Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1/2 nie pokazuje spalania.

Wysłane z terenu

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Majstry potrzebuje szybkiej odpowiedzi. Jak dostac sie sygnalu spalania? Nie moge przebic sie przez dzungle przekaznikow i kabli, jest rzeznia...

Opublikowano

Najlepiej od gory. Odkrecasz pokrywę ecu pod maska i tam masz dobre dojście.

Opublikowano

Dostalem sie od gory ale wtedy ktora to kostka i jaki kolor kabla w moim roczniku?

Opublikowano

Dostalem sie od gory ale wtedy ktora to kostka i jaki kolor kabla w moim roczniku?

A jaki miałeś wcześniej licznik? Masz polifta?

Wysłane z terenu

Opublikowano

tak ale licznik przedlift byl, bo auto z maja 99r. Pany nie dziala mi obrotomierz, potrzebnam jakas adptacja czy zle pin wpiety? Licznik z Can z 2000r a4 b5 vdo


Jak sie koduje licznik zeby przejsc z can na analogowa prace? Vag commandera mam tylko


Udalo mie zmienic w adaptacjach 60,61,62 na 0 ale teraz obrotek na jalowym wskazuje 500 wtf?

Opublikowano

zakoduj na 4 cylindry bo pewnie masz z 6

Opublikowano (edytowane)

jak to zrobic? faktycznie kodowanie mam 00060

Ok dalem rade ;)


mam podlaczone do fis radio concert II prze ena data clock, trzeba cos kodowac zeby dzialalo? narazie mi sie alladyn pali w tym miejscu wiec nie widze czy dziala.

Edytowane przez Chadury89
Opublikowano

Concert II przez can podlaczasz

Opublikowano (edytowane)

Adapter jakis potrzebny?

Myslem ze przez te 3 piny musi byc podlaczone, na radiu nie ma rozpiski z pinami can

Edytowane przez Chadury89
Opublikowano

Musi byc , nie trzeba adapteru , licznik po drugim lifcie obsługuje can, oczywiście sam mam tak podłączone

Jeśli dobrze pamietam to can-L i can-H w dużej kostce

Opublikowano

Polecacie jakiś warsztat który by podłączył i zakodował taki licznik z fisem z łódzkiego, mazowieckiego ? ewentualnie okolice radomia ?

Opublikowano

panowie podjął by sie ktoś zrobienia takiej przejściówki by podpiąć licznik z drugiego liftu do przedlifta?

Opublikowano (edytowane)

Oprocz braku wyswietlania stacji na fisie, nie pali sie prawy kierunek. Przekladalem piny wg rozpiski MAxtera i tam gdzie powinien byc pin prawego kierunkowskazu bylo puste miejsce, ciekawe gdzie teraz szukac tego pinu :( Gdzies sie reguluje natezenie podswietlenia?

Orientuje sie ktos jakiego koloru jest przewod czujnika temperatury zewnetrznej, ktory trzeba wpiac do niebieskiej kostki? Mam ze starego licznika kostke 10 pin, tam sa 4 przewody i ktorys musze z nich podpiac bo na vagu wyskakuje blad czujnika zewnetrznego.

Edytowane przez Chadury89
Opublikowano

Natezenie podswietlenia masz w pokretle...

rozpiske pinow z kostki 10 tez znajdziesz bez problemu...

szukajcie a znajdziecie...

Opublikowano (edytowane)

Szukalem po numerze termometru i nie moge znalezc, obilo mi sie o uszy ze ten przewod jest koloru brazowo-zoltego, ale chcialem zeby ktos to potwierdzil.

Bedzie to pin 3 lub 10 w tej wtyczce, na dniach to sprawdze i tutaj napisze, moze komus sie przyda :)

Edytowane przez Chadury89
Opublikowano (edytowane)

mam pytanie znajomy mnie prosi o zmiane licznika na fis rok auta 95 czy taki licznik do niego podejdzie http://olx.pl/oferta/zegary-licznik-vdo-audi-a4-b5-duzy-fis-CID5-ID6RMBr.html#a99c8291a0 i jak z podłaczeniem manetki od sterowania fisa

Edytowane przez pcmirek
Opublikowano

Tak podejdzie. Potrzebujesz jeszcze manetkę do fisa i czerwoną wtyczkę lub taśmę z dysku i dorabiasz. Tak te małe białe wyjście to do fisa.

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Opublikowano (edytowane)

Szukalem po numerze termometru i nie moge znalezc, obilo mi sie o uszy ze ten przewod jest koloru brazowo-zoltego, ale chcialem zeby ktos to potwierdzil.

Bedzie to pin 3 lub 10 w tej wtyczce, na dniach to sprawdze i tutaj napisze, moze komus sie przyda :)

Rozpiska 10 pinowej kostki z zagranicznego forum:

Pre 8 /97 ( This means you have a blue & a yellow

connector on the back of your instrument

cluster)

Pin 1 - Black/Red - Power

Pin 2 - Nothing

Pin 3 - Brown/Yellow - A /C Control Head

( Outside Temperature )

Pin 4 - Grey/Blue or Grey/Yellow - Instrument

Cluster Combination Processor ( Pin 19 on blue

connector)

Pin 5 - Nothing

Pin 6 - Brown - Ground

Pin 7 - White /Blue - Instrument Cluster

Combination Processor ( Pin 7 on yellow

connector)

Pin 8 - Black/Brown - Transmission Control

Module ( Gear Indicator )

Pin 9 - Brown - Ground

Pin 10 - Nothing

Post 8/97 through to 99 .5 ( This means you have

a blue & green connector on the back of your

instrument cluster and an ANALOG clock)

Pin 1 - Black/Red - Power

Pin 2 - Nothing

Pin 3 - Nothing

Pin 4 - Grey/Blue or Grey/Yellow - Instrument

Cluster Combination Processor ( Pin 20 on blue

connector)

Pin 5 - Nothing

Pin 6 - Brown - Ground

Pin 7 - Nothing

Pin 8 - Black/Brown - Transmission Control

Module

Pin 9 - Nothing

Pin 10 - Brown/Yellow - A /C Control Head

( Outside Temperature )

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Czyli 10 Pin, wielkie dzieki, rozwiales moje watpliwosci:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...