Piteros1 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 jaki masz licznik jakie nr? masz czym odczytac eeprom ? to do mnie ? eeprom czyli? jesli chodzi o pin to juz mam
SylverStone Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Własnie znalazłem na innym forum info odnosnie tego samego problemu co u mnie,mianowicie kabel trzeba przeciąć i wpiąc się kablem z licznika bezpośrednio(metodą prób i błędów bo cięzko trafić ) Natomiast ja sciągłem izolacje i wpiołem się do niego.Jutro tak zrobie i potwierdze. Bediks nie mam fot.postaram się jutro zrobić,przy okazji podpinania.Tak jak mówi machina wszystkie 5 kabli są koloru biało brązowego wiec metodą prób błędów
bediks Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Piec ? Czemu piec ? To jak dojdziesz które sa które to możesz mi napisać numerami pin w kostce , a to ze trzeba je rozciąć a nie zdjąćc izolacje tylko to było pisane tu juz a to dlatego ze obecnie one wszystkie idą do jednego pinu bo w jeagrze otwarcie jakichkolwiek drzwi było sygnalizowane jedna kontrolka i tylko doczepiajac się do pinu nie rocinajac go powodujesz ze sygnał idzie do dwóch różnych pinow w liczniku i dlatego to nie działa jak trzeba
SylverStone Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Bediks no w kostce miałem pięć biało-brązowych kabli (nie wiem który jest który)więc wczesniej w nie się wpiąłem i pociągłem przewody pod licznik.Nie jestem w stanie ci podac który pin.Mi zajeło to z 20 minut.@ przewody brązowo białe miałem od razu z brzegu kostki (od siedzenia) dwa kolejne okazały się błędne.I pozostał jeden właściwy dalej.Co do skutków ubocznych,nie świeci oświetlenie tyłu? Nie wiem czemu.Recznie tak ale po otwarciu jakichkolwiek drzwi to nie świeci.Wszystko inne świeci (czerwone lampki w drzwiach,oswietlenie nóg)ale ten tył nie wiem czemu nie świecijakieś pomysły? Pytanie troche z innej beczki.Czy prawie rozładowany akumulator na maxa może być przyczyną że nie potrafie skasowac błędu poduszki kierowcy? Niestety aku mi padł kontrolki ledwo co świeciły,ale podłaćzyłem się vagiem chcąc wykasować błąd ale on powraca.Styki sprawdzałem.Jedynie co mi przychodzi to że za słaby akuś. (błąd brzmi za wysokie napięcie) Czekam az się naładuje i sprawdze znowu.
bediks Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Posprawdzaj jeszcze raz kostki w kierownicy czy dobrze powpinales czy przed rozładowaniem aku nie było tego błędu ?
SylverStone Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Wcześniej nie miałem tego błedu.Wydaje mi się że rozładowany aku robi problem,jak naładuje to da się skasować:)Jakies pomysły czemu tył nie świeci? Koledzy tez tak macie?Jeszcze spróbuje w pozostałe 2 kable podłaczyć i zobaczyć.Bo pasażer przód reaguje i przednia lampka sie zapala,natomiast tył w żadnym układzie nie świeci (ręcznie tak)może te dwa kolejne kable daja obecny efekt plus zapalanie lampek (ktos tu pisał że jak zle się wepnie to oświetlenie swiruje.Pierw musze naładować aku by isc dalej:)
bidzio1 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Pany chce sobie założyć ramki do licznika i mam dylemat. Czy brać od dido za 100zł czy brać licznik z a6 po lifcie też za 100zł z tym że angol. Ale sama obudowę przełoże a fis tam całkiem ładny to były na zapas.
pablo_9 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 jaki masz licznik ? polift czy przedlift ? jak do przedlifta to nie podpasuje Ci sama obudowa z A6 sprawdzone na własnej skórze, do polifta nie wiem bo nie mam
bidzio1 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Mam ten mini lift z a6 a chce obudowę pełny lift z a6
czorny_07 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 jak oszukać czujnik poziomu płynu chłodzącego? zmostkowanie nic nie dało, jakaś dioda?
Krzysiekcalibra Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 No już dotarłem do tego. Całkiem ładnie się prezentuje ten zegar. Teraz jeszcze kierownicę zmienić i będzie ładnie ;-)---------- Post dopisany at 13:59 ---------- Poprzedni post napisany at 13:48 ---------- A co do sensora oleju to mam emulator zrobiony. Kupiłem więcej części więc będę miał ze 3szt do sprzedania jak by ktoś potrzebował. To zmontuje. Kolego potrzebował bym taki emulator tylko mam audi z 2000r. czy ten emulator też będzie działał w takiej ?? dodam że czujnik mam w misce olejowej
bediks Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Jak masz czujnik w misce to logiczne ze emulatora nie potrzebujesz ludzie k**wa czytanie nie boli ja pier**le na c**j chciałeś ten emulator zakładać ? k**wa czytać czytać czytać !!!!!!!!!!!!!!
Krzysiekcalibra Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 pewnie po to żeby mi pokazywało temp. oleju i nie wywalało kontrolki co 100km , nie rozumiem po co od razu się pieklisz , a z tego co się orientuje to jeszcze nikt nie wymyślił co zrobić żeby ta kontrolka się nie pojawiała i pokazywało temp oleju
Piteros1 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 pewnie po to żeby mi pokazywało temp. oleju i nie wywalało kontrolki co 100km , nie rozumiem po co od razu się pieklisz , a z tego co się orientuje to jeszcze nikt nie wymyślił co zrobić żeby ta kontrolka się nie pojawiała i pokazywało temp oleju no ale jeżeli masz czujnik w misce to nie musisz emulować temp oleju, wystarczy podłączyć pod istniejący czujnik, emulator się zakłada gdy ktoś nie ma miski z czujnikiem to nawet ja zrozumiałem :PP czy jest ktoś kto się podejmie podmianki na fis u mnie ??
Krzysiekcalibra Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 ejjj nie jestem durniem i wiem to, tylko u mnie jak i u wielu forumowiczy ten czujnik z miski jest podpięty pod licznik i nie pokazuje temp. oleju i co jakieś około 100km wyskakuje kontrolka że jest mało oleju więc chciał bym to jakoś naprawić wiem że wymiana czujnika nie pomaga więc trzeba zrobić coś innego więc wyczytałem że robicie jakiś emulator i że niby wszystko działa więc po prostu zapytałem czy w moim przypadku też by to rozwiązało mój problem ale widzę że nie więc pozostaje dalej szukać odpowiedzi.
bidzio1 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 jak oszukać czujnik poziomu płynu chłodzącego? zmostkowanie nic nie dało, jakaś dioda? Założyć zbiornik z polifta
bidzio1 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 ejjj nie jestem durniem i wiem to, tylko u mnie jak i u wielu forumowiczy ten czujnik z miski jest podpięty pod licznik i nie pokazuje temp. oleju i co jakieś około 100km wyskakuje kontrolka że jest mało oleju więc chciał bym to jakoś naprawić wiem że wymiana czujnika nie pomaga więc trzeba zrobić coś innego więc wyczytałem że robicie jakiś emulator i że niby wszystko działa więc po prostu zapytałem czy w moim przypadku też by to rozwiązało mój problem ale widzę że nie więc pozostaje dalej szukać odpowiedzi. Emulator tylko robi to że nie wywala błędu na fis. Nie pokazuje temperatury.
Krzysiekcalibra Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Ok czyli ponawiam moje pytanie czy w audi po lifcie czyli 2000r jak zamontuje taki emulator to nie będzie mi wywalało kontrolki na fisie?? czy to tylko dotyczy przed lifta??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się