kaju Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Poczytaj wątek i sam to zrobisz... Kilka stron wcześniej swir chyba nawet pytał, a ja bodajże na 123 stronie wrzucałem rozpiskę pinów przed i polifta, wcześniej też ktoś wrzucał, w innych wątkach też to było... Wystarczy chcieć poszukać i poświęcić chwilę.
dav19866 Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 wiem wie a czy jak ja mam manetkę polifta kompletna z wtyczkami z 2000 roku to podejdzie mi do 96 chce przełożyć wszystko migacze światła i wycieraczki mam to zespolone z 2000 roku i wszystkie wtyczki oryginalne
kaju Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 W starej manetce masz tylko sterowanie wycieraczkami. Więc odpowiednio podłączysz kable i będzie działać, podejrzewam, że nawet te same kolory będą, nie pamiętam jakie dokładnie, bo robiłem to dawno u siebie, a nie robiłem zdjęć. Jak masz wtyczki to naprawdę żadna filozofia, wszystko masz opisane na forum, na pewno będziesz musiał pociągnąć kable z manetki do szarej kostki, żebyś miał sterowanie. Ale wszystko masz na forum.
pawelwarsze Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 dobra wzielem sie za ogarniecie na tip top zegarow w audi i pytanko gdzie w wiazce 96 rok podlaczyc K wire, W wire i terminal 58s zegary polifty z eski z cyfrowym zegarem rozumiem ze pin 20 zolta kostka z starych zegatow czyli polaczenie diagnostyczne podpinam pod W wire ?
dav19866 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 A czy w a 4 96 rok kolory kabli z licznika są takie same jak w polifcie bo mam licznik poliftowy z oryginalnymi kostkami i mam ucięte z 5 centymetrów i jak by były takie same to bym tylko je polutował Kolor do koloru i miał dobrze rozmieszczone piny dobrze rozumie Chyba ze się znajdzie ktoś Z Bytomia Katowic Zabrza Gliwic co to robił to bym zapłacił Naprawdę nie znam się na elektryce a nie chce auta zjarac
pawelwarsze Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 niektore kolory sa te same niektore nie
dav19866 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 to znajdzie się ktoś chętny na montaż
danielom Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 kolory sie nie beda zgadzac w wiekszosci pinow, trzeba przelozyc w kostkach. ja bym Ci elektryke ogarnal ale po ostatnich przygodach z immo nie chce sie podejmowac. masz ten nowy licznik juz benzyna i europa czy angol?
dav19866 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 mam licznik Europa z cyfrowym zegarkiem a ja mam IMO poza licznikiem wiec obawy nie ma :>
Puncik Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Witam, postanowiłem wymienić u siebie w aucie A4 b5 2000r licznik na pełny FIS. Teraz pojawił się problem gdyż k commander po kablu VAG K+CAN 2.5 nie łączy się z licznikiem. Stary licznik sczytuje bez problemu pin odczyta itd. lecz po podpięciu nowego "device doesn't respond". Nie potrafię wyczaić o co chodzi. Stary licznik mam 8D0 919 861 F VD0 110.008.989/001, nowy 4B0 920 933G ver D14 VD0 110.080.128/001 Istnieje możliwość że po tym kablu nie sczyta nowego licznika? Może ktoś podpowie gdzie coś robię źle. Dziękuje, pozdrawiam
vauxhall95 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Po pierwsze to nie masz 2000roku tylko maks poczatek 99rok. Musisz przelozyc 25pin z niebieskiej kostki na 28 w zielonej kostce i diagnostyka bedzie
kaju Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 No i z tego co widzę, to masz licznik z A6, więc szykuj się na wymianę pływaka bądź wgranie wsadu do A4, bo będzie Ci odwrotnie pokazywać paliwo... No i nie licz na wyświetlanie niektórych funkcji na FISie. Wiem na pewno, że otwartych drzwi nie będziesz miał, bo to idzie w A6 przez moduł komfortu, a nie krańcówki w drzwiach, jak w A4.
CoLo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Panowie, Mam teraz ECU od 1.8t AWT. Stary licznik z AEB 95r. Po zmianie na nowe ecu spalanie wskazuje oklice 51L, srednie to samo , 0km do przejechania na baku. Czy musze zmieniac licznik na poliftowy czy da sie cos zrobic z tym moim starym ? P.S. Jest zbyt duzo stron zeby sprawdzic czy ktos mial zmiane ecu i stary licznik...wiec prosze o wyrozumialosc
kaju Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 podejrzewam, że wystarczy zmienić wartości w jakimś kanale, vauxhall95 kojarzysz które to kanały były? Bo ja nie pamiętam, a wiem, że były przypadki po zmianie na FIS, że spalanie właśnie było takie kosmiczne... Po zmianie wartości pokazywało normalnie.
CoLo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 podejrzewam, że wystarczy zmienić wartości w jakimś kanale, vauxhall95 kojarzysz które to kanały były? Bo ja nie pamiętam, a wiem, że były przypadki po zmianie na FIS, że spalanie właśnie było takie kosmiczne... Po zmianie wartości pokazywało normalnie. W liczniku ktorys kanal za to odpowiada ?
kaju Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Tak, w liczniku. Ja nie pamiętam jak miałem u siebie, ale jeśli dobrze kojarzę, to miałem właśnie to samo u siebie... Bodajże kanał 30, tam masz wartości do wpisania między 96 a 128 chyba i tam coś jest prawdopodobnie do zmiany, ale poczekaj, aż ktoś inny to potwierdzi, bo głowy nie daje, nie pamiętam już dokładnie.
CoLo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Tak, w liczniku. Ja nie pamiętam jak miałem u siebie, ale jeśli dobrze kojarzę, to miałem właśnie to samo u siebie... Bodajże kanał 30, tam masz wartości do wpisania między 96 a 128 chyba i tam coś jest prawdopodobnie do zmiany, ale poczekaj, aż ktoś inny to potwierdzi, bo głowy nie daje, nie pamiętam już dokładnie. oka, dzieki. poczekamy jeszcze
IDUAL Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ja miałem takie wartości jak nie miałem podpiętego kabelka ze spalaniem z ECU do licznika chyba dokładnie 51,4 ale nie pamiętam posprawdzaj może coś się rozłączyło.
CoLo Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ja miałem takie wartości jak nie miałem podpiętego kabelka ze spalaniem z ECU do licznika chyba dokładnie 51,4 ale nie pamiętam posprawdzaj może coś się rozłączyło. Ale tez miales roznice, ECU 2000> licznik <2000 ?? (o ile to wazne bo jedna osoba mowi, ze chodzi o podpiecie CAN'a, ktorego nie mam w swoim liczniku bo jest stary) Spalanie u mnie wacha sie od 51 do 51,7
kuba84 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ale tez miales roznice, ECU 2000> licznik <2000 ?? (o ile to wazne bo jedna osoba mowi, ze chodzi o podpiecie CAN'a, ktorego nie mam w swoim liczniku bo jest stary) Też tu bym szukał przyczyny, miałem podobny przypadek w TDI stary licznik (nie CAN'owski) i CAN'owski sterownik silnika i nie udało się tego rozwiązać. Z tego co ustaliłem tylko wymiana licznika (na taki z CAN'em) będzie tu rozwiązaniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się