baraka Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 nie, bo tam nie ma opcji zmiany funkcji na fisie, ogólnie bym odradzał, szkoda kasy na 1/2 fis, lepiej zainwestuj w pelny fis ze swojego rocznika, ale jesli chcesz sie uprzec, to szukaj VDO ( czarna obudowa z tyłu) a nie jeager ( biala) , bedziesz musial zalatwic sobie emulator do oleju bo bedzie drzec sie sensor, tak tak tak nie myle sie , bedzie darł sensor , czujnik od klocków do masy, zmienic bedziesz musial pewnie zbiornik plynu chlod na polift, podpiac temp zewn pod licznik, mozesz pod niego podpiac klape i wszystkie drzwi zeby reagował na otwarcie któregos z nich Mozna prosic o link do aukcji.I co by było gdybym podlaczył do bez żadnych przerobek??Chyba problem z immo by był??
horny devil Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Masz przedlifta wiec imo poza zegrami. Generalnie to sprawa jest najprostrza
baraka Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Masz przedlifta wiec imo poza zegrami. Generalnie to sprawa jest najprostrza Dokładnie tak jak mówisz.Jest immo w puszce...W tym temacie jest dużo zbędnych postów,wartało by go jakos wyczyscic
kaju Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Chce ktoś rezać kontrole żarówek? Mam przekaźnik na sprzedaż, kostki FIS też
baraka Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Wie ktos czy moge kupic manetke z polifta 99-01..Czy bedzie pasowac do mojego 95 r
kaju Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Wie ktos czy moge kupic manetke z polifta 99-01..Czy bedzie pasowac do mojego 95 r wtyczki są inne
kaju Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 przerobić kostki to 30 min ale są też dalsze konsekwencje konwersji
czorny_07 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 przerobić kostki to 30 min ale są też dalsze konsekwencje konwersji niby jakie? przerzucasz 7kabli 3 kierunkowskaz i 4 wycieraczki, a reszta p&p
kaju Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 chodziło mi bardziej o olej i chłodziwo Andrzeju ale wszystko do zrobienia
czorny_07 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 chodziło mi bardziej o olej i chłodziwo Andrzeju ale wszystko do zrobienia a co ma manetka do chłodziwa i oleju?
kaju Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 chodziło mi bardziej o olej i chłodziwo Andrzeju ale wszystko do zrobienia a co ma manetka do chłodziwa i oleju? za trzeźwy jestę
baraka Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Czy jak zakupie 8D0919033P to bedzie ok??
czorny_07 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 chce podpiąć temp pod licznik tak sie składa, że pacjent mial termometr w starym liczniku, z które pina wziąć sygnał? dwa, pokazuje mi jakieś dziwne wartosci spalania 50 - 51,7, jedyny zółty kabalek z ecu
bediks Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Ale podpięty sygnał spalania lub wogole nie podpięty
Hardjack Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Czy to normalne że po dwóch godzinach jazdy pojawia się na fisie 2:00h i zaczyna mrugać?
soulmaster3m Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Czy to normalne że po dwóch godzinach jazdy pojawia się na fisie 2:00h i zaczyna mrugać? Czytajcie a znajdziecie. Instrukcja obsługi strona 93. Czas jazdy Wywiatlany jest czas jazdy, jaki upłynął od ostatniego skasowania pamięci. Po wyłączeniu zapłonu czas zostaje zachowany w pamięci. Jeżeli jazda będzie kontynuowana, czas jej trwania będzie doliczany. Maksymalna wyświetlana wartość może wynosić 23 godziny i 59 minut. Jeżeli ma być zmierzony czas jazdy od określonego momentu, należy skasować pamięć przez naciśnięcie przycisku "Re*set" Alarm czasu jazdy Po 2 godzinach jazdy następuje przełączenie aktualnie wyświetlanej funkcji na wyświetlanie czasu jazdy. Jednocześnie zaczyna migać czas ,2:00" przypominając kierowcy o konieczności zrobienia przerwy. Przez krótkotrwale naciśnięcie górnej lub dolnej strony przełącznika funkcji lub przycisku "Reset" można wyłączyć wyświetlanie alarmu. Jeżeli zapłon będzie nadal włączony lub przerwa będzie trwała mniej niż 10 minut, zawsze po dwóch kolejnych go*dzinach zostanie wywołany następny sygnał alarmowy i wyświetlony czas 4:00, 6:00 itd. Przy przerwie z wyłączonym zapłonem trwającej dłużej niż 10 minut następuje wyzerowanie licznika alarmu dotyczącego czasu Jazdy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się