tipmaniak Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Panowie,będę zaślepiał te dziurki pod grzybkiem ich chce go wymontować i umyć karcherem. Będzie to bezpieczny zabieg? Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez tipmaniak
ruks Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Raczej nie umyjesz tego wodą. Ja próbowałem odlot potraktować woda pod ciśnieniem i nic to nie dało
tipmaniak Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Up, dzięki za odp. Tez tak pomyślałem, powycieralem szmata go troche a w weekend kupie taki preparat do czyszczenia silników i wtedy karcharem
troudyl Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Witam, czy przy odkręcani tych wszystkich śrub jest szansa że sie poukręcają bo sa np pozapiekane? Na wyczyszcenie po 274 tysicach całego układu dolotowego mam jedno popołudnie i wolę być przygotowany w 100% by mi czasu starczyło:)
tipmaniak Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Ja mam niby 250 tys. I niby jeszcze ori egr i nie miałem żadnego problemu z odkręceniem Także śmiało odkręcaj Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez tipmaniak
troudyl Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 dzięki, ciekawe czy przestanie kopcić po tym czyszczeniu przy deptaniu ostro gazu, niby więcej powietrza będzie i zero oleju
tipmaniak Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Ja tam nie zauważyłem czy auto mniej kopci czy nie. Ja po czyszczeniu odczułem od razu że auto lepiej sie zbiera. A po zaślepieniu go jeszcze lepiej się zbiera od dolu
COXymoX Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 (edytowane) Mimo tego zaczął mi sie sączyć olej przez jedna z zaślepek przy zaworze. To normalne?? Kolego poradziłeś sobie z poceniem sie spod zaslepki pod zaworem ? Ja u siebie mam wywaloną rurkę i na zaworze oraz na chłodnicy spalin jest zaślepka plus uszczelka, która była w komplecie. Niestety po jakimś czasie zaczęło pocić sie spod zaślepki pod zaworem. Rozkręciłem to ponownie, oczyściłem, odtłuściłem, poskręcałem ale po tygodniu znowy spod zaslepki wydostają sie znikome ale jednak ilosci oleju mimo iż jest uszczelka jakas taka jak azbest czy inne tworzywo. Może złożyć to na jakiś silikon temperaturowy ? EGR mam wyłączony programowo Moim zdaniem najlepiej kupić dwie grube flansze zaślepki i przykręcić przy zaworze i przy kolektorze, a rurke wywalić całkiem. Są nawet takie oryginalne zaślepki VW . ja tak zrobiłem i kuźwa poci mi sie spod zaślepki/uszczelki pod zaworem Edytowane 14 Sierpnia 2015 przez COXymoX
daros Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Może złożyć to na jakiś silikon temperaturowy ? Silikon wysokotemperaturowy rozwiąże twój problem.
COXymoX Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Czy ten do 300 stopni wystarczy, bo to tylko przy zaworze ? Ale dać pod zaślepke tylko silikon czy razem z uszczelką która była z zaślepką ? Ta uszczelka to jakiś krygielit i ile by tego nie dokręcał to i tak się poci olejem
Tomasz665 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Wymieniłem EGR na nowy WAHLER wyczyściłem cały dolot chodź nie było tego dużo, zabrałem się do czyszczenia kolektora zaślepiony był w około 50% chyba był pierwszy raz czyszczony od nowości, do tego nowe wszystkie przewody, to co zauważyłem po to lepsze zbieranie się auta z dolnych obrotów, brak telepania przy gaszeniu (miałem pękniętą membranę w EGR) silnik pracuje jakby bardziej miękko
daros Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Na wyczyszczoną i oszlifowaną powierzchnię dałem sam silikon i na do zaślepkę. Trzyma i jest szczelne.
kqba Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Jako że musiałem wymienić cieknący króciec wody za silnikiem, przy okazji rozebrałem i wyczyściłem dolot i EGR. Bardzo dobrze z tym brudem radzi sobie środek Tenzi Specjal (mocna aktywna piana rozcieńczona z wodą). Wspomogłem się trochę nitro.
Crosby Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 (edytowane) Witam panowie a moze i tez panie mam taki problem od pewnego czasu posiadam audi a4 avant b6 2003r przejechane 312tys, i ostatnio zapalila mi sie kontrolka oleju komp wywalil na wyswoetlaczu sciagnalem obudowe i zauwazylem ze wszedzie zarzygany jest olejem, z egra cieknie jak .... po stosunku, jest jakas na to rada co jest z nim nie tak jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o ten silnik, jestem z katowic jest ktos tu z pobliza co sie na tym zna i moglby zalukac o co kaman i ewentualnie cos poradzic albo musze jechac do jakiegos mechanika Edytowane 19 Września 2015 przez Crosby
Darek-B1 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 koledzy, może mi ktoś jest w stanie pomóc... Zaczęły mi się problemy z EGR, 1,9 TDI BKE w a4 B7. Diagnostyka VAGiem - Potencjometr recyrkulacji spalin - sygnał za duży, Czyszczenie, testy, na kilka km poprawa może, ale potem znów szarpanie, i stale nie kasujący się błąd... zamówiłem nowy zawór EGR, i po podłączeniu dalej nie kasuje błędu :/ ktoś ma jakiś pomysł, gdzie szukać itp? Czy to może być jeszcze coś innego po drodze niż sam zawór EGR? Będę bardzo wdzięczny za pomoc, bo niestety ale niepotrzebnie wydałem kasę chyba na nowy EGR :/
Crosby Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 witam czy ktoś moze coś poradzić na ten wyciek czy musze kupic nowy egr http://www.fotosik.pl/zdjecie/76ec64f30c70d89b drugie moje pytanie czy coś w tym miejscu brakuje dziwna wolna przestrzeń a kompletnie sie nie znam http://www.fotosik.pl/zdjecie/fc41b31ca5b3b6bd
albert224 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 W drugim zdjeciu chyba chodzi o webasto , tak mi ktoś powiedział bo tez na poczatku mnie to interesowało. jesli nie to to poprawcie mnie.
tipmaniak Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Up co do pierwszego zdjęcia to wygląda na zuzyta uszczelke miedzy egr a kolektorem ssącym
Zymek1989 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Jestem po zaślepieniu EGR-a mimo że jest sprawny. Mam nadzieję że już nie będzie brudził silnika. Zauważyliście jakieś zmiany w postaci większego spalania? u mnie chwilowe momentami pokazuje 40 l nigdy tak nie było nawet jak mu w palnik dawałem. jutro sprawdzę spalanie na postoju/wcześniej było 0,4l. Edytowane 25 Września 2015 przez Zymek1989
POWER-KRIS Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 W zasadzie może się zmienić bo przy aktywnym egr przeplywka pokazuje 250 a po zaslepieniu 500 gdyż wzamian za spaliny idzie więcej powietrza a to prowadzi do większej dawki paliwa zapewne. U mnie trasa 5.8 a miasto 9 na zaslepionej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się