mobopx Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) oktawiusz5 Tutaj masz rozpiskę po polsku do kostki niebieskiej. Plus nasz np. na pinie 1 lub pinie 23, a masę na pinie 9 lub 24, ale pod licznik ciągnąłbym tylko sterowanie na pin 15 w zielonej kostce tak jak pisał TomA4, a (+) i (-) weź sobie skądkolwiek bliżej niż licznik 1 Zacisk 15, PLUS 2 Wskaźnik kierunkowskazu prawego 3 Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego 4 Wskaźnik podłączonej przyczepy 5 Wskaźnik rezerwy paliwa 6 Poduszka 7 Zacisk 31, Masa czujnika 8 Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 9 Zacisk 31, Masa 10 Ciśnienie oleju 11 Sygnał obrotomierza 12 Wskaźnik sygnału alternatora, Zacisk 61 13 Wskaźnik podgrzewania świec żarowych (Diesel) 14 Wskaźnik tylnego światła przeciwmgielnego 15 wolny 16 Wskaźnik otwartej tylnej klapy 17 Wskaźnik świateł drogowych, zacisk 56a 18 Wskaźnik kierunkowskazu lewego 19 ABS 20 (Oświetlenie tablicy, zacisk 58b) 21 Sygnał otwartych drzwi 22 Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 23 Zacisk 30, plus 24 Zacisk 31, masa 25 Diagnoza przewód K 26 Światło parkowania prawe 27 Światło parkowania lewe 28 Sygnał wejścia do prędkościomierza elektronicznego 29 Wskaźnik układu hamulcowego 30 Styk S 31 Sygnał dźwiękowy zapięcia pasów 32 Wskaźnik ostrzegawczy układu spalinowego Edytowane 18 Grudnia 2014 przez mobopx
soulmaster3m Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 W samochodzie nie ma MINUSA, minus to nie posiadać żadnego jest za to MASA, no ale PLUS jest, bo na łeb nie pada W domu też nie ma minusa, masy czy plusa, jest N - NEUTRAL, L - FAZA i PE - ochronny (uziemienie)
mobopx Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) Zdecydowanie zmienia to postać rzeczy Odnośnie mojego tematu: Mój licznik to 8D0 920 931X (vag i naklejka są zgodne). Licznik wg numeru jest od A4, dodatkowo utwierdza mnie w tym to, że podanie masy na pin 25 w zielonej kostce powoduje zniknięcie błędu czujnika oleju (co w licznikach od A6 nie działa). Wskazówka siedzi dobrze, bo robiłem test. Rezerwa na pustym zbiorniku nie zapaliła się, pomimo że było tam ok 2 litry paliwa. Po zatankowaniu pod korek wskaźnik nie podniósł się od razu, a dopiero za 3 włączeniem zapłonu (zawiesił się?) i jak się podniósł to rezerwa zapaliła się i tak świeciła przez ok 100 km, po czym zgasła. Poprzedni licznik to 8D0 919 038A full fis przedliftowy, 6 zegarów, tam wszystko było ok Wygląda na to, że rezerwa i wskaźnik mają jakieś osobne sterowanie. Licznik jest od 2.5 TDi, zmieniłem kodowanie aby obrotomierz działał poprawnie ale to chyba wszystko jeśli chodzi o kodowanie. Myślicie, że w 2,5 TDi było inne sterowanie rezerwa i także trzeba coś vagiem pozmieniać? Wczoraj dobrałem się do pływaka, wyczyściłem styki tak jak poradziłeś i czekam na rezerwę. Co ciekawe po odłączeniu wtyczki od pływaka i kilkakrotnym włączeniu zapłonu wskazówka nadal wędrowała na tą samą pozycję jak był podłączony. Jak wskaźnik nie dostaje żadnego sygnału z pływaka, to pokazuje ostatnie zapamiętane położenie? Edytowane 20 Grudnia 2014 przez mobopx
bediks Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Nie , nie powinna nawet wstac i od razu rezerwa powinna sie zapalic Wyjmuj pływak na zewnątrz podłącz VAG i przesuwaj pływakiem po płytce i obserwuj wskaźnik i to co na vagu Licznik masz vdo czy jaeger ?
mobopx Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Też się zdziwiłem do pływaka idzie tylko jeden kabel dwużyłowy. Po odłączeniu wtyczki - wskaźnik nadal działał Licznik VDO, nr podałem w poprzednim poście. Będę sprawdzał w poniedziałek ponownie. Dodam, że od zatankowania pod korek zrobiłem 900 km, a vag pokazał, że jeszcze ponad 20 litrów jest ;D z tego wniosek, że autko pali 4,4 l/100 km. Cyrk.
Bartollo Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 W golfie IV tez tak jest ze wskaźnik zostaje. Robiłem ostatnio znajomemu pompkę w baku (PD) i tez sie zdziwiłem ze wskazówka zostaje ruszyłem pływak na rezerwę odłączyłem kostkę wskazówka została na rezerwie dałem na pełen bak wyciągałem kostkę wyłączam zapłon włączam i wskazówka idzie na max dziwne to Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
bediks Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 U mnie za kazdym razem nie wstawała jak odłączałam pływak . Siedze na wersji mobilnej w telefonie , z którego roku masz auto ? Rozumiem ze na starym liczniku było ok ? Zmiana pływaka jeśli to nie pomoże obstawialbym cos z łucznikiem * licznikiem
mobopx Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Na starym było ok, rocznik 96 Podziałam w poniedziałek. To dopiero pierwsze tankowanie na nowym liczniku, może on się musi zaaklimatyzować i wówczas będzie działał z pełną sprawnością
gremlin112 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Mam u siebie dwie kostki:niebieską i żółtą(95r.).Jak duży będzie problem z podłączeniem licznika co ma zieloną i niebieską kostkę (98rok)?
mobopx Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Jeśli licznik z A4 a nie z A6 to tylko przekładka pinów (pierwsza strona forum) i zmiana zbiorniczka wyrównawczego na poliftowy aby nie wywalał błędu na fisie. Reszta dodatkowych czujników typu czujnik temperatury oleju czy poziomu płynu do spryskiwaczy to opcja. Nie musisz ich montować, wystarczy podać masę na kilka pinów, standardowo odwołuję do pierwszej strony forum. Wytłumaczone łopatologicznie
gremlin112 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Licznik jest z A4 i ma zegarek z cyferkami. Ma kostki 32pinowe w tym zielona zamiast żółtej. A schemat jak przejść z 26pinów w niebieskiej i żółtej na niebieską i zieloną jest trudny do znalezienia.
mobopx Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Pierwszy post w tym temacie: Montaż licznika z FIS po II lifcie do A4 95-97 Trochę niżej pod masz SPOILER, klikasz SHOW i jedziesz z koksem
gremlin112 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Czyli tam gdzie są na starych kostkach piny na zielono to je umieszczam do zielonej kostki i ot cała filozofia?
Tomekktm1 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Pany potrzebuje szybkiej odpowiedzi bo z banki mi wypadlo wiem ze gdzies to tu jest ale zalezy mi na czasie Pod ktory pin i w jakiej kostce podpiac emulator sensor oil
mobopx Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Aby FIS wyświetlał temperaturę i poziom oleju trzeba najpierw zamontować miskę olejową z czujnikiem G266. Po zamontowaniu podłączamy kolejno: pin 1 - do bezpiecznika 5 (5A) (czarno-czerwony)pin 2 – masa (brązowy)pin 3 - kostka zielona pin 15 (oryginalnie od czujnika niebiesko-szary, później przechodzi w fioletowy)
Tomekktm1 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Fis wywala konewke i komunikat sensor oil i narazie nie mam miski ale umodzilem emulator i chce go wpiac ponoc to zwalczy problem
ThePanKot Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Witam postanowiłem sobie dołożyć fisa lecz mam problem z doborem licznika bo rok mojej audi to 98 patzyłem mam kostki 32pin a schematy znalazłem tylko do 97rCzy to znaczy że te 2 kostki będą pasować i trzeba tylko podłaczyć tą od fisa ?nr moich liczników to 8D0919860GProszę o pomoc w doborze licznika bo się już zgubiłem. Edytowane 23 Grudnia 2014 przez ThePanKot
mobopx Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Tego to nie wiem, ale zdaje się, że emulator podłączasz tak jak czujnik, czyli tak jak zapodałem we wcześniejszym poście. Ja "masowałem" pin 25 w zielonej kostce i błędy dot. oleju poznikały. Nie specjalnie mi na nich zależy, więc nie będę rezał ani czujnika ani żadnego emulatora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się