Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Głośne pukanie z przodu samochodu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to w takim razie zanim wymienisz sprawdź jeszcze czy go słychać na max. skręconych kołach. Bo to trochę nietypowe, że na prostej było słychać a na skręconych nie :mysli:

No i dobrze, że trafiłeś na dobrego mechaniora, bo już tylko darcie tapicerki zostawało i szukanie korników :polew:

slychac na max skreconych kolach, mam nadzieje, ze po tej wymianie bedzie koniec z pukaniem[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 21:50_________________________________________________wymiana przegubu nic nie pomogla, stawiam panowie na poduszke pod silnikiem, nic po niej nie widac, wiec poczekam jeszcze troszke jak bardziej sie rozwali zeby miec pewnosc, na slepo wymieniac juz nie bede nic :disgust:
Opublikowano

Witam

Panowie, ja rozmawiałem z kilkoma tokarzami i mówią że najlepszy do smarowania jest olej roślinny (jadalny), sprawdziłem na śrubach i innych elementach i jest ok. niedługo chce przesmarować swoje zawieszenie.

Pozdrawiam

Opublikowano

Ten olej to do skrawania i owszem. Ale do zabezpieczania części w zawiasach i smarowania to raczej nie bardzo, ze względu na to, że będzie musiał wytrzymać zmienne warunki i długi okres użytkowania. No i jest za rzadki, w związku z tym szybko wypłynie.

Opublikowano

tak w kole miałem coś podobnego tylko w aucie towarowym

Opublikowano

I cos sie wyjasnilo z tym stukaniem,mam tez to samo,wymienilem wahacze,przeguby wewnetrzne i zewnetrzne,magiel wporzadku-zadnych luzów,wszystko sprawdzone,a stukanie dalej jest przy chamowaniu i dodawaniu gazu! Moze mechanizm roznicowy w skrzyni stuka?

Opublikowano

nic kolego sie jeszcze nie wyjasnilo, jezdze i nadal puka, mam w tej chwili auto u gazownika i tam na warsztacie maja mi jeszcze zobaczyc, to juz 4 mechanik bedzie ogladal :kox:

Opublikowano

kolego z tym stukaniem to cie nie chce straszyć, ale ja bym stawiał na kosz satelit, czy podczas jazdy huczy ci coś, lub jak zwalniasz hamujac silnikiem buczenie wyraźnie słychać ze skrzyni? proponuję podnieść koło i pomału kręcić, powinno iść bezszelestnie beż żadnych szarpnieć czy blokowań, ewentualnie włączyć bieg i pomału na 2 biegu bujnąć koło

Opublikowano

Mi nic nie chuczy ani nic nie buczy,skrzynia chodzi bardzo plynnie i lekko,a wiem jak chuczy mechanizm roznicowy bo mialem taki przypadek w oplu vectrze-obawiam sie tylko ze moze byc duzy luz na satelitach i poprostu jak sie przyspiesza lub chamuje to spychac takie pojedyncze stukniecie.

Opublikowano

witam cay jeszcze masz problem ze stukaniem ? ja mam podobny i na diagnostyce powiedzieli mi ze to mogą byc zaciski hamulcowe . one ponoc mocowane sa na ceramicznych tulejach . niewiem dokladnie bo się na tym nieznam .

Opublikowano

tak to bywa dżwięk może sie przenosić

Opublikowano

nadszedl ten dzien, w ktorym dowiedzialem sie w koncu co mi puka, :kox: , z lewej strony przy dolnym wahaczu byla wygieta blacha, ktora do niego dolegala i przy szarpnieciu silnikiem bylo slychac ten metaliczny stukot, tylko dzwiek sie dziwnie przenosil i bylo to slychac z prawej strony, blacha odgieta koniec stukania :decayed: teraz bylo to dobrze widoczne bo wahacz byl porysowany przez blache i sie rzucilo to od razu w oczy

Opublikowano

Podłącze sie do tematu. u mnie sprawa wygląda tak, że po zimie pojawiły się stuki w zawieszeniu, i tak po kolei wymieniłem przednie wahacze z prawej strony - dlatego wszystkie bo jak wymieniłem jeden stuki zanikły i za jakiś czas pojawiły się znowu - po wymianie tych wahaczy i do tego łączników stabilizatora był spokój..

A teraz stuki pojawiły się znowu, ewidentnie znowu prawe przednie koło. STUKI pojawiają się gdy zjeżdżam tyłem z jakiegoś krawężnika czy mniejszego podjazdu. Tylko TYŁEM, gdy to koło zjeżdża słychac głośne puk - puk..

odkręciłem koło i szukałem luzów itp, doszedłem do końcówki drążka i w miejscu zaznaczonym na zdjęciu jest bardzo duży luz - stukanie - dużo większy niż z lewej strony tam chodzi to ciężej..

111lwo.th.jpg

EDIT:

byłem na szarpakach, wyszło że wszystko ok. drążki również, jedyne co zauważył mechanik to być może odwrotnie założone łączniki stabilizatora, ale sprawdziłem to na spokojnie i nie ma takiej możliwości. chyba jedyne co pozostaje to wina amortyzatorów>>??

Opublikowano

u mnie jak pukało tak z prawej strony to miałem wybity łącznik stabilizatora ten taki mały wahaczyk w kształcie litery U na dwie śrubki który łączy stabilizator z wahaczem dolnym.wymieniłem i pukanie zniknęło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...