Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wasze przebiegi w dieslach 1.9 TDI


qwert700

Rekomendowane odpowiedzi

A4b5 1,9 tdi ajm . 240 tys realne i koniec silnika . Ostatnie 40 tys po programie na 145ps. prędkości autostradowe czesto 200 + , nie przeżyła tego ;p 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wymieniałem olej w Fabi 2006r 1.9 tdi chyba 105 koni na PD, przebieg niewiarygodny ale z tego co mówił właściciel ma ją od nowości, na blacie 900 tys i oryginalna turbina ale za to drugi wał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ostatni wpis w tym temacie z 15.11.2014 - 338 tys.
Aktualnie 404 tys.

Przymierzam się do regeneracji turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1999 AFN - 317 tys. km.  Gdy kupowałem 6 lat temu miała 185 tys. Bez ważniejszych awarii, 3 lata temu musiałem uszczelnić pompę, a w tym roku wymieniłem uszczelkę pod pokrywą głowicy, a teraz czas na przeczyszczenie / wymianę przepływki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłem moja A4 B5 1998r. w 2013 chyba, to miała 257tys. Wątpię w to ale chodziła dobrze. Nigdy mnie nie zawiodła. Wszystko robione na czas. A teraz, ta dam, 322tys. I dalej śmiga wariat. 

DSC_0165.JPG

Edytowane przez Dudasz666
Wstawienie zdjęcia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok 450 tyś. i awaria:  zablokował się i zużył się (wytarł) kompletnie (nie wiem co jest skutkiem, a co przyczyną) 1 popychacz hydrauliczny, spowodował kompletne zużycie krzywki wałka rozrządu (4 mm). Rozebrałem cały silnik i zrobiłem mu kapitalkę, okazało się, że cylindry były prawie niezużyte (honing), panewki główne i korbowe jeszcze by zrobiły ze 100-200 tyś. Tak więc nowy wał rozrządu, szlif korbowego, panewki nadwymiar 0,1, tłoki stare, nowe pierścienie nominał, nowe uszczelki, uszczelniacze, filtry, świece żarowe itd. Całość z obróbką i bez mojej robocizny - ok 4-4,5 tyś zł.  Chyba niedrogo  za "nowy" silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy 300 zajrzałem u wymieniłem hydro bo juz były ślady zużycia wiec wolałem nie jeździć do końca. .. walek został stary bo ładny.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie Ajm od 50tys na chipie 153KM 340NM buda ma 365tys silnik 260tys Niemcowi w drugim roku się pasek urwal przy 97tys. km i założyli drugi słupek pompki oryginał od początku korekcje na jednym nawet 0.00 na pozostałych wahania do 0.07 0.20 wiec super jak na taki przebieg miałem bliskie 1.0 ale jak kupiłem zrobiłem juz 30 tys ba bp ultimate active jednak to paliwo działa korekcje spadły prawie na zero.... ciągle na tym paliwie jeżdżę. Sprzęgło sztywne i turbina przy 300 tys wymienione

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AFN 99' teraz to około 475 tyś....więc dopiero dotarty[emoji6][emoji23]

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7/16/2009 o 19:44, Gość tymonA4 napisał:

Kolega godz temu kupił passata 1,9 tdi 130 ps z 2004r

uwaga przebieg 350 tys długie trasy po niczech zniszczeń w środku zero spokojnie można polowe skręcić :wink4::polew:

U mnie troche widać, ale może dlatego że nie robie dlugich tras  B5 z 2000r 320tys w tym 100tys moje :banan::banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...