Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam licznik bez kostki, w 1/2FIS też nie miałem tej kostki. Ty masz jaegera FIS? Ja miałem oba VDO i tej czarnej małej kostki właśnie nie miałem i nie mam. Lewy bolec pociągam do siebie i mi zaczyna migać godzina i mogę przestawić :hi:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mam VDO własnie na milion sposobów próbowałem ale nie ciągnąłem chyba do siebie ;) spróbuje może się uda tak jak mówisz. Masz licznik bez kostki i aktualizuje Ci się sama godzina??

---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ----------

jeszcze jedno pytanie - co mam zrobić bo kontrolka od airbagu mruga mi jak stoboskop, jednak nie z pełną mocą tylko tak delikatnie, istnieje jakiś sposób na jej uspokojenie??

Opublikowano

Tak, godzina mi się sama aktualizuje. Mruga tzn? Nagraj jakiś filmik jak to się zachowuje dokładnie, bo każdy może inaczej ocenić i każdy inaczej interpretować :wink:

Opublikowano

no kurcze cięzko teraz mi nagrać, ale wiesz normalnie rytmicznie że tak powiem mruga, lekko bo lekko ale mruga zapala się i gaśnie.. nie wiem o co chodzi, niby wszystko podłączone normalnie a widać jak delikatnie zapala się i gasnie i to z dość duża częśtotliwością ;)

Opublikowano
no kurcze cięzko teraz mi nagrać, ale wiesz normalnie rytmicznie że tak powiem mruga, lekko bo lekko ale mruga zapala się i gaśnie.. nie wiem o co chodzi, niby wszystko podłączone normalnie a widać jak delikatnie zapala się i gasnie i to z dość duża częśtotliwością ;)

Rozumiem mocne ciągłe świecenie (bo w przypadku AIRBAGa tak właśnie jest), bo pulsacyjne rytmiczne to jedynie układ hamulcowy, no ale takie delkatne jak mówisz tylko jakby żarzenie? Tego jeszcze nie grali :decayed:

Opublikowano

widziałeś kiedyś jak ledowe postojówki mrugają?? to takie tempo i mniejszą intensywność ma moja kontrolka od baga... w pon nagram Wam filmik to zobaczycie ;)

---------- Post dopisany 02-12-2012 at 00:37 ---------- Poprzedni post napisany 01-12-2012 at 23:35 ----------

a powiedzcie mi jeszcze jak podłączyć brems licht? :P

Opublikowano

Pewnie nie masz modułu więc do masy ;)

Opublikowano

BREMS LICHT do masy, tak jak kontrolkę spalonych żarówek. Jak masz czujnik poziomu płynu sprysów, to ten pin dajesz do czujnika, a jak nie, to też do masy, możesz trzy ze sobą skręcić i dać do masy.

---------- Post dopisany at 09:51 ---------- Poprzedni post napisany at 09:47 ----------

Analogicznie piny 14,15 i 16 do masy. 15 pin jest od poziomu płynu sprysków.

Opublikowano

ok a duzo zabawy bd z podlaczeniem spalonych zarowek?

Opublikowano

bardzo dużo, trzeba moduł i powpinać się w wiązki :/ czujnik sprysków pare złoty i proste rezanie

Opublikowano

a jest gdzies opisane jak zrobić poziom sprysków gdzie ten czujnik?? ;)

Opublikowano

co do temp. oliwy dziś podłączyłem w końcu czujnik w misie zielona kostka pin 15 i jak na razie wszystko ok temp też pokazuje jeszcze zobaczę jak w trasie będzie się zachowywał. I mam pytanie odnośnie tego pinu bo miałem wpięty tam jakiś przewód. Co to za sygnał i co z nim zrobić?

Opublikowano

Misiek547 tzn jak ciagnoles nowy przwodo od czujnika w misce do licznika? masz czujnik w misce 3 pinowy?

Opublikowano
Misiek547 tzn jak ciagnoles nowy przwodo od czujnika w misce do licznika? masz czujnik w misce 3 pinowy?

dokładnie tak nowe przewodziki i czujnik 3 pinowy

Opublikowano

A wczesniej Ci nie smigalo? nowe przewodziki tzn zasilanie gdzie podlaczyles? opisz wiecej co i jak :hi:

Opublikowano

wcześniej nie miałem wogóle zmieniałęm licznik z pierwszego liftu na II a więc z czujnik pin 1 +12V po zapłonie znalazłem na jakimś przekaźniku i tam się wpiołem pin 2 masa przykręciłem do karoseri i pin 3 do licznika do zielonej kostki pin 15 i wszystko śmiga

Opublikowano

czyli miche wymieniales? juz rozumiem chyba

Opublikowano

dokładnie tak wymieniłem miche na tą z czujnikiem

Opublikowano

dobra chłopaki, tak jak obiecałem jest filmik z "głupiejącą" kontrolką air baga. Jak widzicie poniżej mruga - poduszka nie jest podpięta, więc powinno się palić na stałe, a tu mruga, nie wiem o co chodzi...

Po drugie parę pytań:

1. co zrobić, bo licznik posiada diodę która reguluje natężenie podświetlenia i dość dziwnie reaguje.. jakby w drugą stronę, im ciemniej w środku to licznik przygasa, jak sie go podświetli chociażby diodą z telefonu rozjaśnia się... co z tym zrobić?

2. jaki pin w szarej kostce odpowiada za spalanie?? bo mam rozpiske pinów i za kija nie mogę do tego dojść bo w rozpisce nie ma uwzglednionego takiego pinu, przynajmniej w mojej.. coś mi umknęło??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...