sasak2 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 A4b5 1,9 tdi ajm . 240 tys realne i koniec silnika . Ostatnie 40 tys po programie na 145ps. prędkości autostradowe czesto 200 + , nie przeżyła tego ;p
demoniszcze Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 AJM Kolegi ma 608 tys, ale cały osprzęt, przktycznie wszystko było już wymienione
andrzejtabaka80 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Aff 370000 a tak realnie to pewnie ma 570000Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukaszooo Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Ostatnio wymieniałem olej w Fabi 2006r 1.9 tdi chyba 105 koni na PD, przebieg niewiarygodny ale z tego co mówił właściciel ma ją od nowości, na blacie 900 tys i oryginalna turbina ale za to drugi wał
kml86 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Mój ostatni wpis w tym temacie z 15.11.2014 - 338 tys. Aktualnie 404 tys. Przymierzam się do regeneracji turbiny
Marcenao Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 1999 AFN - 317 tys. km. Gdy kupowałem 6 lat temu miała 185 tys. Bez ważniejszych awarii, 3 lata temu musiałem uszczelnić pompę, a w tym roku wymieniłem uszczelkę pod pokrywą głowicy, a teraz czas na przeczyszczenie / wymianę przepływki.
maniek2408 Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 SEAT CORDOBA - AGR -1.9 TDI 90 KM-AKTUALNIE 261 TYŚ - REGENERACJA TURBO NIC POZATYM
Dudasz666 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 (edytowane) Jak kupiłem moja A4 B5 1998r. w 2013 chyba, to miała 257tys. Wątpię w to ale chodziła dobrze. Nigdy mnie nie zawiodła. Wszystko robione na czas. A teraz, ta dam, 322tys. I dalej śmiga wariat. Edytowane 29 Czerwca 2017 przez Dudasz666 Wstawienie zdjęcia.
zmyar Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 Ok 450 tyś. i awaria: zablokował się i zużył się (wytarł) kompletnie (nie wiem co jest skutkiem, a co przyczyną) 1 popychacz hydrauliczny, spowodował kompletne zużycie krzywki wałka rozrządu (4 mm). Rozebrałem cały silnik i zrobiłem mu kapitalkę, okazało się, że cylindry były prawie niezużyte (honing), panewki główne i korbowe jeszcze by zrobiły ze 100-200 tyś. Tak więc nowy wał rozrządu, szlif korbowego, panewki nadwymiar 0,1, tłoki stare, nowe pierścienie nominał, nowe uszczelki, uszczelniacze, filtry, świece żarowe itd. Całość z obróbką i bez mojej robocizny - ok 4-4,5 tyś zł. Chyba niedrogo za "nowy" silnik?
lukaszooo Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 Nowego juz nigdy nie będziesz miał. Z ..urwy dziewicy nie zrobisz choćbyś zapłacił złotem ☺
tomeko89 Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 a6c5 afn 1988 na blacie 450000km ale pewnie wiecej .
pauliosss Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Ja przy 300 zajrzałem u wymieniłem hydro bo juz były ślady zużycia wiec wolałem nie jeździć do końca. .. walek został stary bo ładny. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
pauliosss Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Aktualnie Ajm od 50tys na chipie 153KM 340NM buda ma 365tys silnik 260tys Niemcowi w drugim roku się pasek urwal przy 97tys. km i założyli drugi słupek pompki oryginał od początku korekcje na jednym nawet 0.00 na pozostałych wahania do 0.07 0.20 wiec super jak na taki przebieg miałem bliskie 1.0 ale jak kupiłem zrobiłem juz 30 tys ba bp ultimate active jednak to paliwo działa korekcje spadły prawie na zero.... ciągle na tym paliwie jeżdżę. Sprzęgło sztywne i turbina przy 300 tys wymienione Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
ludi_a4 Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 AFN 99' teraz to około 475 tyś....więc dopiero dotarty[emoji6][emoji23]Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
Darek022 Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 AFN 300K wszystko sie sypie, faktycznie pewnie sporo ponad milion
Krztys Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 W dniu 7/16/2009 o 19:44, Gość tymonA4 napisał: Kolega godz temu kupił passata 1,9 tdi 130 ps z 2004r uwaga przebieg 350 tys długie trasy po niczech zniszczeń w środku zero spokojnie można polowe skręcić U mnie troche widać, ale może dlatego że nie robie dlugich tras B5 z 2000r 320tys w tym 100tys moje
Bartek1998 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 1.9 TDI AFN 1997r. 358tys. z historii wynika że przebieg oryginalny, chce mi sie w to wierzyc ;D
hubi. Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Po takie przebiegi to do komisu przebiegi realne w autach z 2000 to 350 000 450 000
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się