Polko_V Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 chodzi o to, zeby te dwa przewody były splecione ze sobą..jak to Kaju napisał: nie za gęsto nie za rzadko a w sam raz..:polew: czemu splecione??5 -CAN high speed Display (high +) 6 -CAN high speed Display (low -) ...te dwa skręcone tak?? 7 -CAN high speed Display (screen)...a z tym co zrobić ??
assist Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 zeby ewentualne zakłócenia się znosiły. siec CAN w aucie,to nie tylko głupawe info o stacji itd w nowszych furach większość idzie po Can-ie od hamulcy (abs, esd itd) , wszystkie sterowniki, moduły "gadają" ze sobą, po głupawy fis właśnie, stąd takie restrykcje..
kaju Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Już w poliftowych B5 przez CAN komunikuje się nie tylko FIS, ale też ASR czy ESP (w zależności,co masz na wyposażeniu), czy moduł komfortu w autach z automatycznymi skrzyniami biegów. Są to zaczątki magistrali CAN w autach, które teraz wyjeżdżają z fabryk. Dokładnie, te dwa za sobą w skrętce, nie za gęsto, nie za rzadko, a w sam raz widzę, że masz auto z 2000 roku, więc już pełny polift, czyli jak będziesz robił ten CAN, to zajrzyj sobie to zielonej wtyczki, powinieneś mieć dwa CANy wychodzące z 18 i 19 pinu, one będą ze sobą skręcone - zrób skrętkę na wzór tego i będzie raj
Polko_V Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Już w poliftowych B5 przez CAN komunikuje się nie tylko FIS, ale też ASR czy ESP (w zależności,co masz na wyposażeniu), czy moduł komfortu w autach z automatycznymi skrzyniami biegów. Są to zaczątki magistrali CAN w autach, które teraz wyjeżdżają z fabryk. Dokładnie, te dwa za sobą w skrętce, nie za gęsto, nie za rzadko, a w sam raz widzę, że masz auto z 2000 roku, więc już pełny polift, czyli jak będziesz robił ten CAN, to zajrzyj sobie to zielonej wtyczki, powinieneś mieć dwa CANy wychodzące z 18 i 19 pinu, one będą ze sobą skręcone - zrób skrętkę na wzór tego i będzie raj :shock3: ja pierdu co ja się dowiaduje...tylko problem w tym tkwi, że ta zielona jak na złość ma takie krótkie "kable", że trudność mam z wpięciem tej wtyczki do licznika:facepalm:. I obawiam się, że to może byc trudne...jakby miał ktoś jakieś foty podglądowe tej "skrętki" to bym se coś podobnego zrobił. I jeszcze jedno...czy jak już mam to pociągnięte, to mogę to podpiąć pod radio jak jest możliwość i czy muszą być takiej samej grubości kable co od wtyczki, bo ja mam takie innej grubości...fi 2,5 poprowadzone:decayed: Jeśli mi to nie potrzebne, to mi do szcześcia, to mogę obciąć to przy "lutach' i zrobić taką skrętkę i zaizolować
STASIU227 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Pany nada sie do przedlifta Przełącznik wycieraczek audi A4 b5, A8 8D9953503D (2891233148) - motoAllegro ---------- Post dopisany at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany at 11:13 ---------- przełącznik manetka wycieraczek audi a4 b5 (2907457812) - motoAllegro ---------- Post dopisany at 11:19 ---------- Poprzedni post napisany at 11:18 ---------- przełącznik manetka wycieraczek audi a4 b5 (2907457812) - motoAllegro
kaju Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Pany nada sie do przedlifta Przełącznik wycieraczek audi A4 b5, A8 8D9953503D (2891233148) - motoAllegro---------- Post dopisany at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany at 11:13 ---------- przełącznik manetka wycieraczek audi a4 b5 (2907457812) - motoAllegro ---------- Post dopisany at 11:19 ---------- Poprzedni post napisany at 11:18 ---------- przełącznik manetka wycieraczek audi a4 b5 (2907457812) - motoAllegro Pierwsza to poliftowa bankowo, a drugi i trzeci link jest taki sam i jest to manetka do Avanta przed liftem - za***isty rarytas i cena jest na prawdę dobra za tą manetę. Ja się bujam ze swoimi w tej cenie polifowe i nie mogę sprzedać Grzesiek, za chwilkę Ci wrzucę fotkę ---------- Post dopisany at 11:35 ---------- Poprzedni post napisany at 11:32 ---------- Niestety nie mam fotki skręcenia. Delikatnie je przepleć ze sobą jak warkoczyk, o, nie mam innego porównania
STASIU227 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 A poliftowej nie da sie podłączyć?? licznik nabyłem taki <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br />
kaju Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 No to zostanie Ci tylko do dołożenia kostka do FISa no i oczywiście manetka. Manetkę da się zaadoptować od polifta, ale jakaś tam rzeźba będzie z pinami, bo jest różnica we wtykach przedlift/polift. Maciek (szyba) to ogarniał u siebie z tego co kojarzę, uderz do niego, albo poczekaj do wieczora, sam się odezwie
STASIU227 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Wczoraj czytałem ten wątek od poczotku i przy 80str.dostałem oczoplensu tylko sie dowiedziałem że musze pociągnoć spalanie ,założyć czujnik oleju,temperature ma wyświetlacz w liczniku, a właśnie co z kontrolką od akumulatora??
kaju Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Wszystko masz rozpisane, co do ładowania, to w polifcie jest od razu i olej w sumie też mi od razu zaczęło pokazywać, a jak to jest w przedlifcie to nie wiem, olej na pewno w podstawie filtra masz do dorezania czujnik, a ładowanie powinno wystartować od razu.
STASIU227 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Ok:thumbup1: teraz cza szukać manetke do przedlifta chyba że kolega wieczur sie udzieli i opisze jak to wydłubał jak jemu sie udało to może ja spróbuje
Martin124 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Witam Jestem po wymianie zwykłego licznika na pełen FIS z wszystkim sobie dałem radę po przeczytaniu tego wątku, ( trochę sie tego nazbierało ) łącznie z przekodowaniem licznika wyłączeniem niepotrzebnych kontrolek itd.. i pozostał mi jeden błahy ale problem, ponieważ mam manualną klimę (nie climatronic) muszę dołożyć czujnik temperatury zewnętrznej i teraz powiedzcie mi proszę jak go podłączyć jeden przewód czujnika idzie do pinu 5 FISA a drugi gdzie? do masy? czy może gdzieś do +12V ? Bo jak na razie to przy +10* pokazuje mi -16*
misiek547 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 jeden dajesz chyba do licznika a drugi do masy ---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 15:06 ---------- potrzebuje jakiegoś schematu tunera tmc jutro chce go włożyć a nie wiem do końca co i jak. i jeszcze nie wiem gdzie go umiejscowić może ktoś montował i da jakies rady
kaju Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Napisz do Maxa, albo vauxhall95. Oni montowali u siebie.
assist Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Kaju ma dłubać.. dłubać we wsadzie misiek547 to jest 919 licznik? pzdr. assist ---------- Post dopisany at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- za***iście fajne rozwiązanie z tą manetką przedliftową.. (tylna wycieraczka)
misiek547 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Kaju ma dłubać.. dłubać we wsadzie misiek547 to jest 919 licznik? pzdr. assist ---------- Post dopisany at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- nie 920
Polko_V Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Pany nada sie do przedlifta Przełącznik wycieraczek audi A4 b5, A8 8D9953503D (2891233148) - motoAllegro---------- Post dopisany at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany at 11:13 ---------- przełącznik manetka wycieraczek audi a4 b5 (2907457812) - motoAllegro ---------- Post dopisany at 11:19 ---------- Poprzedni post napisany at 11:18 ---------- przełącznik manetka wycieraczek audi a4 b5 (2907457812) - motoAllegro Pierwsza to poliftowa bankowo, a drugi i trzeci link jest taki sam i jest to manetka do Avanta przed liftem - za***isty rarytas i cena jest na prawdę dobra za tą manetę. Ja się bujam ze swoimi w tej cenie polifowe i nie mogę sprzedać Grzesiek, za chwilkę Ci wrzucę fotkę ---------- Post dopisany at 11:35 ---------- Poprzedni post napisany at 11:32 ---------- Niestety nie mam fotki skręcenia. Delikatnie je przepleć ze sobą jak warkoczyk, o, nie mam innego porównania wporzo jakoś dam se radę...najwyżej zrobię warkoczyk i wrzucę foto i ocenisz
Polko_V Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 jak już skończę to przedstawię krok po kroku co było robione:wink: ...tylko kaju powiedz mi coś jeszcze... 14 -Brake light 15 -Washer fluid level 16 -Tail lights/dipped beams ... 14 to jest tylne światła, 15 poziom sprzyskiwaczy?!, a 16 ?? bo te trzy zmasowałem aby nic mi pomarańczowego nie świeciło
kaju Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 16 to tylne światła, 15 tak jak napisałeś poziom sprysków (ja u siebie wyrezałem ) a 14 to kontrola spalonych żarówek. Bardzo dobrze, że zmasowałeś
Polko_V Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 16 to tylne światła, 15 tak jak napisałeś poziom sprysków (ja u siebie wyrezałem ) a 14 to kontrola spalonych żarówek. Bardzo dobrze, że zmasowałeś a powiedz mi jak to zrobiłeś jakiś czujnik czy cuś ?? ---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:05 ---------- i jak, gdzie podpiąłeś ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się