roae Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 szybkie pytanie czy mała navi miedzy zegarami zagra tylko z licznikiem po lifcie? nie ma szans na przedlifta?
soulmaster3m Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Widzę, że pykneliście 400 stronę beze mnie. Pół forum uważa mnie za alkoholika, a ja tak na prawdę piję raz na trzy miesiące... Raz na trzy miesiące przez dwa miesiące. Jak znajomy. Jedzie do norwegii na miesiąc, dwa do trzech pracować, wraca i pije przez miesiąc. Pany, dlaczego przy zmianie przebiegu pisze K+CAN comm pisze, że Odometr changed, ale nie zmienia się wartość na wyświetlaczu? Instrukcja podpowiada, że trzeba wcisnąć RESET ECU, ale pokazuje się info, że tylko VDO/MM można resetnąć. Pomocy
Marcin6 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Odłącz prąd albo licznik od kostek ---------- Post dopisany at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ---------- Oczywiście po korekcie, zamknięciu programu, wyjęciu kabla etc Chwile odczekaj i potem znów podłącz.
soulmaster3m Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 No coś takiego pisali w instrukcji.
kaju Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Odłącz akumulator, żeby CANy się uśpiły. To znajomych masz fajnych, ale nie porównuj ich do mojej osoby oczywiście luźne gacie, żeby nie było ---------- Post dopisany at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany at 17:51 ---------- Albo tak jak napisał Marcin - kostki licznika. Kilka minut potrzeba, jeśli palisz papierosy - to tak na długość papierosa i podłącz spowrotem, musi się zegarek wyzerować.
bediks Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Jak majster po zmianie wsadu robil mi adaptacje vinu do licznika i plulo errorem tzn malfunction to wystarczyło mu 5 sec ze odlaczylem masę od acu i licznik znowu zaczął współpracować
soulmaster3m Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 No i zadziałało. Pisałem pytanie bo napisali 10 minut, ale nie liczyłem i podłączyłem z powrotem bez efektu. Ale zabrałem oba liczniki do domu aby wymienić tarcze i po powrocie faktycznie pojawił się mój A takie bajery jak wpisanie VIN to potrzebne? Bo mam same xXxxxxxx a chętnie zostawiłbym swój ślad. No i te bajerki co pisali na forum passata o "WELCOME" idt.
machina Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 W Twoim roczniku jeszcze nie ma immo3 i adaptacja vinu niepotrzebna:wink:
bediks Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Mięsa spróbować wejść w kanał 50 , i wpisać swój stary pin , ale najpierw się zaloguj pinem nowym, po wpisaniu starego pinu do nowego licznika w kanale 50 teoretycznie powinno spowodować przyuczenie vinu w nowym liczniku A co juz licznik nowy w aucie odpalony , wsad zmieniony ? Tarcze z 1/2 fis pasują ?
kaju Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 No i zadziałało. Pisałem pytanie bo napisali 10 minut, ale nie liczyłem i podłączyłem z powrotem bez efektu.Ale zabrałem oba liczniki do domu aby wymienić tarcze i po powrocie faktycznie pojawił się mój A takie bajery jak wpisanie VIN to potrzebne? Bo mam same xXxxxxxx a chętnie zostawiłbym swój ślad. No i te bajerki co pisali na forum passata o "WELCOME" idt. VINu nie musisz, bo nie masz immo3, a WELCOME to chodzi Ci o coś takiego, jak u mnie? :guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma:
soulmaster3m Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Mięsa spróbować wejść w kanał 50 , i wpisać swój stary pin , ale najpierw się zaloguj pinem nowym, po wpisaniu starego pinu do nowego licznika w kanale 50 teoretycznie powinno spowodować przyuczenie vinu w nowym liczniku A co juz licznik nowy w aucie odpalony , wsad zmieniony ? Tarcze z 1/2 fis pasują ? Tak, FIS już wsadzony, wsad zmieniony a tarcze są identyczne. Wsadziłem angola na razie w swojego 1/2FIS, na razie potrzymam na wszelki wypadek, sprawdzę FullFISa i jak znajdę tarczę EU to sprzedam 1/2 bo jest w stanie idealnym. Jeszcze nie zdradzam co i jak działa, ale skoro nie narzekam to pewnie wszystko się udało Coś mnie to nie idzie, ale jak nie trzeba to i te xxxx mogą na teraz zostać. Pytanie mam do TEST OUTPUTS dla licznika bo nie wiem czy dobrze wskazówki wsadziłem. Prędkościomierz powinien ustawić się równo na 100? Obrotomierz n a 3000? Co z pozostałymi. No i co z tym WELCOME i podświetlaniem wskazówek np. Fajne to. ---------- Post dopisany at 20:41 ---------- Poprzedni post napisany at 20:39 ---------- No i zadziałało. Pisałem pytanie bo napisali 10 minut, ale nie liczyłem i podłączyłem z powrotem bez efektu.Ale zabrałem oba liczniki do domu aby wymienić tarcze i po powrocie faktycznie pojawił się mój A takie bajery jak wpisanie VIN to potrzebne? Bo mam same xXxxxxxx a chętnie zostawiłbym swój ślad. No i te bajerki co pisali na forum passata o "WELCOME" idt. VINu nie musisz, bo nie masz immo3, a WELCOME to chodzi Ci o coś takiego, jak u mnie? http://imageshack.us/scaled/landing/546/dscf6833d.jpg :guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma: Dokładnie o to. Czytam na forum passata o tym, ale w Audi nic nie piszą. w Hex Edytorze Neo zrobiłem co pisali i jakoś nie bardzo.
kaju Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Obroty na 3k równe, a prędkościomierz na takie 103-105km/h. Wskazówki odpalisz tylko na blacie C5 po lifcie, WELCOME tylko po spięciu z RNS-E - jeszcze tego nie rozpracowaliśmy i chyba już temat odpuściła reszta chłopaków też, bo cisza na ten temat
soulmaster3m Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Czy to C5 to wystarczyło aby na górze cyferblatu pomiędzy paliwem a chłodnicą było napisane wyśrodkowane: AUDI C5 ?? Bo jeśli tak to mam.
bediks Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Przez C5 miał na myśli licznik z a6 c5 po lifcie ---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ---------- Bo taki rzecz jasna da rade wsadzić do a4 ujmując funkcje jak np brak wskazań otwartych drzwi ale za to kaju przy pomocy magicznej różdżki jakiś cudem wsad edytował nie upierdalajac licznika i wskazówki pięknie świeciły same
kaju Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Przez C5 miał na myśli licznik z a6 c5 po lifcie ---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ---------- Bo taki rzecz jasna da rade wsadzić do a4 ujmując funkcje jak np brak wskazań otwartych drzwi ale za to kaju przy pomocy magicznej różdżki jakiś cudem wsad edytował nie upierdalajac licznika i wskazówki pięknie świeciły same Wskazówki poszły z pozycji kanału 19 niedostępnego w licznikach B5
KRS2919 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 DZIĘKI soulmaster3m już wszystko znalazłem i zabieram si ę za robotę.
arre Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Obroty na 3k równe, a prędkościomierz na takie 103-105km/h. Wskazówki odpalisz tylko na blacie C5 po lifcie, WELCOME tylko po spięciu z RNS-E - jeszcze tego nie rozpracowaliśmy i chyba już temat odpuściła reszta chłopaków też, bo cisza na ten temat I tu sie mastah mylisz POLIFTOWY LICZNIK Z C5 to ten z ringami a ja mam minilifta - biale podswietlenie cyfra zegar - ori bez ringow i tez gada podswietlenie
kaju Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Na moich hexach dobrze, zatem na wsadach do B5 ten cfancyk nie chodzi - kilku chłopaków tutaj walczyło, są inne wartości kontrolne, odpalił bodajże cały blat, ale też na innych wartościach, same wskazówki nie.
arre Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Twoich Twoich we wspolpracy ze mna bo chyba Cie pamiec nie myli kto CI powiedzial gdzie co zmieniac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się