Revont Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Mój ma 330 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykG40 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 352tys. i ciągle rośnie. 1.9 AJM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEKAUDI Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 350tyś 1.9 tdi AVG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba_88 Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 286 tys 1.9 tdi AFN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zylu Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Do ok 360 tys był AJM potem wsadzony AVF. Obecnie na zegarach 378tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m2ri2n Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 426 tys afn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siluk Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Awx 330 tys 1.9 tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel85 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 AVF 306 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawisz-84 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Awx 320 w żony A3 :-) Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Automet1992 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 w trusi na 1.9 TDI AJM mam nakręcone 310000 wedle serwisu ciśnienie ma być pomiędzy 25 a 31 bar mój na 3 ma 29 a na 1 ma 27 tak że przy tym przebiegu nówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjks88 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 AGR realne 250 tys, seryjny program + wtryski 0.216 na hamowni wypluł 117KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pomoklo Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 AVF 350tys. km. Dwumas, turbo, PD nadal org. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pro100 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 (edytowane) AJM 390 tyś Edytowane 26 Stycznia 2017 przez Pro100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauliosss Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 AJM buda 350tys. Silnik 250tys. Przy tym przebiegu uszczelka pod głowica przerdzewiała i hydro już zaczynały mieć dołki poszły nowe ina. Poza tym w środku jak nowy olej 5W30 mobil ESP w DE do 120tys na Long Life w pl co 10tys syntetic 5W30 od dnia narodzin... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riven Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 afn ori 197 900 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romeck Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Mój Ajm 2000r 280kkm na blacie, historia do 2005 wtedy było 85kkm. Przy 230kkm zregenerowana turbina aktualnie wyplute 109 koni (pompki już troche słabe) nie wiem jak sprzęgło ale ma sie świetnieWysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikun321 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 AJM 360tys, po wymianie rozrządu, wszystkich napinaczy i pasków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz892 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 1999 rok AFN 260 tysięcy obecnie. Sprawdzony w aso po vin w 2007 miał 135 tysięcy km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saider Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Witam AFN 1.9 110km 97r 320 tyś kupiłem od handlarza wiec może 2x więcej W sumie myśle jak wszyscy wyżej i co z tego ze może mieć 500 tys skoro do dziś bez proszenia zamyka zegar Bezawaryjnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras837 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) AVF rocznik 2004 grudzień przebieg 310 tys km. Silnik nie do zajebania. Jak go kupowałem w 2010 r. miał 170 tys km. Przez ten czas po prostu nic nie uległo awarii?. Na samym początku srałem po gaciach, że za chwilę coś padnie przy silniku I utopię kupę pieniedzy. Jedyne koszty to klocki olej I filtry. W tym roku kupiłem mazdę 6 II 2011 silnik 2.2 mzr cd 163 KM 360 nm. Auto jest piękne ale pewnie nigdy nie pobije bezawaryjnością avfa. Mino mojego nowego nabytku tdi- ciągnika nie zamierzam się pozbywać do puki nie pęknie pół milona na blacie., w tym czasie moja mazda ze 3 razy stanie na trasie na pasie awaryjnym? Edytowane 24 Lutego 2017 przez aras837 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się