misiek547 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 trzeba kilka drutów pociągnąć i immo ogarnąć cos dokladniej, jak to wyglada czym kodowac imo? Moze byc PW Przełączniki z manetki musisz pociagnac i chyba sygnał od spalania bo nie wiem czy na polfisie była taka opcja Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
kaju Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 trzeba kilka drutów pociągnąć i immo ogarnąć cos dokladniej, jak to wyglada czym kodowac imo? Moze byc PW VAG-COM do zakodowania immo. A kabelków kilka trzeba pociągnąć, sygnały drzwi, do radia (jeśli masz ORI), kilka do masy... ---------- Post dopisany at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany at 20:31 ---------- trzeba kilka drutów pociągnąć i immo ogarnąć cos dokladniej, jak to wyglada czym kodowac imo? Moze byc PW Przełączniki z manetki musisz pociagnac i chyba sygnał od spalania bo nie wiem czy na polfisie była taka opcja Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2 Kamil, polift ma już fabrycznie zapięty sygnał spalania. ---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- Nawet w 1/2 FIS.
slavko87 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 dzieki a sa jakies foty, schematy gdzie te kabelki podciagnac?
Hesik Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 sa sa ja korzystalem z rospiski pinow Maxa tu jest all a4-klub.pl - pawelwor - Chomikuj.pl
bediks Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Z manetki ciagniesz 3 druty do wtyczki fisa, jdnego druga ciagniesz do masy, z kostki licznika 3 druty ciagniesz do kostki sygnałów drzwi a 3 druty od spryskiwacza i świateł do masy o ile nie chce Ci się tego podłączać Z ciagania drutów to by było na tyle Wbrew pozorom boleć będą palce a nie morda od tego polfisa masz pin immo ? Bo może być potrzebny , polfis masz vdo czy jaeger
soulmaster3m Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 bediks, mały update. Wyjazd w odwiedziny do rodziców uważam za owocny. Zwłaszcza, że z tym interem to mnie ojciec porobił. Przy okazji ogarniałem wtyki do przekaźnika, zbiornik i jeszcze przewody "zużycia hamulca" bo mnie wyło od jakiegoś czasu a okazało się, że po obu stronach kabel na dole przy wtyczce przerwał się. Wymieniłem na nowy i jest ok. Przy okazji zdjęcia: Naprawiając inter wyjmowałem zbiornik sprysku i się ucieszyłem bo nic nie musiałem wiercić A jak już ogarniętą miałem wtyczkę to wygląda to właśnie tak od strony koła: i z góry: Na upartego to jeśli wiesz, że masz ten gumowy kapsel to włożyć wtyczkę od strony silnika nie byłoby problemu, chociaż trochę gimnastyki na pewno, więc pewnie szybciej zdjąć.
bediks Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 O widzisz wiec dobrze widziałem w etce ze jest zaslepka , może i ja mam muszę wiec przy okazji wymiany wahaczy nie długo zdjąć nadkole i oblukac A licznik już w aucie czy jeszcze nie
soulmaster3m Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Jeszcze nie. Cały dzień zeszło na naprawianie, później lutowanie itd itd itd ;// Ale jutro też jest dzień
Hesik Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 jest moze gdzies specyficzna kostka z sygnalem krancowek drzwi? niepotrzebnie ciaglem bezposrednio z kazdych drzwi pokolei?
bediks Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 W polifcie jest napewno ale u Ciebie chyba brak , w polifcie jest w nogach pasażera czarna kostka z 5 drutami w kolorze brązowym z białym paskiem
fanthomas18 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Jeśli mam przedlifta bez żadnych dodatkowych wskaźników i fisa i włożę zegary też z przedlifta tylko z fisem i do tego manetkę z przedlifta to muszę podciągnąć sobie tylko kable do np czujnika sprysków, spalania etc? Bez kodowania niczego?
arre Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 immo nie bedziesz musial ruszac jak kupisz z v6 licznik to przekodujesz cylindry zwyklym vagiem
fanthomas18 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Licznik będzie od 1,9. Nie wiem czy w ogóle przedlifty 2,5 były z takimi licznikami z fisem? Z takim na kostki żółtą i niebieską+ fis? O z takim View image: licznik diesel przedlift Były chyba dopiero z zegarami na kostki zieloną i niebieską?
arre Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Byly i benzyny 4 cylindrowe i 6 cylindrowe i diesle 4 i 6 cylindrowe uwazaj jak kupujesz by z a6 nie kupic bo bedziesz mial duzo zabawy pozdrawiam
bidzio1 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Byly i benzyny 4 cylindrowe i 6 cylindrowe i diesle 4 i 6 cylindroweuwazaj jak kupujesz by z a6 nie kupic bo bedziesz mial duzo zabawy pozdrawiam Zabawy jest ale wszystko do ogarnięcia.
fanthomas18 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Kupiłem go od vauxhall95'a w opisie ma 1,9 czyli powinien być git. Jakby był od 1,9 to wtedy nic nie muszę kodować etc? ---------- Post dopisany at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany at 16:57 ---------- Licznik wyjęty był z A4 1Z z 95r. Czyli praktycznie to samo co u mnie więc bez żadnego kodowania wchodzi? Tylko kwestia kabelkologii do poprawnego działania fisa?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Kupiłem go od vauxhall95'a w opisie ma 1,9 czyli powinien być git. Jakby był od 1,9 to wtedy nic nie muszę kodować etc?---------- Post dopisany at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany at 16:57 ---------- Licznik wyjęty był z A4 1Z z 95r. Czyli praktycznie to samo co u mnie więc bez żadnego kodowania wchodzi? Tylko kwestia kabelkologii do poprawnego działania fisa? si senior
fanthomas18 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Bóg Ci w dzieciach wynagrodzi za uspokojenie mnie i wstępną radość z fisa:banan2:
soulmaster3m Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 A mnie prace wstrzymał brak aż jednego pinu w wtyku przekaźnika ;/ niestety gniazdo ma aż 3 różne rodzaje konektorów i zabrakło jednej sztuki jednego z nich ;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się