Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

A masz w ogóle czujnik poziomu/temperatury oleju w misce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie czujnika 2 funkcyjnego w misie jeszcze nie mam, muszę zmienić misę bo już mnie wkurza ten dźwięk przy zapłonie;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja właśnie miskę zmieniałem ale nie podłączałem tej krańcówki pod licznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam najlepiej,wogole sensor sie nie pali,co prawda temp oleju tez nie mam.Niewiem gdzie mase dalem ale chyba na 15 pin i na pin od maski.I sie nie pali,z gory pisze ze to nie tak ze zaraz sie zapali jezdze tak grubo ponad 2msc.Mam licznik oryg z a4 po lifcie,blad w liczniku o czujniku jest,ale sie nie pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to faktycznie dziwne ja podłączałem masę pod 15 pin i krańcówkę maski i po chwili się zapalał sensor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha,u mnie jak podlacze tylko kostke niebieska w samochodzie to jak wlacze zaplon to po chwili zapali sie sensor i potem jest ciagle,ale wystarczy ze dopne zielona i szara kostke,i automatycznie OK.Nie musze bledow kasowac,czy licznika raz jeszcze odlaczac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam nastepujacy problem

mam fisa z 95roku pasuje do mie plug%play manetki działają (moja a4 jest z tego samego rocznika )

silnik 1.6 (klimatro) adp dawcą jest v6(brak klimy)

czy jest możliwosć podłaczenia spalania do ecu???

czy jest możliwość temp otoczenia podłaczenia do klimatronika ? który kabel i wjaki sposób jezeli są możliwosci prosze o pomoc

ps co z resztą kabli 20 pinowej kostki co nie są podpiete

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam nastepujacy problem

mam fisa z 95roku pasuje do mie plug%play manetki działają (moja a4 jest z tego samego rocznika )

silnik 1.6 (klimatro) adp dawcą jest v6(brak klimy)

czy jest możliwosć podłaczenia spalania do ecu???

czy jest możliwość temp otoczenia podłaczenia do klimatronika ? który kabel i wjaki sposób jezeli są możliwosci prosze o pomoc

ps co z resztą kabli 20 pinowej kostki co nie są podpiete

Kolego, początkowe strony tego wątku = wszystkie odpowiedzi na twoje pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytałem wszystkie strony jeżeli mógłbyś prosze o cytat lub odp

pozdrawiam

[br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 07:51_________________________________________________witam ponownie

sorki za spam, lecz już opanowałem został mi jeden problem czy jest możliwosć podłaczenia org radia beta z 95 do licznika fis 26pin

jeżeli tak pod jakie pin do radia

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytałem wszystkie strony jeżeli mógłbyś prosze o cytat lub odp

pozdrawiam

[br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 07:51_________________________________________________witam ponownie

sorki za spam, lecz już opanowałem został mi jeden problem czy jest możliwosć podłaczenia org radia beta z 95 do licznika fis 26pin

jeżeli tak pod jakie pin do radia

pozdrawiam

nie podłączysz tego radia pod FIS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za odp

ps podłaczyłem 5pin z kostki 20pinowej pod klimatronik (Czerw kostka) pod kabel brązowy z zółtym paskiem

i nic na wyswietlaczu tak jak przed i po lutowniu o tem zewnet nic sie nie pojawia jest puste pole

co to morze byc ?? zablokowany licznik czy nie ten kabel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie nie ten przewód, sprawdź czy na pewno wpiąłeś się w klimatroniku pod kostka B pin 1 (przewód brązowo-żółty) w tej kostce są dwa kable brązowo-żółte także weź miernik i "przedzwoń" czy to na pewno ten przewód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany mam problem, mam 95r, kupiłem zegary z fis z 96r, i nie mam w nich podświetlania wyświetlacza kilometrów i do połowy prędkościomierza. Gdy podpiołem nowy licznik auto zaczeło gubić obroty a gdy dodawałem gazu obrotomierz nie wskazywał poprawnie obrotów, dodam że zegary z anglika. Pomożecie dlaczego tak się dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie kupiłeś zegarów z V6? Kodowanie przepisałeś ze starego licznika? To jest sprawa wskazywania obrotów. Jeśli chodzi o podświetlenie, to nie wiem jak to jest tam rozwiązane, ale podejrzewam, że coś świecącego się przepaliło i prosi o wymiane ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzisiaj dołączam do posiadaczy FIS. W sumie to najmniej problemów było z immo 5 minut odczytanie PIN zakodowanie kluczyków i ustawienie przebiegu na właściwy. Najwiecej bawiłem sie z kostką FIS bo jej nie miałem i dorabiałem z kostki od kompa od karty dźwiękowej. Podłączenie kabelków to czysta formalność i wszystko super śmiga polecam wymianę licznika na FIS.

zdjcie0183h.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko taśma idzie do wymiany i bedzie ok licznik był w cenie złomu poniżej 100 wiec szkoda było nie brać. Zresztą nowy wyświetlacz z wymianą 300 wiec i tak sie opłaca bo za dobre liczniki to wołają po 500-600zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektroniką w środku, inne są też "silniczki" wskazówek i jager jest bardziej awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...