Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szybkie pytanie czy mała navi miedzy zegarami zagra tylko z licznikiem po lifcie? nie ma szans na przedlifta?

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Widzę, że pykneliście 400 stronę beze mnie. :grin:

Pół forum uważa mnie za alkoholika, a ja tak na prawdę piję raz na trzy miesiące... :whistling:

Raz na trzy miesiące przez dwa miesiące. Jak znajomy. Jedzie do norwegii na miesiąc, dwa do trzech pracować, wraca i pije przez miesiąc.

Pany, dlaczego przy zmianie przebiegu pisze K+CAN comm pisze, że Odometr changed, ale nie zmienia się wartość na wyświetlaczu?

Instrukcja podpowiada, że trzeba wcisnąć RESET ECU, ale pokazuje się info, że tylko VDO/MM można resetnąć.

Pomocy :wallbash:

Opublikowano

Odłącz prąd albo licznik od kostek :decayed:

---------- Post dopisany at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ----------

Oczywiście po korekcie, zamknięciu programu, wyjęciu kabla etc

Chwile odczekaj i potem znów podłącz.

Opublikowano

Odłącz akumulator, żeby CANy się uśpiły. To znajomych masz fajnych, ale nie porównuj ich do mojej osoby :wink: oczywiście luźne gacie, żeby nie było :wink:

---------- Post dopisany at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany at 17:51 ----------

Albo tak jak napisał Marcin - kostki licznika. Kilka minut potrzeba, jeśli palisz papierosy - to tak na długość papierosa i podłącz spowrotem, musi się zegarek wyzerować.

Opublikowano

Jak majster po zmianie wsadu robil mi adaptacje vinu do licznika i plulo errorem tzn malfunction to wystarczyło mu 5 sec ze odlaczylem masę od acu i licznik znowu zaczął współpracować

Opublikowano

No i zadziałało. Pisałem pytanie bo napisali 10 minut, ale nie liczyłem i podłączyłem z powrotem bez efektu.

Ale zabrałem oba liczniki do domu aby wymienić tarcze i po powrocie faktycznie pojawił się mój :decayed:

A takie bajery jak wpisanie VIN to potrzebne? Bo mam same xXxxxxxx a chętnie zostawiłbym swój ślad.

No i te bajerki co pisali na forum passata o "WELCOME" idt.

Opublikowano

W Twoim roczniku :decayed: jeszcze nie ma immo3 i adaptacja vinu niepotrzebna:wink:

Opublikowano

Mięsa spróbować wejść w kanał 50 , i wpisać swój stary pin , ale najpierw się zaloguj pinem nowym, po wpisaniu starego pinu do nowego licznika w kanale 50 teoretycznie powinno spowodować przyuczenie vinu w nowym liczniku

A co juz licznik nowy w aucie odpalony , wsad zmieniony ? Tarcze z 1/2 fis pasują ?

Opublikowano
No i zadziałało. Pisałem pytanie bo napisali 10 minut, ale nie liczyłem i podłączyłem z powrotem bez efektu.

Ale zabrałem oba liczniki do domu aby wymienić tarcze i po powrocie faktycznie pojawił się mój :decayed:

A takie bajery jak wpisanie VIN to potrzebne? Bo mam same xXxxxxxx a chętnie zostawiłbym swój ślad.

No i te bajerki co pisali na forum passata o "WELCOME" idt.

VINu nie musisz, bo nie masz immo3, a WELCOME to chodzi Ci o coś takiego, jak u mnie?

dscf6833d.jpg

:guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma:

Opublikowano
Mięsa spróbować wejść w kanał 50 , i wpisać swój stary pin , ale najpierw się zaloguj pinem nowym, po wpisaniu starego pinu do nowego licznika w kanale 50 teoretycznie powinno spowodować przyuczenie vinu w nowym liczniku

A co juz licznik nowy w aucie odpalony , wsad zmieniony ? Tarcze z 1/2 fis pasują ?

Tak, FIS już wsadzony, wsad zmieniony a tarcze są identyczne. Wsadziłem angola na razie w swojego 1/2FIS, na razie potrzymam na wszelki wypadek, sprawdzę FullFISa i jak znajdę tarczę EU to sprzedam 1/2 bo jest w stanie idealnym.

Jeszcze nie zdradzam co i jak działa, ale skoro nie narzekam to pewnie wszystko się udało ;)

Coś mnie to nie idzie, ale jak nie trzeba to i te xxxx mogą na teraz zostać.

Pytanie mam do TEST OUTPUTS dla licznika bo nie wiem czy dobrze wskazówki wsadziłem.

Prędkościomierz powinien ustawić się równo na 100?

Obrotomierz n a 3000?

Co z pozostałymi.

No i co z tym WELCOME i podświetlaniem wskazówek np. Fajne to.

---------- Post dopisany at 20:41 ---------- Poprzedni post napisany at 20:39 ----------

No i zadziałało. Pisałem pytanie bo napisali 10 minut, ale nie liczyłem i podłączyłem z powrotem bez efektu.

Ale zabrałem oba liczniki do domu aby wymienić tarcze i po powrocie faktycznie pojawił się mój :decayed:

A takie bajery jak wpisanie VIN to potrzebne? Bo mam same xXxxxxxx a chętnie zostawiłbym swój ślad.

No i te bajerki co pisali na forum passata o "WELCOME" idt.

VINu nie musisz, bo nie masz immo3, a WELCOME to chodzi Ci o coś takiego, jak u mnie?

http://imageshack.us/scaled/landing/546/dscf6833d.jpg

:guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma::guma:

Dokładnie o to. Czytam na forum passata o tym, ale w Audi nic nie piszą. w Hex Edytorze Neo zrobiłem co pisali i jakoś nie bardzo.

Opublikowano

Obroty na 3k równe, a prędkościomierz na takie 103-105km/h. Wskazówki odpalisz tylko na blacie C5 po lifcie, WELCOME tylko po spięciu z RNS-E - jeszcze tego nie rozpracowaliśmy i chyba już temat odpuściła reszta chłopaków też, bo cisza na ten temat :whistling:

Opublikowano

Czy to C5 to wystarczyło aby na górze cyferblatu pomiędzy paliwem a chłodnicą było napisane wyśrodkowane:

AUDI

C5

??

Bo jeśli tak to mam.

Opublikowano

Przez C5 miał na myśli licznik z a6 c5 po lifcie :wink:

---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ----------

Bo taki rzecz jasna da rade wsadzić do a4 ujmując funkcje jak np brak wskazań otwartych drzwi ale za to kaju przy pomocy magicznej różdżki jakiś cudem wsad edytował nie upierdalajac licznika i wskazówki pięknie świeciły same

Opublikowano
Przez C5 miał na myśli licznik z a6 c5 po lifcie :wink:

---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ----------

Bo taki rzecz jasna da rade wsadzić do a4 ujmując funkcje jak np brak wskazań otwartych drzwi ale za to kaju przy pomocy magicznej różdżki jakiś cudem wsad edytował nie upierdalajac licznika i wskazówki pięknie świeciły same

Wskazówki poszły z pozycji kanału 19 niedostępnego w licznikach B5 :wink:

Opublikowano

A no pamiętam fakt kanał 19

Opublikowano

DZIĘKI soulmaster3m już wszystko znalazłem i zabieram si ę za robotę. :banan::wink:

Opublikowano
Obroty na 3k równe, a prędkościomierz na takie 103-105km/h. Wskazówki odpalisz tylko na blacie C5 po lifcie, WELCOME tylko po spięciu z RNS-E - jeszcze tego nie rozpracowaliśmy i chyba już temat odpuściła reszta chłopaków też, bo cisza na ten temat :whistling:

I tu sie mastah mylisz

POLIFTOWY LICZNIK Z C5 to ten z ringami

a ja mam minilifta - biale podswietlenie cyfra zegar - ori bez ringow i tez gada podswietlenie :whistling:

:guma:

Opublikowano

Na moich hexach :guma: dobrze, zatem na wsadach do B5 ten cfancyk nie chodzi - kilku chłopaków tutaj walczyło, są inne wartości kontrolne, odpalił bodajże cały blat, ale też na innych wartościach, same wskazówki nie.

Opublikowano

Twoich Twoich we wspolpracy ze mna :decayed:

bo chyba Cie pamiec nie myli kto CI powiedzial gdzie co zmieniac :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...