tomek1981 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Panowie a co wy na to, powinno chyba spasować: http://moto.allegro.pl/licznik-audi-a4-diesel-pelny-fis-komputer-i1875981736.html chyba właśnie ten zamówie, tylko pogadam jeszcze z gościem bo widze że przerabia takie żeczy Ten niby jest od a4 chociaż tamten wczesniejszy był prawie taki sam. Pozdrawiam.
Szymon51 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Koledzy potrzebuję waszej pomocy. Zabrałem się w końcu za wymianę licznika na po lift i mam problem z immo, otóż nie mogę usunąć starych kluczy i dodać nowych ciągle wyskakuje error byłem już u dwóch elektroników próbowali vag tacho, vcds, i vag super czy jakoś tak, i ciągle ten sam problem, a żeby było ciekawiej to auto normalnie odpala i da się jeździć tylko ta migająca lampka denerwuje. A może ktoś już wcześniej grzebał i w jakiś sposób jest usunięte immo?? Drugi problem to że nie działa mi obrotomierz może coś źle podłączyłem ale korzystałem z opisu z forum więc powinno być ok. I trzeci problem to nie wiem gdzie podłączyć mam kabelek z kostki zielonej pin 15 chyba światła obrysowe. Za pomoc z góry dziękuję. notworthy
EndriuGiz Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 i u mnie dalej problem z paliwem. kanal 30 = 128, 60,61,62=0 i paliwa jak nie pokazywalo tak nie pokazuje. przeloze na stare zegary to chodzi. pin 5 od wskaznika paliwa juz sprawdzalem podlaczony dobrze. a powiedzcie moze masy gdzies nie podlaczylem albo cos takiego ?[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 20:03_________________________________________________zegary maja nr 8D0 920 980J, to nie od a6 czasem ? bo po rozebraniu ich na tarczce pisze audi c5? i czy dlatego ze paliwo nie wskazuje spalanie wyswietla mi 54l?
danielom Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 jak tak wskazuje masz zle wpiety kabel do spalania a to ze pisze c5 to nic nie znaczy, na kazdych vdo tak pisze.
EndriuGiz Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 wpielem sie w kompie w 2 wtyczke od strony kierowcy w zolty kabel czyli to raczej powinien byc ten kabel
danielom Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 nie masz Ty calkowicie zjebanego tego licznika?
EndriuGiz Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 tzn ?[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 20:37_________________________________________________wszystko dziala oprocz tego je**** paliwa pin5 to masa? a plus skad ?
EndriuGiz Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 to ktory to ma byc kabel w takim razie ?[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 21:06_________________________________________________dodam jeszcze ze robilem test wskaznikow i wskaznik od paliwa podniósł sie wiec chyba technicznie z licznikiem jest wszytsko ok ?[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 21:15_________________________________________________i czemu vag pokazuje zwarcie ?;/
wiktorsam Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Panowie montuję sobie właśnie licznik od a6 polift z ringami i mam kilka problemów. Coś mi się w temacie obiło że ktoś miał podobny problem ale nie mogę znaleźć :/. Po pierwsze nie działa podświetlenie licznika, a cały licznik ledwo świeci, w tym i fis. W domu jak podłączę bezpośrednio pod aku to świeci ok, w aucie jest gorzej. Druga sprawa pali się ładowanie, a na wskaźniku napięcia wskazówka ledwo dochodzi do 12v. Na starym liczniku jest ok. Trzecia sprawa to właśnie podświetlenie fisa mryga. Wszystko to wskazuje że nie mam podłączonego jakiegoś przewodu z zasilaniem. Ostatni problem to nie działa obrotek. Czy to możliwe że licznik jest zakodowany na 6 garów i dlatego nie działa ? Dzięki za odpowiedzi.
bin85 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Panowie montuję sobie właśnie licznik od a6 polift z ringami i mam kilka problemów. Coś mi się w temacie obiło że ktoś miał podobny problem ale nie mogę znaleźć :/. Po pierwsze nie działa podświetlenie licznika, a cały licznik ledwo świeci, w tym i fis. W domu jak podłączę bezpośrednio pod aku to świeci ok, w aucie jest gorzej. Druga sprawa pali się ładowanie, a na wskaźniku napięcia wskazówka ledwo dochodzi do 12v. Na starym liczniku jest ok. Trzecia sprawa to właśnie podświetlenie fisa mryga. Wszystko to wskazuje że nie mam podłączonego jakiegoś przewodu z zasilaniem. Ostatni problem to nie działa obrotek. Czy to możliwe że licznik jest zakodowany na 6 garów i dlatego nie działa ? Dzięki za odpowiedzi. Obrotomierz żeby działał daj na kanałach 60,61,62 wartość 0. Z tym mruganiem to przejrzyj jeszcze raz wszystkie przewody zasilające oraz te od świateł postojowych czyli pin 26i 27 w niebieskiej kostce
danielom Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 nie dziala Ci regulacja podswietlenia bo w a6 jest na desce a nie jak w przedlifcie na zegarach. dlatego zegarow z a6 sie nie montuje i tyle
bin85 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Można przelutować potencjometr z licznika A4 i będzie działać, no ale nie zmienia to faktu ze za dużo problemów z tym licznikiem w dodatku nie pokaże otwartych drzwi
wiktorsam Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Trudno. Licznik mam w idealnym stanie z ori ringami, w komplecie z pływakiem z a6, a drzwi otwarte nie są mi potrzebne. Co do regulacji podświetlenia to ja mam ten licznik poliftowy z czujnikiem światła i powinien sobie sam jasność regulować, zresztą u mnie w ogóle nie ma podświetlenia. Możesz też napisać gdzie można wlutować ten potencjometr z starego licznika bo tak się składa że mam jednego dziada na części .
danielom Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Co do regulacji podświetlenia to ja mam ten licznik poliftowy z czujnikiem światła i powinien sobie sam jasność regulować, zresztą u mnie w ogóle nie ma podświetlenia. :facepalm: Powodzenia. [br]Dopisany: 16 Październik 2011, 23:18_________________________________________________Jak mi ktorys nagra film ze zmienia sie podswietlenie w liczniku z okazji tego "czujnika światła" to wtedy uwierze, mam 3 liczniki i w zadnym sie nie zmienia, to co , wszystkie strzelone?
bin85 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Trudno. Licznik mam w idealnym stanie z ori ringami, w komplecie z pływakiem z a6, a drzwi otwarte nie są mi potrzebne. Co do regulacji podświetlenia to ja mam ten licznik poliftowy z czujnikiem światła i powinien sobie sam jasność regulować, zresztą u mnie w ogóle nie ma podświetlenia. Możesz też napisać gdzie można wlutować ten potencjometr z starego licznika bo tak się składa że mam jednego dziada na części . tym przyciskiem którym kasuje się przebieg dzienny w jego miejsce wlutowujesz ten z potencjometrem ze starego licznika jak rozbierzesz licznik z a6 to będziesz wiedział o co chodzi - jest już na płytce licznika wolne miejsce do wlutowania. Generalnie to płytka licznika z A6 i A4 po lifcie niczym się nie różnią
MaxsteRR Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Jak mi ktorys nagra film ze zmienia sie podswietlenie w liczniku z okazji tego "czujnika światła" to wtedy uwierze, mam 3 liczniki i w zadnym sie nie zmienia, to co , wszystkie strzelone? Ja mogę nagrać Ale nie do końca reguluje całe podświetlenie a tylko jasność FIS, małych wyświetlaczy i klimatronika
danielom Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Jak mi ktorys nagra film ze zmienia sie podswietlenie w liczniku z okazji tego "czujnika światła" to wtedy uwierze, mam 3 liczniki i w zadnym sie nie zmienia, to co , wszystkie strzelone? Ja mogę nagrać Ale nie do końca reguluje całe podświetlenie a tylko jasność FIS, małych wyświetlaczu i klimatronika Bardzo bym prosil, a szczegolnie tych co maja przzedliftowy licznik.
MaxsteRR Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Bardzo bym prosil, a szczegolnie tych co maja przzedliftowy licznik. Tyle, że ja już mam z cyfrowym zegarkiem zmącone, ale w tych poprzednich też tak to działało
danielom Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 W porządku, mimo wszystko chce to zobaczyc, troszke sie w licznikach obrocilem i nie spotkalem tego.
wiktorsam Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Co do regulacji podświetlenia to ja mam ten licznik poliftowy z czujnikiem światła i powinien sobie sam jasność regulować, zresztą u mnie w ogóle nie ma podświetlenia. :facepalm: Powodzenia. [br]Dopisany: 16 Październik 2011, 23:18_________________________________________________Jak mi ktorys nagra film ze zmienia sie podswietlenie w liczniku z okazji tego "czujnika światła" to wtedy uwierze, mam 3 liczniki i w zadnym sie nie zmienia, to co , wszystkie strzelone? Kolego to tobie życzę powodzenia. Czytaj ze zrozumieniem a facepalma to możesz sobie do lustra strzelać... Licznik z a6 polift 2002 rok ma automatyczną regulcję podświetlenia... Potencjometrem tylko dostosowujesz jasność po zmroku... W dzień jasność się ustawia dzięki czujnikowi który znajduje się koło 0 na prędkościomierzu... no ale ty aż 3 liczniki masz to czyni Cię znawcą jak widzę ... http://www.a6klub.pl/-a6-c5-slabo-swiecace-zegary-vt38501.htm Poczytaj, jakoś inni w a6 mają auto regulację ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się