał. Wszystko to stało się po awarii licznika.

Może jednak elektronika ma wpływ na to zjawisko?

pzr

Opublikowano

elektronika owszem moze miec (abs esp)... zeby sprwadzic czy to elektronika zdejmij wtyczke z abs'u - jest kolo zbiorniczka z plynem do spryskiwaczy- przesywasz taka dzwignie i sama schodzi- tylko potem wyskoczy Ci blad abs i bedziesz prawdopodobnie go vagiem skasowac..

twardy pedal w b6 to czesta przyczyna sparcialej gumy w scianie grodziowej- poczytaj na forum- ale skoro to sie stalo przy liczniku :mysli:

sam przerabialem temat hamowania i sprawdzalem doslownie wszystko- skonczylo sie ze to serwo :thumbdown: choc wygladalo idealnie po jego wymianie jest miod :gwizdanie:

Opublikowano

hmmm, może ESP mając zwarcie ładuje non stop po hamulcach ?

Opublikowano

Tez mialem twardy chamulec i auto samo chamowalo po grzebaniu w liczniku i pod kierownica,a okazalo sie ze przy pedale sa dwa czujniki jeden od swiatel stop,a drugi to niewiem od czego i wlasnie on sie wysunal i caly czas byl tak jak by zalaczony,a samochod sam chamowa i kola byly gorace

Opublikowano

Mialem identyczny problem, do tego ESP mi sie wyswietlalo. Stalem z gorki, puszczalem hamulec a auto zamiast sie toczyc w dół to stało w miejscu. Pojechalem do specjalisty najlepszego na slasku i od razu wiedzial co to jest. Wystarczylo wymienic Servo + pompe hamulcową, koszt: 400 PLN uzywane servo + pompa, 200 PLN robocizna. Teraz wcale mi nie hamuje ani nie zalącza sie ESP.

Opublikowano

a sprawdzał stan tłoczków pod gumami? Może skorodowały i stanęły?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...