Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kaju ale na wspolnej asie mialem jakby hm moze jakies zaklocenia bo mam na cienkim kablu a alladyn zapalal sie czesto na prostej drodze i gasl i h...wie czemu a jak zlapalem - do blache za blatem jest ok wiec cos w tym musialo byc

Emul dziala z malym opoznieniem jak mu mase odpinalem to nie darl sie odrazu wiec cos poprosto nie lapalo u mnie to pomoglo a znajac zycie to jest cos ujebane na plytce moze sciecha albo przegrzany jakis grat ja jak widac na przed potopowych gratach mam i dziala

Coz trzeba kminic albo nowy zrobic i tyle co mam powiedziec jak nie wiem to kitu chlopakowi nie bede ciskal jak sie znam to pomoge jak nie siedze cicho

tyle

Ten commander w toledo 2 zadziala ?czy tylko audi ?

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kaju ale na wspolnej asie mialem jakby hm moze jakies zaklocenia bo mam na cienkim kablu a alladyn zapalal sie czesto na prostej drodze i gasl i h...wie czemu a jak zlapalem - do blache za blatem jest ok wiec cos w tym musialo byc

Emul dziala z malym opoznieniem jak mu mase odpinalem to nie darl sie odrazu wiec cos poprosto nie lapalo u mnie to pomoglo a znajac zycie to jest cos ujebane na plytce moze sciecha albo przegrzany jakis grat ja jak widac na przed potopowych gratach mam i dziala

Coz trzeba kminic albo nowy zrobic i tyle co mam powiedziec jak nie wiem to kitu chlopakowi nie bede ciskal jak sie znam to pomoge jak nie siedze cicho

tyle

Ten commander w toledo 2 zadziala ?czy tylko audi ?

Całego vaga powinien obsłużyć.

Opublikowano

Może pytanie nie na temat ale może nikt się nie dopatrzy w tym bajzlu:kox:

Da się włączyć jakoś zeby podczas nagłego hamowania włączały się światła awaryjne czy yy

Opublikowano

W b5 ??? W tamtych latach to się chyba takie coś inżynierom nie śniło. Ale widziałem gdzieś moduł który spełniał taka funkcję.

Opublikowano
W b5 ??? W tamtych latach to się chyba takie coś inżynierom nie śniło. Ale widziałem gdzieś moduł który spełniał taka funkcję.

W B8 to można kablem uaktywnić, w B5 tylko nie ori moduł chyba :whistling:

Opublikowano

A ja gdzies widziałem ze nawet w B6 chyba mozna. Tak gdzies mi to w vasie przeleciało jak robiłem cos u siebie

Opublikowano

Te nasze auta tyle tajemnic przed nami ukrywają. A przez to nie są w pełni wykorzystane jego funkcję. Albo specjalnie tak zrobili żeby ludzie po malu coś nowego odkrywali i na nowo cieszyli się swoim starym autem za każdym razem kiedy coś odkryliśmy.

Opublikowano

Dobra macie pomysł jak zrobić zeby kiedy ruszamy z lekko zaciągniętym ręcznym to po chwili dźwięczy gong ze rękaw jest, tak jest chociażby w octavi a przecież to ta sama generacja

Opublikowano
Dobra macie pomysł jak zrobić zeby kiedy ruszamy z lekko zaciągniętym ręcznym to po chwili dźwięczy gong ze rękaw jest, tak jest chociażby w octavi a przecież to ta sama generacja

Nie ma tego w polifcie?! :eusathink: nie pamiętam już, czy u mnie było.

---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ----------

BTW, moja ex... :cry:

2-1_zps76f08873.jpg

Opublikowano

Wcale nie widać ze ze miała ponad pol banki przebiegu

Właśnie ile miała realnego przebiegu ?

Opublikowano
Wcale nie widać ze ze miała ponad pol banki przebiegu

Właśnie ile miała realnego przebiegu ?

prawie 700 :whistling:

Opublikowano

Ogarnoles tego emula ?

Opublikowano

Kaju to co ile czasowo nie km wymieniales olej rozrząd ?

Opublikowano
Kaju to co ile czasowo nie km wymieniales olej rozrząd ?

Kupiłem z wymienionym rozrządem, rozrząd robiłem w międzyczasie, olej max co 13, zazwyczaj co 10kkm.

Opublikowano

Pytałem co ile czasowo olej wymieniales skoro tlukles tyle razy do GB

Opublikowano
Pytałem co ile czasowo olej wymieniales skoro tlukles tyle razy do GB

To głównie po PL jeździło. Średnio co około 3 miesiące, ale miałem raz przypadek, że w miesiącu miałem dwie zmiany. Do pewnego czasu auto ganiało praktycznie non stop, jak nie ja, to żona, potem się uspokoiło. Jak coś, to dawaj na PW :wink:

Opublikowano
mam problem wykonałem przelotke wg schematu z forum ale jest coś nie tak po włączeniu stacyjki słychać brzęczenie któregoś przekaźnika po włączeniu świateł słychać go nadal ale mniej licznik mam taki

8D0 920 932J

http://s18.postimg.org/5za2lu9fd/image.jpg

podpowie ktoś w czym może być problem bo już mnie trafia :facepalm:

---------- Post dopisany at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ----------

czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce powinny się zaświecać zegary ? tzn wskazówki i poświetletie ?

kolego miałem ten sam problem wywal przekaznik taki rózowy :) i bedzie git

---------- Post dopisany at 11:21 ---------- Poprzedni post napisany at 11:18 ----------

a panowie odnosnie wsadu do traktora co wysłaliscie mi to jeden działa ten ori. BTW, ten 932FX jest opisany jako a4 ori.

ale po wgraniu zakodowaniu immo nie pokazuje sredniego spalania i krancówek tylnych drzwi. A na tamtych pozostałych wsadach nie da sie zakodowac immo ;(

Opublikowano
mam problem wykonałem przelotke wg schematu z forum ale jest coś nie tak po włączeniu stacyjki słychać brzęczenie któregoś przekaźnika po włączeniu świateł słychać go nadal ale mniej licznik mam taki

8D0 920 932J

http://s18.postimg.org/5za2lu9fd/image.jpg

podpowie ktoś w czym może być problem bo już mnie trafia :facepalm:

---------- Post dopisany at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ----------

czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce powinny się zaświecać zegary ? tzn wskazówki i poświetletie ?

kolego miałem ten sam problem wywal przekaznik taki rózowy :) i bedzie git

---------- Post dopisany at 11:21 ---------- Poprzedni post napisany at 11:18 ----------

a panowie odnosnie wsadu do traktora co wysłaliscie mi to jeden działa ten ori. BTW, ten 932FX jest opisany jako a4 ori.

ale po wgraniu zakodowaniu immo nie pokazuje sredniego spalania i krancówek tylnych drzwi. A na tamtych pozostałych wsadach nie da sie zakodowac immo ;(

daj na pw maila to wyślę Ci wsad od Traktora EU z 8d0920931

Opublikowano

Panowiem. mam problem. od dawna juz zalozylem licznik fis. ale jest inny przebieg prawie o 50tys wiekszy nic mialem w starym liczniku, vag commander nie chce zmienic przebiegu. byla tez wylutowana pamiec 93s56 zgrane z niego dane zmieniony przebieg ale dalej to samo wiec kupilem nowa pamiec zaprogramowalem i dalej d*pa licznik swiruje wskazowki predkosciomierza na maksa i ktoras tam jeszcze i tyle lipa. czym moge zrobic korekcje licznika. moze cos zle robie. czytam ze trzeba chyba ktoras z 8 nog odgiac i podac mase

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...