Banan Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Widzisz w b5 taki sygnał jak się miało 1/2 fis był juz poprowadzony , jeśli po założeniu Full fisa licznik pokazywał 51 to oznaczało ze h*jowy wsad w liczniku albo sam licznikCzyżby w C5 nie było tego poprowadzonego przy 1/2 Fis, upewnij się , bo jeśli masz kabel pociągnięty to dla mnie coś nakombinowane z licznikiem , może to angol z wgranym wsadem Eu Licznik z europejczyka , ale sprawdzam teraz w ELSIe i wynika że i tak powinno być po CAN ---------- Post dopisany at 14:19 ---------- Poprzedni post napisany at 13:08 ---------- Wszystko śmiga - okazało się że licznik nie komunikuje się z Ecu po Can( blok pomiarowy 125 w liczniku pokazuje komunikacje 0 brak , 1 jest ) - zmiana adaptacji na kanale 60 na prawidłową i działa. Najlepsze jest to że niazauważyłem że nia palił się epc i kontrolka silnika. Oświeciło mnie jak po zmianie adaptacji zaświeciły się.
soulmaster3m Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Czyli jak zwykle usiąść na spokojnie i wszystko powoli przejrzeć.
Banan Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Dokładnie niepotrzebnie siałem panikę i spam na forum
soulmaster3m Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Każdy kolejny problem to +1 do doświadczenia. LVL leci, będzie RES. :grin:
DJ EDI Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Witam Panowie, który pin odpowiada za ta kontrolke zielona po lewej stronie ta pod 4 obrotomieza po wl swiatel właśnie w tych zegarach na foto poniżej. http://s29.postimg.org/5px5chqb7/images.jpg zegary z 99r z analogowym zegarkiem.kostki 32pin niebieska i 32pin zielona.20pin czerwona. Panowie nie patrzcie na strzalke bo to jest przykladowe zdjecie. To jest zdjecie jak jeszcze były zamontowane w aucie i widac na nich ze działa,posiadam cala instalacje oryginalna z tych zegarów.
soulmaster3m Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Witam Panowie, który pin odpowiada za ta kontrolke zielona po lewej stronie ta pod 4 obrotomieza po wl swiatel właśnie w tych zegarach na foto poniżej.http://s29.postimg.org/5px5chqb7/images.jpg zegary z 99r z analogowym zegarkiem.kostki 32pin niebieska i 32pin zielona.20pin czerwona. Panowie nie patrzcie na strzalke bo to jest przykladowe zdjecie. To jest zdjecie jak jeszcze były zamontowane w aucie i widac na nich ze działa,posiadam cala instalacje oryginalna z tych zegarów. http://s11.postimg.org/z07pqctpr/4125504748.jpg From m.y. 1998 to m.y. 1999 32-pin connector for basic functions, blue: 26 - Parking light, right 27 - Parking light, left ?? ---------- Post dopisany at 19:29 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ---------- Pin 26 idzie do manetki i PINu 5/PL a PIN 27 idzie do manetki do pinu 4/PR. Oba są chyba sparowane i podawany jest na nie plus z pinu 6/30 czyli stałego plusa.
baraka Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 panowie,pytanko..nie mam klimy wiec nie mam tez czujnika temp zewnetrznej.czy jak kupie taki 2-pinowyczujnik temperatury zewnętrznej audi a4 94-98 2.6 (4228043784) - allegro.pl - więcej niż aukcje. to czy bez problemu fis go ogarnie?? Jeden kablek do wtyczki od fisa,a drugi gdzie??masa czy plus?? naprowadzi mnie ktos??
DJ EDI Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Mam podlaczone tak 26 pin z niebieskiej kostki 26pinowej na pin 27 niebieskiej kostki 32 pinowej. Natomiast pin 13 z niebieskiej kostki 26pinowej na pin 26 niebieskiej kostki 32 pinowej. i nie swieci ta zielona kontrolka od wł swiateł.Podswietlenie zegarów wl manetka i brzeczy jak mam wł swiatła i wyciagne kluczyki ze stacyjki.
soulmaster3m Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Najsampierw to PROSZĘ, BŁAGAM PISZ PO POLSKU bo się większości muszę domyślać. Czyli: wielkie litery, interpunkcja, znaki diakrytyczne itd. Piny to tak jak piszesz. Nie świeci kontrolka to może najprościej w świecie sprawdź czy nie ma przepalonej żarówki bo chyba na żarówkach przedlifty są. Ty poczekaj bo nie kumam. Co ci brzęczy? Kluczyk, manetka, stacyjka, co ci brzęczy? Bo tak piszesz, że nie rozumiem.
soulmaster3m Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Soul on wsadzil polifta do przedlifta To już od kilkunastu postów wiem. Nie zmienia to sytuacji, poprawna polszczyzna obowiązuje zawsze. Dwa, nie polifta a między lifta skoro mówi o 20-pinowej czerwonej kostce.
DJ EDI Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Wrzuciłem fotke zegarów jakie kupiłem dokładnie takie: One sa na diodach:) i jak widac na fotce jest to sprawne i działa.Kwestia jest dobrze podlaczenia pinów.To brzeczenie to glosniczek sygnalizuje ze mam wł swiatła bez kluczyków w stacyjce,tak samo daje dzwiek jak wł lewy lub prawy kierunek czyli jest dobrze podłaczone bo starych zegarach tez tak miałem.Mysle ze teraz zrozumiale napisałem z tym buczeniem:)
soulmaster3m Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 No tak ma być, buzzer to normalne jak ma się otwarte drzwi i włączone lewe, prawe lub oba światła postojowe, więc w czym problem?
DJ EDI Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 No tak ma być, buzzer to normalne jak ma się otwarte drzwi i włączone lewe, prawe lub oba światła postojowe, więc w czym problem? Problem w tym ze nie swieci sie ta zielona kontrolka od wl swiatel.Pisałem z tyb buzerem zeby wyjasnic wam ze mam to dobrze podlaczone tak mi sie wydaje.Prosze o pomoc moze ktos tez walczyl z ta zielona kontrolka od wl swiatel.
soulmaster3m Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Przypomnij mi, świeciła wcześniej? Gdzie indziej? A na koniec wyjdzie, że dioda ma zimne luty i nie świeci. A gdy już umrze wszelka nadzieja okaże się, że w jednym roczniku na te piny podawany jest plus a w innym minus. Nie wiem, przeleć elsę, ale u mnie jest plus a "Sam naprawiam" jest tak stary, że hoho i tam też plus, więc pewnie zawsze plus.
DJ EDI Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Przypomnij mi, świeciła wcześniej? Gdzie indziej?A na koniec wyjdzie, że dioda ma zimne luty i nie świeci. A gdy już umrze wszelka nadzieja okaże się, że w jednym roczniku na te piny podawany jest plus a w innym minus. Nie wiem, przeleć elsę, ale u mnie jest plus a "Sam naprawiam" jest tak stary, że hoho i tam też plus, więc pewnie zawsze plus. Słuchaj na #11336 poscie mam wstawione zdjecie moich zegarów dokładnie takie kupiłem jakie sa na zdjeciu i widac tam ze swieci zielona kontrolka od swiateł takze watpie ze sa jakies zimne luty.Dodam ze mam cala oryginalna instalacje od tych zegarów.
witek1234 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Panowie poszukuje wsadu do icznika vdoo 98r benza fis może sie ktoś podzielić ? ten z analogowym zegarkiem i czerwoną kostką
robak26 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Witam. Moja A4 B5 11.2000r. 1.9TDi AJM. Na pokładzie pół-FIS. Jaegger czy coś w tym rodzaju. W numerze ma "920" to niby na CAN-ie. Pytanie do znawców tematu: czy mogę zastąpić ten licznik VDO pełnym FIS-em. Dodam, że za cholerę nie mogę odczytać PIN-u w moim liczniku. Używam Commander 3.6. Z VDO jest łatwiej.
bediks Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 trzymajcie mnie mozesz sobie nawet zastapic licznikiem z a6 a to ze 920 to nie znzcy ze ma can, poł fisy nie maja mozliwosci komunikacji po can chyba ze te z a6
robak26 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 A do odczytania PIN-u muszę się zaopatrzyć w Tacho-pro? Czy u mnie jest immo2 czy immo3? W ogóle to dzięki za podpowiedź bediks
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się