Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem jacy są to ci drudzy, ale tutaj widziałem tylko jednych i mówili, że wszystko jest w 1# poście.

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Siema mam takie pytanko czy rozpiska pinow w liczniku z a6 c5 licznik z bialym podswietleniem jest taka sama jak w a4 b5 2 lift ??

Opublikowano

Ok dzieki za odp bo mam problem z oli sensor i teraz kolejne pytanko czy wystarczy masa czy trzeba kombinowac z emulatroem itp

Opublikowano

Ok dzieki za odp bo ogolnie to wyglada tak ze jak odpale auto i dopuki nie wbije mu tak z 1,5k obrotow to nic nie wyswietla a potem pojawia sie oil sensor i wielka czerowna kontrolka

Opublikowano

Jest taka sprawa Pany. Zakupilem od kolegi z forum licznik o numerze 8D0 920 931T VDO, z tego co sie dowiedzialem to licznik z CAN BUS. Podlaczylem go zeby zrobic test i vag nie chcial sie znim polaczyc ani z silnikiem, zwyklym kablem Vag nie da rady sie z nim polaczyc przez CAN?

A i okazalo sie ze mam takie same kostki niebieska i zielona, po podlaczeniu dziala temperatura cieczy, temperatura oleju, wskaznik paliwa i poziom naladowania akumulatora. I czy bede musial dolozyc jakies piny do tych kostek jezeli to dziala? Czy tylko szara bede musial skompletowac zeby zalozyc ten icznik? Dodam ze mam obecnie licznik poliftowy bez FIS z czerwonym podswietleniem -_-

Opublikowano (edytowane)

Can-Bus jest tylko używany do komunikacji z sterownikami silnika , skrzyni , ABS , itd. - do diagnostyki potrzebna jest linia K czyli najzwyklejszy kabel KKL powinien dać radę.

Co do drugiej części pytania to czytanie ze zrozumieniem pierwszego postu nie boli.....skoro masz licznik poliftowy z małym wyświetlaczem temat zmiana Półfis na FIS , jak nie to i tak jest wszystko w pierwszym poście...

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Założyłem tutaj konto głownie aby poczytać ten temat. Wyrezałem sobie wczoraj fisa. Na razie bez manetki i rds (aktualnie brak czasu na dalsze dłubanie, na tą chwilę mam na przycisk). Wszystko ładnie śmiga. Akurat miałem dużo łatwiej, bo rezałem przy użyciu licznika z tego samego rocznika i modelu (98 do 98), a że było to immo2 to zakodowanie kluczyka było proste. Dla tych którzy zastanawiają się czy się za to brać powiem tyle: nie znam się kompletnie na elektryce/elektronice samochodowej, a słowa takie jak VAG, MASA (serio) były mi zupełnie obce. Powiem szczerze, że nawet w pewnym momencie zastanawiałem się czy czerwona klema na aku to plus :D To powinno przedstawić wam poziom (brak) wiedzy z zakresu jakiegokolwiek dłubania. Mimo to przeczytałem ten wątek i kilka innych, kupiłem licznik patrząc na rozpiskę na forum i kierując się instrukcjami tutaj zamieszczonymi podłączyłem sobie fisa i jestem z tego powodu bardzo zadowolony. Po pierwsze mam fisa, a to już sama w sobie radocha(zwłaszcza jak się to zrobi samemu), a po drugie mocno podszkoliłem się z podstaw elektryki podczas czytania. Zmierzam do tego, że chciałbym wszystkim tym, którzy zamieścili wskazówki odnośnie rezenia serdecznie podziękować, a tym którzy dopiero zaczynają dłubać życzyć powodzenia.

Opublikowano

Ja niedlugo bede montowal z cyfrowym zegarkiem z00r, przeczytalem ze 40 stron tematu i zglupialem :decayed: bo wiekszosc osob pisze o licznikach do przedlifta a czesc do polifta, musze kierowac sie chyba poradnikiem a jak cos nie bede wiedzial to poszukam tutaj ;)

Opublikowano (edytowane)

Jutro jadę do sklepu elektronicznego skompletować części do emulatora, jak na razie mam timer NE555 i tranzystor IRF530N. Będę potrzebował jeszcze dwa kondensatory 10µF, 100µF i trzy rezystory i 5.1k, 100k i 560k? Chciałbym sam zlutować cały układ, to oprócz lutownicy, cyny i płytki coś jeszcze potrzeba?

Edytowane przez Hardjack
Opublikowano

Napewno jeszcze jakies kabelki do wypuszczenia z ukladu i pomysl o jakims opakowaniu lub silikon do elektryki co by zalac uklad zeby nie doszlo do jakiegos przypadkowego zwarcia

Opublikowano

Kabelki tak oczywiste, że nawet nie napisałem :wink: Zapytam o obudowę.

Opublikowano

Ja u ciebie do imitatora samopoziomy obudowe zrobilem z opakowania od patyczkow do uszu i zalalem go takim czarnym czyms ala silikon tylko tyle ze to twardnieje po czasie i masz wdedy ladne opakowanie i gwarancje wodoszczelnosc i braku przypadkowego zwarcia

Opublikowano (edytowane)

Jak wyciegnac piny z wtyczek zeby poprzekladac? Trenuje na innych wtyczkach 32pin i za cholere nie idzie, probowalem igla i d*pa -_-

chce dokupic terminale do wtyczek 32pin, jaki maja wymiar?

Edytowane przez Chadury89
Opublikowano

Normalnie wychodzą. Rozkladasz kostkę na 2 części i trzeba podważyć malutka dźwigienke pinu mikro śrubokrętem i wychodzi

Opublikowano

Od gory czy od dolu kostki przez dziurke?

Opublikowano

I tu cie zaskoczę. Od boku. Tam gdzie wychodzi z kostki wiązka kabli to trzeba podważyć z 2 stron i obudowa kolorowa schodzi i zostaje biały środek z samymi pinami na wierzchu

Opublikowano

To wiem, tylko nie moge z tego srodka wydlubac pinow, predzej przewody sie urywaja. Musze wymyslec jakies widelki.

Opublikowano

Jak podważasz blaszkę z boku od pinu to nie chce wyjsc ? Nie możliwe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...