zychu1992 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Panowie zrobione ^^ wszystko działa łącznie z kierunkami jak porobię zdjęcia wrzucę to na warsztat ^^ :banan: Nie zapomnij z czyją pomocą
?ukaj Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 po co mam tutaj spamować na warsztacie cie wspomnę ^^
Piteros1 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 jak zmienic odleglosc do next wymiany oleju, odrazu dodam ze 17>10 kanaly 05,06,07,08,10,11,12 niedostepne ocb? licznik z bialym poodswietleniem
fanthomas18 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 dokładnie, ja bym chcial też u siebie zmienić, tylko że mam przedlifta z fisem, nie wiem czy jest w tym jakaś różnica:wink:
zychu1992 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 A od strony zegarka B od kilometrów 1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk A, 2. Włączyć zapłon, 3. W polu wyswietlacza licznika kilometrów pojawią się litery "Service OIL", 4. Zwolnić przycisk A, 5. Wyciągnąć przycisk B i przytrzymać aż na wyświetlaczu pojawi się "Service - - -
Piteros1 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 A od strony zegarka B od kilometrów1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk A, 2. Włączyć zapłon, 3. W polu wyswietlacza licznika kilometrów pojawią się litery "Service OIL", 4. Zwolnić przycisk A, 5. Wyciągnąć przycisk B i przytrzymać aż na wyświetlaczu pojawi się "Service - - - moze i tak ale ja chcialem manualnie przestawic, olej skasowalem o przejechalem pare tysi bez wymiany i teraz zmienilem i pokazuje mi za malo km do next wymiany
?ukaj Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 To teraz jeśli wyskoczy ci inspekcja musisz poczekać i skasować dopiero przy zmianie ew. nie wiem czy to tak działa ale jak zrobisz jeszcze raz krok z kasowaniem inspekcji to może wyzeruje Ci mimo że inspekcji jeszcze nie było i będziesz miał teraz na równo a najprościej to Vag i tam pogrzebać Taka to moja rozkmina pisałeś że od 5 w góre są niedostępne a spróbuj tak : [17-Zest.wskaźników] -> [Adaptacja - 10] -> Kanał "02" ->[Odczytaj] - Jeżeli wartość zapisana jest różna od zera to w zestawie wskaźników widnieje prawdopodobnie informacja o konieczności odwiedzenia serwisu Teraz jako nową wartość należy wpisać: 0 (zero). ->[Testuj] (Upewnij się, że sterownik akceptuje wprowadzoną wartość.) ->[Zapisz]...i gotowe. - UWAGA: Po skasowaniu inspekcji, na wyświetlaczu w zestawie wskaźników zamiast aktualnego przebiegu może pojawić się coś podobnego do tego: "--/--". Jeżeli tak się stanie, należy przejechać pojazdem krótki odcinek drogi, po pokonaniu którego wyświetlacz powinien powrócić do "normalnego" trybu pracy.
Piteros1 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 no bez przesady nie bede kilkanascie tysiecy czekal zeby wykasowac licznik, a z vaga korzystam, te cytaty nie potrzebne bo mam tez ta instrukcje ale dzieki za chec pomocy , wedlug mnie powinien byc jakis dostep do zegarow ew. sprobuje jeszcze raz z kasowaniem inspekcji
fragless1 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Jest tu ktoś, kto robi albo ma do sprzedania emulator poziomu i temp. oleju. Ja sam tego nie ogarniam. Chętnie bym przygarnął takie cudo, bo mnie wkurza ten sensor.
Piteros1 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Jest tu ktoś, kto robi albo ma do sprzedania emulator poziomu i temp. oleju. Ja sam tego nie ogarniam. Chętnie bym przygarnął takie cudo, bo mnie wkurza ten sensor. do pierwszego lepszego elektryka typu rtv badz telefonow, ja wsadzilem miske i cisza hurrrra odrazu miska grubsza niz stara wczesniej mialem alu teraz metal(avv)
fragless1 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Do zetora nie widziałem miski z czujnikiem. Najchętniej bym taką założył i po sprawie, ale nie spotkałem jeszcze. Wysłane z mojego HTC Wildfire za pomocą Tapatalk 2
Marcin6 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Do zetora nie widziałem miski z czujnikiem A z AVG nie będzie Ci pasować?
Hesik Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Bedzie tylko o tym nie wie Doreczone przez Edzia listonosza poprzez Tapatalk 4
Piteros1 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Do zetora nie widziałem miski z czujnikiem A z AVG nie będzie Ci pasować? ja wlasnie zalozylem z AVV tez pasuje
fanthomas18 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Ale tam wcześniej chyba chodziło o to, jak zmienić dystanse do wymiany a nie jak skasować inspekcje etc, sprawdzałem u siebie i inspekcje mam na 12 tys a chciałem przestawić na 10, wie ktoś jak to ogarnąć?
Piteros1 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 ja tez chcialem przestawic, tylko tyle mam latwiej ze na 15tys, mi pomoglo jedynie wcisniecie x i y na raz i wlacznie zaplonu i wsykoczylo mi ze service in 15 000, tylko nie wiem czy to ten olej czy serwic wyzerowalem, wlasnie jest problem z tym ze nie mozna vagiem znalesc zadnego dostepnego kanalu ;/
fragless1 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Do zetora nie widziałem miski z czujnikiem A z AVG nie będzie Ci pasować? ja wlasnie zalozylem z AVV tez pasuje A montowałeś ją do 1z? Bo po rozkładzie śrub widać, że się chyba 3 różnią? Nie ma z tym problemu? Już mi pisali, że z tych modeli pasują, ale wizualnie różnice widać. Trzeba coś rzeźbić z tymi miskami czy podchodzą bez problemu?
Piteros1 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Do zetora nie widziałem miski z czujnikiem A z AVG nie będzie Ci pasować? ja wlasnie zalozylem z AVV tez pasuje A montowałeś ją do 1z? Bo po rozkładzie śrub widać, że się chyba 3 różnią? Nie ma z tym problemu? Już mi pisali, że z tych modeli pasują, ale wizualnie różnice widać. Trzeba coś rzeźbić z tymi miskami czy podchodzą bez problemu? ja montowalem do afn-a, rozstaw pasuje mi zostalo pare srubek bo w nowej bylo mniej, a bylo to spowodowane tym ze trzymak skrzyni czy jak to sie tam nazywa w starej misce byl oddzielnie montowany a nowej misce byl na stale z nia zlaczony, przez co pozniej ciezej ja wsadzic, bo zeby wymienic miske np z mojego afn-a wystarczy podniesc silnik ale zeby zalozyc nowa trzeba jeszcze lape silnika odkrecic, a jest to spowodowane wlasnie owym trzymakiem skrzyni
fragless1 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Czyli do 1z też to powinno podejść, bo wg. ETKI w afn i 1z miski były te same w przedlifcie. Poszukam sobie takiej michy i też zamontuje u siebie. Dzięki za info. Wysłane z mojego HTC Wildfire za pomocą Tapatalk 2
bartekziomek89 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Ludziska ogarniał ktoś ostatnimi czasy przeróbkę zegarów z 96 na 2000 z białym podświetleniem i pełnym fisem? Nie czaje połowy tych pinów co gdzie połączyć. Ma ktoś może jakiś schemat czy coś podobnego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się