The a4 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Oczywiscie ze mozna zlecic ale jakos nie ufam tym wymieniaczom Ale tak szczerze to po co wymieniac cala miske tylko po to zeby zgasic komunikat ? koszta wymiany miski silnik 1.9 tdi ahu czy afn to ..80 miska nowa 60 uszczelka i kilka godzin roboty natomiast ile kosztuje nowa miska z czujnikiem aluminiowa ?....a jaka roznica w funkcjiach fisa 1 opcja ? Mnie latwiej bylo zrobic emulator wgrac wsad i po robocie wszystkie funkcjie fisa dzialaja drzwi pokazuje wszystkie , biale podswietlanie i temperatura oleju dzaiala koszta w przyblizeniu zegary 100zl fis uwalony przelozylem z zegarkow z a6 emulator okolo 30zl i czujnik do filtra okolo 20zl manetka 50zl zegary 12.2000r wgranie wsadu 50zl wskaznik z przedlifta do oliwy free od ziomka pozniej uwalilem kombinujac 20zl Jak juz wymieniac zegary to na biale podswietlanie i full fis inaczej nie ma efektu
bediks Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Moj obecny licznik licznik kosztował mnie ok 120 zł Nie dość ze fis igla, ori Europa z 2004 r :-D zauważyłem ze tak jak w a6 poliftach sposob montażu wyświetlacza w liczbiku jest inny niż do roku 2000 i może dlatego one wszystkie igły, dałem za niego 200 zł, za sto złotych kupiłem igle licznik a6 , zabrałem z niego szybkę z ringami za 100 zł warta jakby nie patrzećc , a licznik sprzedałem za 200, czyli tak naprawdę licznik mam za darmo, manetka 20 zł dałem , o sory 20 zł dałem za antene radiowa i palma się też świeci
Sqizzy Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 The A4 możesz dokładniej opisać co trzeba zrobić żeby temp zadziałała. Tzn. tak, wylutowuje wskaźnik temperatury z licznika i wkładam w to miejsce wskaźnik od licznika z czerwonym podświetleniem. Ok, ale co z tymi nóżkami, są tam trzy. Możesz dokładnie opisać do której nóżki podać sygnał z czujnika i co zrobić z pozostałymi. Sygnał podajemy bezpośrednio na któraś nóżke czy pod pin w kostce, tak jak w liczniku przedlift owym? Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Labiel Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Moj obecny licznik licznik kosztował mnie ok 120 zł Nie dość ze fis igla, ori Europa z 2004 r :-D zauważyłem ze tak jak w a6 poliftach sposob montażu wyświetlacza w liczbiku jest inny niż do roku 2000 i może dlatego one wszystkie igły, dałem za niego 200 zł, za sto złotych kupiłem igle licznik a6 , zabrałem z niego szybkę z ringami za 100 zł warta jakby nie patrzećc , a licznik sprzedałem za 200, czyli tak naprawdę licznik mam za darmo, manetka 20 zł dałem , o sory 20 zł dałem za antene radiowa i palma się też świeci Nie do końca zrozumiałem. To jaki ty aktualnie licznik u siebie posiadasz?
bediks Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Orginalny a4 ale z 2004 , ktoś musiał sobie kiedyś w serwisie wymienić, jak go rozbieralem to zauważyłem ze w nim jak i a6 polift montaż wyświetlacza jest nieco inny niż w liczbikach sprzed 2000 r , pewnie tu siedzi diabeł dlaczego wszystkie liczniki po 2000 r maja sprawne wyświetlacze a te przed wysrane
Labiel Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Montaż to jedno - taśmy siadają, wiadomo. Ale same wyświetlacze też ulegają uszkodzeniu - blaknięcie pod wpływem temperatury.
The a4 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Ja juz dokladnie nie pamietam jak to jest, dokladnie wszystko jest tu opisane a sam z 50 razy pisalem jak to zrobic Jak w weekend wezme sie to porobie wam fotki i cos dokladniej wrzuce zeby nie bylo ze ktos cos sobie uwali podstawa to po zmiane wskaznika odciac ori sciezki od niego i podpinasz w pin od temp oliwy 1 kabel a2 z czujnika do drugiej nozki wskaznika ktorej nie pamietam chyba obojetne ?????
darek995 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Panowie jestem w trakcie montażu fisa z którego przewodu z orginalnego termometru wziąć sygnał temp? bo w fisie potrzebny jest tylko ten sygnał ( w małej kostce) a w tym termometrze mam 5 przewodów. :/ Rozumiem że tamta reszta +/- itp nie będzie potrzebna? Ok zamontowalem z przewodu brozowo-żółtego. Spalanie dziala i temp oleju, obroty i licznik tez, ale wywala błędy lamp i spryskiwaczy a mi sie wydaje ze w czerwonej kostce nie ma tam tych pinów. A i jeśli czegoś nie mam to mam to zmasowac? Nie dziala mi jeszcze manetka Fis przycisk do góry. Po zamontowaniu FISa wywaliło dodatkowo blad poduszki
darek995 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Miałem uk nsi czy jakos tak a mam teraz vdo.
horny devil Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Przedlift ma czujnik w pompce sprysku i zwiera on do masy gdy jest pusty. Polift ma odwrotnie zwiera caly czas a jak pusty to rozwiera. Reszte zmasowalem i bangla. Co do airbagu to nie pomogw bo ja nie mialem takiego problemu
!rafi Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Po zamontowaniu FISa wywaliło dodatkowo blad poduszki Kasowales blad? Po skasowaniu wraca?
maciek.bielsko Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Panowie ja troszkę odbiegnę od tematu, ale POSZUKUJE wszędzie... wsadu do licznika Eeprom Nr. wsadu 4B0 920 933Lpamięć: 93c86licznik VDO Czy jest ktoś w stanie pomóc???? Szukam już wszędzie i ręce mi opadają. ;(
darek995 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Po zamontowaniu FISa wywaliło dodatkowo blad poduszki Kasowales blad? Po skasowaniu wraca? No właśnie po skasowaniu wraca :/ na starych zegarach tego nie było. Bo taśma airbagunto blad był by inny chyba nie?
darek995 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Kod: 01025 dodam ze lampka airbag swieci non stop.
!rafi Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Kod: 01025 dodam ze lampka airbag swieci non stop. Z innego forum: "Zmienialem zegary na pelne z FIS em i okazalo sie ze w starej wtyczce brakowalo masy, wystarczylo ja podciagnac. Niebieska kostka 26 pinow pin 12 masa, vag i bledu nie ma. dzieki za pomoc." Kodowanie oczywiscie ustawiles takie jak miales w starych zegarach ?
darek995 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Ok, zobaczę tą wtyczkę czy mam tam w pinie 12 coś, a kodowanie ? chodzi ci o to co można tam przestawić między r4 a v6? instruments -> Recode ? mam takie samo.
!rafi Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Tak chodziło o recode, sprawdz ten pin i daj znac.
darek995 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Z początku masz same zera wszystkie dodatki wyłączone. a i powiedz mi bo wywala mi błąd od sprysków który pin za to odpowiada? bo w rozpisce pinów znaleźć nie mogę: Licznik przed 1997 r. connector, blue, 26-pin 1 -not used 2 -Buzzer actuation 3 -Terminal 15 4 -Terminal 15 5 -not used 6 -Terminal 61 7 -Handbrake/brake malfunction 8 -ABS direct 9 -Airbag direct 10 -CAT 11 -ABS inverted 12 -Airbag inverted 13 -Right parking light 14 -Ignition lock, S-Contact 15 -Buzzer actuation 16 -not used 17 -not used 18 -Oil pressure 1.8 bar 19 -Terminal 58d 20 -Coolant level 21 -Right turn signal 22 -Main beam 23 -Speedometer input 24 -Brake fluid 25 -Brake pad 26 -Left parking light connector, yellow, 26-pin 1 -Terminal 58 2 -Terminal 58 3 -Engine-speed signal 4 -A/C compressor 5 -Time - output 6 -Vehicle speed signal 1 7 -Vehicle speed signal 2 8 -Door contact, driver's side 9 -Terminal 30 10 -Terminal 30 11 -not used 12 -Tank warning 13 -Left turn signal 14 -not used 15 -not used 16 -Belt buckle switch 17 -not used 18 -Terminal 31 19 -Terminal 31 20 -Diagnosis wiring 21 -not used 22 -not used 23 -Glow plug indicator lamp 24 -Immobiliser 25 -Fuel gauge sender 26 -Coolant temperature sender connector, black, 20-pin 1 -Consumption signal (sygnał ECU) 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature (temp. Otoczenia) 6 -Gear indicator - wskaźnik biegów 7 -not used 8 -not used 9 -Coolant level - poziom płynu chłodzącego 10 -Hydraulic system pressure - Ciśnienie w układzie hydraulicznym 11 -On-board computer - Reset 12 -Radio/telephone - Clock 13 -Radio/telephone - Data 14 -On-board computer, left 15 -Radio/telephone - Enable 16 -Tail lights/dipped beams - Światła tylne / Światła mijania 17 -Glow plug relay - Przekaźnik świecy poświata 18 -On-board computer, right 19 -Brake light - światło hamowania 20 -not used connector, black, 4-pin 1 -Oil temperature sender (temp. Oleju) 2 -not used 3 -not used 4 -not used
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się