Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie tez nie bylo kabelka rezerwy wg rozpiski, i rezerwa sie zapalila, tylko ze zle pokazuje, ale juz wiem jak to poprawic ale musze czekac jak znowu dojdzie do rezerwy:)

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja dzisiaj wlałem 60 litrów na 62,5 możliwe, a przed tankowaniem rezerwa nawet nie mrugnęła a wskaźnik pokazywał równą 1/4 zbiornika... czy ten czujnik też się jakoś koduje tak samo jak obrotomierz? Bo jak robiłem test wskaźników to wskaźnik od paliwa poleciał pięknie od minimum do maximum, czyli wskazówka jest dobrze osadzona.

Opublikowano

W sumie ty masz wogole inna rozpiske niz ja mialem.

Majstry zamowilem czesci na emulator poziomu olej, tylko nie bawilem sie jeszcze w taka elektronike, z czego mozna zrobi sciezke do poszczegolnych elementow ukladu?

Opublikowano (edytowane)

Jaką masz receptę na tą rezerwę? Uchyl rąbka :)

Bo mi się świeci rezerwa ale jak jest full, wiecie co to może być? Wiem, że liczniki z A6 miały coś ze wskaźnikiem paliwa, ale mój licznik jest o A4...

Edytowane przez mobopx
Opublikowano (edytowane)

Witam

Posiadam A4 B5 rok '99 1.9 dym 110KM - licznik z podświtleniem czerwonym z zegarkiem analogowym z cyferkami (nie to żebym się chwalił), manetki do FIS mam już założone bo zakładałem tempomat i wsadziłem wyświetlacz tem. zewnętrzej.

Szukam fachowca (najlepiej dolnośląskie), który za odpowiednią opłatą podejmie się wymiany licznika na FIS.

Pozdrawiam

Edytowane przez pschemoo79
Opublikowano
mobopx

Strone albo dwie ktos napisal na ktorym kanale mozna zmienic polozenie wskaznika paliwa ale watpie zeby mozna bylo regulowac po calej skali, u mnie milimetr za szybko pokazuje rezerwe.

Opublikowano (edytowane)

U mnie skala wydaje się być ok. Tylko rezerwa świeci jak zaleję pod korek i świeci tak przez jakieś 100 km i znika :)

Przyznaję, nie przeczytałem nawet 1/10 tego tematu bo osiągnął gigantyczne rozmiary ale chyba nikt nie opisywał takiego przypadku, że wskaźnik jest ok tylko rezerwa nie z tej strony się zapala :)

Przejrzę kilka stron do tyłu, może na coś natrafię

Szukam fachowca (najlepiej dolnośląskie), który za odpowiednią opłatą podejmie się wymiany licznika na FIS.

ja jestem z okolic Wrocka, ale czasu brak. Nie mniej jednak polecam zabrać się za temat samemu. Na pierwszych stronach masz całą rozpiskę co i jak. Dodatkowo polecam poradnik z chomikuj od kolegi soulmaster3m:

http://chomikuj.pl/soulmaster3m/VAG+AUDI+VW+itd/Wymiana+FIS

opis od A do Z + mnóstwo zdjęć + kodowanie, które okazało się dla mnie zbawieniem jak wsadziłem zegary z 2.5 tdi to 1.9 ;)

Edytowane przez mobopx
Opublikowano

Hmmm śmieszna sprawa napewno masz licznik z a4 ? Nie a6 ? Daj nr dla pewności ale i ten co na obudowie i ten z VAG. Moze cos z pływakiem jest nie tak, na starym liczniku tak było ? A rezerwa zapala sie tez tam gdzie powinna jak zostanie te 5 litrów ?

Opublikowano

Obstawiam brud na stuku potencjometru pływaka. No, ale oczywiście mogę się mylić.


A to w liczniku od A6 nie jest tak, że wędruje w przeciwnym kierunku?

Ja obstawiam styki potencjometru pływaka. Skoro full jest tam gdzie trzeba ale czasem pokazuje rezerwę to może być to. Oczywiście powinno wiązać się to ze spadkiem wskazówki, ale kto wie.

eccf58be38232529.jpg

Opublikowano (edytowane)

Mój licznik to 8D0 920 931X (vag i naklejka są zgodne). Licznik wg numeru jest od A4, dodatkowo utwierdza mnie w tym to, że podanie masy na pin 25 w zielonej kostce powoduje zniknięcie błędu czujnika oleju (co w licznikach od A6 nie działa). Wskazówka siedzi dobrze, bo robiłem test. Rezerwa na pustym zbiorniku nie zapaliła się, pomimo że było tam ok 2 litry paliwa. Po zatankowaniu pod korek wskaźnik nie podniósł się od razu, a dopiero za 3 włączeniem zapłonu (zawiesił się?) i jak się podniósł to rezerwa zapaliła się i tak świeciła przez ok 100 km, po czym zgasła.

Poprzedni licznik to 8D0 919 038A full fis przedliftowy, 6 zegarów, tam wszystko było ok

Wygląda na to, że rezerwa i wskaźnik mają jakieś osobne sterowanie. Licznik jest od 2.5 TDi, zmieniłem kodowanie aby obrotomierz działał poprawnie ale to chyba wszystko jeśli chodzi o kodowanie. Myślicie, że w 2,5 TDi było inne sterowanie rezerwa i także trzeba coś vagiem pozmieniać?

Edytowane przez mobopx
Opublikowano

Wyciagnij pływak najlepiej podmien albo wyczyść ten co masz bo pewnie czarny jest od brudu

Opublikowano

Ja również mam od 2,5tdi i po przełożeniu tylko obrotomierz przekodowalem z 6garow na 4 i wszystko działa.

Opublikowano

Działałes cos z ta temperatura oleju ?

Opublikowano

Nie jeszcze bo mi szkoda swierzy olej zlewac, mam drugi czujnik więc podmienie i zobaczę czy bedzie grać. Najważniejsze że jak odpalam wyświetla się OK i nie ma konewki oleju.

Opublikowano

Chcesz to mam wsad to mozna spróbować

Opublikowano

novwy a co zrobiles ze nie wyswietla ci sie konewka?

Opublikowano

Założył miskę z czujnikiem

Opublikowano

Novwy masz może numer ori miski z czujnikiem?

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie, mam zegary z takim numerem:8D0920900H

Czy zegary z tego linku poniżej będą pasowały do mojego auta?(a4 1.9 ahu 2000 rok), a jeśli nie, to może ktoś zarzucić przykładowym linkiem do zegarów jakie będą pasowały?

http://olx.pl/oferta/licznik-audi-a4-b5-pelen-fis-czesci-CID5-ID5Iw1D.html

Opublikowano

Szukaj już z elektronicznym zegarkiem bo takie były tylko w 2000 roku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...