Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

dobra licznik jedzie

powiedzcie teraz skad wziac tarczke predkosciomierza do vdo polift :kox:

---------- Post dopisany at 15:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ----------

z jeagera by pasowały ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dobra licznik jedzie

powiedzcie teraz skad wziac tarczke predkosciomierza do vdo polift :kox:

---------- Post dopisany at 15:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ----------

z jeagera by pasowały ??

ja jegera dałem do vdo, tylko się troszku różniły...:mysli: jeager był w całości ze tarczkami wody i paliwa i obrotomierza a vdo chyba coś miał osobno?? Albo na odwrót to było...:mysli: w bądź razie przełożyłem i mam:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytalem dzis 60 stron od poczatku :facepalm:

i wiecie co dalej na niektore pytania ktore dalej mnie mecza nie widze odp, ale czytam dalej :kox:

a co masz za pytania?:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytalem dzis 60 stron od poczatku :facepalm:

i wiecie co dalej na niektore pytania ktore dalej mnie mecza nie widze odp, ale czytam dalej :kox:

a co masz za pytania?:decayed:

A pare mam ale napewno mi nie powiesz bo nikt tego nie wie jak by ktos wiedzial to bym nie czytal tyle

Szczerze to do 50 60 strony to juz wszystko wiadomo w przypadku przedliftow ale pozniej jakies 20 str.zaczyna sie nowe i tak pare rzeczy mozna znalezc a pozniej to groch kapusta tylko boczku brakuje :polew:

---------- Post dopisany at 18:21 ---------- Poprzedni post napisany at 18:13 ----------

Czy czujnik G2 i G62 to to samo ? gdzie to siedzi?

ETKA mi sie sastrajkowala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no wiadomo ze za dukaty a nie za darmo ale wiedz ze będę chętny oczywiście nie przesada z cena w razie co :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek wiem ze plynu ale czy to to samo ? to jest ten w kroccu

A skoro juz tu wszedlem to ,,,,dlaczego po zmianie licznika na 49 klimatr,pokazuje -60 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek wiem ze plynu ale czy to to samo ? to jest ten w kroccu

A skoro juz tu wszedlem to ,,,,dlaczego po zmianie licznika na 49 klimatr,pokazuje -60 ?

G62 i G2 to takie dwa w jednym. G62 odpowiada ze sterowanie świecami i jednocześnie za wskazanie na blacie, a G2 tylko i wyłącznie za wskazanie na blacie, ale jeśli pierdolnie Ci G62, no to G2 już sam też nie ogarnie tematu i będziesz miał problemy z nagrzewaniem się silnika, wskazanie na blacie będzie hujowe, ETC.

---------- Post dopisany 15-02-2013 at 00:11 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2013 at 22:13 ----------

Licznik Zegary Audi A4 B5 USA 2000r (3015739369) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Pany... Tak teraz patrzę na ten licznik, to już jest kombinowany - od kiedy tarcza kilometrów idzie co 40, a nie co 20?! :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ameryckie tak miały

Wystukane z Pegasusa

Coś mnie nie pasi, prędkościomierz na pewno nie jest ori, nie uwierze...

---------- Post dopisany at 08:23 ---------- Poprzedni post napisany at 08:21 ----------

S-line w b5 też był ?

W życiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek wiem ze plynu ale czy to to samo ? to jest ten w kroccu

A skoro juz tu wszedlem to

NO KOLEDZY bo nie znalazlem nigdzie a przeczytalem 130 str.,,,,,,,,,dlaczego po zmianie licznika na 49 klimatr,pokazuje -60 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek wiem ze plynu ale czy to to samo ? to jest ten w kroccu

A skoro juz tu wszedlem to

NO KOLEDZY bo nie znalazlem nigdzie a przeczytalem 130 str.,,,,,,,,,dlaczego po zmianie licznika na 49 klimatr,pokazuje -60 ?

co do czujnika Kajak sie rozwijal w temacie, co do klimatu, chodzi o temp zewnetrzna? ciagnąłes sygnal do czujnika temp czy brałes z klimatronika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ameryckie tak miały

Wystukane z Pegasusa

Coś mnie nie pasi, prędkościomierz na pewno nie jest ori, nie uwierze...

---------- Post dopisany at 08:23 ---------- Poprzedni post napisany at 08:21 ----------

S-line w b5 też był ?

W życiu.

tadam FS: Audi A4 B5 Instrument Cluster (Speedometer)

licznik jest ori, naklejka sline dolozona

---------- Post dopisany at 14:42 ---------- Poprzedni post napisany at 14:40 ----------

nastepny

IMAG2478.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 49 pokazuje temp.wody tak ?

Po zmianie blatu jest -60 dlaczego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale i tak liczniki i us i uk mają inną skalę, bo w licznikach eu po 1998 roku setka jest po środku a potem skala liczenia kilometrów jak gdyby się zwiększa, do połowy jest 100, a do drugiej połowy jest 260 czyli powiedzmy że połówki są nie równe, w US i UK są równe jak w starych licznikach EU przed 97 rokiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ogarnąłem dzisiaj fis. Niestety nie działa cosik :P

Wyświetla mi spaloną żarówkę oraz brak płynu sprysku. Przewody są przykręcone do śruby pod/za bezpiecznikami po stronie kierowcy. Manetka też tam jest podpięta i działa dobrze :/ (generalnie to zrobiłem to tak że polutowałem 3kable (kontla żar, płyn,manetka) i dolutowałem kabelek aż do nóg. Może tu tkwi problem??

Do sygnała Ecu wlutowałem się w żółty kabelek ja w instrukcji ale nic go nie ciąłem. Nie wiem czy pokazuje prawdziwe spalanie bo tylko jechałem z garażu pod dom jakieś 2km

Klima działa raczej ok sygnał do fis kostka czerwona pin 1. U mnie był tam kabel żółto brązowy ale wpiąłem się w niego i chyba nie przekłamuje

W garażu pokazało 4,5st a jak jechałem to spadło do 1,5 na klimie kanał 55 pokazało 1st.

P.S. Wbrew zapewnień sprzedającego fis jest wypalony w połowie. Ehhh ci uczciwi sprzedawcy.

Po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu miałem włączony zapłon kilka minut, potem sprawdzałem jeszcze błędy VCD bez odpalania samochodu myślicie że przepustnica się sama zaadaptowała?? Klima np mi się nie wyzerowała i nie musiałem na nowo jej kodować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy Ci się piny nie poluzowały. Skoro masz to do masy wspólnej, a reszta chodzi jak należy, to coś jest nie halo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Mam problem z concert 2 a6 nie moge zrobic zeby pokazywało na fisie choc kabelki są na 100% ok kodowanie zmienione radio wywala mi takie błędy :

VAG-COM Version: Release 409.1-S

adam

Control Module Part Number: 4B0 035 186 K

Component and/or Version: concert II NP2 0410

Software Coding: 00210

Work Shop Code: WSC 00000

2 Faults Found:

01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401)

49-00 - No Communications

00856 - Shareware Version. To Decode all DTCs

36-00 - Please Register/Activate

moze tu tkwi problem ? jak to usunąc mam system bose a radio niby zakodowane a jak sie włancza wzmianki o tym nie ma jak to było concert 1

dodam jeszcze ze podswietlenie jest i jak wyjme kluczyk tez gasnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy Ci się piny nie poluzowały. Skoro masz to do masy wspólnej, a reszta chodzi jak należy, to coś jest nie halo.

no właśnie miernikiem sprawdzałem na przewodzenie i miernik piszczy. na razie będę tak jeździł aż do wymiany wyświetlacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ogarnąłem dzisiaj fis. Niestety nie działa cosik :P

Wyświetla mi spaloną żarówkę oraz brak płynu sprysku. Przewody są przykręcone do śruby pod/za bezpiecznikami po stronie kierowcy. Manetka też tam jest podpięta i działa dobrze :/ (generalnie to zrobiłem to tak że polutowałem 3kable (kontla żar, płyn,manetka) i dolutowałem kabelek aż do nóg. Może tu tkwi problem??

Do sygnała Ecu wlutowałem się w żółty kabelek ja w instrukcji ale nic go nie ciąłem. Nie wiem czy pokazuje prawdziwe spalanie bo tylko jechałem z garażu pod dom jakieś 2km

Klima działa raczej ok sygnał do fis kostka czerwona pin 1. U mnie był tam kabel żółto brązowy ale wpiąłem się w niego i chyba nie przekłamuje

W garażu pokazało 4,5st a jak jechałem to spadło do 1,5 na klimie kanał 55 pokazało 1st.

P.S. Wbrew zapewnień sprzedającego fis jest wypalony w połowie. Ehhh ci uczciwi sprzedawcy.

Po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu miałem włączony zapłon kilka minut, potem sprawdzałem jeszcze błędy VCD bez odpalania samochodu myślicie że przepustnica się sama zaadaptowała?? Klima np mi się nie wyzerowała i nie musiałem na nowo jej kodować

Przewod plynu spryskiwaczy NIE podlaczamy do masy i do niczego innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...