Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

dzięki za podpowiedz, problem już rozwiązany miałem odwrotnie podpięte piny 58s i 58d.

teraz próbuje zgodnie z instrukcja rozwiązać problem z kontrolka od immo. Odlutowałem minus diody i podlutowałem do niego kabelek ale niewiem jakim cudem ona nadal miga a po podłączeniu kabelka do masy świeci ciągle...?nic rozbieram jeszcze raz:| najgorsze te wskazówki hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

bhehehe

wpadnijcie do mnie i lecimy na szklarska i jakuszyce... sniegu w hu.... fulll :polew::kox::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz, ja nie widziałem ;)

juz wstawiam..

---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ----------

hmmmm

nikt nie wie ?

moze Kaju bedzie wiedział,

ale jak zwykle jest zajęty..

udało mi się tylko fotkę cyknąć i zaraz mnie pogoniił...

http://s4.postimage.org/d9fkpx5wd/Kaju_Rezac_Z.jpg

:dziura:

Jo was zayebie :guma:

---------- Post dopisany at 09:25 ---------- Poprzedni post napisany at 09:24 ----------

Kris, zadzwoń do mnie 884-998-276, jestem przez weekend dostępny, w razie co niedaleko siebie jesteśmy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory ale obiecałem mojej ze na 3 dni odstawkę a4 forum jak jesteśmy tutaj, a udaje mi się pisać jak siedzę na tronie z telefonu :banan: kaju gdzie tutek bo w poniedziałek muszę zacząć rezac i a podziękuj zonce za manetke, doszła w całości :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierd.... sie macie wesolo widze :polew: jeden rezacz co mu fotki robia :polew: drugi z tronu pisze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz, ja nie widziałem ;)

juz wstawiam..

---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ----------

hmmmm

nikt nie wie ?

moze Kaju bedzie wiedział,

ale jak zwykle jest zajęty..

udało mi się tylko fotkę cyknąć i zaraz mnie pogoniił...

http://s4.postimage.org/d9fkpx5wd/Kaju_Rezac_Z.jpg

:dziura:

Jo was zayebie :guma:

---------- Post dopisany at 09:25 ---------- Poprzedni post napisany at 09:24 ----------

Kris, zadzwoń do mnie 884-998-276, jestem przez weekend dostępny, w razie co niedaleko siebie jesteśmy :hi:

dzwoniłem :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy kajo zrobi tutka w weekend wiec dajcie instrukcje jak odczytac pin vag commanderem i zaprogramowac immo kluczyki, mam dwa scyzoryki i jeden ten z logiem klucza ( jakby francuskiego) bez przycisków centralnego

---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:37 ----------

pytanie czy dopisuje sie tylko dwa scyzore czy ten trzeci tez??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeci to tzw klucz serwisowy,

rowniez jest z transponderem, nie otwiera zdaje się schowka i bagarka..

zakodujesz bez problemow

pzdr.

assist

---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ----------

jakies pytania dot. commander'a ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje instrukcje krok po kroku jak odpalic auto na nowym liczniku, jak odczytać pin dostałem razem z kablem od viakena

Na przykładzie vcds potrzebuje jak załatwić immo i klucze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybierasz typ połączenia (connection type) k-line,

w srodkowej kolumnie klikasz instrument/immobiliser,

w oknie ktore sie pojawi klikasz read i w polu login masz swoj pin ;)

jesli chodzi o klucze, ja korzystałem z vaga,

ale w commanderze jest w srodkowej kolumnie "key learning"..

wybierasz model auta, ilosc kluczy wpisujewsz pin i chyba wszystko..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immobilizer III Immobilizer Swapping (Instrument Cluster) - Ross-Tech Wiki

ide brzdąca wykąpać, jak cos to pytaj PW

---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ----------

Login - 11]

  • 4-digit PIN
    • Enter zero followed by the 4-digit PIN. For example, if your PIN is 1234, enter 01234.

[Do it!]

[Adaptation - 10]

Enter 21 in "Channel Number".

[Read]

The "Stored Value" is the number of keys currently matched.

Enter a "new value" corresponding to the total number of keys to be matched, including any existing keys.

Any old keys are automatically being cleared. All keys, including existing keys, must be matched at the same time.

[save]

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

  • Repeat the following steps until all Keys have been matched:
    • Switch Ignition OFF and remove Key.
    • Insert the next Key and switch Ignition ON.
    • The Immobilizer Warning Light will light up for ~2 seconds, wait until it goes out, indicating that the key has been matched.

Note: The above steps must be completed within 60 seconds after saving the Adaptation!

---------- Post dopisany at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany at 22:27 ----------

jak juz wprowadzisz nową ilosc wszystkich kluczy,

reszte poloz na fotelu obok i po kolei wkladaj i przekrecaj az zgasnie ikona immo.

pzdr.

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...