Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Głośne pukanie z przodu samochodu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegow, mam problem z pukaniem( odglos metaliczny, calkiem glosny) w prawej czesci samochodu, slychac charakterystyczne "puk puk". Zaczelo sie szukanie przyczyn, auto sprawdzone na stacji diagnostycznej, efekt wymieniony wahacz gorny przedni z lewej strony, koncowki drazkow, przeguby zewnetrzne. Ustawiona zbieznosc, jeszcze raz szarpaki i cisza. Jazda probna i nadal puka przy szarpnieciu jak ostro biegi zmieniam lub przy skrecie w prawo tez przy zmianie biegu. Jeszcze raz sprawdzanie, poduszek silnika, skrzyni, lapy silnika, amortyzatory i nic wszystko sztywne i cale. Juz mam dosc tego nic nie przychodzi juz mechanikowi do glowy. Mam ochote cale auto rozebrac.Przeszukalem cale forum, ale to co moglo powodowac takie stuki juz sprawdzilem. Niech ktos pomoze. ;( Mam nadzieje, ze watek umiescilem w dobrej dziedzinie, mysle, ze w zawieszeniu trzeba szukac przyczyn chociaz moge sie myli, wiec prosze o porade.

Opublikowano

Może od czapy, ale sprawdź mocowanie akumulatora ...

Różne rzeczy się dzieją więc nie zaszkodzi.

Opublikowano

Jeszcze tak sobie myślę, sworznie na wahaczach - jeżeli nie wymieniałeś.

Łożysko koła, wszelkie osłony metalowe i nie. Może masz coś z oponą, wybuliło, po ząbkowało, albo coś weszło w bieżnik.

Łączniki stabilizatorów masz wymienione? :mysli:

Opublikowano

A może klocek się tłucze bo masz jarzma rozbite?

One się właśnie tak tłuką (odgłos metaliczny, całkiem głośny, puk,puk)

Aby to sprawdzić trzeba podnieść samochód di spróbować przesunąć klocek w jarzmie góra-dół.

Opublikowano

mozna jakos sprawdzic czy to jest wina przeguba wewnetrznego bez jego wymiany, zeby uniknac niepotrzebnych kosztow? [br]Dopisany: 12 Sierpień 2009, 15:31_________________________________________________

A może klocek się tłucze bo masz jarzma rozbite?

One się właśnie tak tłuką (odgłos metaliczny, całkiem głośny, puk,puk)

Aby to sprawdzić trzeba podnieść samochód di spróbować przesunąć klocek w jarzmie góra-dół.

klocki siedza bez luzu, to nie one stukaja :mysli:

Opublikowano

u mnie jest to samo, jedyne co zostało to przegub wewnętrzny...

może dam radę go wymienić w tym miesiącu :)

Opublikowano

wiesz pucek2509 tez mysle, ze to moze byc to tylko boje sie, ze go wymienie i nadal bedzie pukac, w ten sposob wymienilem przegub zewnetrzny i to zaczyna bolec moja kieszen :wallbash: chociaz mam straszna ochote zaryzykowac :disgust: slyszalem od jednego mechanika, ze przegub wew. nie moze pukac, juz nie wiem kogo sluchac :co: [br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 19:45_________________________________________________

zaryzykowalem, kupilem przegub wew. dzisiaj i czekam teraz na czas wolny mojego mechanika, jak tylko bede mial zrobione podziele sie wrazeniami

Opublikowano

Hm... lepiej było najpierw dać mechanikowi do obejrzenia czy osłona cała i co po jej zdjęciu, a potem kupić, jak by wyszło, że jednak to przegub.

Opublikowano

Sprawdź akumulator, u mnie pukało przy ruszaniu i przy skrętach, był to właśnie głośne puknięcie podobnie jak u ciebie, okazało się że akumulator ma trochę luzu, oprócz tego mam coś jeszcze nie tak z mocowaniem prawego amora, w następy piątek będzie robione więc podzielę się uwagami co było nie tak.

Opublikowano

jednak to nie przegub wew. ;( zaczyna to mi sie juz coraz mniej podobac :ranting1: teraz chyba juz pozostalo mi tylko czekac, az cos sie urwie bo wszystko co moglo pukac sprawdzone, cyba, ze to w skrzyni przy zmianie biegu slychac pukanie

Opublikowano

U mnie stukanie przenosiło się na kierownice i okazało się że uszkodzona miałem maglownice. Oby u Ciebie nie była to ta przyczyna bo niemałą kase zapłaciłem za naprawe.

Znam także przypadek jak mechanikowi spadł klucz i zapomniał go wydostac z komory silnika i wszytskie serwisy zachodzily w głowe co puka i puka, aż wreszcie przypadkiem ktoś go zauważył.

Opublikowano

kolego adam_kkk oprocz stukania miales jakies jeszcze inne objawy, jakies drganie czy cos podobnego?

W zasadzie nie. Tylko pukanie które przenosiło się na kierownice.

Auto prowadziło się cały czas bardzo dobrze przy każdej prędkości i na każdej nawierzchni, nie było luzów w układzie kierowniczym, tylko te "puki".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...