salaj11 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam miłośników Audi Przepraszam ze temat może nie nowy ale czytają inne nic mi nie pomogły wiec szukam rady Jakis czas temu zniknęło mi ponad litr płynu ze zbiorniczka wyrównawczego, wiec dolałem i po kilku dniach pojawił sie olej ale tak na ostro ze aż zrobiła sie zawiesina. Pojechałem do majstra stwierdził ze uszczelka wiec remont:nowe uszczelki, sprawdzanie czeczelności na gorąco itp itd. praktycznie cały osprzęt na nowo i dobrych firm a uszczelki oryginały, sprawdzali mi chłodniczke olejowa i była szczelna przy okazji zrobili rozrząd w sumie 3.5 kafla. Mówie każdemu może sie zdażyć. No ale jak zrobiłem około 400 km znowu zaczął sie pojawiac olej w zbiorniczku późnej zawiesina. Wiec znowu do mechaniora ze moze chłodniczka wiec zdejmujemy i sprawdzamy prosta metoda wiadro wody powietrze w rurki i d*pa nic nie przepuszcza ani jednego bąbelka. Ale tak dla pewności założyli inna używana (bo może rozszczelnienie nastepuje po rozgrzaniu, chłodniczka była sprawdzana i tez ani babelka nie puściła) i znowu zrobiłem parę kilometrów i zaczynają oczka oleju sie pojawiać - co tu robić z tym auto ma na pewno oryginalny porzebieg jakieś 150 tyś, czy juz tylko blok mi pozostaje wymienić--przosze o pomoc co jeszcze sprawdzić
wojtekce Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 prawdopodobnie cały czas płucze silnik z pozostałości oleju pojeździ jeszcze i spr. stan oleju
Musashi Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 ja bym sie przyjrzal glowicy... czy byla planowana? przeprowadz badanie kompresji
salaj11 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2009 gowica była planowana nawt chciałem kupic inna bo były delikatnie wytarte gniazda na PD ale jak sie okazało te używane to dopiero miały wytarte gniazda wiec sprawdziłem szczelnośc i zostawiłem ją.
Daimos Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 A układ chłodzenia został przepłukany?
salaj11 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2009 tak ale wiadomo nie da sie w 100%
szkopek Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 zawsze jest trudno pozbyc sie tego syfu z ukladu chlodzenia po wymianie uszczelki....
konrad_A4 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 mozna jeszcze by sprobowac przeplukac VAGowskim detergentem G 052 188 A3
rikardo Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 gowica była planowana nawt chciałem kupic inna bo były delikatnie wytarte gniazda na PD ale jak sie okazało te używane to dopiero miały wytarte gniazda wiec sprawdziłem szczelnośc i zostawiłem ją. W jaki sposób sprawdzili ci szczelność? W środku głowicy mogą wystąpić mikropęknięcia.
kosiniak Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 dokladnie i olej dalej moze sie lac, nie chce cie straszyc ale obstawiam ze ktos spapral robote.........
zuzadzik Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 jak wyjeta głowica to pełen sprawdzian od planowania po nowe śruby do głowicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się