Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] Mironowóz cz.III - 3.0tdiQ - najbogatsza wersja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a czytać poprzednią strone to nie łaska... :gwizdanie: :naughty:

Opublikowano

a czytać poprzednią strone to nie łaska... :gwizdanie: :naughty:

Na poprzedniej tego nie ma, ale na pierwszej znalazlem. :good:

Miron, a malowales to sam czy dales komus do malowania? Myslales nad Grafitem w macie, lub czarnym matem?

Bo ja myslalem takze o takim modzie, ale nie moge sie zdecydowac czy polysk czy mat.

Opublikowano

[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2010, 14:02_________________________________________________

a czytać poprzednią strone to nie łaska... :gwizdanie: :naughty:

Na poprzedniej tego nie ma, ale na pierwszej znalazlem. :good:

Miron, a malowales to sam czy dales komus do malowania? Myslales nad Grafitem w macie, lub czarnym matem?

Bo ja myslalem takze o takim modzie, ale nie moge sie zdecydowac czy polysk czy mat.

a czytać poprzednią strone to nie łaska... :gwizdanie: :naughty:

Było :thumbdown:

Opublikowano

Na Automobilklubie ukazały się wyniki wyścigów z 25.04.2010

Pozwoliłem sobie zebrać twoje i moje do kupy:

Audi A4 3.0 TDI Quattro:

Przejazd nr 1: ET+RT: 15.357 ET: 14.892

Przejazd nr 2: ET+RT: 15.260 ET: 15.015

Przejazd nr 3: ET+RT: 15.025 ET: 14.759

Przejazd nr 4: ET+RT: 14.875 ET: 14.761

Przejazd nr 5: ET+RT: 14.742 ET: 14.696

Przejazd nr 6: ET+RT: 14.867 ET: 14.552

Przejazd nr 7: ET+RT: 15.011 ET: 14.633

Przejazd nr 8: ET+RT: 15.159 ET: 14.765

Najlepsze ET: 14.552

Najlepsze ET+RT: 14.742

Najgorsze ET: 15.015

Najgorsze ET+RT: 15.357

Passat R36:

Przejazd nr 1: ET+RT: 14.887 ET: 14.247

Przejazd nr 2: ET+RT: 15.069 ET: 14.422

Przejazd nr 3: ET+RT: 15.061 ET: 14.528

Przejazd nr 4: ET+RT: 14.751 ET: 14.388

Przejazd nr 5: ET+RT: 15.026 ET: 14.579

Przejazd nr 6: ET+RT: 14.931 ET: 14.444

Przejazd nr 7: ET+RT: 14.794 ET: 14.474

Przejazd nr 8: ET+RT: 14.719 ET: 14.463

Najlepsze ET: 14.247

Najlepsze ET+RT: 14.719

Najgorsze ET: 14.579

Najgorsze ET+RT: 15.069

Nasz wspólny wyścig był chyba nr 6 (Passat ET+RT: 14.931 ET: 14.444) Audi A4 ET+RT:14.867 ET: 14.552

ale kolegę zabolało :cool1:

no objechał cię dizelek,co zrobić,bywa :wink4:

...tylko na światłach uważaj na takie Aczwóreczki,bo pół życia spędzisz na szukaniu gostka w sieci,by mu powiedzieć:

-zaspałem,miałem worek ziemniaków w bagażniku,a w ogóle,to sie nie ścigałem :decayed:

:wink4:,passacik fojowy,ale jakoś mało efektywny :rolleyes:

miron,olej grafit,tak jak jest,jest git :good:

Opublikowano

Na Automobilklubie ukazały się wyniki wyścigów z 25.04.2010

Pozwoliłem sobie zebrać twoje i moje do kupy:

Audi A4 3.0 TDI Quattro:

Przejazd nr 1: ET+RT: 15.357 ET: 14.892

Przejazd nr 2: ET+RT: 15.260 ET: 15.015

Przejazd nr 3: ET+RT: 15.025 ET: 14.759

Przejazd nr 4: ET+RT: 14.875 ET: 14.761

Przejazd nr 5: ET+RT: 14.742 ET: 14.696

Przejazd nr 6: ET+RT: 14.867 ET: 14.552

Przejazd nr 7: ET+RT: 15.011 ET: 14.633

Przejazd nr 8: ET+RT: 15.159 ET: 14.765

Najlepsze ET: 14.552

Najlepsze ET+RT: 14.742

Najgorsze ET: 15.015

Najgorsze ET+RT: 15.357

Passat R36:

Przejazd nr 1: ET+RT: 14.887 ET: 14.247

Przejazd nr 2: ET+RT: 15.069 ET: 14.422

Przejazd nr 3: ET+RT: 15.061 ET: 14.528

Przejazd nr 4: ET+RT: 14.751 ET: 14.388

Przejazd nr 5: ET+RT: 15.026 ET: 14.579

Przejazd nr 6: ET+RT: 14.931 ET: 14.444

Przejazd nr 7: ET+RT: 14.794 ET: 14.474

Przejazd nr 8: ET+RT: 14.719 ET: 14.463

Najlepsze ET: 14.247

Najlepsze ET+RT: 14.719

Najgorsze ET: 14.579

Najgorsze ET+RT: 15.069

Nasz wspólny wyścig był chyba nr 6 (Passat ET+RT: 14.931 ET: 14.444) Audi A4 ET+RT:14.867 ET: 14.552

ale kolegę zabolało :cool1:

no objechał cię dizelek,co zrobić,bywa :wink4:

...tylko na światłach uważaj na takie Aczwóreczki,bo pół życia spędzisz na szukaniu gostka w sieci,by mu powiedzieć:

-zaspałem,miałem worek ziemniaków w bagażniku,a w ogóle,to sie nie ścigałem :decayed:

:wink4:,passacik fojowy,ale jakoś mało efektywny :rolleyes:

miron,olej grafit,tak jak jest,jest git :good:

:polew: no w sumie myślałem, że Passat się lepiej zbiera niż BKN po sofcie :mysli: :gwizdanie:

Opublikowano

Zaraz się ujawni Elberoth na bis :kox:

Opublikowano

ale kolegę zabolało :cool1:

no objechał cię dizelek,co zrobić,bywa :wink4:

...tylko na światłach uważaj na takie Aczwóreczki,bo pół życia spędzisz na szukaniu gostka w sieci,by mu powiedzieć:

-zaspałem,miałem worek ziemniaków w bagażniku,a w ogóle,to sie nie ścigałem :decayed:

:wink4:,passacik fojowy,ale jakoś mało efektywny :rolleyes:

Trochę nie rozumiem twojej wypowiedzi a raczej czepiania się. Czy nie można normalnie podać czasów przejazdów na forum?

Pojawiły się i je tutaj wkleiłem...

Acha i:

1. Nic mnie nie boli

2. Worków z kartoflami nie wożę

3. Właściciela nie szukałem w sieci

4. Każdy ma swój gust co do samochodów

Po za tym Audi opisywane w tym temacie bardzo mi się podoba i sam chcę kupić między innymi A4 3.0 TDI Quattro dlatego ciesze się wynikami tego samochodu na wyścigach w Kamieniu Śląskim...

Jeżeli ten post z czasami to jakiś problem to go posprzątaj w końcu od tego tu jesteś. :wink4:

Opublikowano

AdamekASZ, Tomeks to jurny ruchacz z polnocy, taki zartownis, nie bierz jego postow na serio :tongue4:

Opublikowano

Tomeks jedynie co mowi serio to to ze............

chyba tak nie umie :decayed::polew:

Opublikowano

AdamekASZ, Tomeks to jurny ruchacz z polnocy, taki zartownis, nie bierz jego postow na serio :tongue4:

Raczej erotoman gawędziarz.

BTW.

Ladne auto :decayed: :decayed:

Opublikowano

Jeżeli ten post z czasami to jakiś problem to go posprzątaj w końcu od tego tu jesteś. :wink4:

spoko :wink4:,nic nie będę usuwał :cool1:,jedyne co bym chętnie zrobił w tym temacie,to zamkną :naughty:

...ale Mariusz Miroszewski musi najpierw przesłać mi fotki swoich ledów od strony bebechów :gwizdanie:

więc póki co:

miron,w kasku wyglądasz mega kox :kox:

AdamekASZ, Tomeks to jurny ruchacz z polnocy, taki zartownis, nie bierz jego postow na serio :tongue4:

chyba "o północy" :cool1:,działam w całym kraju :evil:,w wawie tyż :gwizdanie:

Tomeks jedynie co mowi serio to to ze............

chyba tak nie umie :decayed::polew:

co :shocked:,w wikipedi pod hasłem "merytorycznie" są moje posty :pali:

Raczej erotoman gawędziarz

tiaa,pogadaj z Paulą :gwizdanie:

Opublikowano

Tomeks jedynie co mowi serio to to ze............

chyba tak nie umie :decayed::polew:

co :shocked:,w wikipedi pod hasłem "merytorycznie" są moje posty :pali:

Chyba Retoryczne :decayed:
Opublikowano

Adamek - dzięki za fatygę z wklejeniem wyników - teraz fajnie widać różnice pomiędzy furami :wink4:

I nie bierz do siebie postów kolegi Tomeksa - nie wie, że się znamy a Kamień traktowaliśmy zabawowo :wink4:

Może sam zrobiłem troszkę zamieszania pisząc, że wygrałem o długość ( nie było to celowe - tym bardziej, że jak twierdzisz różnica była znacznie mniejsza - czego nie podważam ) i nie było to chyba najbardziej istotne :wink4:[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 00:34_________________________________________________

[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 09:26_________________________________________________Kowal - dodam jeszcze, że passacik seryjny też nie był - seria ma 300ps ten miał ponoć 330ps - ale nie chciałbym konkretów podawać, żeby znowu czegoś nie przekręcić :wink4:.

Patrząc na czasy - widać, że co by nie było R36 kręcił lepsze, nawet jeżeli różnice były niewielkie to pamiętajmy, że to tylko 1/4 mili - na drodze pewnie musiłbym uznać wyższość R36 pod każdym względem ( odejście od 200+, V-max ) o dzwięku nie wspominając :)

Jedynie na stacji mógłbym kozaczyć :decayed:

Opublikowano

Adamek - dzięki za fatygę z wklejeniem wyników - teraz fajnie widać różnice pomiędzy furami :wink4:

I nie bierz do siebie postów kolegi Tomeksa - nie wie, że się znamy a Kamień traktowaliśmy zabawowo :wink4:

Może sam zrobiłem troszkę zamieszania pisząc, że wygrałem o długość ( nie było to celowe - tym bardziej, że jak twierdzisz różnica była znacznie mniejsza - czego nie podważam ) i nie było to chyba najbardziej istotne :wink4:[br]

Miron jak Cię mama dobrze wychowała, :hi: dla mamusi :polew: :polew: :polew: Koniecznie musisz kupić nalepkę Fair Play, bo tego moda Ci brakuje na furmance :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Kowal - dodam jeszcze, że passacik seryjny też nie był - seria ma 300ps ten miał ponoć 330ps - ale nie chciałbym konkretów podawać, żeby znowu czegoś nie przekręcić :wink4:.

Patrząc na czasy - widać, że co by nie było R36 kręcił lepsze, nawet jeżeli różnice były niewielkie to pamiętajmy, że to tylko 1/4 mili - na drodze pewnie musiłbym uznać wyższość R36 pod każdym względem ( odejście od 200+, V-max ) o dzwięku nie wspominając :)

Jedynie na stacji mógłbym kozaczyć :decayed

Co do mocy obu aut to widziałem, że dłubany Passat i dlatego napisałem, że dziwi mnie, że w sumie bądź co bądź o 50KM słabszym autem wykręca się praktycznie takie same czasy. Nie mówię już o różnicach na trasie, bo to wiadomo (poza paliwo-żernością oczywiście, bo R36 to smok).

Ogólnie myślałem, że lepiej jeździ jak na swoje parametry :mysli:

Opublikowano

No ale czego tu sie spodziewac?

50PS to nie az tak wielka roznica, za to moment w dieslu na krotkim odcinku robi robote, pozniej juz moc wzielaby gore.

Opublikowano

Gdzie te czasy, kiedy diesel tylko kopcił i śmierdział rzepakiem ;( :polew:

Opublikowano
Adamek - dzięki za fatygę z wklejeniem wyników - teraz fajnie widać różnice pomiędzy furami :wink4:

Nie ma problemu.

Kowal - dodam jeszcze, że passacik seryjny też nie był - seria ma 300ps ten miał ponoć 330ps - ale nie chciałbym konkretów podawać, żeby znowu czegoś nie przekręcić :wink4:

Seryjnie taki Passat ma 299KM i 350NM ten egzemplarz po programie ma 332KM i 380NM wg. katalogu seria ma 0-100 5.7sek

Mojego mierzyłem G-techem (nie wiem jaki model) i wyszło od 0-96 4.97sek.

Co do mocy obu aut to widziałem, że dłubany Passat i dlatego napisałem, że dziwi mnie, że w sumie bądź co bądź o 50KM słabszym autem wykręca się praktycznie takie same czasy.

Z doświadczenia wiem (jeździłem dieslem przez ostatnie 3 lata) że w wyścigu na dystansie 1/4 mili największą rolę odgrywa moment obrotowy. To właśnie on jest odpowiedzialny za przyśpieszenie samochodu, moc natomiast odpowiada za prędkość maksymalną. Tutaj kolega Mirek ma do dyspozycji olbrzymie 560NM przenoszone na 4 koła i dlatego samochód tak odchodzi na poszczególnych biegach.

Osobiście przez ostatnie 3 lata jeździłem Leonem TDI i powiem, że osobiście brakuje mi charakterystyki silnika diesla jak i jego klekoczącego klanku. Drugie auto jakie kupię to będzie właśnie A4 3.0 TDI Quattro ponieważ model od Mirka zrobił na mnie ogromne wrażenie. Wcześniej nie przypuszczałem, że taki dieselek będzie jeźdźił bardzo podobnie do Passata a po Kamieniu jestem miło zaskoczony tym modelem.

Opublikowano

AdamekASZ - wyceluj sobie jeszcze w silnik ASB, który już w serii ma 233ps i będzie miodzio :good:

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_asb_nowe_wozidlo_30_tdi_233ps_dpf_by_patrox-t98780.0.html dla większej radości z diesel'ka :>

W sumie, to takie było założenie A4-klub.pl - wszyscy zrzutę robiliśmy na mody i auto miron78'a, żeby jakiś DemoCar był na drogach Śląska :gwizdanie:

Tylko ciiiicho, żeby autor nie doczytał..... :polew:

Opublikowano

...tylko jeszcze jedna sprawa....

Mirek ma Tipa czy multi (nie wiem jak sie to w tym modelu nazywa) a ty masz, zdaje sie, DSG?

...bo jak tak to wyglada to DSG pomaga ci nieco w tym. Gdyby Mirek zalozyl sobie skrzynie S-tronic (ktora jest montowana np. w nowym A5 3,0 TDI) to wyrazniej byloby widac roznice.

Nie wiem jaki naped ma R36, ale wnioskuje z tego co tu piszecie ze jest to FWD.

Mirek to bylby pomysl na nowego moda :kox: skrzynia S-tronic :kox: :kox: :naughty: :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...