kaju Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Panowie a ja Was pomęczę jeszcze z tym przedliftem. Od czego konkretnie jest pin nr 10 w kostce FIS?Zacząłem się zastanawiać jak to jest z czujnikiem ciśnienia oleju. Jak daje w VCDS test wskaźników i dochodzi do kontrolki oleju to się nie oświeca na fis a samej kontrolki w fisowych zegarach nie ma przecież. Da się jakoś coś rozkminić z tym fantem?? Nigdzie nie znalazlem opisu pinu 10 kostki FIS wiec chyba do niczego, zas jesli chodzi o kontrolke cisnienia oleju to mi podczs testu zegarow tez sie nie wyswietla. Jeśli do Twojego rocznika, to jest to Hydraulic system pressure. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxSzYbAxxx Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 A ty szyba ogarnales mise z czujnikiem czy leży sobie wskazoweczka ? Musialem zmienic olej bo moje turbo tego juz chcialo, a nie mialem kasy na miche i czujnik, wiec zmienilem sobie sam olej, dzieki uprzejmosci Cwiary powstał emulator, wiec temp oleju sobie lezy, kiedys wstanie, narazie do marnych stu paru koni nie potrzebny, po programie bd myslal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronson Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 @Assist: ja byłem u niego w czwartek.. może w weekend odpoczywa... ja jak chciałem się umówić żeby podjechać i posprawdzać to marudził że dużo roboty i żebym dzwonił rano żeby się umówić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Szyba a chcesz temp oleju ? Wczoraj kupilem zbiorniczek z czujnikiem spryskiwacza wiec zostaje mi podpiecie Po wymianie czujnika oleju na stary uzywany temp.oliwy mam 95 stopni wiec chyba dobrze co? nowy czujnik z firmy ????biale pudelko bez nazwy poprosto szmelc bubel wiec nie kupowac tanich zamiennikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horny devil Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Panowie a ja Was pomęczę jeszcze z tym przedliftem. Od czego konkretnie jest pin nr 10 w kostce FIS?Zacząłem się zastanawiać jak to jest z czujnikiem ciśnienia oleju. Jak daje w VCDS test wskaźników i dochodzi do kontrolki oleju to się nie oświeca na fis a samej kontrolki w fisowych zegarach nie ma przecież. Da się jakoś coś rozkminić z tym fantem?? Nigdzie nie znalazlem opisu pinu 10 kostki FIS wiec chyba do niczego, zas jesli chodzi o kontrolke cisnienia oleju to mi podczs testu zegarow tez sie nie wyswietla. Jeśli do Twojego rocznika, to jest to Hydraulic system pressure. No właśnie tyle to ja wiem. Pytanie czy to nie powinno być gdzieś podpięte. Pytanie właśnie jak jest z tą kontrolką w zegarach bez fis a jak z fis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxSzYbAxxx Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Na razie temp mi nie potrzebna, jak bd nast raz olej wymienial to z miska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Ale po co CI inwestowac kilka stowek w miske jak to mozna za pare gr ogarnac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horny devil Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Tak mi wpadło dzisiaj przypadkiem http://www.audi4ever.com/assets/siteContent/tipps/fis_nachruesten.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Żebym to ja jeszcze niemiecki znal Co tam jest ciekawego napisane o tym sensorze i czujnikach temperatury ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris-07 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Ale po co CI inwestowac kilka stowek w miske jak to mozna za pare gr ogarnac na przyklad jak ? tez sie zastanawiam nad wymiana miski ale koszta sa faktycznie zbyt duze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Obecnie miska kosztuje na allegro 179zł nie jest to już cena zaporowa, do tego czujnik i temp/poziom oleju ogarnięta. Emulator oil sensor + przedlifotwy wskaźnik temp w licznik + czujnik temp w podstawę oleju też nie będzie za darmo. Także może wyjdzie +- 100zł oszczędności w stosunku do wymiany miski olejowej. Niestety wymiana na FIS wiąże się z dodatkowymi kosztami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris-07 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Obecnie miska kosztuje na allegro 179zł nie jest to już cena zaporowa, do tego czujnik i temp/poziom oleju ogarnięta. Emulator oil sensor + przedlifotwy wskaźnik temp w licznik + czujnik temp w podstawę oleju też nie będzie za darmo. Także może wyjdzie +- 100zł oszczędności w stosunku do wymiany miski olejowej. Niestety wymiana na FIS wiąże się z dodatkowymi kosztami. licznik juz mam po lifcie , czujnik w podstawce tez juz mialem . wiec zostalby aby ten emulator . a mozesz mi podeslac linka do tej miski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronson Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 te miski po 179 zł to chyba do diesli ale PD do AFNa niestety miska z tzw brzuchem kosztuje prawie 300zł nówka... używki wiadomo jak się trafi to i poniżej 100zł ale ryzyko że może być mocno zmęczona... ori sensor też prawie 300zł kosztuje... a z zamiennikami są cyrki... więc też zostaje albo nowy ori albo używany ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 to fakt ja na forum michę z czujnikiem wychaczyłem za 150zl a pamiętam raz jeden kolo na szrocie kupił taką michę z czujnikiem za 50 czy 70 zł to dopiero była okazja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris-07 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 te miski po 179 zł to chyba do diesli ale PD do AFNa niestety miska z tzw brzuchem kosztuje prawie 300zł nówka...używki wiadomo jak się trafi to i poniżej 100zł ale ryzyko że może być mocno zmęczona... ori sensor też prawie 300zł kosztuje... a z zamiennikami są cyrki... więc też zostaje albo nowy ori albo używany ori. a ty bronson kiedy skonczysz ten emulator zeby z tego czujnika w podstawce zmienic sygnal na taki zeby pokazywal wskaznik ? bo tyle kasy na pewno nie wydam na miske i czujnik ---------- Post dopisany at 11:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:27 ---------- a ta miska do afn to nie taka czasami ? Miska olejowa oleju AUDI VW PASSAT 1.8 1.9TDI NOW (3001271173) - motoAllegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 kris-07 nie jest to tak łatwe jak napisałeś. Emulator co najwyżej zgasi Ci komunikat oil sensor. A to dopiero początek drogi, bo w liczniku będziesz musiał zmienić silniczek który pokazuje temp oleju na taki z przedlifa i będziesz musiał dołożyć w podstawę czujnik oleju. Sam emulator nie załatwi sprawy Tak taka miska w tamtym tyg założyłem do auta i pasuje bez problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronson Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 tak kris ta misa będzie do AFNa pasować.. to chyba jakiś nowy wypust bo jeszcze niedawno jak sie szukało to taniej niż 250zł nie dało się znaleźć nówki... @kuba84 Właśnie chodzi o to że jak się skłąda emulator na procku to nic nie trzeba zmieniać w liczniku, emulator ma dwie funkcje - gasi "sensor" i zamienia analogowy sygnał z czujnika w podstawie fitra oleju na cyfrowy identyczny z tym co szedł by z sensora w misce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 chyba że tak, teraz wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horny devil Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Żebym to ja jeszcze niemiecki znal Co tam jest ciekawego napisane o tym sensorze i czujnikach temperatury ? No jeśli dobrze się przypatrzeć temu rysunkowi to jest tam czujnik wskazań temperatury o taki: EPS 049919563B czujnik wskazań temperatury do wskaźnika AUDI A4/A6/A8/VW PASSAT 82-05 - cena od 30.78 zł I to mi raczej chyba nie wygląda jak mocowanie go w misce olejowej a gdzieś w okolicy filtra oleju. Trudno mi rozeznać ten rysunek dokładniej ---------- Post dopisany at 12:15 ---------- Poprzedni post napisany at 12:12 ---------- Oki to nie jest filtr oleju a chłodniczka i ten czujnik przychodzi tak jak na rysunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris-07 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 tak kris ta misa będzie do AFNa pasować.. to chyba jakiś nowy wypust bo jeszcze niedawno jak sie szukało to taniej niż 250zł nie dało się znaleźć nówki...@kuba84 Właśnie chodzi o to że jak się skłąda emulator na procku to nic nie trzeba zmieniać w liczniku, emulator ma dwie funkcje - gasi "sensor" i zamienia analogowy sygnał z czujnika w podstawie fitra oleju na cyfrowy identyczny z tym co szedł by z sensora w misce a kiedy przewidujesz zakonczenie pracy przy takim emulatorze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się