arre Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Wg opisu Janajazdy tez tak dopisywalem nowy klucz
janjazda Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 U Ciebie kodowanie nic do tego nie ma, Z którego roku masz licznik?
arre Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Przewijal sie temat tzw alladyna/ czerwonej konewki wielokrotnie... licznik chce sensora... albo emulator albo chlopaki pare stron wczesniej pisali co i jak ale ktory pin to nie wiem
grippen Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 licznik polift białe podświetlenie nie chodzi mi że pokazuje żółto min tylko tylko na głównym czerwona oliwa myślę że da rade to zrobić bo nikt nie pisał że ma problem
janjazda Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Niebieska kostka, pin 10 odpowiedzialny za sygnał ciś oleju
grippen Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 i chyba jest nie podłączony to jest ten pin oil presure 1.8 bar coś takiego szyba kiedyś pisał żeby kodowanie zmienić na żeby nie darło ryja zmień kodowanie na 60 kanale na 1024 a na 61 na 256, i
bediks Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Janjazda Znam procedurę kodowania kluczyków ale mi chodziło o kwestie przepisania nr vin i kodu immo do nowego licznika bo w przypadku immo 3 jakie u mnie jest bez tego nie ruszy auto Po takiej operacji na vagu mam w liczniku nowym swój vin i immo i pin do licznika zmiania się na główny pin immo
janjazda Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 ja też mam immo3 i zrobiłem według tej procedury co wkleiłem, ale rzeczywiście nie przypisało mi Vinu, znalazłem jeszcze coś takiego: Robimy dopasowanie, logujemy się do licznika: [Login - 11] Wpisujemy PIN obecnego licznika w formacie 0XXXX. [OK] Następnie: [Adaptation - 10] Wybieramy kanał 50. [Read] W polu [New Value] wpisujemy PIN starego licznika w formacie 0XXXX. [Test] [save] [OK] Wyłączamy zapłon i włączamy w ciągu 1 minuty, ale nie uruchamiamy silnika! Wybieramy: [17 - Instruments] Sprawdzamy czy w polu [Extra] pojawił się VIN naszego samochodu. Teraz trzeba zakodować kluczyki. Prawdopodobnie należy wymienić transpondery na nowe czyste. Można to sprawdzić w bloku 22 wartości mierzonych, w polu 3 powinna być wartość 1. Jeżeli jest 1 to można przeprowadzić programowanie kluczy. (ja zaczołem od tego momentu tylko z tego co pamiętam podajemy pin nowego licznika) [Login - 11] Wpisujemy PIN starego licznika w formacie 0XXXX. [OK] [Adaptation - 10] Wybieramy kanał 21 [Read] Wpisujemy wartość 0 [save] W ten sposób wymazaliśmy stare klucze. Teraz wpisujemy luczbę posiadanych kluczy, które chcemy dopasować. [save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Wyciągamy klucz ze stacyjki. Szybko wkładamy następny klucz i włączamy zapłon, lampka immo powinna zganąć po ok. dwóch sekundach, wtedy możemy wyjąć klucz. Powtarzamy tą procedurę dla wszystkich kluczy które chcemy dopasować. Uruchomić silnik ostatnim dopasowanym kluczem.
bediks Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 No dokładnie o to mi chodziło, ale ze miałem jeagera to nie mogłem odczytać starego pinu dlatego musiałem się posiłkować magikiem U mnie bez przepisania vinu nie można było uruchomić auta, klucze zakodowalo na starych pestkach nawet plastikowy wzornik
xxxSzYbAxxx Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 i chyba jest nie podłączony to jest ten pin oil presure 1.8 bar coś takiego szyba kiedyś pisał żeby kodowanie zmienić na żeby nie darło ryja zmień kodowanie na 60 kanale na 1024 a na 61 na 256, i ponawiam, tak jak pisalem, zmień te kodowania, jak Ci nie pomoże tzn że masz licznik z CANem i jesteś w ciemnej d*pie jak ja byłem. Jaką masz wartość na kanale 60? 1027?
lukaszek5118 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 noi masz babo placek... pół dnia na lutowaniu i przerabianiu kostek 26 pin na 32 piny i co... i obrotomierz nie działa, licznik cały delikatnie migocze, jak włącze awaryjne to miga na zmianę kontrolki kierunków i wyświetlacz FIS a to że immo świeci to trzeba obejśc to wiem ale panowie podrzućcie co zrobić lub jak sprawdzić czy obrotomierz wogóle jest sprawny i dlaczego jak włącze pozycje to słabo świeci przypomnę tylko że licznik nowy jest z dodatkowymi zegarami świeci na biało i jest z zegarkiem analogowym znaczy bez wskazówek:d Pzdro
bediks Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 dobra ino pytanie skoro piszecie ze licznik z immo 2 nie da sie zgrac z autem z immo 3 tzn ze majac licznik polift oczywiscie z auta którego pierwsza rejestracja byla 01/2000 teoretycznie immo 2 nie zgram z moim autem immo 3 mimo ze licznik jest poliftowy?? dlaczego pytam bo licznik bej'a ten z 2006 r jest z auta pierwsza rejestracja 01/2000 czyli co ma immo 2 i nie zgram go z autem w razie co?? bej pisał mi ze wraz z licznikiem wymieniana byla prawdopodobnie petla indukcyjna i kluczyk bo tez jest z 2006 r wiec jak to bedzie?? immo 2 czy 3 ma ten licznik ?, nr 8d0920932gx wersja d17 ---------- Post dopisany at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany at 18:58 ---------- marcin wielka dziekowa za wsad ogólnie na zimnym wstaje normalnie wskazówka wraz z nagrzaniem auta, reaguje np jechalem 140 to temp podskoczyla do niecałych 100, zwolnilem do 90 to temp byla nieco ponad 80 fakt faktem po zaplonie wstaje wyzej i opada na faktyczna temp ale to juz chyba nic sie z tym nie zmieni bo wrzucony mialem wsad na chwile 930b d12 i bylo to samo z pojsciem wskazówki wyzej
xxxSzYbAxxx Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 noi masz babo placek... pół dnia na lutowaniu i przerabianiu kostek 26 pin na 32 piny i co... i obrotomierz nie działa, licznik cały delikatnie migocze, jak włącze awaryjne to miga na zmianę kontrolki kierunków i wyświetlacz FIS a to że immo świeci to trzeba obejśc to wiem ale panowie podrzućcie co zrobić lub jak sprawdzić czy obrotomierz wogóle jest sprawny i dlaczego jak włącze pozycje to słabo świeci przypomnę tylko że licznik nowy jest z dodatkowymi zegarami świeci na biało i jest z zegarkiem analogowym znaczy bez wskazówek:d Pzdro licznik ma potencjometr czy nie? dioda światłoczuła w predkościomierzu jest? jak tak to musisz potencjometr wlutować bo inaczej nie bd mial regulacji natężenia podświetlenia i bd podświetlało ise najsłabiej. obrotomierz ożyje jak zmienisz kodowanie na kanale 60 na 1024 i na 61 na 256, chyba że masz pokićkane coś w kablach... a jeżeli chcesz sprawdzić czy obrotomierz w ogóle żyje musisz zrobić test zegarów vagiem..
assist Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 miałem dzisiaj deko czasu w warsztacie, polutowałem przewody- rds na górnej belce bangla. pzdr. assist
lukaszek5118 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 noi masz babo placek... pół dnia na lutowaniu i przerabianiu kostek 26 pin na 32 piny i co... i obrotomierz nie działa, licznik cały delikatnie migocze, jak włącze awaryjne to miga na zmianę kontrolki kierunków i wyświetlacz FIS a to że immo świeci to trzeba obejśc to wiem ale panowie podrzućcie co zrobić lub jak sprawdzić czy obrotomierz wogóle jest sprawny i dlaczego jak włącze pozycje to słabo świeci przypomnę tylko że licznik nowy jest z dodatkowymi zegarami świeci na biało i jest z zegarkiem analogowym znaczy bez wskazówek:d Pzdro licznik ma potencjometr czy nie? dioda światłoczuła w predkościomierzu jest? jak tak to musisz potencjometr wlutować bo inaczej nie bd mial regulacji natężenia podświetlenia i bd podświetlało ise najsłabiej. obrotomierz ożyje jak zmienisz kodowanie na kanale 60 na 1024 i na 61 na 256, chyba że masz pokićkane coś w kablach... a jeżeli chcesz sprawdzić czy obrotomierz w ogóle żyje musisz zrobić test zegarów vagiem.. no tak adaptacji nie zrobiłem jutro może ogarnę ten temat ale co z tymi zegarami że tak migoczą? co do potencjometru to licznik posiada go i właśnie jak nawet jest rozkręcony na max to i tak nie świeci mocno... a kabeli to idealnie są zrobione jak na schemacie... muszę podłączyć tego vaga i sprawdzić.
kaju Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 miałem dzisiaj deko czasu w warsztacie, polutowałem przewody- rds na górnej belce bangla. pzdr. assist
assist Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Wybebeszyłem radio climatronik itd, całą konsole 2din,tunel środkowy, ręczny, jeszcze moment i rwałbym wykładzinę podłogi.. Ciekawiło mnie, gdzie jest schowana wtyczka z radia(can, 3lb). odpuściłem, szybkie cięcie, wcinka i prosto do fis'a. Profilaktycznie podłączyłem 3lb i can-y, wystartowało, ale juz nie miałem czasu spr. czy leci po can'ach, czy 3lb (kodowanie). Straciłem z 20 minut, gdy okazało się ze FIS nie pokazuje temp. zewnętrznej.. sprawdziłem wtyczkę zieloną, czujnik temp zewnętrznej, gapiąc się w ekran lapa(błąd czujnika temp.) kątem oka spostrzegłem, ze klimatronik .. no właśnie klimatronik leży obok lapa, a nie wpięty w konsoli urzadzenie lepiej działa, jak jest podłączone do prądu
arre Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 no bez pradu to ciezka sprawa:polew: ---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 20:19 ---------- i wybaczcie OT ale jestem deko na forum obrazony... Kolega moj z miasta Matyss wyslal foto swojej b5 Q w pelnym ogniu w sniegu - fota robiona lustrzanka przeze mnie... i fota sie do glosowania na luty do kalendarza nie dostala... a jakas fota z magazynu tak nie wiem czy sie smiac czy plakac ---------- Post dopisany at 20:28 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ---------- takie foto sie nie nadaje na glosowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się