Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Rozebrałem dziada i niestety ani obrotomierz ani sygnał spalania nie są podłączone w tym liczniku :/ Jest to licznik wyprodukowany pod koniec 2004 roku więc pewnie wywalili zbędne dla nich elementy bo w a6 i tak po canie idą te informacje :/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

doszedł jeszcze 1 problemik na początku przestał zamykać sie z pilota 1 klucz teraz drugi co może byc ?? nie reaguje wogóle na piloty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi ci o immo to jest ok "dopisane klucze szt 2" da się odpalić nie ma problemu ale piloty oby dwa nie działają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy dzisiaj wymieniłem misę i już mam czujnik oleju, czy ktoś wie jak dokładnie podłączyć ten czujnik? który kabel do licznika i gdzie resztę kabli podpiąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy dzisiaj wymieniłem misę i już mam czujnik oleju, czy ktoś wie jak dokładnie podłączyć ten czujnik? który kabel do licznika i gdzie resztę kabli podpiąć?

pin 1 +12V

pin 2 - masa

pin 3 - wyjście na licznik na pin15 zielone gniazdo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja mam więcej problemów kluczyki "piloty" nie działają nie mam prędkości na klimatronicu więc z tempomatu nici

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam klopot z imo.

Licznik wywala dwa bledy odnonie komunikacji z kompem silnika (zapomniałem numery błędów)

Chodzi o to, że jak wsadze głowny kluczyk przekarce stacyjke kontrolka imo zapala sie na chwile i gasnie, tak jak powinna, odpalam silnik i jest ok.

Ale przypadkowo wsadzilem do stacyjki kluczyk "matke" plastikowy bez imo i tez odpalilem auto, tylko ze kontrolka od imo caly czas mruga.

Mozecie cos podpowiedziec, gdzie popełniono blad, przy adaptacji kluczy, czy cos z imo z pinem licznika nie tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 kabelki z radia enable ,clock i data i do fisa poszukaj rozpiskę szarej wtyczki i gotowe

connector for multifunction display, 32-pin, grey

1 -Switch menu guide (menu)

2 -Switch menu guide (out A)

3 -Switch menu guide (out B)

4 -Switch menu guide (Enter)

5 -CAN high speed Display (high +)

6 -CAN high speed Display (low -)

7 -CAN high speed Display (screen)

8 -Door contact, passenger side

9 -Door contact, rear right

10 -Door contact, rear left

11 -Enable

12 -Clock

13 -Data

14 -Brake light

15 -Washer fluid level

16 -Tail lights/dipped beams

17 -On-board computer, left

18 -On-board computer, right

19 -On-board computer reset

20 -not used

21 -not used

22 -not used

23 -Key branch 1 Navigation system

24 -Key branch 2 Navigation system

25 -Key branch Telematics

26 -not used

27 -not used

28 -not used

29 -not used

30 -not used

31 -not used

32 -not used

a na radiu masz naklejke gdzie enable clock i data pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj zmajstrowałem emulator czujnika oleju, po południu sprawdzę czy działa.

Tutaj foto zmontowanego układu:

IMG_20111027_121129.jpg

Koszt wszystkich elementów około 5-10 zł

Nie zrobiłbyś takiego pod zamówienie? :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może będę mógł Ci sprzedać swój bo kupiłem czujnik w miskę i będę z nim kombinował :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może będę mógł Ci sprzedać swój bo kupiłem czujnik w miskę i będę z nim kombinował :)

To ja jestem chętny na 100% :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie mam pytanko. Posiadam licznik z 1/2 fis z zegarkiem cyfrowym - auto 99 po 2 lifcie. Chciałbym zamienić na pełny fis. Czy takie coś podejdzie:

http://allegro.pl/a4-lift-99-01-licznik-zegar-duzy-fis-i1919883681.html

Czy tarcze da się przełożyć do tego angola beznyna z mojego licznika ? Cena chyba dobra ?

Tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena dobra, ale nie masz gwarancji, że FIS żyje, bo nie masz zdjęcia poglądowego. Tarcze da się przełożyć, ale musisz wgrać wsad z diesla, bo będzie przekłamanie na obrotach, ale to wszystko jest tutaj w temacie już opisane... Poczytaj kolego, poszukaj :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie ;)

Dzisiaj doszedł do mnie nowy licznik po tym jak poddałem się z tym z a6. Wyrwałem polita tdi angola od a4 za 70 zeta :D na allegro. Ma uszkodzonych kilka linii, ale będę przekładał wyświetlacz od tego z a6 :).

Kupiłem też za 130 zeta rolkę taśmy elektroprzewodzącej w osi Z firmy 3m która służy do naprawy wyświetlaczy fis - przetestuję ją na tym wyświetlaczu od tego licznika :), jak wszystko pójdzie dobrze może jakiś drobny biznes dla kolegów z forum otworzę co by się rolka zwróciła ;).

Mam tez pomysł na czujnik oleju - czujnik kupiłem ori za 40 zł, jednak nie mam w misce miejsca na niego. Postanowiłem więc rozebrać czujnik i zamiast czujnika temperatury który w nim się znajduje podpiąć zwykły czujnik 1 pinowy z podstawy filtra oleju. Jeszcze nie sprawdzałem oporności obu czujników ale podejrzewam że będą takie same.

będę rzeźbił wszystko dzisiaj i jutro i poinformuję o postępach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok więc w końcu coś ruszyło :D

Dzisiaj po pracy zająłem się:

Przekładką wyświetlacza FIS z licznika od a6

Podmianą tarczy na te od a6

Podmianą wsadu na EU - zrobiłem to vag k can commanderem 1.4 chińskim, poszło bez problemu.

Zmianą obudowy na ori ringi od a6.

Efekt:

licznik.jpg

Jak widać operacja się udała pacjent przeżył :P

Teraz zostało trochę rzeźby jeszcze :/

Jak widać pali się rezerwa a to dlatego że mam wsadzony pływak od a6 pod poprzedni licznik - jutro wymienię bo mam na stanie od a4

Druga sprawa jak włączam lampy to mocno przygasa mi panel klimy - coś mi się w tym wątku obiło - od czego to może być ? Co muszę poprawić ?

Dodam że nie podświetlają się przyciski panelu, nie reaguje na pokrętło w liczniku. Coś kojarzę że to chodziło o te piny 58 i 58s ?

Jutro zacznę też rzeźbić z temperaturą oleju.

Pozdrawiam

ps foto słabe bo z komórki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...