Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O ja, fajna ta poświata.... i jeszcze zegarek radiowy... :banan:

Na tych zwykłych ringach z allegro też jest takie efekt? :facepalm:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
O ja, fajna ta poświata.... i jeszcze zegarek radiowy... :banan:

Na tych zwykłych ringach z allegro też jest takie efekt? :facepalm:

Wszystkie poliftowe zegary mają zegar radiowy, a co do ringów z allegro nie wiem, ja mam fabryke, czyli nawet nie jest to chrom, tylko jakby alu szczotkowane, coś takiego.

Opublikowano
O ja, fajna ta poświata.... i jeszcze zegarek radiowy... :banan:

Na tych zwykłych ringach z allegro też jest takie efekt? :facepalm:

Wszystkie poliftowe zegary mają zegar radiowy, a co do ringów z allegro nie wiem, ja mam fabryke, czyli nawet nie jest to chrom, tylko jakby alu szczotkowane, coś takiego.

Aha, to jednak A6 było zawsze bardziej podpicowane niż A4 :decayed::facepalm:

Ja w dalszym ciągu szukam z A4, bo jednak zależy mi na pełnej funkcjonalności, razem z regulacją podświetlenia i sygnału otwarcia drzwi :banan:

---------- Post dopisany at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany at 21:40 ----------

ja nie mogę tego filmiku odpalić... :facepalm::facepalm::facepalm:

Mi na stronie też nie chciał ruszyć, jak ściągnąłem to ruszył

Opublikowano

posłuchałbyś r4... ;>

a co do podświetlenia, cos sobie przypominam, ze jak podłączałem tylko "jedną parę" zasilania to ruszało,

ale woltomierz pokazywał 8v, tak jakby zasilacz kucał, ale to niemożliwe - zasilacz atx ;>

w każdym razie nie łączyło sie z licznikiem... sprawdź w aucie

Opublikowano

Oczojebne te wskazowki w Twoich zegarach kaju :naughty:

Opublikowano
posłuchałbyś r4... ;>

a co do podświetlenia, cos sobie przypominam, ze jak podłączałem tylko "jedną parę" zasilania to ruszało,

ale woltomierz pokazywał 8v, tak jakby zasilacz kucał, ale to niemożliwe - zasilacz atx ;>

w każdym razie nie łączyło sie z licznikiem... sprawdź w aucie

No bo zasilanie na dwóch pinach odpala tylko pełne podświetlenie, wiadomo, że nie pokaże Ci od razu zasilania i temperatury oleju :decayed:

---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ----------

Oczojebne te wskazowki w Twoich zegarach kaju :naughty:

Ty miałeś przyjemność oglądać je osobiście, niestety tylko przed południem, ale zaszczyt masz :decayed:

Opublikowano

No właśnie w nocy efekt lepszy. To w B6 słabiej świecą i nie ma takiej poświaty , ale za to tarcze lepiej mi podświetla :grin:

Opublikowano

ten dcf w poliftach aszóstkowych to jakis moduł wewnatrz, czy na pcb juz siedzi?

w aczwórkowym 1/2 jaegerze, był moduł zewnetrzny, w fulu mam piny na pcb i wycietą obudowe,

ale nie zdarzyłem spr, bo `1/2 poszedł do ludzi.

Opublikowano
No właśnie w nocy efekt lepszy. To w B6 słabiej świecą i nie ma takiej poświaty , ale za to tarcze lepiej mi podświetla :grin:

Pod koniec stycznia powinienem być, to się ustawimy jakoś o ciemniejszej porze, pobawimy się komputerami i skroimy coś na mieście :decayed: nie miałem przyjemności rozbierania blatu z B6, nie wiem jak tam są diody ułożone i czy czasami mocniejsze nie są :eusathink:

Opublikowano

hehe,

inaczej: czy w A6 blacie moduł zegara synchronizowanego radiowo - "palemka" siedzi juz na plycie licznika,

czy jakis moduł jest wpiety np. na goldpinach..

Pytam bo w 1/2 fisie jaeger'a był z tyłu dopiety moduł, a w full fisie vdo nie mam dcf'a (a4) jest otwór z tyłu i cztery pola lutownicze,

czyli tak jak w jaegerze, z tym ze nie ma pinów na zewnatrz

uff.... rzeczywiscie poprzedni post to mocny skrót myslowy ;>

pzdr.

assist

Opublikowano

aaaaa teraz w domu jestem :decayed: navi nie mam wiec nie wiedziałem że takie cuda są :grin:

---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ----------

hehe,

inaczej: czy w A6 blacie moduł zegara synchronizowanego radiowo - "palemka" siedzi juz na plycie licznika,

czy jakis moduł jest wpiety np. na goldpinach..

Pytam bo w 1/2 fisie jaeger'a był z tyłu dopiety moduł, a w full fisie vdo nie mam dcf'a (a4) jest otwór z tyłu i cztery pola lutownicze,

czyli tak jak w jaegerze, z tym ze nie ma pinów na zewnatrz

inaczej, bo chłopie zapodajesz tematem nie do ogarnięcia :grin:

te czarnej czteropinowej kostki nie mam w liczniku czyli atomowy ogolnie nie podpięty a palmę mam :grin:

Opublikowano
posłuchałbyś r4... ;>

a co do podświetlenia, cos sobie przypominam, ze jak podłączałem tylko "jedną parę" zasilania to ruszało,

ale woltomierz pokazywał 8v, tak jakby zasilacz kucał, ale to niemożliwe - zasilacz atx ;>

w każdym razie nie łączyło sie z licznikiem... sprawdź w aucie

teraz mi na wyświetlaczu kilometrów pokazuje w pozycji dziennej napis FUSE...

tia...

masy z 7 i 9 pinu odłączyłem i bangla.... dzięki...

teraz spróbuje zreanimować wyświetlacz przez dociśnięcie taśmy bo mam trochu martwych linii

jak nie da rady to chyba trza będzie sprawny wyświetlacz nabyć i przelutować...

Opublikowano

ale otwór prostokątny jest w Twoim budziku?

kur*wa jeden obraz tysiąc słów ;)

jutro zapodam zdjecia pleców budzika 1/2 MM i fulla VDO

Opublikowano
posłuchałbyś r4... ;>

a co do podświetlenia, cos sobie przypominam, ze jak podłączałem tylko "jedną parę" zasilania to ruszało,

ale woltomierz pokazywał 8v, tak jakby zasilacz kucał, ale to niemożliwe - zasilacz atx ;>

w każdym razie nie łączyło sie z licznikiem... sprawdź w aucie

teraz mi na wyświetlaczu kilometrów pokazuje w pozycji dziennej napis FUSE...

tia...

masy z 7 i 9 pinu odłączyłem i bangla.... dzięki...

teraz spróbuje zreanimować wyświetlacz przez dociśnięcie taśmy bo mam trochu martwych linii

jak nie da rady to chyba trza będzie sprawny wyświetlacz nabyć i przelutować...

Od razu kupuj wyświetlacz. FUSE to nic innego jak bezpiecznik :wink: tak Ci może pokazywać na stole, choć nie powinno, daj mase z 24 na 7 pin i powinno być OK.

---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ----------

ale otwór prostokątny jest w Twoim budziku?

kur*wa jeden obraz tysiąc słów ;)

jutro zapodam zdjecia pleców budzika 1/2 MM i fulla VDO

A nie wiem, nei pamiętam :decayed:

Opublikowano

dopytuje, bo byc moze mozna dorezac dcf'a

stad pytanko, czy jest jakis modul dolepiony do plyty na pinach, tyle ze wewnatrz,

czy pcb sie róznią i juz jest defaultowo na plycie ...

ech, nie idzie mnie to dzisiaj ;>

Opublikowano

nie wiem ja wtyczki nie mam a palme mam, ale w poprzednim vdo też z A6 wtyczka była... :whistling:

---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ----------

posłuchałbyś r4... ;>

a co do podświetlenia, cos sobie przypominam, ze jak podłączałem tylko "jedną parę" zasilania to ruszało,

ale woltomierz pokazywał 8v, tak jakby zasilacz kucał, ale to niemożliwe - zasilacz atx ;>

w każdym razie nie łączyło sie z licznikiem... sprawdź w aucie

teraz mi na wyświetlaczu kilometrów pokazuje w pozycji dziennej napis FUSE...

tia...

masy z 7 i 9 pinu odłączyłem i bangla.... dzięki...

teraz spróbuje zreanimować wyświetlacz przez dociśnięcie taśmy bo mam trochu martwych linii

jak nie da rady to chyba trza będzie sprawny wyświetlacz nabyć i przelutować...

linii nie zlikwidujesz, tez próbowałem kiedyś, jak coś to wyświetlacz mam :decayed:

Opublikowano

Miniliftowe A6 chyba mają wtyczkę od palmy, polifty już miałem u siebie 1/2FIS A4 to nie miał, a teraz z A6 też nie mam wtyczki.

Opublikowano

dobra, Kaju nie doczytałem Twojego posta "ze słomką::polew::polew:

tak, oto loto, jesli gniazda nie ma, to znaczy ze moduł jest wewnatrz i teraz pytanie: czy zmodernizowali pcb,

czy zastosowali jakies piny i siedzi dolepiony moduł do plyty licznika..

zaraz, zaraz, czy w a6 nie ma anteny dcf w okolicach tylnego zderzaka?

Opublikowano
Miniliftowe A6 chyba mają wtyczkę od palmy, polifty już miałem u siebie 1/2FIS A4 to nie miał, a teraz z A6 też nie mam wtyczki.

Ty sam masz palmę ziomek, ja w pelnym lifcie miałem wtykę, w minilifcie nie mam i ciekawe co będzie w polifcie od Vauxhall`a :grin:

Opublikowano

u mnie 1/2 polift, tyle ze magneti marelli (jaeger) miał wtyczke z tyłu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...