masterp84 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam kolegow, mam problem z pukaniem( odglos metaliczny, calkiem glosny) w prawej czesci samochodu, slychac charakterystyczne "puk puk". Zaczelo sie szukanie przyczyn, auto sprawdzone na stacji diagnostycznej, efekt wymieniony wahacz gorny przedni z lewej strony, koncowki drazkow, przeguby zewnetrzne. Ustawiona zbieznosc, jeszcze raz szarpaki i cisza. Jazda probna i nadal puka przy szarpnieciu jak ostro biegi zmieniam lub przy skrecie w prawo tez przy zmianie biegu. Jeszcze raz sprawdzanie, poduszek silnika, skrzyni, lapy silnika, amortyzatory i nic wszystko sztywne i cale. Juz mam dosc tego nic nie przychodzi juz mechanikowi do glowy. Mam ochote cale auto rozebrac.Przeszukalem cale forum, ale to co moglo powodowac takie stuki juz sprawdzilem. Niech ktos pomoze. ;( Mam nadzieje, ze watek umiescilem w dobrej dziedzinie, mysle, ze w zawieszeniu trzeba szukac przyczyn chociaz moge sie myli, wiec prosze o porade.
soolek Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Może od czapy, ale sprawdź mocowanie akumulatora ... Różne rzeczy się dzieją więc nie zaszkodzi.
masterp84 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2009 kazda opcje bede sprawdzal, nic innego mi nie zostalo jak tylko probowac
Dżej Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Przyjrzyj się poduszkom pod skrzynią, silnikiem. Sprawdź też czy wydech Ci się nie obluzował.
masterp84 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2009 poduszki sprawdzone, wydech tez siedzi sztywno
Dżej Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 A tył ??? może to coś w tylnym zawieszeniu ...
Dżej Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Jeszcze tak sobie myślę, sworznie na wahaczach - jeżeli nie wymieniałeś. Łożysko koła, wszelkie osłony metalowe i nie. Może masz coś z oponą, wybuliło, po ząbkowało, albo coś weszło w bieżnik. Łączniki stabilizatorów masz wymienione?
masterp84 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2009 lacznikow stabilizatora nie wymienialem, sprawdze to, boje sie, ze moze tez to byc przegub wewnetrzny
Doman13 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 A może klocek się tłucze bo masz jarzma rozbite? One się właśnie tak tłuką (odgłos metaliczny, całkiem głośny, puk,puk) Aby to sprawdzić trzeba podnieść samochód di spróbować przesunąć klocek w jarzmie góra-dół.
masterp84 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2009 mozna jakos sprawdzic czy to jest wina przeguba wewnetrznego bez jego wymiany, zeby uniknac niepotrzebnych kosztow? [br]Dopisany: 12 Sierpień 2009, 15:31_________________________________________________ A może klocek się tłucze bo masz jarzma rozbite? One się właśnie tak tłuką (odgłos metaliczny, całkiem głośny, puk,puk) Aby to sprawdzić trzeba podnieść samochód di spróbować przesunąć klocek w jarzmie góra-dół. klocki siedza bez luzu, to nie one stukaja
Pucek Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 u mnie jest to samo, jedyne co zostało to przegub wewnętrzny... może dam radę go wymienić w tym miesiącu
masterp84 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2009 wiesz pucek2509 tez mysle, ze to moze byc to tylko boje sie, ze go wymienie i nadal bedzie pukac, w ten sposob wymienilem przegub zewnetrzny i to zaczyna bolec moja kieszen chociaz mam straszna ochote zaryzykowac slyszalem od jednego mechanika, ze przegub wew. nie moze pukac, juz nie wiem kogo sluchac [br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 19:45_________________________________________________ zaryzykowalem, kupilem przegub wew. dzisiaj i czekam teraz na czas wolny mojego mechanika, jak tylko bede mial zrobione podziele sie wrazeniami
Dżej Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Hm... lepiej było najpierw dać mechanikowi do obejrzenia czy osłona cała i co po jej zdjęciu, a potem kupić, jak by wyszło, że jednak to przegub.
Maraas Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Sprawdź akumulator, u mnie pukało przy ruszaniu i przy skrętach, był to właśnie głośne puknięcie podobnie jak u ciebie, okazało się że akumulator ma trochę luzu, oprócz tego mam coś jeszcze nie tak z mocowaniem prawego amora, w następy piątek będzie robione więc podzielę się uwagami co było nie tak.
masterp84 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2009 jednak to nie przegub wew. ;( zaczyna to mi sie juz coraz mniej podobac :ranting1: teraz chyba juz pozostalo mi tylko czekac, az cos sie urwie bo wszystko co moglo pukac sprawdzone, cyba, ze to w skrzyni przy zmianie biegu slychac pukanie
adam_kkk Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 U mnie stukanie przenosiło się na kierownice i okazało się że uszkodzona miałem maglownice. Oby u Ciebie nie była to ta przyczyna bo niemałą kase zapłaciłem za naprawe. Znam także przypadek jak mechanikowi spadł klucz i zapomniał go wydostac z komory silnika i wszytskie serwisy zachodzily w głowe co puka i puka, aż wreszcie przypadkiem ktoś go zauważył.
masterp84 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2009 kolego adam_kkk oprocz stukania miales jakies jeszcze inne objawy, jakies drganie czy cos podobnego?
adam_kkk Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 kolego adam_kkk oprocz stukania miales jakies jeszcze inne objawy, jakies drganie czy cos podobnego? W zasadzie nie. Tylko pukanie które przenosiło się na kierownice. Auto prowadziło się cały czas bardzo dobrze przy każdej prędkości i na każdej nawierzchni, nie było luzów w układzie kierowniczym, tylko te "puki".
Dżej Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 A jak doszedłeś, że to maglownica ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się