Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Przedlifty miały tylko gwint otwór zaślepiony a po pierwszym lifcie były chyba wkręcane zaślepki i po jej wykręceniu leciał olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli faktycznie w miarę wszystkie pixele są ok to się opłaca.

jezeli nawet i pixele sa OK to i tak pewnie zaciemnia LCD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mój problem polega na tym że jestem tu zielony pomimo mojego wieku ,kupiłem Audi a4 b5 z 1995 roku i chciałbym zmienic licznik mój licznik 8D0 919033A a mam licznik 8D0 919861C i prosba prosze opadanie jak to zrobic ,jestem starszym -prosze o pomoc-dzękuje z góry.D admiana prosze o nie usowanie mojego postu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mój problem polega na tym że jestem tu zielony pomimo mojego wieku ,kupiłem Audi a4 b5 z 1995 roku i chciałbym zmienic licznik mój licznik 8D0 919033A a mam licznik 8D0 919861C i prosba prosze opadanie jak to zrobic ,jestem starszym -prosze o pomoc-dzękuje z góry.D admiana prosze o nie usowanie mojego postu .

Jak pan jest z Tomaszowa to niech pan jedzie do pana Slawka na obwodnicy to panu zmieni te liczniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mój problem polega na tym że jestem tu zielony pomimo mojego wieku ,kupiłem Audi a4 b5 z 1995 roku i chciałbym zmienic licznik mój licznik 8D0 919033A a mam licznik 8D0 919861C i prosba prosze opadanie jak to zrobic ,jestem starszym -prosze o pomoc-dzękuje z góry.D admiana prosze o nie usowanie mojego postu .

Jak pan jest z Tomaszowa to niech pan jedzie do pana Slawka na obwodnicy to panu zmieni te liczniki

Mam dużo czsu moze sam bym to wykonał tylko potrzebna mi rozpiska piów jeżeli ktoś ma to bardzo proszę z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jakiś czas temu zamontowałem w swoim polifcie pełnego fisa i dopiero teraz zauważyłem że coś temperatura oleju wolno wzrasta i własnie nie wiem czy jest już u mnie jakiś czujnik temperatury zamontowany czy nie bo po jakimś czasie jeżdżenia temperatura oleju rośnie ale własnie nie wiem czy właściwie wiem że na kanałe 49 klimatronika pokazuje temp płynu chłodniczego ale nie wiem czego temp pokazuje na kanale 51 czy to jest oleju czy temperatura silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 51 to ściema jakas, można to łatwo sprawdzić, na zimnym silniku dajesz zapłon nie odpalajac silnika, włączasz 51 i patrzysz jak rośnie, niby z czego to wskazanie wtedy?

Wolno rośnie bo czujnik jest od spodu w misce, zanim splynie gorący olej do miski i miesza się z zimnym a na dodatek jadąc chlodzi się olej w misce od spodu przecież i wolno rośnie, czyli tak naprawdę czujnik pokazuje temp oleju w misce a nie w silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to jest z tymi zegarami ?

posiadam zegary z pełnym fisem po pierwszym lifcie czyli z cyferkami (3,6,9,12), jednak wyświetlacz leci w kulki,

to że brakuje linii to pół biedy, gorsze jest to, że sam się czasem wyłącza i nie reaguje na manetkę.

Chciałbym kupić zegary w których może brakować lini, tylko żeby się nie wyłączał, lecz jak się zorientowałem już to posiadam w zegarach immo.

Jestem w stanie przerzucić te zegary i ogarnąć vcdsem to czy musiałbym jechać do magika który ogarnia immo?

posiadam tdi w automacie, czy mogę kupić zegary od jakiejkolwiek wersji i je po prostu przekodować w vcds?

tarczki z anglika w razie czego też przekładam ze starych zegarów i powinno być ok ?

Dzięki z góry za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupisz takie same zegary (z cyframi przy zegarku analogowym, eu lub anglik)to wystarczy zrobić klona czyli zgrywasz wsad ze starych zegarów do nowych. Nie trzeba po tym nic kodowac i zegary działają od razu bez adaptacji immo.

Sprawdzone w praktyce ;-)

Edytowane przez Fazii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zainteresowałem się tematem, rozebrałem swój licznik, czytam, czytam i coraz mniej wiem. Mianowicie mam w samochodzie licznik z 1998r bez fis, z tyłu ma dwie wtyczki, niebieska i zielona. Liczniki z fisem na allegro mają 3 wtyczki zielona, niebieska i..... szara albo czarna, moje pytanie po co ta trzecia? co tam wpiąć, którą wersję lepiej kupić do mojego starego licznika żeby było mniej przeróbek? Czytałem też o kodowaniu Immo, też będę musiał to zrobić. Pytam się bo nie chce wyrzucić niepotrzebnie pieniędzy na licznik nie z tym FISem co trzeba, może mi ktoś coś polecić, sprzedać? Nie boje się kablowania, ale wszystkich wiązek nie che ciągnąć od początku (po co wyważać otwarte drzwi)? Instrukcja z pierwszej strony tyczy się tylko dwóch kostek. Jakby co to mam zdjęcia mojego licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema słuchaj najlepiej jak byś szkual licznika ze swojego rocznika czyli takiego z analogowym zegarkiem i cyferkami 3,6,9,12 na tarczy kodowanie immo cię nie ominie bo masz je w liczniku i będziesz musiał je zaadaptować a co do 3 kostki służy ona do podpiecia sterowania fisem oraz temperatury zewnecznej , info o spalaniu , info o zużytych okladzinach hamulców i braku płynu do spryskow a i otwarte drzwi

By HTC Desire 820

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakieś rozwiązanie, pokazywania otwartych drzwi (licznik z cyfrowym zegarkiem) drzwi kierowcy normalnie pokazuje, pozostają drzwi prawy przód, tył lewy/prawy

według poradnika kolegi soulmaster3m niestety nie mam w prawym słupku w czarnej kostce 15pinowej przewodów brak :( tj. 11,12,13 pin

Ktoś przerabiał może ten temat inaczej... ;) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w twoim roczniku trzeba by założyć krancowki w drzwiach, możesz też się wpiąć z licznika w lampki drzwi i po problemie

Co do pw to nie mam pojęcia co może nie grać

Edytowane przez bediks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w twoim roczniku trzeba by założyć krancowki w drzwiach, możesz też się wpiąć z licznika w lampki drzwi i po problemie

Co do pw to nie mam pojęcia co może nie grać

Super to już coś ;) czy znajdę gdzieś z przodu w słupku, czy muszę ciągnąć przewody do każdych drzwi osobno ?

Czy przy zmianie zegarów (analog z cyframi) na zegary z cyfrowym zegarkiem, jest opcja odpalenia wskaźnika temperatury oleju (lewy wskaźnik na zegarach) bez posiadania miski z czujnikiem temp.oleju, mając np. tylko emulator czujnika ?

(w poprzedniej wersji liczników czujnik w podstawie filtra oleju - pokazywało ok)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...