bediks Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 dobra licznik jedzie powiedzcie teraz skad wziac tarczke predkosciomierza do vdo polift ---------- Post dopisany at 15:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- z jeagera by pasowały ??
Polko_V Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 dobra licznik jedziepowiedzcie teraz skad wziac tarczke predkosciomierza do vdo polift ---------- Post dopisany at 15:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- z jeagera by pasowały ?? ja jegera dałem do vdo, tylko się troszku różniły... jeager był w całości ze tarczkami wody i paliwa i obrotomierza a vdo chyba coś miał osobno?? Albo na odwrót to było... w bądź razie przełożyłem i mam:wink:
xxxSzYbAxxx Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Przeczytalem dzis 60 stron od poczatku i wiecie co dalej na niektore pytania ktore dalej mnie mecza nie widze odp, ale czytam dalej a co masz za pytania?
The a4 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Przeczytalem dzis 60 stron od poczatku i wiecie co dalej na niektore pytania ktore dalej mnie mecza nie widze odp, ale czytam dalej a co masz za pytania? A pare mam ale napewno mi nie powiesz bo nikt tego nie wie jak by ktos wiedzial to bym nie czytal tyle Szczerze to do 50 60 strony to juz wszystko wiadomo w przypadku przedliftow ale pozniej jakies 20 str.zaczyna sie nowe i tak pare rzeczy mozna znalezc a pozniej to groch kapusta tylko boczku brakuje ---------- Post dopisany at 18:21 ---------- Poprzedni post napisany at 18:13 ---------- Czy czujnik G2 i G62 to to samo ? gdzie to siedzi? ETKA mi sie sastrajkowala
bediks Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Nie no wiadomo ze za dukaty a nie za darmo ale wiedz ze będę chętny oczywiście nie przesada z cena w razie co
The a4 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Maciek wiem ze plynu ale czy to to samo ? to jest ten w kroccu A skoro juz tu wszedlem to ,,,,dlaczego po zmianie licznika na 49 klimatr,pokazuje -60 ?
kaju Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Maciek wiem ze plynu ale czy to to samo ? to jest ten w kroccu A skoro juz tu wszedlem to ,,,,dlaczego po zmianie licznika na 49 klimatr,pokazuje -60 ? G62 i G2 to takie dwa w jednym. G62 odpowiada ze sterowanie świecami i jednocześnie za wskazanie na blacie, a G2 tylko i wyłącznie za wskazanie na blacie, ale jeśli pierdolnie Ci G62, no to G2 już sam też nie ogarnie tematu i będziesz miał problemy z nagrzewaniem się silnika, wskazanie na blacie będzie hujowe, ETC. ---------- Post dopisany 15-02-2013 at 00:11 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2013 at 22:13 ---------- Licznik Zegary Audi A4 B5 USA 2000r (3015739369) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Pany... Tak teraz patrzę na ten licznik, to już jest kombinowany - od kiedy tarcza kilometrów idzie co 40, a nie co 20?!
kaju Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Ameryckie tak miałyWystukane z Pegasusa Coś mnie nie pasi, prędkościomierz na pewno nie jest ori, nie uwierze... ---------- Post dopisany at 08:23 ---------- Poprzedni post napisany at 08:21 ---------- S-line w b5 też był ? W życiu.
bediks Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Za wczasy licznik będę miał 8do 920 980 K od 1,8 Ma ktoś taki wsad od Eu. To niech zapoda na [email protected]
The a4 Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Maciek wiem ze plynu ale czy to to samo ? to jest ten w kroccu A skoro juz tu wszedlem to NO KOLEDZY bo nie znalazlem nigdzie a przeczytalem 130 str.,,,,,,,,,dlaczego po zmianie licznika na 49 klimatr,pokazuje -60 ?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Maciek wiem ze plynu ale czy to to samo ? to jest ten w kroccu A skoro juz tu wszedlem to NO KOLEDZY bo nie znalazlem nigdzie a przeczytalem 130 str.,,,,,,,,,dlaczego po zmianie licznika na 49 klimatr,pokazuje -60 ? co do czujnika Kajak sie rozwijal w temacie, co do klimatu, chodzi o temp zewnetrzna? ciagnąłes sygnal do czujnika temp czy brałes z klimatronika?
pioteros Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Ameryckie tak miałyWystukane z Pegasusa Coś mnie nie pasi, prędkościomierz na pewno nie jest ori, nie uwierze... ---------- Post dopisany at 08:23 ---------- Poprzedni post napisany at 08:21 ---------- S-line w b5 też był ? W życiu. tadam FS: Audi A4 B5 Instrument Cluster (Speedometer) licznik jest ori, naklejka sline dolozona ---------- Post dopisany at 14:42 ---------- Poprzedni post napisany at 14:40 ---------- nastepny
The a4 Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Na 49 pokazuje temp.wody tak ? Po zmianie blatu jest -60 dlaczego ?
pioteros Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 ale i tak liczniki i us i uk mają inną skalę, bo w licznikach eu po 1998 roku setka jest po środku a potem skala liczenia kilometrów jak gdyby się zwiększa, do połowy jest 100, a do drugiej połowy jest 260 czyli powiedzmy że połówki są nie równe, w US i UK są równe jak w starych licznikach EU przed 97 rokiem
horny devil Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Panowie ogarnąłem dzisiaj fis. Niestety nie działa cosik Wyświetla mi spaloną żarówkę oraz brak płynu sprysku. Przewody są przykręcone do śruby pod/za bezpiecznikami po stronie kierowcy. Manetka też tam jest podpięta i działa dobrze :/ (generalnie to zrobiłem to tak że polutowałem 3kable (kontla żar, płyn,manetka) i dolutowałem kabelek aż do nóg. Może tu tkwi problem?? Do sygnała Ecu wlutowałem się w żółty kabelek ja w instrukcji ale nic go nie ciąłem. Nie wiem czy pokazuje prawdziwe spalanie bo tylko jechałem z garażu pod dom jakieś 2km Klima działa raczej ok sygnał do fis kostka czerwona pin 1. U mnie był tam kabel żółto brązowy ale wpiąłem się w niego i chyba nie przekłamuje W garażu pokazało 4,5st a jak jechałem to spadło do 1,5 na klimie kanał 55 pokazało 1st. P.S. Wbrew zapewnień sprzedającego fis jest wypalony w połowie. Ehhh ci uczciwi sprzedawcy. Po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu miałem włączony zapłon kilka minut, potem sprawdzałem jeszcze błędy VCD bez odpalania samochodu myślicie że przepustnica się sama zaadaptowała?? Klima np mi się nie wyzerowała i nie musiałem na nowo jej kodować
kaju Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Sprawdź, czy Ci się piny nie poluzowały. Skoro masz to do masy wspólnej, a reszta chodzi jak należy, to coś jest nie halo.
witek1234 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Panowie Mam problem z concert 2 a6 nie moge zrobic zeby pokazywało na fisie choc kabelki są na 100% ok kodowanie zmienione radio wywala mi takie błędy : VAG-COM Version: Release 409.1-S adam Control Module Part Number: 4B0 035 186 K Component and/or Version: concert II NP2 0410 Software Coding: 00210 Work Shop Code: WSC 00000 2 Faults Found: 01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 49-00 - No Communications 00856 - Shareware Version. To Decode all DTCs 36-00 - Please Register/Activate moze tu tkwi problem ? jak to usunąc mam system bose a radio niby zakodowane a jak sie włancza wzmianki o tym nie ma jak to było concert 1 dodam jeszcze ze podswietlenie jest i jak wyjme kluczyk tez gasnie
horny devil Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Sprawdź, czy Ci się piny nie poluzowały. Skoro masz to do masy wspólnej, a reszta chodzi jak należy, to coś jest nie halo. no właśnie miernikiem sprawdzałem na przewodzenie i miernik piszczy. na razie będę tak jeździł aż do wymiany wyświetlacza.
Szarik Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Panowie ogarnąłem dzisiaj fis. Niestety nie działa cosik Wyświetla mi spaloną żarówkę oraz brak płynu sprysku. Przewody są przykręcone do śruby pod/za bezpiecznikami po stronie kierowcy. Manetka też tam jest podpięta i działa dobrze :/ (generalnie to zrobiłem to tak że polutowałem 3kable (kontla żar, płyn,manetka) i dolutowałem kabelek aż do nóg. Może tu tkwi problem?? Do sygnała Ecu wlutowałem się w żółty kabelek ja w instrukcji ale nic go nie ciąłem. Nie wiem czy pokazuje prawdziwe spalanie bo tylko jechałem z garażu pod dom jakieś 2km Klima działa raczej ok sygnał do fis kostka czerwona pin 1. U mnie był tam kabel żółto brązowy ale wpiąłem się w niego i chyba nie przekłamuje W garażu pokazało 4,5st a jak jechałem to spadło do 1,5 na klimie kanał 55 pokazało 1st. P.S. Wbrew zapewnień sprzedającego fis jest wypalony w połowie. Ehhh ci uczciwi sprzedawcy. Po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu miałem włączony zapłon kilka minut, potem sprawdzałem jeszcze błędy VCD bez odpalania samochodu myślicie że przepustnica się sama zaadaptowała?? Klima np mi się nie wyzerowała i nie musiałem na nowo jej kodować Przewod plynu spryskiwaczy NIE podlaczamy do masy i do niczego innego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się