DJ EDI Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Witam.Znalazlem rozpiske która pasuje do moich zegarów post na 477st 32-Pin Connector for Basic Functions, Blue 1 - Terminal 15 2 - Turn signal, right 3 - Speedometer output 1 4 - Open 5 - Sender for fuel gauge 6 - Airbag 7 - Terminal 31 sensor Ground (GND) 8 - Coolant temperature 9 - Terminal 31 load Ground (GND) 10 - Oil pressure switch 11 - Engine speed (RPM) signal 12 - Terminal 61 13 - CAT 14 - Self leveling suspension 15 - Terminal 58d 16 - Malfunction Indicator Lamp (MIL) 17 - High beam 18 - Turn signal, left 19 - ABS 20 - Terminal 58s 21 - Door contact (driver's door) 22 - Engine coolant low 23 - Terminal 30 24 - Terminal 31 load Ground (GND) 25 - K-wire 26 - Parking light, right 27 - Parking light, left 28 - Speedometer (input) 29 - Brake fluid level/pressure 30 - S-contact 31 - Seat belt buckle 32 - Electronic Stability Program (ESP) 32-Pin Connector for Additional Functions, Green 1 - Open 2 - Open 3 - Open 4 - Open 5 - W-wire 6 - Tailgate (Lowline model only) 7 - Brake pad (Highline model only) 8 - Input for outside buzzer control (currently not assigned) 9 - Input for outside chime control (currently not assigned) 10 - Low fuel level warning-output signal for Engine Control Module (ECM) 11 - Standing time output 12 - Air conditioning cutout 13 - Parking brake 14 - Electronic throttle 15 - Side marker light 16 - Open 17 - Open 18 - Open 19 - Open 20 - Open 21 - Oil temperature 22 - Open 23 - Open 24 - Open 25 - Open 26 - Open 27 - Open 28 - Open 29 - Open 30 - Speedometer output 2 31 - Open 32 - Open 20-Pin Connector for Multi-Function Display, Red 1 - Fuel consumption signal 2 - Open 3 - Open 4 - Open 5 - Outside air temperature 6 - Selector lever display 7 - Open 8 - Open 9 - Washer fluid 10 - Hydraulic pressure 11 - Trip computer reset 12 - Clock signal for radio frequency display 13 - Data signal for radio frequency display 14 - Trip computer (forward sequence) 15 - Enable signal for radio frequency display 16 - Tail lights/headlight low beam (indicator lights) 17 - Open 18 - Trip computer (reverse sequence) 19 - Brake lights 20 - Open I mam pytako do Was co to jest i gdzie to podłaczyc lub co podłaczyc do tego:) 1 - Terminal 15 7 - Terminal 31 sensor Ground (GND) 9 - Terminal 31 load Ground (GND) 12 - Terminal 61 15 - Terminal 58d 23 - Terminal 30 24 - Terminal 31 load Ground (GND) O co w tym chodzi i co to jest?? Które piny z wtyczki czerwonej 20 pin odpowiadaja za sterowanie fisem z manetki góra,reset itp. Pozdrawiam
!rafi Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Co do manetki masz napisane Trip computer .... (Piny11, 14,18)
Fenrir Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Wie ktoś może czy rozpiska wyżej wrzucona przez DJ EDI będzie pasowała w pełni także do licznika A6 4B0 919 881x ?
DJ EDI Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Panowie mam problem z poducha.Podlaczylej wszystko według rozpiski wyżej czyli z 26 pinowej kostki niebieskiej pin nr 9 pod 32 pinowa kostke niebieska pin nr 6 i teraz tak nie ma zadnego bledu ale pali się lampa od poduszki na zegarach i nic nie mogę skasować cos jest nie tak.Gdzies wyczytałem ze trzeba pin 9 z niebieskiej kostki podpiac pod pin 12 32 pinowej kpostki i tak zrobiłem.Efekty takie ze kontrolka się nie pali:) he ale jest ale na vagu jest błąd 1025 Tigger for On Boadr Diagnostic Lamp.Malfunction. 31-00- Open of Short to Ground Jak z tego wybrnąć proszę o pomoc.Pisze z garażu i proszę o szybka odpowiec bo nie wiem co mam zrobić.Prosba o pomoc.
Pulpit Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Panowie, na które piny dać prądu na licznik z A6 4B0 920 933G żeby zobaczyć w jakim stanie jest FIS? Wpadł mi przez przypadek taki licznik i się zastanawiam jak i czy da się go sprawdzić? Jak jest ze skalowaniem prędkości? tzn. mam u siebie 260 i 130 na środku, w tym zegarku jest 260 i seta na środku i nie ukrywam, że wolał bym takie zegary, bo to zdecydowanie lepiej przyśpiesza Czy mogę podłączać pod swoje kostki ten licznik i nie dostać z jaśka buzię? IMO się nie rozjedzie? ogólnie strasznie jestem zielony w tym temacie, a jedyny temat z licznikiem to chyba ten i prawie 500 stron jak by mógł ktoś coś podpowiedzieć to byłbym wdzięczny:hi:
kaju Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Panowie, na które piny dać prądu na licznik z A6 4B0 920 933G żeby zobaczyć w jakim stanie jest FIS? Wpadł mi przez przypadek taki licznik i się zastanawiam jak i czy da się go sprawdzić? Jak jest ze skalowaniem prędkości? tzn. mam u siebie 260 i 130 na środku, w tym zegarku jest 260 i seta na środku i nie ukrywam, że wolał bym takie zegary, bo to zdecydowanie lepiej przyśpiesza Czy mogę podłączać pod swoje kostki ten licznik i nie dostać z jaśka buzię? IMO się nie rozjedzie? ogólnie strasznie jestem zielony w tym temacie, a jedyny temat z licznikiem to chyba ten i prawie 500 stron jak by mógł ktoś coś podpowiedzieć to byłbym wdzięczny:hi: 933G to już gruby licznik. Jeśli masz 130 na środku, to albo masz anglika, albo tarczke prędkościomierza fake EU, czyli taka, żeby się wsad licznika zgadzał... W prawidłowym liczniku EU jest właśnie na środku 100. Z jaśka w pysk nie dostaniesz, immo idzie ogarnąć.
DJ EDI Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Panowie mam problem z poducha.Podlaczylej wszystko według rozpiski wyżej czyli z 26 pinowej kostki niebieskiej pin nr 9 pod 32 pinowa kostke niebieska pin nr 6 i teraz tak nie ma zadnego bledu ale pali się lampa od poduszki na zegarach i nic nie mogę skasować cos jest nie tak.Gdzies wyczytałem ze trzeba pin 9 z niebieskiej kostki podpiac pod pin 12 32 pinowej kpostki i tak zrobiłem.Efekty takie ze kontrolka się nie pali:) he ale jest ale na vagu jest błąd 1025 Tigger for On Boadr Diagnostic Lamp.Malfunction. 31-00- Open of Short to Ground Jak z tego wybrnąć proszę o pomoc.Pisze z garażu i proszę o szybka odpowiec bo nie wiem co mam zrobić.Prosba o pomoc. Panowie poradzcie cos.Kurcze nie moge tego ogarnac
Pulpit Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Panowie, na które piny dać prądu na licznik z A6 4B0 920 933G żeby zobaczyć w jakim stanie jest FIS? Wpadł mi przez przypadek taki licznik i się zastanawiam jak i czy da się go sprawdzić? Jak jest ze skalowaniem prędkości? tzn. mam u siebie 260 i 130 na środku, w tym zegarku jest 260 i seta na środku i nie ukrywam, że wolał bym takie zegary, bo to zdecydowanie lepiej przyśpiesza Czy mogę podłączać pod swoje kostki ten licznik i nie dostać z jaśka buzię? IMO się nie rozjedzie? ogólnie strasznie jestem zielony w tym temacie, a jedyny temat z licznikiem to chyba ten i prawie 500 stron jak by mógł ktoś coś podpowiedzieć to byłbym wdzięczny:hi: 933G to już gruby licznik. Jeśli masz 130 na środku, to albo masz anglika, albo tarczke prędkościomierza fake EU, czyli taka, żeby się wsad licznika zgadzał... W prawidłowym liczniku EU jest właśnie na środku 100. Z jaśka w pysk nie dostaniesz, immo idzie ogarnąć. no a jak:decayed: czyli odepne swój, zapinam tego z A6, lookam czy si, podpinam swój stary i nie ma kwaitków? 933g to co w nim jest takiego srogiego?
kaju Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Masz pełny lift? Teraz masz jaki zegarek, cyfrowy czy analogowy?
Pulpit Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 tak pełny lift, zegarek analog i brak ramek na gajgerkach, tym się różnią z wyglądu, w sumie dla tych ramek go wziąłem no i ja mam całe czerwone podświetlenie, a tu raczej jest biało- czerwone plus u mnie nie ma info o otwarciu drzwi, tylko o klapie bagażnika, a tu pewnie będzie ale musze na niego jakoś podać napięcie żeby zobaczyć jak fis wygląda
DJ EDI Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Widze ze nikt nie pomoze.Panowie nie wieze ze nikt nie mial takiego problemu jak Ja.Zegary sa fajne wszystko jest prawie oki tylko jest problem z tym begiem.Poradzcie cos Pany
kaju Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Pulpit, nie pokaże Ci ani otwartych drzwi ani bagażnika i będzie odwrotnie wskazywał paliwo (do ogarnięcia we wsadzie) - to jest licznik z A6. Info o drzwiach idzie po module komfortu, u siebie możesz zapomnieć o tej opcji. Żeby ruszył jak należy to czeka Cie przekładka kilku pinów, bo się nie zgadza rozpiska. Immo oczywiście jest w zegarach, ale masz niepełny lift, auto Twoje pochodzi z pierwszej połowy 99 roku, stąd masz czerwone podświetlenie i analogowy zegarek. DJ EDI przechodziłeś z zegarów przedliftowych na poliftowe, tak? Przedliftowe zegary świecą na żarówkach, a poliftowe na diodach - prawdopodobnie dlatego świeci Ci AB.
Marcin6 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Panowie czujniki zużycia klocków są tylko z przodu, czy z tyłu też?
kaju Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Panowie czujniki zużycia klocków są tylko z przodu, czy z tyłu też? tylko przód.
bediks Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 ale jezeli istnieja do zalozenia na tył z czujnikami to mozesz sobie podlaczyc tez tylne
Marcin6 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Interesuje mnie jak jest ori, bo wyskoczyła mi kontrolka Czas na inwestycje...
bediks Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 warto sprawdzic czy instalacja dziala najpierw bo czesto gesto padala wiazka ta co idzie z nadkola do klocka duzo ludzi wymienialo klocki a kontrolka dalej kula
kaju Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Interesuje mnie jak jest ori, bo wyskoczyła mi kontrolka Czas na inwestycje... dziura w podłodze i jak Fred Flintston
bediks Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 nie lepiej wyrzucac z okna dekiel od studzienki na lancuchu ?? :dziura:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się