Michal94 2 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 No to muszę również zaślepić te dwie dziurki pod grzybkiem bo wali olejem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki 0 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Koledzy, ta rura za EGR - ta taka dość gruba od strony szyby. Zauważyłem, że luźno przylega do EGRa. Okazało się, że mam pękniętą tą metalową część która spina (ściska)/dociska rurę do EGRa (nie wiem jak to fachowo nazwać). Czy to występuje jako osobna część do kupna czy co gorsza w zestawie z EGRem bądź tą rurą ? Jeżeli osobna część to może znacie oznaczenie aby w ASO łatwo znaleźli. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piko20 0 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Witam Podepnę się pod temat. Silnik 1,6 ANA, EGR jest połączony metalową rurką(która biegnie nad kolektorem wydechowym) jest połączona z czymś co wygląda jak silnik (turbinka), z tego czegoś wychodzi rurka plastikowa i łączy się z obudową filtra powietrza. Może mi ktoś zdradzić co to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 jeśli chodzi ci o zawleczkę to 1J0145769 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki 0 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Oooo to jest to Dzięki za namiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro Grybów 4 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) No to muszę również zaślepić te dwie dziurki pod grzybkiem bo wali olejem.na dlugo nie pomoże. ja dostalen nowy egr od mojego mechanika na urodziny☺ ale teraz mniej nią jeżdżę wiec za wiele powiem, na razie kilka tysiecy i suchutenki. Edytowane 1 Stycznia 2016 przez lysy-wr400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid93 0 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 mnie rowniez czeka wymiana egr, wymienie a nie zaslepie, jak ktos to dal to po cos to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 mnie rowniez czeka wymiana egr, wymienie a nie zaslepie, jak ktos to dal to po cos to jest [emoji14]... również "nowe" wycieki Cię czekają... Zrozumcie w końcu, że w kolektorze panuje wyższe ciśnienie od atmosferycznego a konkretnie x 1,5 i zawsze będzie wypychać syf. Jak nie przez otworki pod grzybem to przez ośkę klapy gaszącej. Wszystko kwestia czasu. Wszystkim tym co bardzo bardzo chcą nowy egr zakładać polecam demontaż całego układu razem z IC. Może jak zobaczycie ile tam syfu, oleju itd to Wam przejdzie z tym nowym egierem ;-) wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Nie jest to regula. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal94 2 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Po przejechaniu około 2tyś km po zaślepieniu zaworu egr rzeczywiście jest suchy. Przed modyfikacją był cały zalany olejem , a teraz ani kropli, nawet się nie poci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoskiMario 0 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Po przejechaniu około 2tyś km po zaślepieniu zaworu egr rzeczywiście jest suchy. Przed modyfikacją był cały zalany olejem , a teraz ani kropli, nawet się nie poci. Jeżeli puszcza turbo, to nowy EGR nic nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Tyle ze nawet nowe puszcza ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal94 2 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Jeżeli puszcza turbo, to nowy EGR nic nie pomoże. Nie tylko przez turbo ale i przez cholerna odmę olejowa. Ja narazie wycieków i zapoceń na egr nie mam. Zobaczę jak to bd wyglądało przy zmianie oleju czyli po 11 tyś km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoskiMario 0 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Dokładnie, ale przez odme w pokrywie zaworów zawsze będzie się lało. Jest w niej separator oleju, który ma wylapywać mgiełkę olejową ale nie bardzo spełnia on swoje zadanie. Dlatego też dobrze jest założyć swojego catch oil'a turbo puszcza ale naprawdę niedużo. U mnie z dolotu raz na pół roku spuszczalem niecałą piećdziesiątkę. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal94 2 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 w zimę w duże mrozy nie masz problemów z zamarzaniem zainstalowanego oil catch tank - prawidłowa drożność w wężu ? Na wiosne tez będę montował coś takiego byle by nie tego z lublina bo jak widziałem w sklepie średnica otworu wewnętrznego jest dość sporo mniejsza od oryginalnej(nie pamiętam już o ile mm) rurki odmy ale ludzie jakoś jeżdżą na tym i jest ok, jednak u mnie średnica wew. musi być jak w oryginale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoskiMario 0 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Powiem Ci szczerze że mam właśnie z Lublina raz na pół roku spuszczam wężem olej który się nazbiera. Wszystko śmiga jak należy. Z czystym sumieniem mogę polecić właśnie Lublina Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COXymoX 2 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Panowie - jaką średnice ma krociec odmy na pokrywie zaworów ? Też chyba sklece sobie jakiś oct Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mks1948 0 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Czy uszczelki wymienione wyżej pasują do wszystkich silników (AHU)? Gdzie w internecie kupić te uszczelki w jednym sklepie ? Czym wyczyścić kolektor i egr jakieś domowe sposoby ? Blaszka 4 mm i 1,5 mm załatwi sprawę z zaślepieniem czy za mało mm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Prace egr sprawdza sie przez logowanie grupy 11bs. Czy uszczelki pasuja tego nie wiem. Egr oskrob srubokretem i wyczysc ropa i pedzelkiem. Kolektor oskrob srubokretem polej benzyna i wypal, reszte pedzelkiem i ropa, ja na sam koniec traktuje karcherem. Blaszki polecam kupic juz dociete. Po zaslepieniu egr w rocznikach powyzej 2002 wywala blad na zegarach w twoim wystarczy ze n18 nedzie podpiety pod kostke. Edytowane 16 Lutego 2016 przez lukaszooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinni282 0 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Ja u siebie w AWX-ie kupilem specjalny zestaw i wywalilem egr... Teraz silniczek oddycha czystym powietrzem [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się