Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Rozrząd w ASO czy nie


dzbanek1987

Rekomendowane odpowiedzi

Co do 2.5 V6 AKE, orientowałem się, bo mnie czeka niedługo wymiana. Jakby kogoś to interesowało to za:

-pasek rozrządu Conti

-pasek pompy wtryskowej Conti

-napinacz paska rozrządu INA

-napinacz paska pompy wtr. INA

-rolka prowadząca INA

-ramię napinacza INA

-tłumik drgań paska INA

-pompa wody z uszczelką SKF

-pasek alternatora Conti

-pasek klimy Conti

-rolki pasków osprzętu ( 4 sztuki)

-termostat z uszczelką Wahler (ori)

wychodzi ~1600-1650 zł.

Witam wszystkich, Panowie, w kwietniu robiłem kpl rozrząd w moim AKE, dokładnie te części co kolega wypisał, koszt części 1350zł, kupoiłem kpl na allegro. do tego autodata,blokady rozrządu i kolegamechanik co ma swój warsztat. autem zrobiłem juz ok 40tyś km i żadnych problemów nie mam. jeżeli ktoś potrafi wymienić i dobrze ustawic rozrząd, to po co płacić w ASO takie kwoty,skoro można samemu ( oczywiście,jeżeli się potrafi ) zrobić to i być zadowolonym. :)

ja u siebie przy okazji robiłem wałki, dźwigienki, podkładki, szklanki, płyn chłodzący,olej, wszystkie filtry.

całość kosztowała mnie ok 5tys zł. i do dzid wszystko ładnie współgra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można części kupic samemu i na wymiane pojechac do ASO. U mnie w SKODA/VW powiedzieli mi 500 zł

To bardzo dobra cena :shocked: jak na ASO .

Co do czesci tez mi tak wyszedl podobny komplet tyle ze ja mam bdg ale...przy rozrzadzie to trzeba sie tak samo narobic przeciez. Czyli w 2.0k da rade sie zmiescic :naughty: :naughty: nie jest zle. Mam tylko obawy co do jakosci Conti/Gates , Ina ... Ale podobno "wszyscy" sa zadowoleni ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można części kupic samemu i na wymiane pojechac do ASO. U mnie w SKODA/VW powiedzieli mi 500 zł

Mozna ale co z gwarancja jak cos sie stanie,jak juz jechac do aso to niech robia na ich czesciach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można części kupić samemu i na wymianę pojechać do ASO. U mnie w SKODA/VW powiedzieli mi 500 zł

Można ale co z gwarancja jak cos sie stanie,jak juz jechać do anso to niech robią na ich częściach

Generalnie nie ma sensu takie ćwiczenie (ASO Audi)- albo wszystko w ASO albo sam kupujesz części i szukasz dobrego warsztatu. Ale w tym szczególnym przypadku (ASO Skoda/VW) nie jest to takie głupie bo robocizna 500PLN to jest dosyć znośny koszt a bądź co bądź zrobią to ludzie, którzy te silniki znają. No i gwarancję na robociznę łatwiej wyegzekwować niż od garażowca. Ale sprawdzał kolega koszt części w tym samym ASO? Coś mi się wydaje, że nawet ASO oscyluje wokół tych 750 złotych, zorganizujesz części znacznie taniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w tym szczególnym przypadku (ASO Skoda/VW) nie jest to takie głupie bo robocizna 500PLN to jest dosyć znośny koszt a bądź co bądź zrobią to ludzie, którzy te silniki znają.

Tego nie był bym taki pewny :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w tym szczególnym przypadku (ASO Skoda/VW) nie jest to takie głupie bo robocizna 500PLN to jest dosyć znośny koszt a bądź co bądź zrobią to ludzie, którzy te silniki znają.

Tego nie był bym taki pewny :mysli:

Ale przynajmniej powinni... :gwizdanie: Ale wracając do tematu to mnie też czekam wymiana rozrządu i orientowałem się w ASO i wygląda to tak: Kompletny rozrząd - ok. 650 pln, plus pompa wody koszt ok. 180 pln - wymiana ok. 650 pln więc rachunek naprawdę nie jest zły. :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja planuję dopiero wymienić rozrząd i mam pytanko podpowie mi ktoś ile wałków jest w B6 2001r 96kw 1,9TDI ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[cytat] Ale sprawdzał kolega koszt części w tym samym ASO? Coś mi się wydaje, że nawet ASO oscyluje wokół tych 750 złotych, zorganizujesz części znacznie taniej?[/cytat]

Za kompletna wymianę powiedzili mi w ASO SKODA/VW 2500 zł, ale nie wiem co dokładnie wchodziło w skład części. Pewnie tylko sam rozrząd, bez rolek i pasków do klimy, alternatora itd. Pewnie wyszło by z 3000 zł w sumie. Znając Aso pewnie nawet ponda 3 koła ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze wynegocjowane koszt czesci + robocizna w ASO to 1500 PLN. pasek rozrzadu, napinacz, rolka, pompa, plyn. nie obejmuje paska wieloklinowego i napinacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz jestem po wymianie :) koszt 1000zl (wszystkie czesci rozrzadu, pompa, pasek wielorowkowy napinacz rolka filtry tylko olej mialem na stanie) :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mój przyjaciel pracuje w ASO i mowil ze moze załatwic rozrzad do 1,9 AVB / AWX po 2003 ( zmiana bez napinacza) wszystko ORI na 100% za około 560 zł

cena chyba dobra jak myslicie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. ASO w Katowicach ul. Kościuszki. Oryginalny serwis Audi zaproponował do mojego silnika 2.4 V6 kwotę 2500zł za wszysteki częsci z robocizną. Wszystko ORI łącznie z pompą, rolkami itd + termostat + ogólny przegląd auta + wpisanie do systemu audi historii samochodu. Na dodatek, żeby tego było mało, na jeden dzień kiedy miałem zostawić im samochód, do przetestowania otrzymujesz nowy model a4 :shocked:. Bardzo miła obsługa, aż szkoda, że mam już rozrząd wymieniony , hehe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Gajosa kpl. rozrząd z napinaczem do AWX 2001 z pompą wody (stara do zwrotu) 650zł. :cool1: trochę kupiłem u nich części to i rabaty jakieś mam :kox: gwarancja na rozrząd pod warunkiem wymiany u nich :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja A4 ma już przelatane około 89 tys. km, więc przymierzam się do wymiany rozrządu. W ASO po rabacie części (faktura:1200 brutto) + robocizna (bez faktury:200-300). Przy okazji chciałbym sie upewnić, czy rozrząd wymienia się po 90 tys.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO po rabacie części (faktura:1200 brutto)

drogo, jakie czesci w tym sa skalkulowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę dokładnie spytać kumpla, z tego co wiem to cały komplet z napinaczami i pompą wody. Dam znać jak będę zamawiał[br]Dopisany: 13 Styczeń 2010, 14:08_________________________________________________no i mała errata. Mianowicie: podałem normalną cenę części, dla mnie 1000 + 200 zl. robocizny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WV Bursiak Łódź- komplet rorządu z pompą wody (zwrot starej) 650 zł, wymiana u mojego sprawdzonego mechanika 200 zł, ustawienie kąta synchronizacji gratis (własnoręcznie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seat Kalinka Elbląg - zestaw naprawczy rozrządu bo tak to się nazywa (wszystkie rolki i napinacze + pasek ) -480zł do AVF-a.

Pompa nie pamiętam ile ale, za całość rozrząd z pompą + olej castrol 5W40 + filtry + ciecz chłodząca zapłaciłem ~1700zł.

Wydaje mi się że całkiem nieźle tylko, że źle złożyli i odstawał zderzak na dole. Oczywiście próbowali mi wcisnąć że coś tam było walone itp tylko że przed wymianą nic nie odstawało :cool1:. Odstawiłem do poprawki i jest teraz elegancko :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...