machina Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Temperatura widoczna na kanale 51 nie jest odczytywana bezpośrednio z żadnego czujnika, jest natomiast wyliczana na podstawie temperatury zewnętrznej oraz temperatury z kanału 49. Sterownik klimatyzacji na jej podstawie reguluje klapami i prędkością wentylatora. Chodzi o to by za szybko nie zaczął ogrzewać kabiny jak jeszcze silnik zimny umożliwiając tym samym możliwość szybszego nagrzania się silnika.
grzanek85 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Temperatura widoczna na kanale 51 nie jest odczytywana bezpośrednio z żadnego czujnika, jest natomiast wyliczana na podstawie temperatury zewnętrznej oraz temperatury z kanału 49. Sterownik klimatyzacji na jej podstawie reguluje klapami i prędkością wentylatora. Chodzi o to by za szybko nie zaczął ogrzewać kabiny jak jeszcze silnik zimny umożliwiając tym samym możliwość szybszego nagrzania się silnika. nie prawda:)
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Krzychu, te 02 z przodu to z rozpędu, i tak nie ma reakcji,jeśli chodzi o pasy.. przez chwile po kluczyku się pali, później gaśnie. Cos w adnotacji o kodowaniu jest ale nie wnikałem, potrzebna mi ta kontrolka jak w d*pie ząb @kaju chooj nie jazda, ale musiałem sprawdzić, bo po "mojemu" dychę wciągał w zimę Kumpel z którym jeżdżę do pracy, tez mi sapał, ze "rznę" ten samochód.. Myślę, ze do 3 tyś no, może czasami deko więcej to normalna dynamiczna jazda, ale ostatnio PSJ uprawiam.. Starzeje się, czas umierać Chyba zebym miał V6 to moze:) Ja Was podziwiam, że R4 w dieslu jeździcie... przecież ja jak wsiadłem do sharana szwagra, to po niecałym kilometrze mówie do niego pierrrrdole, zawracaj ja jade swoim +1
machina Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Temperatura widoczna na kanale 51 nie jest odczytywana bezpośrednio z żadnego czujnika, jest natomiast wyliczana na podstawie temperatury zewnętrznej oraz temperatury z kanału 49. Sterownik klimatyzacji na jej podstawie reguluje klapami i prędkością wentylatora. Chodzi o to by za szybko nie zaczął ogrzewać kabiny jak jeszcze silnik zimny umożliwiając tym samym możliwość szybszego nagrzania się silnika. nie prawda:) Niby dlaczego? Nie prawdy bym nie pisał
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Kaju, moze, gdybym trafił jakiegos BAU lub BDH w dobrych pieniądzach lub na zasadzie wymiany za mojego ATJ-ta.. Zrezać mam gdzie (warsztat kumpla) ale takie rzeczy to tylko w erze pewnikiem
kaju Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Kaju,moze, gdybym trafił jakiegos BAU lub BDH w dobrych pieniądzach lub na zasadzie wymiany za mojego ATJ-ta.. Zrezać mam gdzie (warsztat kumpla) ale takie rzeczy to tylko w erze pewnikiem pisz do kolegi bej, on jakiś czas temu przytaszczył B5tke po swapie na bdh bodajże, całość chciał za 4k oddać silnik, napisz do niego.
bidzio1 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Pany a kto mi powie w czym rzecz jeżeli na fis giną linie ale potem się pojawiają od nowa. Teoretycznie mam kilka linii wypalonych ale czasem one się pojawia, a czasem inne znikną później się pojawia. Tak mnie w hu... Robi :-P
kaju Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 FIS się z Tobą bawi w "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz".
xxxSzYbAxxx Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 ja bym powiedział że ćwiczy Twoją wyobraźnie sprawdź taśme albo przelutuj wyświetlacz
bronson Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 ja bym powiedział że ćwiczy Twoją wyobraźnie sprawdź taśme albo przelutuj wyświetlacz na moje najpewniej klejenie między taśmami, albo między taśmą a wyświetlaczem... przelutować może spróbować... ale jak nie ma wprawy to pewnikiem po tym przelutowaniu LCD będzie do wymiany.... P.S. jedno co zauważyłem że nie wszystkie piny taśmy lutowane do płyty licznika są wykorzystane.. przynajmniej 6 szt nie jest używane do komunikacji z LCDkiem
Piteros1 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 dzisiaj zrobilem tescik maly, podpiolem z ciekawosci licznik i tak mam biale podswietlanie nie wiem czy to robi jakas roznice? i zauwazylem ze kontrolka prawego kierunku nie swieci i nie wiem czy to kwestia pinow czy licznika? ladowanie pokazuje nie wiem jak temp oleju ale sensor pokazuje, a mam pytanie jak bym chcial na nowym liczniku odpalic to pin ze starego wgrywam jakos do nowego licznika czy pin z nowego licznika wrzucam pod klucze? bo po co mi pin z obydwu licznkow ?
bediks Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Z obydwu byłby potrzebny jakbys miał immo 3 ale masz immo 2 wiec nowy pin tylko pod klucze , skoro wali sensor to i temp nie będzie bo nie masz ani emula ani czujnika w misce, ani na awaryjnych ani normalnie nie pokazuje kierunku czy cyka chociaż jak dasz kierunek bo może sama dioda się jebla ? ---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 17:47 ---------- Panowie będzie na dniach na handel manetka avant do fisa do polifta co od kaja kupiłem bo dorwałem wkoncu od sedana w normalnych pieniądzach dlatego też będzie do oddania za 5 dych czyli tyle co dałem plus przesyłka zeby wyjść na zero
Piteros1 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Z obydwu byłby potrzebny jakbys miał immo 3 ale masz immo 2 wiec nowy pin tylko pod klucze , skoro wali sensor to i temp nie będzie bo nie masz ani emula ani czujnika w misce, ani na awaryjnych ani normalnie nie pokazuje kierunku czy cyka chociaż jak dasz kierunek bo może sama dioda się jebla ?---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 17:47 ---------- Panowie będzie na dniach na handel manetka avant do fisa do polifta co od kaja kupiłem bo dorwałem wkoncu od sedana w normalnych pieniądzach dlatego też będzie do oddania za 5 dych czyli tyle co dałem plus przesyłka zeby wyjść na zero cykac cyka ale na wyswietlaczu nie pokazuje ani na kierunku ani awaryjkach, czyli na darmo wydalem 120zl za wyciagniecie pinu z obecnego licznika bo mam jakis ten jaeger czy cos tam, i wytlumaczy mi ktos wkoncu o co chodzi z tymi pinami 98 na 00 czesc jest na zielono , i czemu te cyferki sie powtarzaja po prawej stronie, np prawy kierunek sie zgadza to czemu jest przy nim 7 i jest na zielono??
grippen Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Piotrek bo tak ma być i dobrze że nie działa bo ty zminiałeś na licznik poliftowy więć twój rok to 1998 na np 00 iiiiiiiiiiiiiiiii Wtyczka niebieska twoja pin 2 powinien być w nowej wtyczce zielonej na pin 7 to kierunek prawy Kierunek lewy pin 18 kostka niebieska z twojej do pinu 18 w nowej niebieskiej więc trzeba kable przepinać k**wa:decayed: Dziękuje Dobranoc
Piteros1 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Piotrek bo tak ma być i dobrze że nie działa bo ty zminiałeś na licznik poliftowy więć twój rok to 1998 na np 00iiiiiiiiiiiiiiiii Wtyczka niebieska twoja pin 2 powinien być w nowej wtyczce zielonej na pin 7 to kierunek prawy Kierunek lewy pin 18 kostka niebieska z twojej do pinu 18 w nowej niebieskiej więc trzeba kable przepinać k**wa:decayed: Dziękuje Dobranoc aha dzieki myslalem ze zostaja w tej samej kostce tylko inne miejsce a widze ze tu z jednej kostki do drugiej nawet wedruja ;p a co z szara kostka ??
grippen Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 proszę bardzo nie ma tak lekko wszystko opisane w temacie tylko 362 strony proszę masz rozpiskę do twojego modelu FIS_A4_98_na_00_MaxsteRR.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl a do szarej podłączasz to co masz na kolor szary nie patrz na kolor niebieski i zielony to cie nie interesuje kostki_T32.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl
bidzio1 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Przyszedł dzisiaj zegar polift z a6, jutro obudowa z ringami ląduje u mnie i fis sobie zostawię jak mój się skończy a coś już go bierze a ten jest ładny. Jak by ktoś kostki potrzebował to mam komplet do sprzedania bo były przy liczniku a ja już nie potrzebuje bo mam. Ktoś robił wymianę fisa? Czym to najlepiej przelutowac?
Gość cwiara Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 No jasne ze robil. Jesli chcesz wymienic to bez hotaira nie podchodz nawet. Jesli tylko poprawc luty to mozna kolba ale delikatnie zeby nie popalic sciezek. A najlepszym wyjsciem jest wylutowanie wyswietlacza, zebranie starej cyny, nalozenie swiezej i wlutowanie wyswietlacza.
grippen Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 czyli lepiej się za to nie zabierać bo więcej szkody narobisz niż pożytku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się