kaju 69 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Poliftowe liczniki miały CAN. Bezdyskusyjnie. Chwal się synek jak Ty te CANy tam puściłeś? Szara wtyczka licznika pin 5 to CAN H, pin 6 to CAN L, analogicznie musisz je połączyć do wtyczki w radiu, kabelki oczywiście w delikatnym warkoczyku, potem kodowanie licznika główne 00XXX, gdzie X to stare wartości kodowania, potem adaptacja, kanał 62 wartość 1. Wtedy radio dostanie podświetlenie i na FISie poleci RDS. ---------- Post dopisany at 19:42 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ---------- Adaptacja kanał 62 wartość 1 albo jak masz navi to 5. 1? Wszyscy mi piszą, że 19 (16 + 1 radio + 2 telefon) A w życiu. Jeśli masz telefon, to 1+2, czyli 3 i wtedy ruszy telefon i radio. ---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:42 ---------- Ale Ty to kodujesz w B5 czy w B6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Wpiąłem się w niebieską kostkę (po lewej stronie licznika) w piny 19 i 20 w A4 B6. Wrzucam zdjęcia kostek: Filmik obrazujący problem: Brak radia na FIS - YouTube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 No to w B6 inna historia. Spróbuj w takim układzie bez telefonu, czyli wartość 17. Głównego nie ruszaj, nie doczytałem, że u siebie w aucie masz ten problem. ---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 19:49 ---------- Nie mam dostępu do swojego auta teraz, dopiero za dwa tygodnie będę w Polsce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzienciol 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Panowie dlaczego czasem po odpaleniu po nocce mam ssanie a czasami go nie ma.Odpowiada za to jakiś czujnik czy cuś? Nie mylić z innym ssaniem :decayed::grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 No to w B6 inna historia. Spróbuj w takim układzie bez telefonu, czyli wartość 17. Głównego nie ruszaj, nie doczytałem, że u siebie w aucie masz ten problem.---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 19:49 ---------- Nie mam dostępu do swojego auta teraz, dopiero za dwa tygodnie będę w Polsce... Bo ogólnie chodzi mi o to, czy mógłbym się z kim spotkać, by sprawdzić jego radio na moich canach, albo moje u niego Bardzo by mi na tym zależało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Ty radio zmieniałeś, czy jak? Całą historie naświetl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Auto zjechało z fabryki z Chorusem, a jak je kupiłem to miało Concerta 2 (później się okazało, że z A3, bo 8P0). Od początku nie miałem radia na FIS, chociaż BT się pokazywał. Na innym liczniku jest to samo, więc to nie kwestia licznika. VAG w kanale 62 ustawiłem 19, ale to nie pomogło. Na canach (bynajmniej starych) nie było przejścia. Teraz podłączyłem nowe cany i niestety nadal sytuacja się nie poprawiła (nie mam czym sprawdzić, czy teraz jest przejście), dlatego szukam winy w radiu, stąd pomysł, by sprawdzić czyjeś radyjko Co jeszcze mogę sprawdzić/ustawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Sprzedaj to radio i kup od B6. To jedyne rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Sprzedaj to radio i kup od B6. To jedyne rozwiązanie. Skłaniam się ku temu lub uzbieraniem na RNS, ale najpierw chciałbym się upewnić na innym radiu, że wszystko z instalacją jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Sprzedaj to radio i kup od B6. To jedyne rozwiązanie. Skłaniam się ku temu lub uzbieraniem na RNS, ale najpierw chciałbym się upewnić na innym radiu, że wszystko z instalacją jest ok jest, ustaw kodowania jakie były fabryczne i nowe radio na bank Ci ruszy. Od A3 prawdopodobnie gryzie się CAN radia i licznika, Szyba miał tak w przypadku właśnie concerta II i licznika z A6 - nie szło za skurwesyna tego dograć, włożył inny licznik - zagrało, zaśpiewało, zatańczyło i nawet kolbe mu ojebało. Inny protokól jest i nie przeskoczysz tego. ---------- Post dopisany at 20:45 ---------- Poprzedni post napisany at 20:44 ---------- W Twoim przypadku radio tutaj pierdzieli całą robote. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 W Twoim przypadku radio tutaj pierdzieli całą robote. A damy radę się jakoś spotkać we Wro, jak będziesz, żebym miał na 100% pewność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Żona mnie cordobą odbiera z lotniska, bo audi albo będzie stało u plastikarza, albo ja je będę zawoził na następny dzień, więc ja odpadam niestety. Chopin jakie ma radio? Albo ugadaj się z 1/4 on ma RNS-E, ile to roboty przepiąć z wtyczkami do Ciebie i odpalić Ci FIS. Ale jestem na pierdylion procent pewny, że to wina protokołu w radiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Żona mnie cordobą odbiera z lotniska, bo audi albo będzie stało u plastikarza, albo ja je będę zawoził na następny dzień, więc ja odpadam niestety. Chopin jakie ma radio? Albo ugadaj się z 1/4 on ma RNS-E, ile to roboty przepiąć z wtyczkami do Ciebie i odpalić Ci FIS. Ale jestem na pierdylion procent pewny, że to wina protokołu w radiu. Chopin ma za***iste RNS-E o co kaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Żona mnie cordobą odbiera z lotniska, bo audi albo będzie stało u plastikarza, albo ja je będę zawoził na następny wtrysk bo mocy mało ooops Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Żona mnie cordobą odbiera z lotniska, bo audi albo będzie stało u plastikarza, albo ja je będę zawoził na następny wtrysk bo mocy mało ooops :shock3::grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Żona mnie cordobą odbiera z lotniska, bo audi albo będzie stało u plastikarza, albo ja je będę zawoził na następny wtrysk bo mocy mało ooops pjeeeerdolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 :hi:Wstawać śpiochy czas na trening Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Niektórzy pracują i nie mogą sobie pozwolić na picie od rana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq 0 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Dżizesss... Kawy!!!! Jak ja nie lubię zmieniać roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Niektórzy pracują i nie mogą sobie pozwolić na picie od rana... Haha zależy gdzie pracują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się