Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Pany pod fis podłączy nieorginalne radio? czy musi być ordżinal

przez adapret jedynie chyba...

W ogóle, dopiero w B6 ktoś podłączył jakiegoś dynavin, ale to też ponoć rzeźba jak h*j. Ja nic nie wiem?! :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

heh tez mnie to nurtuje mam blaupunkta mp56 i ma jakies tam wyjscia mini iso ale inne niz ori i franca na fisie nie chula

ale ciekaw jestem co by bylo jak bym pod kostke trzecia podlaczyl sygnaly do fisa - od zmieniarki? :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh tez mnie to nurtuje mam blaupunkta mp56 i ma jakies tam wyjscia mini iso ale inne niz ori i franca na fisie nie chula

ale ciekaw jestem co by bylo jak bym pod kostke trzecia podlaczyl sygnaly do fisa - od zmieniarki? :kox:

Nie fabryczne radio nie ruszy pod tym FISem. h*j na huju stanie, a RDS nie pójdzie w tym połączeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

musze porownac pinouty z mego blaupunkta z ori miniiso i zobaczyc

jak nie ma wyjscia w blaupunkcie z jakims info out to kaju ma racje i d*pa

zreszta i tak sie ciesze ze bose dzisiaj z blaupunktem ogarnolem sam :polew:

mialem traski i piski a jest cisza i konkretne dzwieki :jerk::banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany pod fis podłączy nieorginalne radio? czy musi być ordżinal

przez adapret jedynie chyba...

W ogóle, dopiero w B6 ktoś podłączył jakiegoś dynavin, ale to też ponoć rzeźba jak h*j. Ja nic nie wiem?! :decayed:

sie nie spinaj bo żyłka pójdzie :banan:

---------- Post dopisany at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ----------

Pany pod fis podłączy nieorginalne radio? czy musi być ordżinal

ale jak chcesz mogę Ci zgonić mojego concerta i przez adapter go podłączysz :decayed::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam pany

zaczołem montować czujnik temper. oleju i ja mam tam jakiś czujnik w podstawie filtra oto zdjecie ale folne miejsce też jest

DSC_0019.jpg

<br /><br />

DSC_0017.jpg

<br /><br />

<br /><br />

DSC_0016.jpg

<br /><br />

DSC_0018.jpg

<br /><br />

DSC_0015.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na drugiej fotce widać miejsce na czujnik :decayed: ja tam wkręciłem zobacz sobie jescze w komorze silnika powinien być kabelek taki szaro niebieski z wtyczką taką wsuwką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na drugiej fotce widać miejsce na czujnik :decayed: ja tam wkręciłem zobacz sobie jescze w komorze silnika powinien być kabelek taki szaro niebieski z wtyczką taką wsuwką
Ok czujnik zamontowany :naughty::naughty::naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kanalu 59 to u mnie pokazuje zazwyczaj taka sama wartosc jak na 55 u mnie od49 do 62 na kazdym cos jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kanalu 59 to u mnie pokazuje zazwyczaj taka sama wartosc jak na 55 u mnie od49 do 62 na kazdym cos jest

No ja u siebie nie mam kiedy zobaczyć, opieram się na rozpisce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie smiej,

ostatnio napisałem do typa z all....

miał do sprzedania licznik połamany, popękany po wypadku(normalnie pcb na wierzchu)

pisze ze potrzebuje tarczke a ten mi odpisał ze za 180 go sprzeda :facepalm::facepalm::facepalm:

wróciłem na aukcje, patrze - faktycznie, kup teraz 180 :facepalm::facepalm:

pzdr.

assist

---------- Post dopisany at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ----------

Powiem tak:

wystaw na allegro, z minimalną, ustaw licytacje ;)

bedzie git! tu na forum wybredni jestesmy, najlepiej za darmo bys oodał;)

Kolego brałeś ten czujnik do spryskiwaczy?? bo jak sie okazało kupiłem ten z dwoma kutasikami a sie okazało że musze mieć pompkę zintregowaną z czujnikiem do przedlifta i został mi czujnik jak chcesz to pisz na pw.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

? zadnych czujnikow nie kupowałem ;)
Pomyliłem sie:wink: to kolega grzesiek26sg miał kupić taki czujnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszyscy z a6 siedza tu mylisz sie :decayed: a fakt faktem ze tam nuda :facepalm:

co do auta to fajne ale butla w bagaznik mi sie nie miesci... cena gazu ejst ok ;P

potencjometr mowisz? hmm musial bym to w mojej a6 wybadac jak to z tym jest :naughty:

zastanawiam sie czy tej nie kupic Oferta - Audi RS6 :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładka z licznika z analogowym zegarkiem bez cyferek (96) na cyfrowy zegarek, białe podświetlenie (00)

1. Czy trzeba pin 3 i 4 (terminal 15) z niebieskiej spiąć razem i dać pod pin1 niebieskiej, czy można jeden terminal wywalić?

2. j/w pin 9 i 10 żółta (terminal 30) do 23 niebieska?

3. Pin 1/2 żółta (terminal 58) idzie na pin 20 niebieska (terminal 58s), czy jak? (zakładając, że nasi tu nie byli i jest ori)

4. Pin 19 niebieska (terminal 58d) podłączyć go pod pin15 niebieska w końcu czy nie? (gdzieś było napisane coś o A6 i zew. potencjometrze)

4. pin 5 żółta (time output) - gdzie to podłączyć?

5. Pin16 żółta (Belt buckle wiring) wychodzi z rozpisek, że na pin27 zielona. Ale co to w ogóle jest, za co odpowiada?

6. Pin 18 i 19 (Terminal 31) - gdzie to podłączyć? Szyba napisał tylko na swoim schemacie "7/9/24". Mam rozumieć, że złączyć oba (lub wywalić jeden całkiem) i rozdzielić go na te 3 piny?

7. W wire - wiem, że to ma cośwspółnego z K wire (diagnostyką), ale za co on ogólnie odpowiada?

Dziękuję za przyszłe odpowiedzi:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszyscy z a6 siedza tu mylisz sie :decayed: a fakt faktem ze tam nuda :facepalm:

co do auta to fajne ale butla w bagaznik mi sie nie miesci... cena gazu ejst ok ;P

potencjometr mowisz? hmm musial bym to w mojej a6 wybadac jak to z tym jest :naughty:

zastanawiam sie czy tej nie kupic Oferta - Audi RS6 :polew:

to wybadaj panie jak to wygląda, bo w poprzednim liczniku musiałem oszukiwac zworką diodę aby sie sam nie ściemniał... :facepalm:

---------- Post dopisany at 23:17 ---------- Poprzedni post napisany at 23:08 ----------

Przekładka z licznika z analogowym zegarkiem bez cyferek (96) na cyfrowy zegarek, białe podświetlenie (00)

1. Czy trzeba pin 3 i 4 (terminal 15) z niebieskiej spiąć razem i dać pod pin1 niebieskiej, czy można jeden terminal wywalić?

2. j/w pin 9 i 10 żółta (terminal 30) do 23 niebieska?

3. Pin 1/2 żółta (terminal 58) idzie na pin 20 niebieska (terminal 58s), czy jak? (zakładając, że nasi tu nie byli i jest ori)

4. Pin 19 niebieska (terminal 58d) podłączyć go pod pin15 niebieska w końcu czy nie? (gdzieś było napisane coś o A6 i zew. potencjometrze)

4. pin 5 żółta (time output) - gdzie to podłączyć?

5. Pin16 żółta (Belt buckle wiring) wychodzi z rozpisek, że na pin27 zielona. Ale co to w ogóle jest, za co odpowiada?

6. Pin 18 i 19 (Terminal 31) - gdzie to podłączyć? Szyba napisał tylko na swoim schemacie "7/9/24". Mam rozumieć, że złączyć oba (lub wywalić jeden całkiem) i rozdzielić go na te 3 piny?

7. W wire - wiem, że to ma cośwspółnego z K wire (diagnostyką), ale za co on ogólnie odpowiada?

Dziękuję za przyszłe odpowiedzi:decayed:

1. zepnij lepiej 2 razem,

2. j.w,

3. jeden z nich podpinas pod 58 w nowej kostce drugi pod 58s w nowej kostce, kolejność obojętna grunt żeby działalalo, jak nie podziala idz za metoda Karola i wal te piny pod lewe światło postojowe :grin:

4. tego nie podłączaj, jak masz poliftowy zegar z 2 cyfrowymi zegarkami to to jest raczej nie potrzebne, nie wiem jak sprawa wygląda w licznikach z analogiem,

5. przełącznik zamka pasa bezpieczeństwa, musisz spr czy jakiś kabelek wychodzi Ci z zapiecia pasa, jak tak to poszukaj podłącz ale gra nie warta świeczki bo bd Cię wnerwiał na blacie niezapiety człowieczek :decayed:

6. złącz wszystko razem robiąć tzw"punkt masowy", albo napisz do Kaju i on Ci powie jak to rozgryzł bo cos tez zmieniał.

7. w tym Ci nie pomoge bo linia W odpowiada za coś bardziej skomplikowanego niż K, wiec podłączaj K i wal W :grin:

mam nadzieję że byłem pomocny :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie smiej,

ostatnio napisałem do typa z all....

miał do sprzedania licznik połamany, popękany po wypadku(normalnie pcb na wierzchu)

pisze ze potrzebuje tarczke a ten mi odpisał ze za 180 go sprzeda :facepalm::facepalm::facepalm:

wróciłem na aukcje, patrze - faktycznie, kup teraz 180 :facepalm::facepalm:

pzdr.

assist

---------- Post dopisany at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ----------

Powiem tak:

wystaw na allegro, z minimalną, ustaw licytacje ;)

bedzie git! tu na forum wybredni jestesmy, najlepiej za darmo bys oodał;)

też chyba pisałem do tego gościa w tej samej sprawie i chciał wtedy 200zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładka z licznika z analogowym zegarkiem bez cyferek (96) na cyfrowy zegarek, białe podświetlenie (00)

1. Czy trzeba pin 3 i 4 (terminal 15) z niebieskiej spiąć razem i dać pod pin1 niebieskiej, czy można jeden terminal wywalić?

2. j/w pin 9 i 10 żółta (terminal 30) do 23 niebieska?

3. Pin 1/2 żółta (terminal 58) idzie na pin 20 niebieska (terminal 58s), czy jak? (zakładając, że nasi tu nie byli i jest ori)

4. Pin 19 niebieska (terminal 58d) podłączyć go pod pin15 niebieska w końcu czy nie? (gdzieś było napisane coś o A6 i zew. potencjometrze)

4. pin 5 żółta (time output) - gdzie to podłączyć?

5. Pin16 żółta (Belt buckle wiring) wychodzi z rozpisek, że na pin27 zielona. Ale co to w ogóle jest, za co odpowiada?

6. Pin 18 i 19 (Terminal 31) - gdzie to podłączyć? Szyba napisał tylko na swoim schemacie "7/9/24". Mam rozumieć, że złączyć oba (lub wywalić jeden całkiem) i rozdzielić go na te 3 piny?

7. W wire - wiem, że to ma cośwspółnego z K wire (diagnostyką), ale za co on ogólnie odpowiada?

Dziękuję za przyszłe odpowiedzi:decayed:

1. zepnij lepiej 2 razem,

2. j.w,

3. jeden z nich podpinas pod 58 w nowej kostce drugi pod 58s w nowej kostce, kolejność obojętna grunt żeby działalalo, jak nie podziala idz za metoda Karola i wal te piny pod lewe światło postojowe :grin:

4. tego nie podłączaj, jak masz poliftowy zegar z 2 cyfrowymi zegarkami to to jest raczej nie potrzebne, nie wiem jak sprawa wygląda w licznikach z analogiem,

5. przełącznik zamka pasa bezpieczeństwa, musisz spr czy jakiś kabelek wychodzi Ci z zapiecia pasa, jak tak to poszukaj podłącz ale gra nie warta świeczki bo bd Cię wnerwiał na blacie niezapiety człowieczek :decayed:

6. złącz wszystko razem robiąć tzw"punkt masowy", albo napisz do Kaju i on Ci powie jak to rozgryzł bo cos tez zmieniał.

7. w tym Ci nie pomoge bo linia W odpowiada za coś bardziej skomplikowanego niż K, wiec podłączaj K i wal W :grin:

mam nadzieję że byłem pomocny :decayed:

Twój pkt.4 do którego mojego pkt.4 był, bo mi się dwa napisało :doh:

KAJU pomóż! :)

---------- Post dopisany at 01:49 ---------- Poprzedni post napisany at 01:48 ----------

a i byłeś pomocny :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u WhyMe? spiąłem ze sobą terminale 58s/d i dałem do pinu od lewego postoju, dopiero mi podświetlenie wystartowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...