Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Może jak fotel przesuwałeś, to poluzowała Ci się wtyczka od poduszki fotela (mniemam, że takowe posiadasz) i dlatego się śmieje na blacie :hi:

:thumbup1: Ano posiadam, totalnie zapomniałem, że takie są a wszystko robiłem na odsuniętych fotelach bo wygodniej.

Jutro sprawdzę oba fotele.

A wyskoczyła w trakcie jazdy czy od razu odpaleniu silnika, może zapomniales podłączyć kabel poduchy w kierownicy bo tam chyba ze 3 wtyczki łącznie a ta co wchodzi w poduche to ma taki śmieszny zatrzask i może nie dokładnie wcisnales

Vag powie która poducha

Jak VAG powie to pierw podłączę.

No właściwie to fotelami jeździłem przy rezaniu kabli, później się przysunąłem i nic nie było.

Dziś odpalałem przez wyjmowaniem filtra i po też aby sprawdzić czy wszystko abla i też nie było.

Ale wieczorem musiałem jechać i teraz nie wiem czy pierw znowu poprawiałem fotel czy odpalałem :wink:

---------- Post dopisany at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany at 00:19 ----------

Zwykły Autoscan starczy? Czy konkretnie sam 15 adres?

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Same poduchy przekop, szkoda czasu na kopanie wszystkiego.

Opublikowano

Podgrzewanych dupć nie mam, więc kable po fotelem są na bank do poduch. To je sprawdzić? Bo wątpię aby to było w kierownicy skoro wszystko było ok. Jak nie pomoże to i tam zajrzę.

---------- Post dopisany at 11:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:35 ----------

No i VAG pokazał błąd poduszki:

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

Possible Symptoms

- Airbag Warning Light active

Possible Causes

- Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty

- Coil Spring with Slip Ring (F138) faulty

- Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty

Possible Solutions

- Check Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95)

- Check Coil Spring with Slip Ring (F138)

- Check Airbag Igniter Driver Side (N95)

Special Notes

When "Short to positive" or "Short to ground" is found, DO NOT CLEAR THE DTC. This can cause the airbag to deploy. See repair manual for more information.

Sprawdziłem kable, przycisnąłem wtyczki i nic ciekawego nie znalazłem, wywaliłem błąd i po kilku odpaleniach nie wrócił. Wyjdzie w czasie.

A tak przy okazji to sprawdziłem kodowanie +02 na pasy bezpieczeństwa coby wykorzystać je do sygnalizacji otwartej maski.

Niestety nic z tego chyba nie będzie. Kontrolka zapala się na chwilę i gaśnie. W instrukcji piszą, że zapala się na kilka sekund tylko w celu przypomnienia i gaśnie.

W takim razie od czego jest pin 27 w zielonej wtyczce.

Opublikowano

Witajcie :hi:

Szlak mnie już trafia z tym alladynem. Poskładałem układ, zapiąłem po oscyloskop, wynik : User Media - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting . Czyli coś się tam dzieje.

Po podpięciu pod auto niestety dzieje się tak, ze po pierwszym razie nie krzyczy o sensor, auto pochodzi 2-3 minuty, zgaszę i znowu krzyczy.

Czy ktoś ma jakiekolwiek pomysły ? Mnie już się skończyły ... :facepalm:

Opublikowano
Witajcie :hi:

Szlak mnie już trafia z tym alladynem. Poskładałem układ, zapiąłem po oscyloskop, wynik : User Media - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting . Czyli coś się tam dzieje.

Po podpięciu pod auto niestety dzieje się tak, ze po pierwszym razie nie krzyczy o sensor, auto pochodzi 2-3 minuty, zgaszę i znowu krzyczy.

Czy ktoś ma jakiekolwiek pomysły ? Mnie już się skończyły ... :facepalm:

Teraz to już chyba wymiana miski i ori czujnik.

Opublikowano

Chyba że spróbowac go podłączyć na plus na stałe, a nie po kluczyku. Tylko pytanie czy akum nie będzie padał ?

Opublikowano

przeczytalem pstatnie 40 stron i kilka pierwszych nie znalazlem odpowiedzi na swoje pytanie

wymienilem licznik vdo bez fisa z 98 na licznik od a6 z fisem wszystko w nim bangla po zmianie kabelkow wg schematu maxa zostal mi jeden problem unieruchamiajacy auto

mam pin ze starego licznika i z nowego, nie moge nowych kluczykow z nowymi transponderami zakodowac, aczkolwiek wg tego co czytalem nawet gdyby sie udalo by nie dzialaly, stad pytanie co moge zrobic? vag commander nie moze rowniez polaczyc sie z ecu, zawiesza program albo blad lacznosci wychodzi a kabelek z viakena dobry jest. dodatkowa ciekawostka ze nowy licznik ma pin 3-cyfrowy

jest tu ktos ogarniety kto moze mnie oswiecic co mam zrobic? za tydzien do polszy wracam a auto stoi

wyczytalem tez ze podobno antywirus moze uszkodzic cos w kablu gdy sie wlaczy w trakcie dzialania czy to prawda?

Opublikowano
przeczytalem pstatnie 40 stron i kilka pierwszych nie znalazlem odpowiedzi na swoje pytanie

wymienilem licznik vdo bez fisa z 98 na licznik od a6 z fisem wszystko w nim bangla po zmianie kabelkow wg schematu maxa zostal mi jeden problem unieruchamiajacy auto

mam pin ze starego licznika i z nowego, nie moge nowych kluczykow z nowymi transponderami zakodowac, aczkolwiek wg tego co czytalem nawet gdyby sie udalo by nie dzialaly, stad pytanie co moge zrobic? vag commander nie moze rowniez polaczyc sie z ecu, zawiesza program albo blad lacznosci wychodzi a kabelek z viakena dobry jest. dodatkowa ciekawostka ze nowy licznik ma pin 3-cyfrowy

jest tu ktos ogarniety kto moze mnie oswiecic co mam zrobic? za tydzien do polszy wracam a auto stoi

wyczytalem tez ze podobno antywirus moze uszkodzic cos w kablu gdy sie wlaczy w trakcie dzialania czy to prawda?

Z antywirusem nie wiem czy prawda, ale nie używa się go pod żadnym pozorem podczas robienia czegokolwiek z programami przeznaczonymi do diagnostyki. Po drugie - pin jeśli masz 3 cyfrowy, to dopisz przed niego dwa zera, żeby miał taką postać 00XXX, gdzie XXX to Twój PIN. Musi ruszyć, nie ma h*ja, że nie :hi:

Opublikowano

a ten pin 3 cyfrowy masz skad, jakis program Ci go wyliczyl??

Opublikowano

pin 3 cyfrowy wyczytal mi vag commander, ze starego licznika wyczytal 4 cyfrowy i kodowanie kluczykow dziala bez problemu

tylko jeszcze jesli sie uda zaprogramowac kluczyk w postaci 00XXX to czy auto bedzie odpalac nie trzeba wsadu czy czegos takiego z ecu do licznika przegrywac? bo bylo tu cos takiego pisane mniej wiecej

Opublikowano
pin 3 cyfrowy wyczytal mi vag commander, ze starego licznika wyczytal 4 cyfrowy i kodowanie kluczykow dziala bez problemu

tylko jeszcze jesli sie uda zaprogramowac kluczyk w postaci 00XXX to czy auto bedzie odpalac nie trzeba wsadu czy czegos takiego z ecu do licznika przegrywac? bo bylo tu cos takiego pisane mniej wiecej

Takie cfancyki to przy immo3. Tutaj tylko kodujesz kluczyki do nowego licznika (stary nie jest Ci potrzebny) i odpalasz.

Opublikowano

bylo by swietnie jutro sprawdze z tymi zerami i sproboje, a jezeli licznik jest z a6 przy kodowaniu powinienem wybrac opcje kodowania a6 czy zostac przy a4? w commanderze jest kilka opcji kodowania roznych aut

Opublikowano

Nic tam żadnych opcji nie wybierasz... V-C, odpowiedni kanał, kodujesz i tyle, auto odpala. Przy commanderze masz tam do wyboru opcje, ale z tego nie korzystasz przy kodowaniu, więc c**ja na to kładź :wink:

Opublikowano

A powiedz rozumiem ze przez nie możność dopisania kluczy do licznika a6 mówisz o braku możliwości zalogowania się tak z racji ze masz tylko 3 cyfrowy pin tak ? Czy logujesz się jakoś i klucze się nie dopisują bo tego nie napisałeś w czym tak naprawdę jest problem

Opublikowano

kaju wisze ci flaszke ktora mozemy w ostrowie razem wypic kluczyki zakodowane wszystko bangla jak trzeba :decayed::decayed::decayed::decayed:

edit: jak uciszyc sensor oleju? podlaczenie do masy nie hasa a czujnika nie mam..... zostaje tylko miska z czujnikiem lub emulator? czy sa jakies jeszcze opcje

Opublikowano
kaju wisze ci flaszke ktora mozemy w ostrowie razem wypic kluczyki zakodowane wszystko bangla jak trzeba :decayed::decayed::decayed::decayed:

edit: jak uciszyc sensor oleju? podlaczenie do masy nie hasa a czujnika nie mam..... zostaje tylko miska z czujnikiem lub emulator? czy sa jakies jeszcze opcje

Najlepiej miska z ori czujnikiem i nadzieja, że będzie banglało. Gwarancji nie ma niestety :whistling: a flaszkJe chętnie przytule :decayed:

Opublikowano

A troche z innej beczki, mam polifta z polfisem i jak wloze pelen fis i manetke do fisa to bedzie dzialac wsio czy trzeba cos podlaczac itd?

Opublikowano

trzeba kilka drutów pociągnąć i immo ogarnąć

Opublikowano

A jeśli mam przedlifta bez żadnych dodatkowych wskaźników i fisa i włożę zegary też z przedlifta tylko z fisem i do tego manetkę z przedlifta to muszę podciągnąć sobie tylko kable do np czujnika sprysków, spalania etc?

Opublikowano
trzeba kilka drutów pociągnąć i immo ogarnąć

cos dokladniej, jak to wyglada czym kodowac imo? Moze byc PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...