Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
trzeba kilka drutów pociągnąć i immo ogarnąć

cos dokladniej, jak to wyglada czym kodowac imo? Moze byc PW

Przełączniki z manetki musisz pociagnac i chyba sygnał od spalania bo nie wiem czy na polfisie była taka opcja

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
trzeba kilka drutów pociągnąć i immo ogarnąć

cos dokladniej, jak to wyglada czym kodowac imo? Moze byc PW

VAG-COM do zakodowania immo. A kabelków kilka trzeba pociągnąć, sygnały drzwi, do radia (jeśli masz ORI), kilka do masy... :wink:

---------- Post dopisany at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany at 20:31 ----------

trzeba kilka drutów pociągnąć i immo ogarnąć

cos dokladniej, jak to wyglada czym kodowac imo? Moze byc PW

Przełączniki z manetki musisz pociagnac i chyba sygnał od spalania bo nie wiem czy na polfisie była taka opcja

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Kamil, polift ma już fabrycznie zapięty sygnał spalania.

---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ----------

Nawet w 1/2 FIS.

Opublikowano

dzieki a sa jakies foty, schematy gdzie te kabelki podciagnac?

Opublikowano
:hi:
Opublikowano

Z manetki ciagniesz 3 druty do wtyczki fisa, jdnego druga ciagniesz do masy, z kostki licznika 3 druty ciagniesz do kostki sygnałów drzwi a 3 druty od spryskiwacza i świateł do masy o ile nie chce Ci się tego podłączać

Z ciagania drutów to by było na tyle

Wbrew pozorom boleć będą palce a nie morda :polew:

od tego polfisa masz pin immo ? Bo może być potrzebny , polfis masz vdo czy jaeger

Opublikowano

bediks, mały update. Wyjazd w odwiedziny do rodziców uważam za owocny. Zwłaszcza, że z tym interem to mnie ojciec porobił.

Przy okazji ogarniałem wtyki do przekaźnika, zbiornik i jeszcze przewody "zużycia hamulca" bo mnie wyło od jakiegoś czasu a okazało się, że po obu stronach kabel na dole przy wtyczce przerwał się. Wymieniłem na nowy i jest ok.

Przy okazji zdjęcia:

Naprawiając inter wyjmowałem zbiornik sprysku i się ucieszyłem bo nic nie musiałem wiercić :D

9324423434_091b596f73_n.jpg

9321629903_7f1c5d2f1f_n.jpg

A jak już ogarniętą miałem wtyczkę to wygląda to właśnie tak od strony koła:

9324422912_a46f62f4e9_n.jpg9324423170_29fae9fe60_n.jpg9321629171_1bc9d807db_n.jpg

i z góry:

9324422358_cb0258153d_n.jpg

9321628551_772a2dcae0_n.jpg

Na upartego to jeśli wiesz, że masz ten gumowy kapsel to włożyć wtyczkę od strony silnika nie byłoby problemu, chociaż trochę gimnastyki na pewno, więc pewnie szybciej zdjąć.

Opublikowano

O widzisz wiec dobrze widziałem w etce ze jest zaslepka , może i ja mam muszę wiec przy okazji wymiany wahaczy nie długo zdjąć nadkole i oblukac

A licznik już w aucie czy jeszcze nie

Opublikowano

Jeszcze nie. Cały dzień zeszło na naprawianie, później lutowanie itd itd itd ;//

Ale jutro też jest dzień ;)

Opublikowano

jest moze gdzies specyficzna kostka z sygnalem krancowek drzwi? niepotrzebnie ciaglem bezposrednio z kazdych drzwi pokolei?

Opublikowano

W polifcie jest napewno ale u Ciebie chyba brak , w polifcie jest w nogach pasażera czarna kostka z 5 drutami w kolorze brązowym z białym paskiem

Opublikowano

:hi:

Jeśli mam przedlifta bez żadnych dodatkowych wskaźników i fisa i włożę zegary też z przedlifta tylko z fisem i do tego manetkę z przedlifta to muszę podciągnąć sobie tylko kable do np czujnika sprysków, spalania etc? Bez kodowania niczego?

Opublikowano

immo nie bedziesz musial ruszac jak kupisz z v6 licznik to przekodujesz cylindry zwyklym vagiem :hi:

Opublikowano

Licznik będzie od 1,9. Nie wiem czy w ogóle przedlifty 2,5 były z takimi licznikami z fisem? Z takim na kostki żółtą i niebieską+ fis? O z takim

View image: licznik diesel przedlift

Były chyba dopiero z zegarami na kostki zieloną i niebieską?:wink:

Opublikowano

Byly i benzyny 4 cylindrowe i 6 cylindrowe i diesle 4 i 6 cylindrowe

uwazaj jak kupujesz by z a6 nie kupic bo bedziesz mial duzo zabawy

pozdrawiam

Opublikowano
Byly i benzyny 4 cylindrowe i 6 cylindrowe i diesle 4 i 6 cylindrowe

uwazaj jak kupujesz by z a6 nie kupic bo bedziesz mial duzo zabawy

pozdrawiam

Zabawy jest ale wszystko do ogarnięcia.

Opublikowano

Kupiłem go od vauxhall95'a w opisie ma 1,9 czyli powinien być git. Jakby był od 1,9 to wtedy nic nie muszę kodować etc?

---------- Post dopisany at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany at 16:57 ----------

Licznik wyjęty był z A4 1Z z 95r. Czyli praktycznie to samo co u mnie więc bez żadnego kodowania wchodzi?:wink: Tylko kwestia kabelkologii do poprawnego działania fisa?:decayed:

Opublikowano
Kupiłem go od vauxhall95'a w opisie ma 1,9 czyli powinien być git. Jakby był od 1,9 to wtedy nic nie muszę kodować etc?

---------- Post dopisany at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany at 16:57 ----------

Licznik wyjęty był z A4 1Z z 95r. Czyli praktycznie to samo co u mnie więc bez żadnego kodowania wchodzi?:wink: Tylko kwestia kabelkologii do poprawnego działania fisa?:decayed:

si senior :decayed:

Opublikowano

Bóg Ci w dzieciach wynagrodzi za uspokojenie mnie i wstępną radość z fisa:banan2:

Opublikowano

A mnie prace wstrzymał brak aż jednego pinu w wtyku przekaźnika ;/ niestety gniazdo ma aż 3 różne rodzaje konektorów i zabrakło jednej sztuki jednego z nich ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...