aju 3 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 w dieslu stoją w pion wszystkie wskazówki (europejczyk) diesel anglik prędkościomierz pokazuje faktycznie nie w pionie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landryn86 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Ja też zmieniałem zegary na takie z anglika z fisem i przy teście zegarów obroty zatrzymują się na 3 tys a prędkość na 100 km/h. Wskazówki od paliwa i temperatury stoją pionowo, a od ładowania i temp. oleju wogóle nie dygają nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moscic 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 No dobra, a moze by tak po prostu przeprowadzic testy VAG-em. Wziac pasazera i sie przejechac. Sprawdzic obroty na VAG-u i obrotomierzu. A czy jest mozliwosc sprawdzenia predkosci w sterowniku licznika i sterowniku ABS w czasie jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 a od ładowania i temp. oleju wogóle nie dygają nawet. a u mnie "dygają" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Ja też zmieniałem zegary na takie z anglika z fisem i przy teście zegarów obroty zatrzymują się na 3 tys a prędkość na 100 km/h. Wskazówki od paliwa i temperatury stoją pionowo, a od ładowania i temp. oleju wogóle nie dygają nawet. Nie dygną bo w liczniku z zegarkiem analogowym nie są diagnozowalne dopiero te z cefrowym zegarkiem są No dobra, a moze by tak po prostu przeprowadzic testy VAG-em. Wziac pasazera i sie przejechac. Sprawdzic obroty na VAG-u i obrotomierzu. A czy jest mozliwosc sprawdzenia predkosci w sterowniku licznika i sterowniku ABS w czasie jazdy? Można też prędkość i obroty wyświetlić na klimatroniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moscic 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Fakt, mamy jeszcze klimatronik Bo jezeli zegary wskazuja prawidlowo obroty i predkosc to tak naprawde szukamy dziury w calym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landryn86 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 VAGiem sprawdzałem i obroty mi dobrze wskazuje, prędkość sprawdzałem z nawigacją to też dobrze wskazuje, natomiast przekłamuje mi wskaźnik paliwa, ostatnio mi się wacha skończyła zaraz po zapaleniu rezerwy. Nie wiem w sumie dlaczego, wydaje mi się że wcześniej mi dobrze wskazywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 to można jakoś przestawić, znajomy miał taki problem że po zapaleniu rezerwy przejeżdżał do 20km ~ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landryn86 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 to można jakoś przestawić, znajomy miał taki problem że po zapaleniu rezerwy przejeżdżał do 20km ~ A no właśnie, Jadąc do Chorwacji w Austrii przejechałem 40 kilosów na rezerwie, a wracając w Czechach mi się skończyło paliwo po około 5 kilometrach od zapalenia kontrolki. Dziwne . Będę musiał sprawdzić pływak.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 o ile dobrze pamiętam to na kanale 30 można zmienić wartość między 120 a 136 - domyślna to 128[br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 18:32_________________________________________________ to można jakoś przestawić, znajomy miał taki problem że po zapaleniu rezerwy przejeżdżał do 20km ~ A no właśnie, Jadąc do Chorwacji w Austrii przejechałem 40 kilosów na rezerwie, a wracając w Czechach mi się skończyło paliwo po około 5 kilometrach od zapalenia kontrolki. Dziwne . Będę musiał sprawdzić pływak.... Po takich objawach to chyba jednak coś z pływakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 o ile dobrze pamiętam to na kanale 30 można zmienić wartość między 120 a 136 - domyślna to 128[br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 18:32_________________________________________________ to można jakoś przestawić, znajomy miał taki problem że po zapaleniu rezerwy przejeżdżał do 20km ~ A no właśnie, Jadąc do Chorwacji w Austrii przejechałem 40 kilosów na rezerwie, a wracając w Czechach mi się skończyło paliwo po około 5 kilometrach od zapalenia kontrolki. Dziwne . Będę musiał sprawdzić pływak.... Po takich objawach to chyba jednak coś z pływakiem Dokładnie, kanał 30, wartości są już od 96. Domyślna potwierdzam - 128, przy tej wartości zrobiłem na rezerwie 70km (wiem, ryzyko w pieruna, ale po drodze brak stacji ;/ ) "normalnym" stylem jazdy i nie zgasła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Dzięki Panowie A ja tu 5 razy wsad wgrywałem, bo nie stało w pionie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 I tak bywa, dlatego najpierw warto zaczerpnąć informacji, upewnić się, podrapać po sutkach i wtedy działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 dziś zamontowałem tą diodę, sprawdziłem i.... działa więc podziękował bardzo No i git i wcale trudno nie było, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 no nie Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 dziś zamontowałem tą diodę, sprawdziłem i.... działa więc podziękował bardzo No i git i wcale trudno nie było, prawda? rozumiem, że ten patent z diodą trzeba zastosować we wszystkich drzwiach? (oprócz kierowcy, bo to działa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 dziś zamontowałem tą diodę, sprawdziłem i.... działa więc podziękował bardzo No i git i wcale trudno nie było, prawda? rozumiem, że ten patent z diodą trzeba zastosować we wszystkich drzwiach? (oprócz kierowcy, bo to działa) Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 to wszytko już wiem oprócz kolorów kabli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 to wszytko już wiem oprócz kolorów kabli Prawy przód brązowo-biały, tył nie pamiętam, ale zdejmujesz wypełnienia oparcia tylnej kanapy i będziesz widział tylko dwa kabelki na wysokości "guziczka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 to wszytko już wiem oprócz kolorów kabli Prawy przód brązowo-biały, tył nie pamiętam, ale zdejmujesz wypełnienia oparcia tylnej kanapy i będziesz widział tylko dwa kabelki na wysokości "guziczka" oka, a ten brązowo-biały będzie w prawym słupku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się