krzychu-trn Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Nawet jak się znajdzie prawo to w naszym kraju nadal będzie syf a Ci co oszukują stany licznikowe i tak znajdą obejście
Gość lightfighter87 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 I pojedzie spokojnie drugie tyle, chciałbym widzieć francuskiego diesla bądź inne wynalazki z takim przebiegiem, zapewne koszty napraw większe od wartości auta
Proof Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 118tys w B6 AVF Quattro, oryginał od nowości, kupiony w salonie Bełtowski w Krakowie.
kris_lpgcars Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Co do francuskich wynalazków ostatnio servisowalem Peugeot expert i miał nalatane 280 tys 2.0hdi i chodzi jak marzenie wiec tu nie ma reguły Niemiec francuz wszystko polata aby tylko ktoś pilnował serwisów i będzie się cieszył długo
dariodario Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 I pojedzie spokojnie drugie tyle, chciałbym widzieć francuskiego diesla bądź inne wynalazki z takim przebiegiem, zapewne koszty napraw większe od wartości auta czlowieku nie wiesz co mowisz i piszesz.era dobrych ropniakow skonczyla sie dawno dla wszystkich. ale ropniaki rodem z francji wolnossace i nawet pierwsze hdi to motory do pozazdroszczenia i poplakania ze ich nikt nie robi. wiem co pisze. sory za ot
kml_84 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Mój Zecior po Vinie miał w 2008r w czerwcu 365tyś, kupiłem go w XI 2009 z przebiegiem 186kkm Zrobiłem nim 32tysie bez żadnej awarii. Sprzedałem bratu miesiąc temu z czystym sumieniem, oczywiście podałem mu najpierw przybliżony przebieg na dzień dzisiejszy ok 450kkm. Dwa tyg temu zdradziłem marke Kupiłem w Szwajcarii VW Borę Variant 4MOTION 12.2002r z przebiegiem 280kkm z książką (silnik 1.9 130koni). Za kilka dni będzie w Polsce, zobaczymy co to potrafii. Mimo że to ta sama grupa to jednak tęskni mi się za Audi ;(
Hasiuk89 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Jak kupiłem Balbine w marcu 2010 miała 213 tyś na liczniku według VIN w 2009 niewiem którego miesiąca miała 206 tyś cofnięty ale o ile nie mam pojęcia ;] ale chodzi bez zarzutu więc nie ma co narzekać
arturekh Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 AVF w dwa lata 80 tys. teraz 355 tys. i nie bierze oliwy!(zaślepiony egr)
Coleman Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 ello ja mam rok 95 z przebiegiem 265100tys cofany na banj tylko ciekawe ile
ERW0 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 b6 2002 silnik 1.9tdi AWX 114tkm orginał w 1000%
Sistemo Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Mój ojczulek w Audi 80 B3 silnik 1.8 benzyna miał przejechane ok 600 000 km i fura dalej śmigała mimo iż licznik stanął, przy tym zero rdzy i większych problemów. Fura poszła do żyda. Audi to Audi
zajec Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 b6 2002 silnik 1.9tdi AWX 114tkm orginał w 1000% Mój ojczulek w Audi 80 B3 silnik 1.8 benzyna miał przejechane ok 600 000 km i fura dalej śmigała mimo iż licznik stanął, przy tym zero rdzy i większych problemów. Fura poszła do żyda. Audi to Audi Dwa skrajne przebiegi ERW0 jak to oryginał to fajną sztukę znalazłeś U mnie po środku, jakieś 300kkm
rookie Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 AVG 110 koni przebieg 174 tys. km Lakier oryginał, przebieg też, środek bajka. Auto legenda.
ciahciah Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 AFN 110KM 97r Pewnie wyda się ta wartość co niektórym śmieszna no ale mój 14 latek na chwile obecną ma 240tys, w Polsce na bank nie był kręcony, w belgi możliwe ale dokumentacja pasuje i stan silnika też.., auto mam od kwietnia 2007 wiec znam go dobrze, gdy go kupowałem wszystko było od nowości, zawieszenie itp no i w 2010 przyszedł czas na pierwsze wymiany: -Czujnik temp paliwa, w nastawniku była czarna galaretka, za miesiąc w końcu go wyczyszczę bo raz na 200tys wskazane jest go wyczyścić -Termostat+płyn chłodzenia bo była brązowa zupa nie wymieniana od nowości -Amortyzatory tył, co rok traciły 10% sprawności aż wyszło 38% 40% i po kilka miesiącach wylał jeden, ach te nasze drogi.. -Wahacze przód, 4szt bo reszka była ok, mechanik powiedział że nie ma co wymieniać bo dobre stare mogą dłużej pobyć niż nowe zamienniki -Łożysko przód prawe, po 25tys od wymiany drugie już delikatnie słychać wiec w najbliższym czasie będzie wymiana -Klocki przód, były valeo, wsadziłem ate i zauważyłem że dosyć znacznie brudzą alufelgi, może kupiłem podróby -Łożysko tył prawe W najbliższym czasie będzie wymiana łożyska lewy przód oraz amorków z przodu pomimo 65% sprawności na przeglądzie, no ale przód pływa na równej drodze i w zakrętach wychyla się jak polonez, rok temu w zakrętach sztywno trzymał się i nic nie przechylał, no i czas na rozrząd i wszystko co tam się kreci bo paski klinowe itp są od nowości...któraś rolka brzęczy od zawsze Turbo do zeszłego roku nie miało luzów niestety kochany mechanik przy wymianie filtra powietrza nie dokręcił rury filtr-turbo i turbo zaczęło łapać lewe powietrze z piaskiem i brudem, w dodatku do kupna używałem połsyntetyka dzięki mechanikowi.., dopiero teraz zmieniłem na full syntetyk, kat jest do dzisiaj, swoje zadanie przestał spełniać coś koło 200tys bo nic z rury nie śmierdziało, a teraz bardzo rzadko coś można poczuć, wiem że trafić na auto 10 letnie z przebiegiem poniżej 200tys jest niewyobrażalnie trudno, no ale da się, u mnie na chwile obecną sprzęgło ciężko się wciska i to jedyna wada.. auto jest katowane na co dzień maksymalnie, rocznie robię 25tys i spisuje się wzorowo W poprzednim aucie zabiłem 3 silniki, pękały wały, panewki szlak trafiał, 6 uszczelek pod głowicą, a w tym duł jest super, uszczelka pod głowicą jak zaranie też, tylko tamtym kręcić bączki było normalne bo tylno napędówka, a tu napęd na przód ruszę z piskiem 1 2 3(na zimówkach 195, na szerszych letnik 205 na 3 prędzej coś urwę niż zapiszczę) to potem przez tydzień biegi ciężko wchodzą... Odkąd zmieniłem na TDI A4 zapomniałem o tym że auto może się psuć. Życzę wam tego samego.
grabson765 Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 AVG 110 koni przebieg 174 tys. km Lakier oryginał, przebieg też, środek bajka. Auto legenda. wszytsko pieknie ladnie, niski przebieg a silnik po remoncie :gwizdanie:
pokson Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Moje A4 2003r ma 200 000. Nie wiem czy oryginalny przebieg bo jeszcze nie podskoczyłem do serwisu żeby to sprawdzić.
rookie Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 AVG 110 koni przebieg 174 tys. km Lakier oryginał, przebieg też, środek bajka. Auto legenda. wszytsko pieknie ladnie, niski przebieg a silnik po remoncie :gwizdanie: Nie zmienia faktu, że jest oryginalny. Poza tym, mam praktycznie nowy silnik. Tyle nowych części. Więc wara.
SotoM Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 mój AFN jak go kupiłem w kwietniu 2010r miał oryginalny przebieg 186tkm, ma w tej chwili 212tkm i tez silnik rozbierałem bo kupiłem ja z walniętą uszczelka pod głowicą- przyczyna zamknięty termostat .faktura naprawy w ASO w niemcowni przy 184tkm miała wymieniany termostat... jeden silnik będzie pracował jak marzenie ze tylko będzie wymagana wymiana oleju a u innego bedzie motor skarbonka...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się