Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Temat rzeka. U mnie chodziło bez niczego, miałem czujnik w misce, podłączyłem licznik i banglało. U niektórych po 10 sekundach spada w dół i koniec historii. Jak masz to podejrzewam, że masz miskę bez czujnika, dlatego Ci nie chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W 17 instruments/ 10 adaptacja kanał 19 jest u mnie niedostępny a chciałem uruchomić podświetlenie zegarów po włączeniu stacyjki żeby włączało się na dziennych światłach.

Czy po 2 lifcie coś się zmieniło i te ustawienia są gdzie indziej ?

---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:12 ----------

Mam jeszcze jedno pytanie... Czy wie ktoś może jak wyłączyć navigację w liczniku, bo po zmianie na pełny FIS pokazuje mi błąd w instruments 01300 i 01311 a nie mam fabrycznej navigacji a ten zegar jest do niej przystosowany i ta funkcja jest załączona.

---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ----------

OK, navigację już znalazłem może się komuś przyda, jest w kanale 62 od podanej wartości trzeba odjąć 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie ostatnio w czasie jazdy chcialem zresetowac dzienny licznik km i patrzac na droge reka wcisnelem bolec od zegarka...na liczniku pojawila sie ikonka km/h kolor pomaranczowy w kolku...jechalem okolo 70 w tym czasie pozniej za kazdym razem jak przekroczylem 70km/h ta kontrolka pokazywala sie na 30 s...wpadlem na pomysl ze wcisne ten przycisk jak bede jechal autostrada 120 w tedy bedzie to recepta na ciezka noge mojej zony bo jak zobaczy komunikat ze za szybko jedzie pewnie zwolni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowa funkcja która kasuje się po wyłączeniu silnika, trza ustawiać za każdym razem prędkość która nas interesuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie to ostrzeżenie o przekroczeniu prędkości, którą zaprogramowałeś podczas jazdy wciskając ten przycisk :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde szkoda ze robi sie reset

Nie szkoda, ponieważ sa dwa takie alarmy prędkości, by włączyć ten drugi który się nie kasuje należy wyłączyć zapłon, przytrzymać lewy przycisk aż się włączy podświetlenie wyświetlaczy po czym ponownie wcisnąć i przytrzymać lewy przycisk i na żółtym wyświetlaczy wyświetli się ustawienie alarmu prędkości, zmieniasz na manetce góra dół po czym jak ustawisz odpowiednią wartość to czekasz aż zniknie i gotowe:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy istniałaby możliwość w misce bez dziury wciąć miejsce na czujnik (docelowo ma tylko zaślepione) i w otworkach na śruby zrobić gwint? Czy jednak konieczność wymiany miski na tą z gotową dziurą na czujnik.? Rozwaliłem miskę i najprawdopodobniej będę ją spawał to przy okazji poprosiłbym o wycięcie tego miejsca pod czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, jak to jest z czujnikiem temp oleju,

jest zintegrowany z czujnikiem poziomu w misce?

Mam czujnik w misce, czy po zmianie Fis'a bedzie temp oleju?

pzdr.

assist

W twoim aucie powinien pokazywać po wymianie zegarów, ja nic nie musiałem kombinować, wymiana licznika i pokazuje temp. oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadal borykam się z problemem temperatury, mainowicie, podłączyłem się bezpośrednio pod czujnik temp przed chłodnica i cały czas pokazuje mi temperaturę ujemną, odbiegającą od rzeczywistej, jak to ugryźć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

czy może mi ktoś pomóc jestem w trakcie montażu FIS-a , wszystko mam już podłączone poza sygnałem spalania. przeczytałem pierwsze 30 stron tego tematu i jedni piszą o żółtym cienkim przewodzie w drugiej kostce pod sterownikiem inni zaś 18PIN sterownika. troszkę się zakręciłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

czy może mi ktoś pomóc jestem w trakcie montażu FIS-a , wszystko mam już podłączone poza sygnałem spalania. przeczytałem pierwsze 30 stron tego tematu i jedni piszą o żółtym cienkim przewodzie w drugiej kostce pod sterownikiem inni zaś 18PIN sterownika. troszkę się zakręciłem

Żółta kostka

jeszcze jakbyś napisał jaki licznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam właśnie zbieram elementy do zmiany licznika na fis. Czytając ten wątek zastanawia mnie jedna rzecz, czy może być tak że podłączając licznik z 1999 roku będzie tak że trzeba mieszać piny między kostkami niebieska i zieloną (licznik 99) a w mojej instalacji pomiędzy żółtą i niebieską? Bo różnie piny są różnie przyporządkowane.

I jeszcze jedno czy ten licznik

LICZNIK ZEGAR audi a4 1,9 tdi 99r części (2744875390) - motoAllegro

będzie pasował do mojego auta, bo to jest chyba uk a ja mam vdo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy do czego podłączyć zacisk 58 s (niebieska wtyczka 32 piny, pin 15) oraz zółta wtyczka 26 piny pozostały mi pin 1 zacisk 58, pin 5-wyswietlanie godziny, pin 7 sygnał prędkości 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...