febipl 0 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Błędów w ABS brak. Kabelkologia sprawdzona kilka razy. Sprawdzałem też na zegarach z Angola i jest to samo. Sprawdzę tą druciarnię raz jeszcze może czegoś nie zauważyłem. Właśnie wróciłem ze szrotu ze zbiorniczkiem od polifta, zaraz będę wymieniał tylko muszę najpierw kostkę od czujnika wymienić, bo mam inną na aucie. Zbiornik wymieniony i FIS już mordy nie piłuje. Niestety z ABS'em dalej d*pa. Wyszła jeszcze jedna sprawa, po skasowaniu błędów poduchy, zapaliła się kontrolka. Już mi ręce opadają. Edytowane 23 Lipca 2015 przez febipl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolo91 0 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) Czy mój licznik będzie ciężko wymienić na taki z full fis-em? Bardzo mnie korci przeróbka. A jakie mam immo jeśli można się dowiedzieć 2 czy 3? Edytowane 27 Lipca 2015 przez Kolo91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Ostatnio robiłem to u znajomego. Tyle, że przekladalismy na poliftowe zegary z białym podświetleniem. W miarę łatwa sprawa jeżeli wie się co robić. Zamiast przekładać piny zrobiłem przejściówki tak, że wystarczyło się podpiąć, zaadaptować immo i wszystko gra. Później zakladasz manetkę i odpowiednio łączysz szarą kostkę. Temat już jest opisany na forum co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denveco 1 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Mam na sprzedaż manetkę wycieraczek pod FISa z sedana przedlift. Działa bez problemu, była założona u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Path 0 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Mam na sprzedaż manetkę wycieraczek pod FISa z sedana przedlift. Działa bez problemu, była założona u mnie. Jaka byłaby cena ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denveco 1 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 50zł z wysyłką. Po wpłacie na konto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Które piny odpowiadają za podswietlenie tarcz licznika? Licznik przedlift 96r bez fis, majstruje przy tarczach a zabawa w wyciąganie i ponowne podłączanie w aucie troche mi nie pasi :/ Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Post nr 12531 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 (edytowane) Jak dobrze patrze to pin 22 - "Headlight high beams" w niebieskim gdzieździe licznika? A gdzie mase podłączyć, bo nigdzie nie ma oznaczenia GND?Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka EDIT: Dzięki Banan Edytowane 2 Sierpnia 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 terminal 31 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opti 1 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Czy bawił się ktoś w zmianę/korektę spalania na fisie w np. vcds przy zasilaniu lpg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 To chyba niemożliwe, bo komputer lpg nie ma polączenia z komputerem silnika, a to z niego trafia do licznika sygnał spalania. Ale możliwe, że się mylę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre 1 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Czy bawił się ktoś w zmianę/korektę spalania na fisie w np. vcds przy zasilaniu lpg ? Jestes w stanie ustawic vag-ina z tego co pamietam +20 albo 25% ale raczej 20 czyli 120% jezeli CI sie to zgra ze spalaniem lpg to bedziesz mial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Path 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Pany mam pytanie. Otóż chciałbym założyć u siebie przedliftowe zegary z FIS-em. Manetka już zakupiona, zegary też niedługo na allegro wyhaczę. Co pozostaje dokupić i zrobić ? W poliftowe nie mam siły się bawić, a tu może sobie poradzę. Przedliftowe zegary do przedlifta są praktycznie P&P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denveco 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 A mi się wydaje kolego że na dzień dzisiejszy kłamiesz z tą manetką że zakupiona Co do odpowiedzi na Twoje pytanie to zegary same w sobie będą pasować P&P z przedlifta do przedlifta. Jak będziesz kupował zegary to zapytaj sprzedającego czy ma wiązkę kabli (licznik FIS a manetka). Podłączenie kabli to prosta sprawa bo masz raptem chyba jeden kabel do ECU do podpięcia czyli sygnał spalania o chyba dwa kable do zmasowania. Nie wiem czy dobrze pamiętam ale sam to przerabiałem. Temat do ogarnięcia na forum znajdziesz info co i jak bo co rusz ktoś o to pyta i co chwila ktoś odpowiada bo i jak przejrzeć ponad 600 stron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_max 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 (edytowane) Czy mój licznik będzie ciężko wymienić na taki z full fis-em? Bardzo mnie korci przeróbka. A jakie mam immo jeśli można się dowiedzieć 2 czy 3? można wymienić taki licznik co masz na FULL FIS... zerknij ja tak miałem tylko że w A6 C5 ten sam licznik 919 860L robiłem taką przejściówkę i plug&play :-) Jeśli chodzi o immo to nie ma znaczenia masz albo immo1 albo immo2 - bo potrzebujesz tylko pin z nowego licznika - tylko gdzy będziesz miał immo1 to wymiana w kluczyku transpondera na ID48 Wszystko bez rezania... zawsze można wrócić do oryginału :-) Edytowane 9 Sierpnia 2015 przez jacek_max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Czy mój licznik będzie ciężko wymienić na taki z full fis-em? Bardzo mnie korci przeróbka. A jakie mam immo jeśli można się dowiedzieć 2 czy 3? można wymienić taki licznik co masz na FULL FIS... zerknij ja tak miałem tylko że w A6 C5 ten sam licznik 919 860L robiłem taką przejściówkę i plug&play :-) Jeśli chodzi o immo to nie ma znaczenia masz albo immo1 albo immo2 - bo potrzebujesz tylko pin z nowego licznika - tylko gdzy będziesz miał immo1 to wymiana w kluczyku transpondera na ID48 Wszystko bez rezania... zawsze można wrócić do oryginału :-) Też to robiłem tyle, że pod auto gdzie wcześniej nie było fisa (bez czerwonej wtyczki) https://www.dropbox.com/sh/vgqbdex5293h8j0/AAAV-GpHRzt41keh3Pp3y-3ya?dl=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolo91 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Jak tylko dorwę zegary to rezam. A jaki teraz masz numer zegarów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_max 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Też to robiłem tyle, że pod auto gdzie wcześniej nie było fisa (bez czerwonej wtyczki) Nie wiem czy widzisz ale to jest do licznika już po lifcie z cyfrowym zegarkiem ... 3 wtyczki 32pin :-) ten o którym mówisz to podpinasz i jedziesz - w tym niestety piny we wtyczkach są inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Tą moją tez podpinasz do licznika z cyfrowym zegarkiem i jedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się