Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego Dariodario nie czytales i nie szukales nic? :szukaj:

Automat w niczym nie przeszkadza ewentualnie wsad bedziesz musial podmienic

A co do tego ze z a6 to plywaczek ewentualnie plytke sterujaca :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

czytałem czytałem. Po 40 stej stronie się poddałem. Wsad czym się zmienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabelkiem bodajze vag-tacho zmieniaja wsad

Co do tego czy bedziesz musial wsad zmienic czy nie to nie pomoge niestety :no:

Ale napewno przy liczniku z a6 trzeba zmienic plywak ewentualnie sama plytke od plywaka bo bedzie wskazywal odwrotnie wskaznik paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko bo robie zegary ... ogolnie nie moge kiery odkreecic bo nie mam takiego torxa :wallbash:

1 sprawa

teraz tak adoptowalem klucze do nowego licznika bo mam do niego pin ....

i imo sie wylacza i normalnie zaplam

potem przelozylem stare zegary i wola IMO

nie powino byc tak ze stare zegary powinny mi zapalic bez niczego???

robilem wszystko z instrukcja i sie zesraelm lekko teraz czy do starego licznika bede mogl wrocic

2 sprawa

W liczniku bez FIS-a miałem wskaźnik temperatury zewnętrznej do którego była wtyczka 10 pinowa, do której dochodziły 4 przewody.

Obecnie jeden z nich czyli żółto-brązowy mam podpięty pod pin 5 w kostce czerwonej, a za co są odpowiedzialne pozostałe 3 przewody w starej kostce??

Pewnie masa, zasilanie i podświetlanie wyświetlacza.

co zrobic z tymi kablami ?

jesli tam jest masa to moge zmostkowac te wszystkie kable z kostki fisa (masa) do tej masy ?

czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawidlowo ,kluczyki sa zakodowane teraz do innego licznika.Starym nie odpalisz,ale nie prowalbym znow adoptowac do starego licznika znow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co mam zrobic z ta wtyczka co zasilala termomert w98 r. itp tzn z pozostalymi kablami? od czego one ?

i jakis patent na kiere zeby odkrecic bo w 98 nie jest jak w poradniku itrzeba miec TORXA o wielkosci imbusa 8-9 heh

1 UP ;) dzis kiera odkrecona przekonalem sie co to sa meskie klucze a nie jakies gowna za 200 zl z OBi ;) tymi z obi ciezko bylo nawet jak sruba puscila lol

2 UP :) kolejne pytanie o podlaczenie inf o spalaniu wiem ze kabel zóly 2 kostka ... ale wpiac sie w ten kabel ? wyjac go z tej kostki ? czy jak ?

to samo tyczy sie temp oleju bo bym go pociagnal od razu mimo ze nie mam czujnika żeby dwa razy nie krecic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do temp oleju masz taką małą kosteczke po lewej stronie licznika za zegarem od temp oleju.. tam jest 3 pinie bodajze sygnał do temp oleju pozatym wszystkie wolne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co mam zrobic z ta wtyczka co zasilala termomert w98 r. itp tzn z pozostalymi kablami? od czego one ?

i jakis patent na kiere zeby odkrecic bo w 98 nie jest jak w poradniku itrzeba miec TORXA o wielkosci imbusa 8-9 heh

1 UP ;) dzis kiera odkrecona przekonalem sie co to sa meskie klucze a nie jakies gowna za 200 zl z OBi ;) tymi z obi ciezko bylo nawet jak sruba puscila lol

2 UP :) kolejne pytanie o podlaczenie inf o spalaniu wiem ze kabel zóly 2 kostka ... ale wpiac sie w ten kabel ? wyjac go z tej kostki ? czy jak ?

to samo tyczy sie temp oleju bo bym go pociagnal od razu mimo ze nie mam czujnika żeby dwa razy nie krecic

Do termometra bierzesz tylko jeden kabel reszte zaizoluj a ten żółty od spalania to oskóruj izolacje w jednym miejscu i się wlutuj nic nie wyciągaj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie Co potrzeba żeby zmienić co podłączyć z pół fisa na pełen fis :hi: Liczniki z elektronicznym zegarkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybka odpowiedź: Przeczytać ten wątek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybka odpowiedź: Przeczytać ten wątek ;)

do d*py odpowiedz!! Nie doradzaj koledze tak bo to blad!! te licznik nie pasuja za duzo klopotow,same problemy nic nie dziala.Kup z tego samego roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem już licznik na licznik z fis...lecz są problemy z poduszką tzn świeci sie.Miałem wcześniej vdo 8d0919033a i zamontowalem 8DO919034E. Czy na tą kontrolką juz nic nie poradze? Kostki pasowały idealnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybka odpowiedź: Przeczytać ten wątek ;)

Ty ale mądry jesteś Pewnie pojęcia nawet o monażu Fisa nie masz a się udzielasz

Szybka odpowiedź: Przeczytać ten wątek ;)

do d*py odpowiedz!! Nie doradzaj koledze tak bo to blad!! te licznik nie pasuja za duzo klopotow,same problemy nic nie dziala.Kup z tego samego roku

Kolego nie do siebie zakładam tego fisa tylko kolesiowi z forum Oba liczniki są z 2000r z białym podświetleniem,obecny pół fis a ma być pełen a poliftowej jeszcze nie robiłem Czytałem ten wątek już ale to było z 6 miechów temu a tu tyle przybyło Na co zwrócić uwage przy takiej operacji?Co pakazuje pół fis?

Wymieniłem już licznik na licznik z fis...lecz są problemy z poduszką tzn świeci sie.Miałem wcześniej vdo 8d0919033a i zamontowalem 8DO919034E. Czy na tą kontrolką juz nic nie poradze? Kostki pasowały idealnie..

Zajrzyj na str.54 tam coś jest opisane na temat Air BAg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do temp oleju masz taką małą kosteczke po lewej stronie licznika za zegarem od temp oleju.. tam jest 3 pinie bodajze sygnał do temp oleju pozatym wszystkie wolne.

czytam piaty raz i nie czaje ? za licznikiem kosteczke masz ? ;> tutaj raczej pisza ze pod ecu jest w pierszej kostce niebiesko bialy ....

i tez przeczytalem ze zołty nigdzie nie idzie wiec go ucialem z kostki i do licznika przedluzylem i spalanie gra jak ta lala ;)

jeszcze ten czujnik temp oleju kupie i bedzie gitara do 98 r ile taki czujnik ? do polifta 65 zł do 98 tez w tych cenach ?

no i tarcza z allegro zeby przy sprzedazy kiedys jakis debil nie wmawial mi ze mam anglika :D bo z kupcami to 4 swiaty hehe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem już licznik na licznik z fis...lecz są problemy z poduszką tzn świeci sie.Miałem wcześniej vdo 8d0919033a i zamontowalem 8DO919034E. Czy na tą kontrolką juz nic nie poradze? Kostki pasowały idealnie..

ten licznik jest z benzyny ? europejczyk czy anglik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem już licznik na licznik z fis...lecz są problemy z poduszką tzn świeci sie.Miałem wcześniej vdo 8d0919033a i zamontowalem 8DO919034E. Czy na tą kontrolką juz nic nie poradze? Kostki pasowały idealnie..

ten licznik jest z benzyny ? europejczyk czy anglik

może ta informacja coś pomoże

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10354.msg1430999#msg1430999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rezalem fis z 98r w swoim autku 98r. poszlo szybko i sprawnie. jednak po paru miesiacach czegos brakuje... wiec w przyszlym tygodniu zabieram sie za rezanie poliftowego :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zmienić zbiorniczek wyrównawczy na taki z polifta ponieważ zmienił się czujnik, to jedna sprawa. Po drugie jesli nie działa ci temp płynu to znaczy że nie podłączyłeś masy czujnika do nowego licznika.

yellow, 26-pin

1 -Terminal 58

2 -Terminal 58

3 -Engine-speed signal

4 -A/C compressor

5 -Time - output

6 -Vehicle speed signal 1

7 -Vehicle speed signal 2

8 -Door contact, driver's side

9 -Terminal 30

10 -Terminal 30

11 -not used

12 -Tank warning

13 -Left turn signal

14 -not used

15 -not used

16 -Belt buckle switch

17 -not used

18 -Terminal 31

19 -Terminal 31

20 -Diagnosis wiring

21 -not used

22 -not used

23 -Glow plug indicator lamp

24 -Immobiliser

25 -Fuel gauge sender

26 -Coolant temperature sender

Któryś z tych pinów/kabli to masa dla czujnika ( nie podaje on masy do licznika lecz licznik wysyła nim sygnał w postaci masy do czujnika temp), brązowy kabel na którym nie ma masy tak go idzie odnaleźć. Podpinamy go do nowego licznika pod pin 7 - Terminal 31 (sensor earth)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...