kaju Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Immo2 siedzi w ECU. W tym przypadku musisz wylutować diode od immo, bo Ci będzie migać i Cie wk***iać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psajtex Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Ok. Rozumiem. Ale w obecnym liczniku mam immo2 połączone z immo2 w Ecu i działa. W nowym będę miał immo3 i chcę mieć połączone z immo2 w Ecu. Dodam, że nie chcę usuwać immo na stałe. Da radę takie coś zrobić? Klepnięte z mojego GCA971 CM9 przy pomocy Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 jedank nie uporałem się z tym podświetleniem:facepalm: mianowicie w dzień jest dobrze, przysłonie, cały kokpit świeci, klimatronic też, jednak gdy robi się widno, wszystko przygasa, że prawie nie widać, co może być przyczyną po wymianie licznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 poswiec lub zakryj licznik z prawej strony miedzy wyswietlaczem przebiegu a maksymalna predkoscia i zobacz co sie bedzie dzialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 poswiec lub zakryj licznik z prawej strony miedzy wyswietlaczem przebiegu a maksymalna predkoscia i zobacz co sie bedzie dzialo bingo! gdy poświeciłem teraz latarką wszystko się rozjaśniło:decayed: teraz tylko, how to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 i jak tam panowie założyliście tą pompkę z czujnikiem czy jeszcze nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 w przyszlym tygodniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 u mnie juz smiga jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 u mnie juz smiga jak trzeba nawet mnie nie denerwuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 u mnie juz smiga jak trzeba nawet mnie nie denerwuj powaznie mowie dziala bez problemu na pusto krzyczal brak plynu zalalem plynem i gitarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Ja swojego na razie nie tykam, muszę się chwilę chociaż nacieszyć jazdą bez grzebania, dzisiaj mam odebrać swoją i poganiacza też kończę już składać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 witam. zalozylem nowy watek ale raczej nie chetnie sie ludzie wypowiadaja. oto problem. zmienilem licznik na fisa. licznik byl anglik ale przekodowane wszystko na eu. tylko zostal stary przebieg i z moim sie nie zgadza jest za duzy. mam vag k+can i robie to programem k+can commander pin imo odczytuje przebieg z licznika ktory jest teraz odczytuje jak klikam zeby zmienic i wpisze przebieg ktory chce zeby byl wyswietlany na liczniku to chwile mysli widac ze zegary migna i d*pa przebieg zostaje ten co byl. co mam z tym zrobic czy tylko tacho to ruszy czy jak?? nr licznika vdo 110.208/837/004 audi 8 D0 919 036 BX Spróbuj po zmianie odpiąć akumulator na chwile u mnie w tacho vagu tak było napisane i jak zmieniłem przebieg to tez się nie zmienił ale jak odłączyłęm aku to po 10 min już był mój przebieg ten licznik potrzebuje reset Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Ja swojego na razie nie tykam, muszę się chwilę chociaż nacieszyć jazdą bez grzebania, dzisiaj mam odebrać swoją i poganiacza też kończę już składać. lenistwo cie ogarnelo ja dzisiaj zamontowalem dzienne i nie zaluje wydanych 600zl na swiatla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 mam pytanko odnoście wymiany licznika jak to jest z IMO bo mam audike z 99 roku z jeszcze z czerwonym podświetleniem i zastanawiam się nad wsadzeniem poliftowych z białym podświetleniem i zastanawiam się czy IMO będę musiał wyłączyć czy da się to zaprogramować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 mam pytanko odnoście wymiany licznika jak to jest z IMO bo mam audike z 99 roku z jeszcze z czerwonym podświetleniem i zastanawiam się nad wsadzeniem poliftowych z białym podświetleniem i zastanawiam się czy IMO będę musiał wyłączyć czy da się to zaprogramować Da się zaprogramować wystarczy odczytać PIN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 coś czytałem o immo2 i imo3 że niby w tym moim jest immo2 a w tym po pełnym lifcie jest imo3 i nie da się tego zgrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 sam wcześniej miałem licznik z zegarkiem ze wskazówkami i zmieniłem na cyfrowy z immo nie było problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Ja miałem licznik 1/2 fis Jaegera z immo2 i zamontowałem VDO z pełnym fisem z immo2 pastylki stare bez żadnego problemu przyuczone, auto 2000r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Ja miałem licznik 1/2 fis Jaegera z immo2 i zamontowałem VDO z pełnym fisem z immo2 pastylki stare bez żadnego problemu przyuczone, auto 2000r.[/QUOTE]Nierealne. Ten rocznik już miał immo3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Wiem co miałem i co zamontowałem:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się