Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wasze przebiegi w dieslach 1.9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój ma 330 tyś

Opublikowano

352tys. i ciągle rośnie. 1.9 AJM

Opublikowano

350tyś 1.9 tdi AVG

Opublikowano

286 tys 1.9 tdi AFN.

Opublikowano

Do ok 360 tys był AJM potem wsadzony AVF. Obecnie na zegarach 378tys km.

Opublikowano

426 tys afn

Opublikowano

Awx 330 tys 1.9 tdi

Opublikowano

AVF 306 tys

Opublikowano

Awx 320 w żony A3 :-)

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

w trusi na 1.9 TDI AJM mam nakręcone 310000 :) wedle serwisu ciśnienie ma być pomiędzy 25 a 31 bar mój na 3 ma 29 a na 1 ma 27 tak że przy tym przebiegu nówka :)

Opublikowano

AGR realne 250 tys, seryjny program + wtryski 0.216 na hamowni wypluł 117KM :)

Opublikowano

AVF 350tys. km. Dwumas, turbo, PD nadal org.

Opublikowano (edytowane)

AJM 390 tyś :)

Edytowane przez Pro100
Opublikowano

AJM buda 350tys. Silnik 250tys. Przy tym przebiegu uszczelka pod głowica przerdzewiała i hydro już zaczynały mieć dołki poszły nowe ina. Poza tym w środku jak nowy olej 5W30 mobil ESP w DE do 120tys na Long Life w pl co 10tys syntetic 5W30 od dnia narodzin...

Opublikowano

afn ori 197 900 km

Opublikowano

Mój Ajm 2000r 280kkm na blacie, historia do 2005 wtedy było 85kkm. Przy 230kkm zregenerowana turbina aktualnie wyplute 109 koni (pompki już troche słabe) nie wiem jak sprzęgło ale ma sie świetnie

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

AJM 360tys, po wymianie rozrządu, wszystkich napinaczy i pasków :D 

Opublikowano

1999 rok AFN  260 tysięcy obecnie.  Sprawdzony w aso po vin  w 2007 miał 135 tysięcy km. 

Opublikowano

Witam 

AFN 1.9 110km   97r   320 tyś kupiłem od handlarza wiec może 2x więcej :P  W sumie myśle jak wszyscy wyżej i co z tego ze może mieć 500 tys skoro do dziś bez proszenia zamyka zegar:hi: Bezawaryjnosci:thumbup1:

Opublikowano (edytowane)

AVF rocznik 2004 grudzień przebieg 310 tys km. Silnik nie do zajebania. Jak go kupowałem w 2010 r. miał 170 tys km.  Przez ten czas po prostu nic nie uległo awarii?. Na samym początku srałem po gaciach, że za chwilę coś padnie przy silniku I utopię kupę pieniedzy. Jedyne koszty to klocki olej I filtry. W tym roku kupiłem mazdę 6 II 2011  silnik 2.2 mzr cd 163 KM 360 nm. Auto jest piękne ale pewnie nigdy nie pobije bezawaryjnością avfa. Mino mojego nowego nabytku tdi- ciągnika nie zamierzam się pozbywać do puki nie pęknie pół milona na blacie., w tym czasie moja mazda ze 3 razy stanie na trasie na pasie awaryjnym?

 

Edytowane przez aras837

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...