Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oczywiscie ze mozna zlecic ale jakos nie ufam tym wymieniaczom

Ale tak szczerze to po co wymieniac cala miske tylko po to zeby zgasic komunikat ? koszta wymiany miski silnik 1.9 tdi ahu czy afn to ..80 miska nowa 60 uszczelka i kilka godzin roboty natomiast ile kosztuje nowa miska z czujnikiem aluminiowa ?....a jaka roznica w funkcjiach fisa 1 opcja ?

Mnie latwiej bylo zrobic emulator wgrac wsad i po robocie wszystkie funkcjie fisa dzialaja drzwi pokazuje wszystkie , biale podswietlanie i temperatura oleju dzaiala koszta w przyblizeniu zegary 100zl fis uwalony przelozylem z zegarkow z a6 emulator okolo 30zl i czujnik do filtra okolo 20zl manetka 50zl zegary 12.2000r wgranie wsadu 50zl wskaznik z przedlifta do oliwy free od ziomka pozniej uwalilem kombinujac 20zl

Jak juz wymieniac zegary to na biale podswietlanie i full fis inaczej nie ma efektu

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Moj obecny licznik licznik kosztował mnie ok 120 zł

Nie dość ze fis igla, ori Europa z 2004 r :-D zauważyłem ze tak jak w a6 poliftach sposob montażu wyświetlacza w liczbiku jest inny niż do roku 2000 i może dlatego one wszystkie igły, dałem za niego 200 zł, za sto złotych kupiłem igle licznik a6 , zabrałem z niego szybkę z ringami za 100 zł warta jakby nie patrzećc , a licznik sprzedałem za 200, czyli tak naprawdę licznik mam za darmo, manetka 20 zł dałem , o sory 20 zł dałem za antene radiowa i palma się też świeci

Opublikowano

The A4 możesz dokładniej opisać co trzeba zrobić żeby temp zadziałała. Tzn. tak, wylutowuje wskaźnik temperatury z licznika i wkładam w to miejsce wskaźnik od licznika z czerwonym podświetleniem. Ok, ale co z tymi nóżkami, są tam trzy. Możesz dokładnie opisać do której nóżki podać sygnał z czujnika i co zrobić z pozostałymi. Sygnał podajemy bezpośrednio na któraś nóżke czy pod pin w kostce, tak jak w liczniku przedlift owym?

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Moj obecny licznik licznik kosztował mnie ok 120 zł

Nie dość ze fis igla, ori Europa z 2004 r :-D zauważyłem ze tak jak w a6 poliftach sposob montażu wyświetlacza w liczbiku jest inny niż do roku 2000 i może dlatego one wszystkie igły, dałem za niego 200 zł, za sto złotych kupiłem igle licznik a6 , zabrałem z niego szybkę z ringami za 100 zł warta jakby nie patrzećc , a licznik sprzedałem za 200, czyli tak naprawdę licznik mam za darmo, manetka 20 zł dałem , o sory 20 zł dałem za antene radiowa i palma się też świeci

Nie do końca zrozumiałem. To jaki ty aktualnie licznik u siebie posiadasz?

Opublikowano

Orginalny a4 ale z 2004 , ktoś musiał sobie kiedyś w serwisie wymienić, jak go rozbieralem to zauważyłem ze w nim jak i a6 polift montaż wyświetlacza jest nieco inny niż w liczbikach sprzed 2000 r , pewnie tu siedzi diabeł dlaczego wszystkie liczniki po 2000 r maja sprawne wyświetlacze a te przed wysrane

Opublikowano

Montaż to jedno - taśmy siadają, wiadomo. Ale same wyświetlacze też ulegają uszkodzeniu - blaknięcie pod wpływem temperatury.

Opublikowano

Ja juz dokladnie nie pamietam jak to jest, dokladnie wszystko jest tu opisane a sam z 50 razy pisalem jak to zrobic

Jak w weekend wezme sie to porobie wam fotki i cos dokladniej wrzuce zeby nie bylo ze ktos cos sobie uwali

podstawa to po zmiane wskaznika odciac ori sciezki od niego i podpinasz w pin od temp oliwy 1 kabel a2 z czujnika do drugiej nozki wskaznika ktorej nie pamietam chyba obojetne ?????

Opublikowano

Panowie jestem w trakcie montażu fisa z którego przewodu z orginalnego termometru wziąć sygnał temp? bo w fisie potrzebny jest tylko ten sygnał ( w małej kostce) a w tym termometrze mam 5 przewodów. :/
Rozumiem że tamta reszta +/- itp nie będzie potrzebna?


Ok zamontowalem z przewodu brozowo-żółtego. Spalanie dziala i temp oleju, obroty i licznik tez, ale wywala błędy lamp i spryskiwaczy a mi sie wydaje ze w czerwonej kostce nie ma tam tych pinów.
A i jeśli czegoś nie mam to mam to zmasowac?
Nie dziala mi jeszcze manetka Fis przycisk do góry.
Po zamontowaniu FISa wywaliło dodatkowo blad poduszki :(
Opublikowano

Miałem uk nsi czy jakos tak a mam teraz vdo.

Opublikowano

Przedlift ma czujnik w pompce sprysku i zwiera on do masy gdy jest pusty. Polift ma odwrotnie zwiera caly czas a jak pusty to rozwiera.

Reszte zmasowalem i bangla. Co do airbagu to nie pomogw bo ja nie mialem takiego problemu

Opublikowano

Po zamontowaniu FISa wywaliło dodatkowo blad poduszki :(

Kasowales blad? Po skasowaniu wraca?

Opublikowano

Panowie ja troszkę odbiegnę od tematu, ale POSZUKUJE wszędzie...

wsadu do licznika Eeprom

Nr. wsadu 4B0 920 933L
pamięć: 93c86
licznik VDO

Czy jest ktoś w stanie pomóc???? Szukam już wszędzie i ręce mi opadają. ;(

Opublikowano

Po zamontowaniu FISa wywaliło dodatkowo blad poduszki :(

Kasowales blad? Po skasowaniu wraca?

No właśnie po skasowaniu wraca :/ na starych zegarach tego nie było.

Bo taśma airbagunto blad był by inny chyba nie?

Opublikowano

Daj nr bledu.

Opublikowano

Kod: 01025 dodam ze lampka airbag swieci non stop.

Opublikowano

Kod: 01025 dodam ze lampka airbag swieci non stop.

Z innego forum:

"Zmienialem zegary na pelne z FIS em i okazalo sie ze w starej wtyczce brakowalo masy, wystarczylo ja podciagnac. Niebieska kostka 26 pinow pin 12 masa, vag i bledu nie ma. dzieki za pomoc."

Kodowanie oczywiscie ustawiles takie jak miales w starych zegarach ?

Opublikowano

Ok, zobaczę tą wtyczkę czy mam tam w pinie 12 coś, a kodowanie ? chodzi ci o to co można tam przestawić między r4 a v6? instruments -> Recode ? mam takie samo.

Opublikowano

Tak chodziło o recode, sprawdz ten pin i daj znac.

Opublikowano

Z początku masz same zera wszystkie dodatki wyłączone.

a i powiedz mi bo wywala mi błąd od sprysków który pin za to odpowiada? bo w rozpisce pinów znaleźć nie mogę:

Licznik przed 1997 r.

connector, blue, 26-pin

1 -not used

2 -Buzzer actuation

3 -Terminal 15

4 -Terminal 15

5 -not used

6 -Terminal 61

7 -Handbrake/brake malfunction

8 -ABS direct

9 -Airbag direct

10 -CAT

11 -ABS inverted

12 -Airbag inverted

13 -Right parking light

14 -Ignition lock, S-Contact

15 -Buzzer actuation

16 -not used

17 -not used

18 -Oil pressure 1.8 bar

19 -Terminal 58d

20 -Coolant level

21 -Right turn signal

22 -Main beam

23 -Speedometer input

24 -Brake fluid

25 -Brake pad

26 -Left parking light

connector, yellow, 26-pin

1 -Terminal 58

2 -Terminal 58

3 -Engine-speed signal

4 -A/C compressor

5 -Time - output

6 -Vehicle speed signal 1

7 -Vehicle speed signal 2

8 -Door contact, driver's side

9 -Terminal 30

10 -Terminal 30

11 -not used

12 -Tank warning

13 -Left turn signal

14 -not used

15 -not used

16 -Belt buckle switch

17 -not used

18 -Terminal 31

19 -Terminal 31

20 -Diagnosis wiring

21 -not used

22 -not used

23 -Glow plug indicator lamp

24 -Immobiliser

25 -Fuel gauge sender

26 -Coolant temperature sender

connector, black, 20-pin

1 -Consumption signal (sygnał ECU)

2 -not used

3 -not used

4 -not used

5 -Ambient temperature (temp. Otoczenia)

6 -Gear indicator - wskaźnik biegów

7 -not used

8 -not used

9 -Coolant level - poziom płynu chłodzącego

10 -Hydraulic system pressure - Ciśnienie w układzie hydraulicznym

11 -On-board computer - Reset

12 -Radio/telephone - Clock

13 -Radio/telephone - Data

14 -On-board computer, left

15 -Radio/telephone - Enable

16 -Tail lights/dipped beams - Światła tylne / Światła mijania

17 -Glow plug relay - Przekaźnik świecy poświata

18 -On-board computer, right

19 -Brake light - światło hamowania

20 -not used

connector, black, 4-pin

1 -Oil temperature sender (temp. Oleju)

2 -not used

3 -not used

4 -not used

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...