bediks Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 jaki miesiac produkcji /rejestracji tego auta bo w ok maju bylo zmiana z immo 2 na 3 z jeagera nie wiem czym zczytac, tzn wiem ale magic dash can raczej nie masz czym tanim nie mam pojecia, jesli masz immo 2 to z jagera nie bedzie Ci rzecz jasna potrzebny
robak26 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Po VIN-ie wychodzi, że model 2001, pierwsza rejestracja 14-11-2000 Zawsze myślałem, że gdy mamy immo3 to w liczniku powinien być aktywny kanał 50 (adaptacja).
bediks Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 bo tak jest a co nie masz ?? moze byc jak u mnie czyli u mnie pierwsza rejestracja byla tez 11.2000 ale uprzejmie pewien kolega mi sprawdzil ze moje auto z fabryki wyjechalo w maju i mam immo 3 moze twoj zostal zrobiony np w marcu a dopiero w listopadzie sprzedany i dlatego masz immo 2
robak26 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Jutro sprawdzę tylko nie pamiętam, czy trzeba się przed tym zalogować pinem?
Banan Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Zmieniałem w A6 C5 z 2001 1/2 Fis na pełnego fisa. Ze sczytaniem pinu z Jeagera półfisa nawet nie kombinowałem samemu -wybrałem się do fachowca i on programatorem takim wpinanym na obd uzyskał go w 30-40 sekund Co do kanału 50 w adaptacji to Vag-com 3.11 i 4.09 nie widział go - udało mi się Polskim Vagiem , więc pewno pozostaje K+CAN lub VCDS
bediks Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Ja u siebie vcds 1.2 chyba miałem dostępny
robak26 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 A ze wsadu silnika można odczytać PIN? Wsad silnika udało mi się skopiować.
baraka Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Panowie chodzi o kabelek temp oleju.Czujnik wkrecilem w podstawe,złaczka (kabel biało niebieski) wisiała obok czujnika cisnienia oleju ,ale nie mam tego kabla przy ecu tak jak na fotce.Nie mam takiego kabla w tej wtyczce..Gdzie go szukac??
pablo_9 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 http://s8.postimg.org/qtqace4wx/rys.jpgPanowie chodzi o kabelek temp oleju.Czujnik wkrecilem w podstawe,złaczka (kabel biało niebieski) wisiała obok czujnika cisnienia oleju ,ale nie mam tego kabla przy ecu tak jak na fotce.Nie mam takiego kabla w tej wtyczce..Gdzie go szukac?? sprawdz dobrze u mnie to tak wyglądało podczas montażu
baraka Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 W ADP chyba jest jakos inaczej:kwasny:..Od spalania jest w drugiej kostce(tak jak ma byc),musze przejrzeć reszte kostek skoro tak.Albo podciągnac osobny kabel
horny devil Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Pany. Myślałem że mój licznik padał bo mi poziom paliwa w ciepłe dni pokazywał na maxa a potem opadał do właściwego poziomu. Zmieniłem licznik i dziś to sam. Co jest przyczyną?? Pływak pada czy drugi licznik j**nięty?
baraka Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Pany. Myślałem że mój licznik padał bo mi poziom paliwa w ciepłe dni pokazywał na maxa a potem opadał do właściwego poziomu. Zmieniłem licznik i dziś to sam. Co jest przyczyną?? Pływak pada czy drugi licznik j**nięty? Tez tak miałem że wariował.Wyciągnąlem i przeczyscilem specjalnym sprayem te plytke ze skalą i chodzi jak nowy.I oczywiscie wszystkie złączki
arre Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Pany. Myślałem że mój licznik padał bo mi poziom paliwa w ciepłe dni pokazywał na maxa a potem opadał do właściwego poziomu. Zmieniłem licznik i dziś to sam. Co jest przyczyną?? Pływak pada czy drugi licznik j**nięty? trafic drugi licznik z taka sama usterka to jak wygrac w totoloto wiec szukal bym przyczyny gdzie indziej
horny devil Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Dzieki. Zastanawia mnie fakt ze jak jest zimno to bangla. Ale zanurkuje do bagaja i bedzie wszystko jasne
blant88 Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Panowie mam problem taki że jak przekładam starą manetke na nową FIS to zaczynają wycieraczki cały czas chodzić i spryskiwacze cały czas sikają a jak dam spowrotem starą to wszystko jest ok a no i do jakich pinów sie trzeba podłączyć przy kierownicy chodzi mi o przyciski góra,doł,reset bo przy liczniku to wiem ale niewiem jak przy kierownicy
bediks Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Masz w poradniku soulmastera opisane Możliwe ze uszkodzona manetka, jak by co mam do avanta na sprzedaż taka z fisem , bo już z regulacja prędkości wycieraczek masz ?
blant88 Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Masz w poradniku soulmastera opisane Możliwe ze uszkodzona manetka, jak by co mam do avanta na sprzedaż taka z fisem , bo już z regulacja prędkości wycieraczek masz ? tak ---------- Post dopisany at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany at 14:45 ---------- a gdzie jest ten poradnik bo jakoś szukam i nie umiem znaleźć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się