Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wasze przebiegi w dieslach 1.9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój teraz kupiony 2 tygodnie temu diesel kombi B5 AFN z roku 1996 ma ledwo 380 tysiaków nakręcone i pracuje jak pszczółka . Przebiegu na blacie się nie boję - ważna jest ogólna kondycja autka i stan w jakim się znajduje , a nie przebieg .

Krzysiek

Opublikowano

moja ma nahulane 227tkm. 98r

Opublikowano

ja swój jak kupiłem w kwietniu br. to na blacie bylo 198tys ale jak znalazłem ksiazke serwisowa to ostatni wpis byl jakis rok temu i miala 255. licznik chyba krecony ale z autem nie mam zadnych problemow, zero kopcenia itd, jedynie chyba turbo do czyszczenia, a reszta git :):):) jestem zadowolony :good:

Opublikowano

Witam. Moja 110 a4 jak ją kupiłem w marcu 2010 to miała rzekomo 199 kkm i wglądała wtedy i wygląda teraz super, a ile miała przejechane to trzeba by było przeprowadzić śledztwo to może bym się czegoś dowiedział odnośnie przebiegu. Autko jeździ a na nowe nas nie stać, więc robię co potrzebuje moja niunia i hulamy dalej. Na dzień dzisiejszy ma 229 kkm.

Opublikowano

Miałem pecha przy 400 tys padł silnik,spr ze sterownika i potwierdzone w aso.

Opublikowano

Ja kupiłem miesiąc temu, produkowany w Niemczech, ujeżdżany w Belgii, z oryginalną książką (nie taką co na Allegro można kupić), serwisowany w autoryzowanym serwisie, marzec 2000, miał 200'000 nabite, myślę że nie był cofany, silniczek jak igła, w środku również zadbany, miód marzenie

Opublikowano

afn 96 rok i 225k km na blacie. Turbo czyszczone, pompa uszczelniana, jeszcze ori wahacze, ori zimowki z 96roku na aucie podczas kupna hehe Ksiazka skonczyla sie stosunkowo szybko, bo kolo 2001 roku i przebiegu bodaj 95k.

Opublikowano

za 100 km będzie 300 tyś na blacie :kox: .. w realu nie mam pojęcia... :decayed:

dzisiaj jak się uda to zrobie logi i zobaczymy czy pacjent jest gotowy na szczepienie!

Opublikowano

Ja kupiłem niedawno B7 2007 po VIN-ie niby 161000 ale VIN to jedno a prawdziwy przebieg to drugie :mysli:

Opublikowano

150620112129.jpg

zdjęcie z czerwca, już ma 342 :tongue4: silnik jak dzwon, czasem mułowato jeżdżę to się turbo przytnie

Opublikowano

Jak kupiłem swojego miał na blacie 160tyś, po jakimś czasie nabyłem VAGa i ze sterownika wyczytał że ma 210tyś :kox: Auto sprowadzone z Włoch, wcześniej tam miało dwóch właścicieli, pierwszym był Volkswagen Bank, a drugim jakiś faciu, co ciekawe od tego drugiego właściciela dostałem kupę papierów z różnych wymian serwisowych i wszędzie tam przebieg zgadza się z tym co na blacie,wynika z tego że licznikiem zajął się ktoś kto pośredniczył przy sprzedaży pomiędzy bankiem a drugim właścicielem, makaroniaże też potrafią :naughty: Zaraz po kupnie auto dostało viruska i przejeździłem nim już prawie 40tyś, jak do tej pory wymieniłem tylko termostat no i oczywiście wszystkie filtry i płyny

Opublikowano

150620112129.jpg

zdjęcie z czerwca, już ma 342 :tongue4: silnik jak dzwon, czasem mułowato jeżdżę to się turbo przytnie

Możesz dalej mułowato jeździć ale trzymaj 2000 obrotów na każdym biegu. Wtedy ci się nie zatnie.

Opublikowano

ja kupilem kilka dni temu swoje autko

no i ma nalatane 121tys km ;P

sprawdzilem przebieg w aso i pol roku temu mial przy 90tys ostatni przeglad

takze tak jak kolega napisal trafilem jedno atuko na 100tys z realnym i malym przebiegem :cool1:

[Dzik23] Jeżeli chodzi o przebieg twojego autka to chyba sam w to nie wierzysz że Niemiec kupił diesla po to żeby stał w garażu.Sam pomyśl nawet ty kręcisz 20 000 rocznie więc jakim cudem Niemiec jeżdził mniej od ciebie.Jeżeli kupiłeś z niemiec 6-cio latka to na bank ma minimum 250 000km.

poltor Czy sugerujesz, że zapisy w ASO mogą również zostać zafałszowane?

Moje A4 kupiłem w 2010 z przebiegiem 245kkm i książką serwisową gdzie ostatni wpis był w 2009 przy przebiegu 230kkm. Wszystkie wpisy w książce są tożsame z zapisami w bazie ASO.

Opublikowano

Kto da więcej :)

imag0081sa.th.jpg

Opublikowano

B5 ma 311 kkm

B6 ma 187 kkm

tu i tu oryginal ...

Opublikowano

shelby-na pewno jest tak że można wyprodukować książkę serwisowa a następnie według tej książki wprowadzić do komputera w serwisie odpowiednie przebiegi oraz naprawy.Najprostrzym sposobem legalizacji przebiegu po cofnięciu licznika jest wizyta w serwisie na wymianę klocków hamulcowych gdzie podajesz aktualny stan licznika po tym zabiegu samochód ten ma przebieg taki jak podałeś bo serwisant taki wklepie jaki jest w chwili wizyty w serwisie. Oczyywiście są auta które mają oryginalne książki oraz przebiegi ale to może 5% i to raczej nie za stare i z przebiegiemw okolicach 200 000-250 000 tu nie opłaca się cofać licznika.

Opublikowano

Manewr z klockami ustawi tylko jeden, ostatni zapis w bazie ASO. W moim przypadku serwis był prowadzony w niemieckim serwisie do 2009 i wszystkie zapisy z bazy ASO pokrywają się z zapisami w książce. Kolejne wpisy są robione mniej więcej w takim samym stosunku przebiegu do czasu.

Nie miałem styczności z programem, którego używa ASO do prowadzenia historii aut ale sądzę, że jest on jakoś zabezpieczony przed modyfikacją/usuwaniem poprzednich wpisów. Wszystkie zabezpieczenia można obejść ale nie wydaje mi się aby jakiś pierwszy lepszy pracownik ASO był jednocześnie hakerem komputerowym a jeśli już się taki znajdzie to nie zrobi tego za 200 czy 500zł. Zwróć uwagę, że od jakiegoś czasu VW zablokował poprzez ETKĘ możliwość sprawdzania wyposażenia auta po wpisaniu VIN. Zablokowane są nieautoryzowane połączenia bo przecież serwisy dalej mają taką możliwość. Nie słyszałem aby ktoś to "obszedł".

Podsumowywując: jeśli jakieś modyfikacje baz ASO się zdarzają to raczej dotyczy to aut za kwotę +50tyś zł. W przypadku samochodów za 15tyś raczej takie zabiegi już się handlarzowi nie opłacają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...