f16mysliwiec Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 a czemu symphony nie podłączyłeś do zegarów
krzysaudi Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 Na razie ręka nie pozwala mi na to Ale jak dobrze pójdzie w piątek będę miał zdjęcie gipsu - a wtedy dokończę dzieło
bin85 Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 No Właśnie nie wiem jakie mam.. możesz mi dokładnie napisać jak to sprawdzić i w jaki sposób zmienić.. licznik na 99% mam oryginał, ale trafiła mi się okazja tanio kupić licznik z FIS od benzyny anglika no i nie wiem w jaki sposob przekodować go na europe, jak zmienić z benzyny na diesla opisane jest w tym wątku, więc z tym nie będę miał problemów.. Żeby zmienić kodowanie wchodzisz w 17-Instruments (w polu soft coding wyświetli się obecne kodowanie)następnie 7-recode i w wpisujesz nowe kodowanie możesz wpisać to samo które masz obecnie w swoim liczniku. Generalnie cyfra na trzeciej pozycji odpowiada za kraj. Jeżeli niemasz kontroli zużycia klocków, kontrolki niezapiętych pasów i czujnika poziomu płynu spryskiwaczy to kodowanie powinno być 00140
pablo_9 Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 No Właśnie nie wiem jakie mam.. możesz mi dokładnie napisać jak to sprawdzić i w jaki sposób zmienić.. licznik na 99% mam oryginał, ale trafiła mi się okazja tanio kupić licznik z FIS od benzyny anglika no i nie wiem w jaki sposob przekodować go na europe, jak zmienić z benzyny na diesla opisane jest w tym wątku, więc z tym nie będę miał problemów.. Żeby zmienić kodowanie wchodzisz w 17-Instruments (w polu soft coding wyświetli się obecne kodowanie)następnie 7-recode i w wpisujesz nowe kodowanie możesz wpisać to samo które masz obecnie w swoim liczniku. Generalnie cyfra na trzeciej pozycji odpowiada za kraj. Jeżeli niemasz kontroli zużycia klocków, kontrolki niezapiętych pasów i czujnika poziomu płynu spryskiwaczy to kodowanie powinno być 00140 Koledzy czy nie będzie potrzeby wgrania u kolegi wsadu z diesla jeśli licznik jest z benzyny bo raczej kodowaniem tego się nie załatwi (mogą obroty oraz prędkość mieć za duże przekłamania) ?!
bin85 Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 Powiem tak nie wiem dokładnie jak jest z obrotomierzem bo prawdopodobnie będzie dobrze pokazywał po przekodowaniu na diesla ale na tarczy z benzyny, ja u siebie miałem problem tylko z prędkościomierzem bo również kupiłem licznik z anglika wymieniłem tarcze na uropejską ale musiałem podmienić również wsad ewentualnie jeździć na tarczy z anglika tyczy się to zegarów z wtyczkami 2x32pin zielona i niebieska.
Pawci_o Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Powiem tak nie wiem dokładnie jak jest z obrotomierzem bo prawdopodobnie będzie dobrze pokazywał po przekodowaniu na diesla ale na tarczy z benzyny, ja u siebie miałem problem tylko z prędkościomierzem bo również kupiłem licznik z anglika wymieniłem tarcze na uropejską ale musiałem podmienić również wsad ewentualnie jeździć na tarczy z anglika tyczy się to zegarów z wtyczkami 2x32pin zielona i niebieska. Kolego co masz na myśli pisząc o podmianie wsadu ?? czy chodzi ci o sam mechanizm do ktorego jest podłączona wskazówka? czy calego wsadu w liczniku od strony programistycznej? Może niech się wypowie na ten temat ten kto kupił licznik od anglika benzyny i przerobił go na europejski do diesla.. co trzeba zrobić żeby wszystkie wskazania były poprawne.
mentryb Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Nie radze zmieniac wsadu. Pniewaz czasem liczniki maja rozne wersje softu. Najlepiej kupic vagtacho odczytav pin podmienic i wprowadzic przebieg. A potem sprzedac vag tacho
f16mysliwiec Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Więc tak ja jako peirwszy kupilem licznik od benzyny i anglika do tego i trzeba zmienic jedynie kodowanie na 4 gary i diesel i do tego kraj trzeba zmienic zeby pokazywalo km i litry, poprostu na dziendobry zoabczjakie masz kodowanie w starym liczniku i takie wpisz do nowego zwyklem vag-usb, a reszte zaraz poszukam i ci wysle
bin85 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Kolego co masz na myśli pisząc o podmianie wsadu ?? Zmiana wsadu polega na wgraniu nowego "oprogramowania" do pamięci licznika no ale jak zostało wspomniane można uszkodzić licznik
Pawci_o Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Więc tak ja jako peirwszy kupilem licznik od benzyny i anglika do tego i trzeba zmienic jedynie kodowanie na 4 gary i diesel i do tego kraj trzeba zmienic zeby pokazywalo km i litry, poprostu na dziendobry zoabczjakie masz kodowanie w starym liczniku i takie wpisz do nowego zwyklem vag-usb, a reszte zaraz poszukam i ci wysle Dziekuje za informacje, Kolego "f16mysliwiec" jak znajdziesz te materiały to podeslij, z góry dziękuję.
f16mysliwiec Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Ale szczerze co odradzam lixbnik z benzynki !!! jesli miales wczesniejszy licznik UKNSI!!! bedzie ci swiecic calyczas kontrolka airbag[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 11:46_________________________________________________Pozatym juz wczesniej kolega ci odpisal ze : Żeby zmienić kodowanie wchodzisz w 17-Instruments (w polu soft coding wyświetli się obecne kodowanie)następnie 7-recode i w wpisujesz nowe kodowanie możesz wpisać to samo które masz obecnie w swoim liczniku. Generalnie cyfra na trzeciej pozycji odpowiada za kraj. Jeżeli niemasz kontroli zużycia klocków, kontrolki niezapiętych pasów i czujnika poziomu płynu spryskiwaczy to kodowanie powinno być 00140
Pawci_o Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Ale szczerze co odradzam lixbnik z benzynki !!! jesli miales wczesniejszy licznik UKNSI!!! bedzie ci swiecic calyczas kontrolka airbag[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 11:46_________________________________________________Pozatym juz wczesniej kolega ci odpisal ze : Żeby zmienić kodowanie wchodzisz w 17-Instruments (w polu soft coding wyświetli się obecne kodowanie)następnie 7-recode i w wpisujesz nowe kodowanie możesz wpisać to samo które masz obecnie w swoim liczniku. Generalnie cyfra na trzeciej pozycji odpowiada za kraj. Jeżeli niemasz kontroli zużycia klocków, kontrolki niezapiętych pasów i czujnika poziomu płynu spryskiwaczy to kodowanie powinno być 00140 Kolego nie wiem jaki mam obecnie.. to fotka licznika który obecnie posiadam w aucie : a to fota licznika który chce kupic: http://www.zzl-rzeszow.neostrada.pl/Niunia/licznik.jpg obawiam sie troche tego ze cos moze nie dzialać lub źle pokazywać dlatego pytam przed zakupem zeby wszystko wiedziec, licznik jest z auta z 98 roku
bin85 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Ten licznik nie będzie pasował ponieważ jest po lifcie i ma 2x32pinowe wtyczki a ty masz 26pinowe na wcześniejszych stronach wątku jest o tym wspomniane jeżeli dasz sobie rade to ja bym szukał zegarów z cyfrowym zegarkiem ale jeśli nie chcesz robić druciarni to musisz szukać zegarów w których blat zegarka niema cyferek. Dla pewności możesz wyciagną zegary i zobaczyć jakie masz wtyczki.
Pawci_o Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Ten licznik nie będzie pasował ponieważ jest po lifcie i ma 2x32pinowe wtyczki a ty masz 26pinowe na wcześniejszych stronach wątku jest o tym wspomniane jeżeli dasz sobie rade to ja bym szukał zegarów z cyfrowym zegarkiem ale jeśli nie chcesz robić druciarni to musisz szukać zegarów w których blat zegarka niema cyferek. Dla pewności możesz wyciagną zegary i zobaczyć jakie masz wtyczki. Wyciągałem zegary nie raz i wiem że mam 26 pinowe wtyczki... Dziekuję za informację, w takim wypadku będę szukał zegarów z cyfrowym zegarkiem, bardzo mi się podobają takie zegary. Jeszcze raz dzieki za wskazówki i razy
mentryb Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Co wy mu chrzanicie! Przeciez mozna zalozyc licznik poliftowy tylko trzeba kostki zmienic. Kupic 32 pin i po przekladac piny z 26 do 32. Zadna filozofia a jaki efekt
bin85 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 A gdzie jest napisane że nie można ?
f16mysliwiec Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Co wy mu chrzanicie! Przeciez mozna zalozyc licznik poliftowy tylko trzeba kostki zmienic. Kupic 32 pin i po przekladac piny z 26 do 32. Zadna filozofia a jaki efekt Taaaaakk "wystraczy tylko poprzekaldac piny ;/" a do tego trzeba wlutowac sie w imo zeby pokazywalo jak oryginalnie !!! bo w nwoszych ejstw zegarach , do tego ejszcze trzeba kupic kostki nowe pobawic sie z kabelkami w przekaldanie z ajdnych do drugich Co wy mu chrzanicie! Przeciez mozna zalozyc licznik poliftowy tylko trzeba kostki zmienic. Kupic 32 pin i po przekladac piny z 26 do 32. Zadna filozofia a jaki efekt \a imo ?
Pawci_o Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Co wy mu chrzanicie! Przeciez mozna zalozyc licznik poliftowy tylko trzeba kostki zmienic. Kupic 32 pin i po przekladac piny z 26 do 32. Zadna filozofia a jaki efekt Taaaaakk "wystraczy tylko poprzekaldac piny ;/" a do tego trzeba wlutowac sie w imo zeby pokazywalo jak oryginalnie !!! bo w nwoszych ejstw zegarach , do tego ejszcze trzeba kupic kostki nowe pobawic sie z kabelkami w przekaldanie z ajdnych do drugich Co wy mu chrzanicie! Przeciez mozna zalozyc licznik poliftowy tylko trzeba kostki zmienic. Kupic 32 pin i po przekladac piny z 26 do 32. Zadna filozofia a jaki efekt \a imo ? Czytałem ten temat nie raz i jest tu opisany sposób na imo.. tylko pytanie czy po przelozeniu kostek auto odpali i bedzie swiecila kontrolka od immo, jesli auto odpali i bedzie gaslo to w jaki sposob unicestwic imo w liczniku ? z przelozeniem pinów w kostkach to nie ma problemu tylko to imo to problem ale jest na to sposob i chciał bym sie dowiedziec jaki.. :>
tomasz-gorz Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Ty nie masz imo w liczniku, wiec Ci nie zgasnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się