kaju Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 1. PODEJRZEWAM (nie twierdzę, tylko podejrzewam), że masz coś popierdolone z terminalem 58d, on jest chyba odpowiedzialny za natężenie oświetlenia, bądź też walnięty potencjometr, ale nie daję ręki uciąć, niech mnie ktoś poprawi i nie sugeruj się tym - jest to tylko moje dumanie po trzecim grzańcu. 2. Umknęło, umknęło, pobłądziłeś strasznie tutaj we wtyczkach. Zielona wtyczka pin 25 jest consumption signal, czyli sygnał spalania. Co do kontrolki AIRBAGa - nie mam pomysłu. Zajmij się najpierw tym oświetleniem, podejrzewam, że przez to gdzieś łapie jakiegoś lewara i sobie pobłyskuje. ---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- Aha, u siebie sygnał spalania masz w czarnej wtyczce pin pierwszy
xxxSzYbAxxx Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 czarnej wtyczce czyli tej tam przy ecu dobrze rozumiem ??
kaju Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Do licznika nie dochodziła Ci żadna czarna wtyczka? Bo tą informację biorę z moich rozpisek i jest tam wyraźnie napisane o pierwszym pinie czarnej wtyczki w licznikach przed 98 rokiem. W podpisie masz 96 rocznik i tym teżsię sugerowałem
xxxSzYbAxxx Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 no dobra sprawa wygląda w ten sposób, że jak podepniemy inny licznik to wtedy bag sie pali normalnie jak powinien a nie mruga to jest zastanawiające.. ---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ---------- nie, ja mialem 26 pinową niebieską i żółtą, teraz wszystko przerobiłem na 32 pinową niebieską zieloną i szarą...
kaju Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 No to zaiwaniasz z tym do ECU. Ale który pin która wtyczka - poczekaj jak się ktoś wypowie z autem z tych roczników.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 to wiem że mam zaiwaniać do ecu, chyba żółta wtyczka jakaś pin pierwszy druga od lewego błotnika jakoś tak gdzies to mam zapisane, ok czyli zielona wtyczka pin 25 - dzięki, ale najpierw muszę ogarnąć to podświetlenie i ten air bag bo nie wiem co jest grane... ---------- Post dopisany at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ---------- jeszcze takie pytanie kontrolne - na pewno pin 25 w zielonej kostce to spalanie ?? bo wg różnych źródeł to kurcze maska, bądź restem mfa... zgłupiałem..
Labiel Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Dobra Panowie, wierzcie bądź nie ogarnąłem te 164 strony. Niestety wiele linków, odnośników itp nie działało więc w kwestii przejściówki musiałem kombinować sam. Wyszło mi coś takiego: Na razie jest jeszcze oczywiście problem z ABS, czytałem już jak to trzeba obejść, wiadomo również z immo. Ale z podstawowych rzeczy mam problem ze wskaźnikiem paliwa. Generalnie nie działa w ogóle + jest błąd VAGa 00771 czyli odnośnie czujnika rezerwy paliwa. Może ktoś luknąć w tej kwestii? W oryginalnej wtyczce mam dwa piny w żółtej kostce T26: 25 - wskazówka paliwowa, i 12 - czujnik rezerwy paliwa. Podłączyłem ten pierwszy pod Pin 5 z niebieskiej kostki T32, ale pozostaje ten drugi z którym nie mam co zrobić. ---------- Post dopisany at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ---------- Aha, i jeszcze pytania do osób które posiadają liczniki po 98 z FIS: 1. Czy po otwarciu drzwi zegar przebiegu powinien się automatycznie włączyć i ewentualnie wyłączyć po jakimś czasie? Bo tak jest u mnie. Widziałem gdzieś to kiedyś chyba w jakimś passacie, ale nie wiem czy na 100% tak być powinno. 2. Czy podświetlanie liczników powinno włączyć się automatycznie po przekręceniu kluczyka? W starych włączało mi się dopiero po zapaleniu świateł.
misiek547 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Ad1 tak powiino być że po otwarciu dzwi włącza się licznik kilometrów Ad2 to chyba zależy od licznika ja miałem 99r i podświetlenie włączało się po przekreceniu kluczyka a teraz mam licznik po II lifcie i tam zapala się dopiero po włączeniu świateł
xxxSzYbAxxx Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 nie wiem nie próbowałem po otwarciu drzwi, ale u mnie liczniki km i zegarek włącza się automatycznie po wsadzeniu klucza do stacyjki, automatycznie też same wskazówki sie podswietlaja ale zegar nie, tylko że ja mam zegar od a6 z 00 chyba roku...
arre Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 co i jak sie podswietla to kwestia wsadu... podobno mozna to edytowac i ustawiac jak nie wiem... widzialem tylko na forum paska Odnosnie imitacji miski olejowej w warunkach domowych odpuscilem bo za duzo babrania z silikonem a chce ponownie ori czujnik oleju wsadzic sprawdze napewno go w warunkach domowych z tym ze w metalowym kubku - odwrotnie - nie mam tylko termometra do 90C :/ sprawdze tez czy jak nowa wiazke dam to cos pomoze ale moje podejrzenia sa takie ze inne czujniki sa w Tdi inne w Pb mysle ze wiele wyjasnie w tym temacie w tym tygodniu bo mam wymiane oleju ( motul8100 juz leci do mnie) wiec bedzie jak pobabrac sie
WhyMe? Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Witam panowie. Czytam temat od tygodnia i tak na prawdę nic nie wiem Ogromny temat i trochę namieszane. Opiszę teraz swój problem. Jutro chciałem zabrać się za zmianę licznika. Aktualnie mam licznik FIS z analogowym zegarkiem i czerwonym podświetleniem. Dorwałem licznik także FIS ale z polifta z zegarkiem cyfrowym i białym podświetleniem. Mam do nowego licznika kości itd. I teraz nie wiem od czego zacząć. Uciąć przy starym liczniku kości i polutować z nowymi kościami? Co bym musiał zrobić. Naprawdę czytałem dużo, coś o pinach itd. Ale dla mnie to czarna magia bo taki ze mnie elektryk jak z koziej d*py trąba
xxxSzYbAxxx Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 to poproś jakiegoś kolegę o pomoc albo udaj się do elektryka samochodowego ja sam tak zrobilem, kumpel działa 80 % chodzi a niejasności rozwiewam tutaj ogólnie jak masz kostki 32 pinowe to nie powinieneś wiele zmieniać.. kwestia tego jakie masz kostki teraz a jakie są w tym liczniku który chcesz wsadzić no i sprawa immo.. osobno czy w zegarach?
danielom Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Witam panowie. Czytam temat od tygodnia i tak na prawdę nic nie wiem Ogromny temat i trochę namieszane. Opiszę teraz swój problem. Jutro chciałem zabrać się za zmianę licznika. Aktualnie mam licznik FIS z analogowym zegarkiem i czerwonym podświetleniem. Dorwałem licznik także FIS ale z polifta z zegarkiem cyfrowym i białym podświetleniem. Mam do nowego licznika kości itd. I teraz nie wiem od czego zacząć. Uciąć przy starym liczniku kości i polutować z nowymi kościami? Co bym musiał zrobić. Naprawdę czytałem dużo, coś o pinach itd. Ale dla mnie to czarna magia bo taki ze mnie elektryk jak z koziej d*py trąba Pisz na PW
WhyMe? Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 to poproś jakiegoś kolegę o pomoc albo udaj się do elektryka samochodowego ja sam tak zrobilem, kumpel działa 80 % chodzi a niejasności rozwiewam tutaj ogólnie jak masz kostki 32 pinowe to nie powinieneś wiele zmieniać.. kwestia tego jakie masz kostki teraz a jakie są w tym liczniku który chcesz wsadzić no i sprawa immo.. osobno czy w zegarach? Jutro to rozbiorę to będę w stanie się określić jakie mam te kości. A co z tym immo trzeba robić?
arre Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Pierwsza zasada jak sie nie czujesz na silach to odpusc... poszukaj kogos w swoich okolicach kto sie zna pewnie masz licznik 2x26 i1x20 a Twoj nowy to 3x32 trzeba poprzepinac kabelki wg rozpisek z immo problemu nie bedzie bo masz ecu wiekszosc funkcji i tak bedzie do masy chyba ze bedziesz dorabial powoli
WhyMe? Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Pierwsza zasada jak sie nie czujesz na silach to odpusc... poszukaj kogos w swoich okolicach kto sie znapewnie masz licznik 2x26 i1x20 a Twoj nowy to 3x32 trzeba poprzepinac kabelki wg rozpisek z immo problemu nie bedzie bo masz ecu wiekszosc funkcji i tak bedzie do masy chyba ze bedziesz dorabial powoli To chyba dam to komuś bo jak przeraża mnie to Ale z drugiej strony płacić komuś 200 zł za parę lutów to też nie tak..
Labiel Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Pierwsza zasada jak sie nie czujesz na silach to odpusc... poszukaj kogos w swoich okolicach kto sie znapewnie masz licznik 2x26 i1x20 a Twoj nowy to 3x32 trzeba poprzepinac kabelki wg rozpisek z immo problemu nie bedzie bo masz ecu wiekszosc funkcji i tak bedzie do masy chyba ze bedziesz dorabial powoli To chyba dam to komuś bo jak przeraża mnie to Ale z drugiej strony płacić komuś 200 zł za parę lutów to też nie tak.. Nie jest to parę lutów. Żeby zrobić to porządnie to trzeba poświęcić sporo czasu i cierpliwości.
WhyMe? Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Pierwsza zasada jak sie nie czujesz na silach to odpusc... poszukaj kogos w swoich okolicach kto sie znapewnie masz licznik 2x26 i1x20 a Twoj nowy to 3x32 trzeba poprzepinac kabelki wg rozpisek z immo problemu nie bedzie bo masz ecu wiekszosc funkcji i tak bedzie do masy chyba ze bedziesz dorabial powoli To chyba dam to komuś bo jak przeraża mnie to Ale z drugiej strony płacić komuś 200 zł za parę lutów to też nie tak.. Nie jest to parę lutów. Żeby zrobić to porządnie to trzeba poświęcić sporo czasu i cierpliwości. Kolega danielom będzie mi chyba pomagał. Jak poskładam 2din i parę pierdołek to wybiorę się do niego
kaju Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Na poprzedniej stronie pojawiła się jakaś rozpiska - to na pewno nie jest od a4 kolego. Po zapłonie funkcjce można uruchomić vagcomem co ma się włączać, nic, wskazówki, blaty, bądź wszystko na raz. Tak jak w pasku. WhyMe, jak Ci sięopłaci, to przyjedź do mnie, rozkminimy temat.
przemciotorun Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Kaju a to wlanczanie podswietlenia vagcomem do jakich licznikow sie tyczy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się