Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
"Arre" słuchaj: Ciemny taki nie jestem, poradzę sobie z tym, tylko mam do wyboru 3 liczniki, a że nie chcę się później bawić w wielkie przerabianie tego chciałem się dowiedzieć jaki będzie najlepszy licznik...

Nigdzie nie napisalem ze jestes CIEMNY... kazdy moze czegos zapomniec lub nie wiedziec... mnie uczono by najpierw poszukac zanim zapytam... a Twoje pytania swiadcza niestety o lenistwie...

dla jednych wymiana wsadu w liczniku NIE JEST ZADNYM WIELKIM PRZERABIANIEM, tak samo jak dolozenie kilku kabelkow...

i tak i tak bedziesz musial sie bawic w przerabianie bo 3 kostki nie masz zadnej u siebie i sygnaly bedziesz musial szukac lub masowac :whistling:

tyle na ten temat

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja jestem za tym aby olać zakładanie licznika z FIS bo to wielkie G daje, aż kilka funkcji wyświetla z czego większość sprawia, że zaczynasz płakać jak widzisz spalanie czy ile kilometrów zostało ci do końca baku.

Lepiej kupić sobie wtyczkę obd z bluetooth i wyświetlać na androidzie te bajerki poprzez odpowiedni program :D Wyjdzie taniej i nie mam babrania się.

---------- Post dopisany at 11:00 ---------- Poprzedni post napisany at 10:57 ----------

48785d1333418003-obd2-bluetooth-screenshot_2012-04-02-17-57-07.png

---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 11:00 ----------

5_phones.png

Opublikowano

panowie jest ktos w stanie mi zbudowac modul zeby wylaczyc alladyna oleju ? sam nie dam ardy tego zrobic raczej

Opublikowano

do Cwiary uderz albo do Bidzia... blisko masz do nich...

Opublikowano

Moderator który nas podwiesil miał niezla fazę jak to robił skoro podwiesil największy spam zaraz po batalionie na tym forum:grin:

Opublikowano

acha i czemu mi nie wyswietla na fisie info z radia ? wymienilem licznik z poliftu na drugi lift ze tak to nazwe.

czasami mi alladyn zgasnie ale wtedy mi nic tam nie wyswietla

---------- Post dopisany at 14:12 ---------- Poprzedni post napisany at 14:11 ----------

P.S naprawilem wyswietlacz w firmie accef tak jak ktorys z kolegow radzil . wyglada jak nowy

Opublikowano

Jakie radio masz podłączone ?

Opublikowano

symphony II

Opublikowano

Dzialalo przed tem ? Czy od zawsze nie działa rds ? Jakie masz kodowanie na kanale 60 ? Próbuj 1024, 1025, może pomoże

Opublikowano
Dzialalo przed tem ? Czy od zawsze nie działa rds ? Jakie masz kodowanie na kanale 60 ? Próbuj 1024, 1025, może pomoże

tak dzialalo. kodowanie zmienialem bo mi obrotomierz nie dzialal

. chyba z 1025 na 1024

Opublikowano

I dlatego może Ci nie banglac rds , wychodzi ze albo to albo to będzie działać

Opublikowano

to nikomu kto zmienial licznik na polift nie dziala ?

Opublikowano
A 0000 wpisywales?

nie . tak nie probowalem. a mozesz mi przypomniec jak to sie kodowalo ?

Opublikowano
Panowie mam mały problem ostatnio zmienialiśmy z kolegą bidzio1 licznik w moim przedlifcie na licznik poliftowy . Z racji iż kolega ma licznik z A6 i zmieniał go sobie sam(też do przedlifta) to tak samo nie było problemów przy wsadzeniu z A4Lift . Ale przejdzmy do rzeczy

Po zmianie licznika znikło ładowanie aku :o w sensie że po odpaleniu auta ładowanie jest tylko na 12V i dopiero jak dodałęm gazu na 1500/2000tyś obrotów to ładowanie wskakiwało na 14.2V . Uznałem że jest to wina alternatora i regulatora napięcia gdyż w ostatnich dniach to ładowanie spadało do 13V . 3 Dni temu robiłem regeneracje alternatora ( nowe łożyska i regulator napięcia niestety nie oryginał gdyż do przedlifta Boscha jest nie do dostania :o )I teraz pojawił się problem i to bardzo duży . Po odpaleniu wciąż nie ma ładowania i musze jebnać zimnego TDI na 3000 obrotów żeby ładowanie wskoczyło :facepalm:

I tak się zastanawiam czy w liczniku poliftowym przypadkiem nie idzie wzbudzenie alternatora/ładowania po liczniku . Na starym liczniku jak jeszcze u mnie siedział to miałem sytuacje że jeździłem tydzień bez niego i padł mi akumulator .

Regulator napięcia wygląda tak : VR-B235 VOLTAGE REGULATOR FOR BOSCH ALTERNATOR AUDI VW 1197311511 1 197 311 511 | eBay

I do niego wchodzi kostka jednopinowa i tak mi się wydaje że to jest od wzbudzenia .

MIał ktoś coś takiego po zmianie licznika na polift?

Już wszystko się wyjaśniło . Jest wzbudzenie alternatora po kontrolce w liczniku . Mam problem u siebie gdyż na starym liczniku była żarówka i dawała inne napięcie niż teraz licznik poliftowy w ledach przez co ładowanie wskakuje dopiero po "przygazówce" . Także Ci co mówili że licznik nie ma nic wspólnego z wzbudzeniem alternatora są w błędzie . Facet co robił mi regulator napięcia powiedział że mam dopiąć żarówkę 5W pod alternator i będzie po problemie . Czy ktoś by był w stanie powiedzieć mi jak to zrobić ? Bo może bym to sam ogarnął a idzie zima więc by się przydało to zrobić nim aku padnie :/

Opublikowano
symphony II

na pewno symphony II? a nie I?

jak masz to podpiete pod licznik ? canami i czy d,e,c?

Opublikowano

Bo Symphony II to w b6 było nie ?

Opublikowano
Bo Symphony II to w b6 było nie ?

Dokladnie.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...