soulmaster3m Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Nie wiem jacy są to ci drudzy, ale tutaj widziałem tylko jednych i mówili, że wszystko jest w 1# poście.
Tomekktm1 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Siema mam takie pytanko czy rozpiska pinow w liczniku z a6 c5 licznik z bialym podswietleniem jest taka sama jak w a4 b5 2 lift ??
Tomekktm1 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Ok dzieki za odp bo mam problem z oli sensor i teraz kolejne pytanko czy wystarczy masa czy trzeba kombinowac z emulatroem itp
Tomekktm1 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Ok dzieki za odp bo ogolnie to wyglada tak ze jak odpale auto i dopuki nie wbije mu tak z 1,5k obrotow to nic nie wyswietla a potem pojawia sie oil sensor i wielka czerowna kontrolka
Chadury89 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Jest taka sprawa Pany. Zakupilem od kolegi z forum licznik o numerze 8D0 920 931T VDO, z tego co sie dowiedzialem to licznik z CAN BUS. Podlaczylem go zeby zrobic test i vag nie chcial sie znim polaczyc ani z silnikiem, zwyklym kablem Vag nie da rady sie z nim polaczyc przez CAN? A i okazalo sie ze mam takie same kostki niebieska i zielona, po podlaczeniu dziala temperatura cieczy, temperatura oleju, wskaznik paliwa i poziom naladowania akumulatora. I czy bede musial dolozyc jakies piny do tych kostek jezeli to dziala? Czy tylko szara bede musial skompletowac zeby zalozyc ten icznik? Dodam ze mam obecnie licznik poliftowy bez FIS z czerwonym podswietleniem
Banan Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Can-Bus jest tylko używany do komunikacji z sterownikami silnika , skrzyni , ABS , itd. - do diagnostyki potrzebna jest linia K czyli najzwyklejszy kabel KKL powinien dać radę. Co do drugiej części pytania to czytanie ze zrozumieniem pierwszego postu nie boli.....skoro masz licznik poliftowy z małym wyświetlaczem temat zmiana Półfis na FIS , jak nie to i tak jest wszystko w pierwszym poście... Edytowane 29 Października 2014 przez Banan
pablo1381 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Założyłem tutaj konto głownie aby poczytać ten temat. Wyrezałem sobie wczoraj fisa. Na razie bez manetki i rds (aktualnie brak czasu na dalsze dłubanie, na tą chwilę mam na przycisk). Wszystko ładnie śmiga. Akurat miałem dużo łatwiej, bo rezałem przy użyciu licznika z tego samego rocznika i modelu (98 do 98), a że było to immo2 to zakodowanie kluczyka było proste. Dla tych którzy zastanawiają się czy się za to brać powiem tyle: nie znam się kompletnie na elektryce/elektronice samochodowej, a słowa takie jak VAG, MASA (serio) były mi zupełnie obce. Powiem szczerze, że nawet w pewnym momencie zastanawiałem się czy czerwona klema na aku to plus To powinno przedstawić wam poziom (brak) wiedzy z zakresu jakiegokolwiek dłubania. Mimo to przeczytałem ten wątek i kilka innych, kupiłem licznik patrząc na rozpiskę na forum i kierując się instrukcjami tutaj zamieszczonymi podłączyłem sobie fisa i jestem z tego powodu bardzo zadowolony. Po pierwsze mam fisa, a to już sama w sobie radocha(zwłaszcza jak się to zrobi samemu), a po drugie mocno podszkoliłem się z podstaw elektryki podczas czytania. Zmierzam do tego, że chciałbym wszystkim tym, którzy zamieścili wskazówki odnośnie rezenia serdecznie podziękować, a tym którzy dopiero zaczynają dłubać życzyć powodzenia.
Chadury89 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Ja niedlugo bede montowal z cyfrowym zegarkiem z00r, przeczytalem ze 40 stron tematu i zglupialem bo wiekszosc osob pisze o licznikach do przedlifta a czesc do polifta, musze kierowac sie chyba poradnikiem a jak cos nie bede wiedzial to poszukam tutaj
Hardjack Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Jutro jadę do sklepu elektronicznego skompletować części do emulatora, jak na razie mam timer NE555 i tranzystor IRF530N. Będę potrzebował jeszcze dwa kondensatory 10µF, 100µF i trzy rezystory i 5.1k, 100k i 560k? Chciałbym sam zlutować cały układ, to oprócz lutownicy, cyny i płytki coś jeszcze potrzeba? Edytowane 30 Października 2014 przez Hardjack
Tomekktm1 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Napewno jeszcze jakies kabelki do wypuszczenia z ukladu i pomysl o jakims opakowaniu lub silikon do elektryki co by zalac uklad zeby nie doszlo do jakiegos przypadkowego zwarcia
Hardjack Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Kabelki tak oczywiste, że nawet nie napisałem Zapytam o obudowę.
Tomekktm1 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Ja u ciebie do imitatora samopoziomy obudowe zrobilem z opakowania od patyczkow do uszu i zalalem go takim czarnym czyms ala silikon tylko tyle ze to twardnieje po czasie i masz wdedy ladne opakowanie i gwarancje wodoszczelnosc i braku przypadkowego zwarcia
Chadury89 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Jak wyciegnac piny z wtyczek zeby poprzekladac? Trenuje na innych wtyczkach 32pin i za cholere nie idzie, probowalem igla i d*pa chce dokupic terminale do wtyczek 32pin, jaki maja wymiar? Edytowane 31 Października 2014 przez Chadury89
bediks Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Normalnie wychodzą. Rozkladasz kostkę na 2 części i trzeba podważyć malutka dźwigienke pinu mikro śrubokrętem i wychodzi
Chadury89 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Od gory czy od dolu kostki przez dziurke?
bediks Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 I tu cie zaskoczę. Od boku. Tam gdzie wychodzi z kostki wiązka kabli to trzeba podważyć z 2 stron i obudowa kolorowa schodzi i zostaje biały środek z samymi pinami na wierzchu
Chadury89 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 To wiem, tylko nie moge z tego srodka wydlubac pinow, predzej przewody sie urywaja. Musze wymyslec jakies widelki.
bediks Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Jak podważasz blaszkę z boku od pinu to nie chce wyjsc ? Nie możliwe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się